Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 17:19 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
THC Prevents MDMA Neurotoxicity in Mice.
Touriño C, Zimmer A, Valverde O.
Source
Departament de Ciències Experimentals i de la Salut, Grup de Recerca en Neurobiologia del Comportament (GRNC), Universitat Pompeu Fabra, Barcelona, Spain. [email protected]

Abstract
The majority of MDMA (ecstasy) recreational users also consume cannabis. Despite the rewarding effects that both drugs have, they induce several opposite pharmacological responses. MDMA causes hyperthermia, oxidative stress and neuronal damage, especially at warm ambient temperature. However, THC, the main psychoactive compound of cannabis, produces hypothermic, anti-inflammatory and antioxidant effects. Therefore, THC may have a neuroprotective effect against MDMA-induced neurotoxicity. Mice receiving a neurotoxic regimen of MDMA (20 mg/kg x 4) were pretreated with THC (3 mg/kg x 4) at room (21 degrees C) and at warm (26 degrees C) temperature, and body temperature, striatal glial activation and DA terminal loss were assessed. To find out the mechanisms by which THC may prevent MDMA hyperthermia and neurotoxicity, the same procedure was carried out in animals pretreated with the CB(1) receptor antagonist AM251 and the CB(2) receptor antagonist AM630, as well as in CB(1), CB(2) and CB(1)/CB(2) deficient mice. THC prevented MDMA-induced-hyperthermia and glial activation in animals housed at both room and warm temperature. Surprisingly, MDMA-induced DA terminal loss was only observed in animals housed at warm but not at room temperature, and this neurotoxic effect was reversed by THC administration. However, THC did not prevent MDMA-induced hyperthermia, glial activation, and DA terminal loss in animals treated with the CB(1) receptor antagonist AM251, neither in CB(1) and CB(1)/CB(2) knockout mice. On the other hand, THC prevented MDMA-induced hyperthermia and DA terminal loss, but only partially suppressed glial activation in animals treated with the CB(2) cannabinoid antagonist and in CB(2) knockout animals. Our results indicate that THC protects against MDMA neurotoxicity, and suggest that these neuroprotective actions are primarily mediated by the reduction of hyperthermia through the activation of CB(1) receptor, although CB(2) receptors may also contribute to attenuate neuroinflammation in this process.

Interessant :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 18:25 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Toch maar geen truffels aankomende zaterdag. Komt vast nog wel een keer ^^

Spijtig, die dingen zijn zo lekker :drool: Met moeilijk veel ketchup erover
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 18:59 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Chukkels schreef:
Toch maar geen truffels aankomende zaterdag. Komt vast nog wel een keer ^^

Spijtig, die dingen zijn zo lekker :drool: Met moeilijk veel ketchup erover

Ach, paddo's en truffels komt ooit nog wel een keer. Het heeft niet zo'n haast. Ik heb nog een tijd te leven (hoop ik). ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:16 

Donateur

Zoo het topic ligt een beetje stil.
Dus kom ik maar even met een brandende vraag.
Vriend van mij heb dit keer de capsules met Pep gevuld, maar ze zitten een beetje te vol.
Wat gebeurt er als je te veel Pep in 1x neemt? OF maakt het niet uit? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:20 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Vriend van mij heb dit keer de capsules met Pep gevuld, maar ze zitten een beetje te vol.

Je krijgt dan nóg meer energie :P Maar ik heb wel eens 700mg van tevoren naar binnen gewerkt (gesnoven) en toen ging ik ook heerlijk. Het is dus niet zo als met XTC dat je dan té hard gaat. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:24 

Donateur

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:

Je krijgt dan nóg meer energie :P Maar ik heb wel eens 700mg van tevoren naar binnen gewerkt (gesnoven) en toen ging ik ook heerlijk. Het is dus niet zo als met XTC dat je dan té hard gaat. ^^

Super! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:41 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:

Super! :D

Slapen zit er alleeen niet in waarschijnlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:42 

Hardtraxx Veteran

Jawel joh, gewoon Etizolam nemen en reken maar dat je kan slapen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:46 

Hardtraxx Addict

En bij teveel pep is het gewoon belangrijk veel water te drinken ;)! Aangezien je extra hard uitdroogt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:49 

Hardtraxx Veteran

De volgende dagen waarschijnlijk wat meer vermoeid, uitgeput, meer honger en daarnaast last van zweetaanvallen. Let op dat wanneer je te lang wakker krijgt dat je last kan krijgen van insomnia, psychose achtige aanvallen en hallucinaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 14:30 

Donateur

Olijfboompje schreef:
De volgende dagen waarschijnlijk wat meer vermoeid, uitgeput, meer honger en daarnaast last van zweetaanvallen. Let op dat wanneer je te lang wakker krijgt dat je last kan krijgen van insomnia, psychose achtige aanvallen en hallucinaties.

