Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 835, 836, 837, 838, 839, 840, 841 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 10:04 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Vorige post zat een foutje in dus nog een keer de vraag.

Wie heeft er ervaring met blauwe kusjes :loving: ? Heb er een haffel in gekocht, maar kan er niks over vinden.

Sorry dubbelpost.

Ik zou ze gewoon even naar een testcentrum brengen als je er niks over kan vinden, ben je tenminste zeker van je zaak.
Heb er zelf ook nog nooit van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 10:53 

Hardtraxxer

Wianda schreef:
KSwoosh schreef:
Wianda schreef:
Stackers zijn legaal Swoosh.

dus? :P

Stackers zijn officieel geen drugs :list:

Stacker is idd gewoon een voedingssupplement/fatburner haha. Niks mis mee, schijnt alleen totale onzin te zijn. Weet niet of het werkt voor jou? Heb wel goede verhalen gehoord over Dexaprine, google maar even. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 11:34 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Hard4Us schreef:

Wie heeft er ervaring met blauwe kusjes :loving: ? Heb er een haffel in gekocht, maar kan er niks over vinden.

Sorry dubbelpost.

Ik zou ze gewoon even naar een testcentrum brengen als je er niks over kan vinden, ben je tenminste zeker van je zaak.

Waar zit die hier eentje? En krijg je je zooi dan nog terug?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 12:42 

Hardtraxx Veteran

Ik geloof dat je er dan eentje kwijt bent. Maar anders is het wel een risico en dat zou ik niet nemen met onbekende pillen waarover niks te vinden is. Kijk maar eens bij actueel, dat 17-jarige meisje dat is overleden. Wie weet waren dat wel deze pillen, ik zou het risico niet durven te nemen.
In Nijmegen zit een testcentrum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 13:28 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Fuzzylogic schreef:
Hard4Us schreef:

Sorry dubbelpost.

Waar zit die hier eentje? En krijg je je zooi dan nog terug?

Zooi krijg je niet terug. Kijk op www.drugs-test.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 13:37 

Hardtraxx Elite

Thanks! Heeft dat test centrum in Nijmegen een site? Of weet je waar die zit en hoelaat die geopend is?

Edit gevonden. Thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 18:06 

Hardtraxxer

Sensive schreef:
Stacker is idd gewoon een voedingssupplement/fatburner haha. Niks mis mee, schijnt alleen totale onzin te zijn. Weet niet of het werkt voor jou? Heb wel goede verhalen gehoord over Dexaprine, google maar even. ;)

Als je ff verder had gelezen had je gezien dat ik het idd over Dexaprine had! ^^

jRn schreef:
2 maanden ongeveer. Het heeft wel iets geholpen, maar vind het geen wondermiddel. Trouwens, er is nog een sterkere variant die onlangs (3/4 maanden) verboden is gemaakt. De versie die jij en ik hebben schijnt veel minder sterk te zijn. Moet je nagaan.

Jezus.. Kan ik me helemaal voorstellen dan dat die nu verboden zijn!
Heb het vandaag weer geprobeerd alleen heb nu vantevoren goed gegeten en heb hem wat later genomen. Nu was het gelukkig al wat minder heftig, lichaam moet er gewoon aan wennen denk ik. Zweet alsnog wel veel en barst van de energie, minder eetlust en als een gek m'n huis schoongemaakt vanmiddag :thumbup: en ben gelukkig een stuk helderder.
Benieuwd of het verder echt wat doet bij mij op de langere termijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 18:20 

Hardtraxx Addict

Afvallen? Menen jullie dit... Ga lekker hardlopen, zwemmen, beuken op je slaapkamer. Ga je toch geen stackers/dexaprine of wat dan ook voor nemen!

DRUGS DRUGS DRUGS wil ik weer lezen. Chukkels, zeg aub iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 18:40 

Hardtraxxer

mr_vertigo schreef:
Afvallen? Menen jullie dit... Ga lekker hardlopen, zwemmen, beuken op je slaapkamer. Ga je toch geen stackers/dexaprine of wat dan ook voor nemen!

DRUGS DRUGS DRUGS wil ik weer lezen. Chukkels, zeg aub iets.

Het spijt me kind, als je mijn welkomstpost had gelezen had je geweten dat mijn lichaam me vaak nogal tegenwerkt waardoor jouw opties soms niet lukken.
Maargoed, mijn excuses, ga vooral verder waar jullie waren gebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 18:49 

Hardtraxx Veteran

Op Hardshore 180 mg 4-FMP, 's avonds misschien een halfje x erbij als ik er nog aan kan komen voor volgende week. Ben benieuwd hoe het is met x :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 18:54 

Hardtraxxer

Wianda schreef:
Als je ff verder had gelezen had je gezien dat ik het idd over Dexaprine had!

Haha sorry niet zo ver terug gelezen xd :facepalm:
En om ff in te gaan op de mensen die denken dat het drugs is, dat is totale onzin. Volgens mij zit er in die versie van nu geen 1.3 dimethylamylamine meer in (wat nu dus wel op de dopinglijst staat). En Wianda die vergelijking die je maakt met een beste lijn, klopt ook niet hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 18:58 

Hardtraxxer

Sensive schreef:
Wianda schreef:
Als je ff verder had gelezen had je gezien dat ik het idd over Dexaprine had!

Haha sorry niet zo ver terug gelezen xd :facepalm:
En om ff in te gaan op de mensen die denken dat het drugs is, dat is totale onzin. Volgens mij zit er in die versie van nu geen 1.3 dimethylamylamine meer in. En Wianda die vergelijking die je maakt met een beste lijn, klopt ook niet hoor :P

Sssst alleen nog maar echte drugstalk! :x

En echt wel! Ik was gister de hele dag para, had hartkloppingen, klamme handen & wist niet meer wat ik met mezelf aanmoest!:P
Maar vandaag is dat dus al minder gelukkig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 19:05 

Hardtraxx Veteran

Ik ben aan het inkakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 19:07 

Hardtraxxer

Haha oke tja, niet best eigenlijk :P. Heb maten die t gedaan hebben en er echt niet zo op reageerde.
Voor t trainen neem ik wel eens een pre workout(noxipro) en daar zat die shit ook in. Heb ook menig vage workout gehad haha, maar om dat nou 's ochtends te nemen en er de hele dag van te genieten lijkt me niet super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 19:18 

Hardtraxx Elite

Wianda schreef:
Sensive schreef:

Als je ff verder had gelezen had je gezien dat ik het idd over Dexaprine had! ^^

jRn schreef:
2 maanden ongeveer. Het heeft wel iets geholpen, maar vind het geen wondermiddel. Trouwens, er is nog een sterkere variant die onlangs (3/4 maanden) verboden is gemaakt. De versie die jij en ik hebben schijnt veel minder sterk te zijn. Moet je nagaan.

Jezus.. Kan ik me helemaal voorstellen dan dat die nu verboden zijn!
Heb het vandaag weer geprobeerd alleen heb nu vantevoren goed gegeten en heb hem wat later genomen. Nu was het gelukkig al wat minder heftig, lichaam moet er gewoon aan wennen denk ik. Zweet alsnog wel veel en barst van de energie, minder eetlust en als een gek m'n huis schoongemaakt vanmiddag :thumbup: en ben gelukkig een stuk helderder.
Benieuwd of het verder echt wat doet bij mij op de langere termijn.

Sport je erbij? Aanradertje: eerst dexaprine en 2 uur later gaan sporten. Zweten (en verbranden) dat je doet! Dan gaat het echt hard. Je moet trouwens dexaprine 's-ochtends op een lege maag innemen, naar het schijnt. Heb ik zelf nooit gedaan. Altijd eerst een bodempje voordat ik dat groene ding dropte. Vies zijn ze trouwens he, de binnenkant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 20:02 

Hardtraxxer

jRn schreef:
Sport je erbij? Aanradertje: eerst dexaprine en 2 uur later gaan sporten. Zweten (en verbranden) dat je doet! Dan gaat het echt hard. Je moet trouwens dexaprine 's-ochtends op een lege maag innemen, naar het schijnt. Heb ik zelf nooit gedaan. Altijd eerst een bodempje voordat ik dat groene ding dropte. Vies zijn ze trouwens he, de binnenkant.

Probeer sowieso 3x in de week te sporten ja kom er alleen niet altijd aan toe. Zal het onthouden! Vloog nu idd 2 uur later door m'n huis met de stofzuiger en de zwiffer. Daarna maar onder de douche gegaan ja! Heb hem gister dus op nuchtere maag genomen maar toen werd ik er echt super vaag van. Vandaag eerst goeie havermoutbodem gelegd en hem half uur daarna genomen, was al een stuk fijner, zo blijf ik het ook doen in vervolg. Ohh ja houmaar op, je kan ze ook niet normaal breken ofzo :cry:. Droge mond is trouwens wel super irritant. En ik kan het me verbeelden maar volgens mij heb ik echt grotere pupillen door dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 20:04 

Hardtraxx Elite

Wianda schreef:
jRn schreef:

Probeer sowieso 3x in de week te sporten ja kom er alleen niet altijd aan toe. Zal het onthouden! Vloog nu idd 2 uur later door m'n huis met de stofzuiger en de zwiffer. Daarna maar onder de douche gegaan ja! Heb hem gister dus op nuchtere maag genomen maar toen werd ik er echt super vaag van. Vandaag eerst goeie havermoutbodem gelegd en hem half uur daarna genomen, was al een stuk fijner, zo blijf ik het ook doen in vervolg. Ohh ja houmaar op, je kan ze ook niet normaal breken ofzo :cry:. Droge mond is trouwens wel super irritant. En ik kan het me verbeelden maar volgens mij heb ik echt grotere pupillen door dit?

Is placebo. Althans, bij mij geen reactie. Bij het sporten gaan er bij mij ook zo 3x een 0,5 liter flesje water doorheen.. je blijft dorst houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 23:20 

iemand nog tips of ervaringen voor de combi pep en daarna 4fa?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 07:21 

Hardtraxx Veteran

Weekend, ik drop even een hele!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 10:09 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
iemand nog tips of ervaringen voor de combi pep en daarna 4fa?

Vriend van mij doet dat maar die zegt toch dat zodra je aan de pep begint dat wel gaat overheersen en dus dat je eigenlijk gewoon meteen met pep kan beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 11:31 

Hardtraxx Veteran

Maat van mij doet ook vaak pep en dan een pil, hij vindt het gek dat hij nooit wat voelt. Heb hem al zo vaak gezegd dat pep overheerst, maar hij blijft maar volhouden dat dit niet zo is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 12:10 

sowieso andersom doen dus
haalt pep et lekkere gevoel ook weg dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 12:12 

Hardtraxx Veteran

Ja volgens mij wel, en ik dacht dat pep en xtc sowieso 1 van de slechtste combi's is, maar of dat voor 4f ook geldt.
En misschien ff wat meerdere antwoorden afwachten ;)

Ik heb het zelf iig nog nooit gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 12:14 

met dank aan google: off-topic/drugs-offtopic-t16216-19575.html
93Wesley93 schreef:
F-alko92 schreef:
4fa + pep is dat een goeie combo of juist niet?
hoorde dat het het effect van de 4fa tegenhoud
of kan je 4fmp beter re-dosen?

Heb 2 keer 4-FMP en daarna pep gedaan tijdens de come down van 4-FMP, maar geen groot succes. Pep werkt dan voor mij niet echt meer effectief, zelfs niet na een grotere hoeveelheid binnen korte tijd.

Sowieso vermijd ik combinaties tegenwoordig. :)

Olijfboompje schreef:
F-alko92 schreef:
4fa + pep is dat een goeie combo of juist niet?
hoorde dat het het effect van de 4fa tegenhoud
of kan je 4fmp beter re-dosen?

Pep van tevoren nemen en je stopt niks qua effect.
Andersom?
Dan wel. Pep is de ''nuchter maak'' drug met coke op soortgelijke plek.

laat maar zitten dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 12:22 

Bierkoning

Heb ook een keer pep na 4f gedaan en vond dat ook niet zo geweldig, dan vond ik de combi 4f+xtc veel lekkerder.
Vorige  1 ... 835, 836, 837, 838, 839, 840, 841 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic