dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Eigenlijk wilde ik me gedragen op Dominator maar ik weet nu al dat dat niet gaat gebeuren

Maar wilde me eigenlijk wel graag aan mn MDMA-pauze van 3 maanden houden tot Q-base.
Wil dus wel graag wat vergelijkbaars doen eigenlijk... dacht zelf aan methylone of mephedrone. 4-fmp vind ik geen optie, love-rush vind ik echt te kort.
Wat dacht je van de combi 4-FMP + Methylone? Mephedrone is overigens wel heel kort. Duurt oraal maar ongeveer anderhalf uur en je moet dan aardig wat bijpakken. Niet dat ik je mephedrone wil ontmoedigen hoor, want ik vind het persoonlijk de vetste en leukste drug die er is!

4fmp en Methylone klinkt wel heel vet. Aangezien 4-fmp en MDMA bizar lekker is

Bij mephedrone hoor ik altijd van die enge verhalen over craving en klotedipjes, dus ik weet niet...
Ga er nog maar ff over nadenken, ik neig iig wel naar jou eerste voorstel

Dipjes heb ik niet gehad, hoorde dat het uitwerken zwaar kut was van Meph, maar heb dat zelf nog niet meegemaakt, zelfs niet na redelijk hoge dosissen. Craving trouwens wel. In de Matrixx stond ik op een gegeven momet om het half uur/3 kwartier bij te pakken. Ik bleef maar gaan. Niet verrassend ook: het sealtje was aan het einde van de avond leeg en Daniël was boos op mij, omdat ik in zijn ogen meer dan hem had gepakt

Tja, own fault, moet je mij het sealtje ook niet bij me laten houden