Jaa mijn vakantie begint dit weekend,dus kan genoeg uitrusten maar ben ook niet van plan om echt TE veel te nemen dat ik dagen niet slaap hoor. LEkker in combi met X wordt het weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 14:32 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Olijfboompje schreef:

Jaa mijn vakantie begint dit weekend,dus kan genoeg uitrusten maar ben ook niet van plan om echt TE veel te nemen dat ik dagen niet slaap hoor. LEkker in combi met X wordt het weer :thumbsup:

Nouja, ik kan je vertellen dat toen ik heel veel had weggesnoven (aantallen maar even achterwege laten voordat mensen het na gaan doen) dat ik toen naderhand zo vermoeid was dat ik niet normaal kon denken en dat alles automatische piloot ging. Het lopen ging met moeite vanwege de uitputting en het nadenken kostte al veel te veel moeite. De dagen erna veels te lang doorgeslapen en moest zoveel energie en lust naar eten aanvullen dat ik naderhand mij nog slechter voelde. Daarnaast had ik een constante behoefte aan het pakken van pep en moest dit ook zwaar onderdrukken anders had het hoogstwaarschijnlijk fout gegaan die week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 14:42 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Kevin-Raw schreef:
Olijfboompje schreef:

Nouja, ik kan je vertellen dat toen ik heel veel had weggesnoven (aantallen maar even achterwege laten voordat mensen het na gaan doen) dat ik toen naderhand zo vermoeid was dat ik niet normaal kon denken en dat alles automatische piloot ging. Het lopen ging met moeite vanwege de uitputting en het nadenken kostte al veel te veel moeite. De dagen erna veels te lang doorgeslapen en moest zoveel energie en lust naar eten aanvullen dat ik naderhand mij nog slechter voelde. Daarnaast had ik een constante behoefte aan het pakken van pep en moest dit ook zwaar onderdrukken anders had het hoogstwaarschijnlijk fout gegaan die week.

Maar dan praat je ook over hoeveelheden die meer zijn dan een aantal volle capsules :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 14:44 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Maar dan praat je ook over hoeveelheden die meer zijn dan een aantal volle capsules :D

Neejoh, dat was een overvolle capsule.
Wel echt overvol.
Wellicht wat te overvol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 22:13 

Hardtraxx Veteran

Wat een rust hier. Heb zin in zaterdag! Dan mag ik wappies vervoeren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 22:18 

Donateur

Eigenlijk wilde ik me gedragen op Dominator maar ik weet nu al dat dat niet gaat gebeuren :x Maar wilde me eigenlijk wel graag aan mn MDMA-pauze van 3 maanden houden tot Q-base.

Wil dus wel graag wat vergelijkbaars doen eigenlijk... dacht zelf aan methylone of mephedrone. 4-fmp vind ik geen optie, love-rush vind ik echt te kort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 22:18 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Wat een rust hier. Heb zin in zaterdag! Dan mag ik snoepjes gebruiken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 22:23 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Eigenlijk wilde ik me gedragen op Dominator maar ik weet nu al dat dat niet gaat gebeuren :x Maar wilde me eigenlijk wel graag aan mn MDMA-pauze van 3 maanden houden tot Q-base.

Wil dus wel graag wat vergelijkbaars doen eigenlijk... dacht zelf aan methylone of mephedrone. 4-fmp vind ik geen optie, love-rush vind ik echt te kort.

Wat dacht je van de combi 4-FMP + Methylone? Mephedrone is overigens wel heel kort. Duurt oraal maar ongeveer anderhalf uur en je moet dan aardig wat bijpakken. Niet dat ik je mephedrone wil ontmoedigen hoor, want ik vind het persoonlijk de vetste en leukste drug die er is! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 22:24 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
want ik vind het persoonlijk de vetste en leukste drug die er is! :woot:

Dat zeg jij serieus over bijna elke drug. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 22:31 

Donateur

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Wat dacht je van de combi 4-FMP + Methylone? Mephedrone is overigens wel heel kort. Duurt oraal maar ongeveer anderhalf uur en je moet dan aardig wat bijpakken. Niet dat ik je mephedrone wil ontmoedigen hoor, want ik vind het persoonlijk de vetste en leukste drug die er is! :woot:

4fmp en Methylone klinkt wel heel vet. Aangezien 4-fmp en MDMA bizar lekker is ;)
Bij mephedrone hoor ik altijd van die enge verhalen over craving en klotedipjes, dus ik weet niet...

Ga er nog maar ff over nadenken, ik neig iig wel naar jou eerste voorstel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 22:43 

Hardtraxx Addict

Rode eekhoorns.. Anyone?? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 22:57 

Donateur

Kettingzaag schreef:

Die wil ik wel hebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 23:05 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kettingzaag schreef:

Die wil ik wel hebben xd

+100!
Afbeelding
Afbeelding

Totale gewicht tussen de 344mg en 352mg, dus rond de 180mg zou maar zo kunnen. Ikkuh willlllllllllllllll :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 23:10 

Hardtraxx Veteran

Ik is verliefd :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 23:17 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Mephedrone :love: :loving:
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic