Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 836, 837, 838, 839, 840, 841, 842 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 12:28 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
DRUGS DRUGS DRUGS wil ik weer lezen. Chukkels, zeg aub iets.

Wat moet ik zeggen? Yes, ik ga vanavond gigantisch hard naar de kloten met 2 gram MDMA, 3 gram meph en 10 liter GHB? Nee, die tijd is geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 12:49 

mr_vertigo schreef:
Afvallen? Menen jullie dit... Ga lekker hardlopen, zwemmen, beuken op je slaapkamer. Ga je toch geen stackers/dexaprine of wat dan ook voor nemen!

ben ik het wel mee eens trouwes
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 13:09 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Pep > 4FMP

why
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 13:33 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Nee, die tijd is geweest :P

:lol: :lol:

Lies!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 14:20 

Donateur

Beuken op je slaapkamer, been there done that :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 17:28 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
mr_vertigo schreef:
DRUGS DRUGS DRUGS wil ik weer lezen. Chukkels, zeg aub iets.

Wat moet ik zeggen? Yes, ik ga vanavond gigantisch hard naar de kloten met 2 gram MDMA, 3 gram meph en 10 liter GHB? Nee, die tijd is geweest :P

Leugenaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 18:04 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:

Hahaha, been there, am still there bedoel je!

Wianda schreef:
Ik ben dus Wianda, 21 jaar, van het vrouwelijke geslacht, kom uit Groningen, mijn lievelingskleur is mintgroen, lievelingseten patat

Misschien moet je dat laatste maar even achterwegen laten dan xD
Het is overigens niet gebruikelijk om van ieder nieuw lid welkomposts te lezen, maar ik begrijp je situatie wel beter nu. Dannog wil ik graag over drugs lezen in het drugstopic en niet over verwoede afval pogingen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 18:46 

Hardtraxx Veteran

De tijd dat ik alles over mijn gebruik hier neer ga zetten bedoel ik hè ;) interpreteer maar hoe je het zelf wil :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 19:14 

Hardtraxxer

mr_vertigo schreef:
TiMOTHYb schreef:

Hahaha, been there, am still there bedoel je!

Wianda schreef:
Ik ben dus Wianda, 21 jaar, van het vrouwelijke geslacht, kom uit Groningen, mijn lievelingskleur is mintgroen, lievelingseten patat

Misschien moet je dat laatste maar even achterwegen laten dan xD
Het is overigens niet gebruikelijk om van ieder nieuw lid welkomposts te lezen, maar ik begrijp je situatie wel beter nu. Dannog wil ik graag over drugs lezen in het drugstopic en niet over verwoede afval pogingen!

Eet het netjes maar 1x per 2 weken hoor! :innocent:
En 't spiet mie donders, het zal niet weer gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 00:14 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
De tijd dat ik alles over mijn gebruik hier neer ga zetten bedoel ik hè ;) interpreteer maar hoe je het zelf wil :p

Naar de klote ga je toch wel :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 00:52 

Donateur

De dag dat Christian stopt met naar de klote gaan is de dag dat de wereld voorgoed zal vergaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 14:17 

Hardtraxx Veteran

Wanneer kan ik het beste xtc pakken na 4-FMP?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 14:41 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Wanneer kan ik het beste xtc pakken na 4-FMP?

Nadat de euforie begint af te nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 15:53 

Hardtraxx Veteran

Ah oké, dacht zoiets zelf ook al.
4-FMP bijpakken is het fijnste nog tijdens de euforie van de eerste dosis heb ik gemerkt, dat verlengd het euforische, vandaar mijn vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 16:23 

Hardtraxx Veteran

Hmm, vanmorgen kwam me zusje naar beneden, en vertelde dat haar vriendin gister in het ziekenhuis is beland, na het gebruik van 1 of ander stofje.. Dat stofje schijnt 1 of ander soort blad te zijn, die je in je drinken doet, en dat opdrinkt.. Die bladeren zorgen ervoor dat je keel/slokdarm deels word opengesneden (Like WTF?!) en dat zorgt ervoor dat je vele malen sneller dronken wordt.. Dat vriendinnetje schijnt na 3 glazen helemaal doorgedraaid te zijn, en dus opgehaald te zijn door de ambulance.. Waar artsen de conclusie trokken dat het wel eens "coma zuipen" kon zijn..

Nu vind ik dit een bijzonder verhaal, aangezien ik er nooit iets over gelezen of gehoord heb, ik weet ook dat mijn zusje hier echt niet over liegt (Mijn ouders vertelden dit later ook tegen mij, en vroegen mij of ik er wat van wist).. Ik heb een aantal fora afgestruind en kon er niks over vinden. Heeft iemand hier enig idee wat dit zou kunnen zijn? Of zou het (mijn reactie was; dat zal wel Ghb zijn geweest) Ghb zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 16:28 

Hardtraxx Veteran

Van 3 glazen GHB wordt je niet dronken hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 16:34 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Van 3 glazen GHB wordt je niet dronken hoor

Ik zeg ook niet dat dat meisje dronken werd, dat meisje schijnt helemaal doorgedraaid te zijn, waardoor de ambu is gebeld etc. etc. Ik vind het wel een vreemd verhaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 16:37 

Hardtraxx Elite

Ruubiie schreef:
Hmm, vanmorgen kwam me zusje naar beneden, en vertelde dat haar vriendin gister in het ziekenhuis is beland, na het gebruik van 1 of ander stofje.. Dat stofje schijnt 1 of ander soort blad te zijn, die je in je drinken doet, en dat opdrinkt.. Die bladeren zorgen ervoor dat je keel/slokdarm deels word opengesneden (Like WTF?!) en dat zorgt ervoor dat je vele malen sneller dronken wordt.. Dat vriendinnetje schijnt na 3 glazen helemaal doorgedraaid te zijn, en dus opgehaald te zijn door de ambulance.. Waar artsen de conclusie trokken dat het wel eens "coma zuipen" kon zijn..

Nu vind ik dit een bijzonder verhaal, aangezien ik er nooit iets over gelezen of gehoord heb, ik weet ook dat mijn zusje hier echt niet over liegt (Mijn ouders vertelden dit later ook tegen mij, en vroegen mij of ik er wat van wist).. Ik heb een aantal fora afgestruind en kon er niks over vinden. Heeft iemand hier enig idee wat dit zou kunnen zijn? Of zou het (mijn reactie was; dat zal wel Ghb zijn geweest) Ghb zijn?

De jeugd van tegenwoordig ook... Pffff :x .

Meh.. Alle gekheid op een lolly. Denk dat het gewoon GHB geweest is. Maarja.. 3 glazen, 3 dosissen ghb achter in je mik en drank erbij is zowat een garantie voor out gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 16:42 

Hardtraxx Veteran

Ja precies.. Dacht ik ook al..! Ja idd, de "generatie" in ons dorp en omgeving is écht uitzonderlijk tuig.. :P net nog met m'n oudjes over gehad haha :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 19:42 

Ruubiie schreef:

dat open snijden is dat niet waar goldstrike om bekend staat?
denk eerder ook iets van G

trouwese
wakkerworden met een nog half werkende benzo is heel grappig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 20:09 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Politie onderzoekt dood 21-jarige

DEN BOSCH -
Een 21-jarige man uit Den Bosch is zondagochtend overleden, waarschijnlijk na een overdosis pillen. De man was met vier vrienden, een vrouw van 18 en drie mannen van 15, 16 en 21 jaar, in zijn ouderlijk huis, toen hij overleed.

De jongeren hadden zelf het alarmnummer 112 gebeld, liet de politie zondag weten. In het huis werden tientallen pillen gevonden.
De vier zijn aangehouden door de politie voor verhoor. Waarschijnlijk mogen zij zondagavond weer naar huis. De 15-jarige jongen werd tijdens het verhoor onwel en moest naar het ziekenhuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 20:18 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Ruubiie schreef:

dat open snijden is dat niet waar goldstrike om bekend staat?
denk eerder ook iets van G

trouwese
wakkerworden met een nog half werkende benzo is heel grappig xd

Is denk ik idd Goldstrike geweest, maar dat spul is niet zo bijzonder dat je d'r na 3 glaasjes van omver valt. Heb daar op mijn eigen verjaardag veel meer van gehad en toen was er niks aan de hand. Dan zou het toch iets anders zijn geweest denk ik, want dat bladgoud dat er in zit snijdt maar een klein stukje open van je keel/gehemelte en doet verder niks kwaad. Voel je zelfs niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 20:32 

Hardtraxx Veteran

Mysterie is ontrafeld! Kasper en Davey gaan door voor de opblaasbare wasmachine! xd , sjongejongejonge..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 20:35 

Hardtraxx Veteran

Goldstrike is wel een erg spulletje ja xD
Gore kaneel smaak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 21:02 

Hardtraxx Veteran

Ja, dat kind en m'n zusje zijn allebei 15, en die drinken nooit.. En aangezien ik ook nog nooit goldstrike op heb :P .. Was bij mij het mysterie groot.. Maar nu dus opgelost.
Vorige  1 ... 836, 837, 838, 839, 840, 841, 842 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic