Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 781, 782, 783, 784, 785, 786, 787 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 12:33 

Hardtraxx Addict

Het is weer dinsdag :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 12:35 

M-arijn schreef:
Het is weer dinsdag :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn:

Set je mind is free
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 12:37 

Hardtraxx Addict

Want het is de zomer van de hardstyle :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 12:39 

Hardtraxx Veteran

Jonas schreef:
Fuzzylogic schreef:
Hoe is het om met slechts twee personen xtc te doen?
Tot nu toe alleen nog maar gedaan op feesten waar dus heel veel mensen gebruiken en wat ik dan doe is genieten van alles en veel mensen aanspreken.
Maar met nieuwjaar na ruim tweeënhalve maand pauze weer MDMA'en met een maat van me, het wordt zijn eerste keer. De rest van mijn vriendengroep gaat gewoon zuipen.
En kan iemand me ook tips geven over de hoeveelheid die je neemt in vergelijking met een feest? Of zit daar geen verschil tussen?

Je gaat het wel gezellig hebben met die vriend van je :). Je zal er na die avond waarschijnlijk nog veel closer mee worden :). Er zit eigenlijk geen verschil in hoeveelheid hoor. Ga je het gewoon bij iemand thuis doen op de bank? Mijn ervaring is dan wel dat je het veel harder voelt opkomen dan op een feest, omdat je minder beweegt.

Het kan ook wel vervelend zijn dat jullie de enige 2 "trippers" gaan zijn hoor. De rest van je vriendengroep zal niet in dezelfde euforische staat zijn dan jullie :) en dan voel je je soms onbegrepen. Alé, dat is mijn ervaring toch :D. Had je nu echt enkel met die ene vriend XTC gedaan, had je de nacht van je leven gehad. Niet dat dat nu niet kan zijn he, maar met 2 alleen XTC doen is ook wel vet.

Met 2 personen aan de XTC zitten is :loving: in het kwadraat. Ik vind het vetter dan op een feest, en het geeft zoveel meer saamhorigheid. Je kan ook hoger doseren dan normaal (hele pakken is epic!) en je kan het veel makkelijker handelen dan op een feest. Ik vind het echt bazig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 12:51 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Jonas schreef:
Fuzzylogic schreef:
Hoe is het om met slechts twee personen xtc te doen?
Tot nu toe alleen nog maar gedaan op feesten waar dus heel veel mensen gebruiken en wat ik dan doe is genieten van alles en veel mensen aanspreken.
Maar met nieuwjaar na ruim tweeënhalve maand pauze weer MDMA'en met een maat van me, het wordt zijn eerste keer. De rest van mijn vriendengroep gaat gewoon zuipen.
En kan iemand me ook tips geven over de hoeveelheid die je neemt in vergelijking met een feest? Of zit daar geen verschil tussen?

Je gaat het wel gezellig hebben met die vriend van je :). Je zal er na die avond waarschijnlijk nog veel closer mee worden :). Er zit eigenlijk geen verschil in hoeveelheid hoor. Ga je het gewoon bij iemand thuis doen op de bank? Mijn ervaring is dan wel dat je het veel harder voelt opkomen dan op een feest, omdat je minder beweegt.

Het kan ook wel vervelend zijn dat jullie de enige 2 "trippers" gaan zijn hoor. De rest van je vriendengroep zal niet in dezelfde euforische staat zijn dan jullie :) en dan voel je je soms onbegrepen. Alé, dat is mijn ervaring toch :D. Had je nu echt enkel met die ene vriend XTC gedaan, had je de nacht van je leven gehad. Niet dat dat nu niet kan zijn he, maar met 2 alleen XTC doen is ook wel vet.

Met 2 personen aan de XTC zitten is :loving: in het kwadraat. Ik vind het vetter dan op een feest, en het geeft zoveel meer saamhorigheid. Je kan ook hoger doseren dan normaal (hele pakken is epic!) en je kan het veel makkelijker handelen dan op een feest. Ik vind het echt bazig! ^^

Ja echt vet he :). Die vriendschap wordt achteraf ook sterker vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 13:02 

en je ster wordt een gat( na XTC gebruik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 13:10 

En-er-gy schreef:
en je ster wordt een gat( na XTC gebruik)

En na Speed snuiven wordt je elleboog een regenboog, heel apart
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 13:14 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Ik zat me af te vragen, vorige week bij Loudness voor de 2e keer 4fmp gedaan. Ik moest toen pissen, maar dat lukte niet. Hebben meer mensen daar last van tijdens 4fmp gebruik?

is dat niet standaard bij amfetaminen?

Mwah, heb met pep gebruik nooit last van dat ik niet kan pissen, met 4fmp afgelopen Loudness wel, en Dominator is me te lang geleden dat ik het niet meer weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 13:15 

Ik heb nooit onder invloed kunnen pissen. Ik kon mijn sjakie niet eens vinden ze gekrompen was ie
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 13:18 

Hardtraxx Veteran

Ja hij is dan idd wel een kleine jongen, dat is zo'n waarheid als een koe xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 13:48 

Hardtraxx Veteran

Sander, ik kon op Loudness ook niet pissen, dus ja... het zal er wel bij horen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 14:02 

Hardtraxx Veteran

Ook als ik nuchter ga hoef ik nauwelijks te pissen, maar nu moest ik nodig, maar er kwam niks uit xd Heb daar minimaal 5 minuten moeilijk staan te doen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 14:13 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Hihih! Weet je nog :loving: :loving:. De Oranje Olifantjes :loving: .

Op Thunderdome heb ik dus weer 6apb geprobeerd. Nou, wat een waardeloos spul zeg. Ik ben er heel even (maximaal 10 minuten) balletje vaag van geweest. Voor de rest werd ik er alleen maar bijzonder traag van en had ik een enorm opgeblazen gevoel en was ik misselijk. Na een tijdje was ik het zat en besloot mn pepcapsule maar te pakken. En dat is mn redding geweest. De misselijkheid verdween als sneeuw voor de zon, een energiekick van heb ik jou daar. Sindsdien heerlijk keihard los gegaan.

Mod edit: Geen drugs aanbieden hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 14:15 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:

Hihih! Weet je nog :loving: :loving:. De Oranje Olifantjes :loving: .

Op Thunderdome heb ik dus weer 6apb geprobeerd. Nou, wat een waardeloos spul zeg. Ik ben er heel even (maximaal 10 minuten) balletje vaag van geweest. Voor de rest werd ik er alleen maar bijzonder traag van en had ik een enorm opgeblazen gevoel en was ik misselijk. Na een tijdje was ik het zat en besloot mn pepcapsule maar te pakken. En dat is mn redding geweest. De misselijkheid verdween als sneeuw voor de zon, een energiekick van heb ik jou daar. Sindsdien heerlijk keihard los gegaan.

Als iemand nog een keer 6apb wil proberen. Ik heb hier nog 4 pillen van 150 mg die je over mag nemen. Bij mij werkt het niet, maar bij Chukkels werkte het op Masters als een ufo-piloot.

Geef maar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 14:15 

Hardtraxx Veteran

Hmm ik wil het wel eens proberen :P Maar goed, voor dat soort communicatie hebben we andere middelen :P
GVD Christian :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 16:20 

Jeff3rd schreef:
Op Thunderdome heb ik dus weer 6apb geprobeerd. .. verhaal ..

hoeveel mg had je dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 17:34 

Hardtraxx Elite

Had 1 pil bij me van 150mg. Vorige keer op Multigroove had ik 1 capsule van 160 en nog 1 bijgepakt van 70 ofzo. Van beiden niets gevoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 17:37 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Had 1 pil bij me van 150mg. Vorige keer op Multigroove had ik 1 capsule van 160 en nog 1 bijgepakt van 70 ofzo. Van beiden niets gevoeld.

Ik voelde me ook pas epic na 300+mg gesnoven te hebben haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 17:38 

Hardtraxx Veteran

Bedankt voor de reacties!
Misschien doen er uiteindelijk wel meer mensen mee, nooit van meerdere van m'n groep gehoord dat ze wel benieuwd waren naar xtc maar een paar hebben ook een keer spontaan op een zaterdagavond paddo's gehaald om vervolgens een nachtje te gaan trippen, ik koop er gewoon genoeg en dan zie ik wel met hoeveel man we uiteindelijk eindigen :P
Ik zie wel hoe vet het wordt, episch zal het sowieso wel worden want waarschijnlijk wordt het weer van 00:00 tot 02:00 rondjes lopen door elke wijk in het dorp en bij iedereen even blijven hangen, bekenden of onbekenden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 17:41 

Jeff3rd schreef:

hmmm
ik zat aan 180mg (poeder in een cap) te denken voor FQ, maar mss dan toch wat meer doen...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 17:44 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:

Ik voelde me ook pas epic na 300+mg gesnoven te hebben haha xd

Als ik zoveel nodig heb om ook maar iets te voelen hoeft t voor mij niet. Belachelijke hoeveelheid vind ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 17:44 

Fuzzylogic schreef:
Bedankt voor de reacties!
Misschien doen er uiteindelijk wel meer mensen mee, nooit van meerdere van m'n groep gehoord dat ze wel benieuwd waren naar xtc maar een paar hebben ook een keer spontaan op een zaterdagavond paddo's gehaald om vervolgens een nachtje te gaan trippen, ik koop er gewoon genoeg en dan zie ik wel met hoeveel man we uiteindelijk eindigen :P
Ik zie wel hoe vet het wordt, episch zal het sowieso wel worden want waarschijnlijk wordt het weer van 00:00 tot 02:00 rondjes lopen door elke wijk in het dorp en bij iedereen even blijven hangen, bekenden of onbekenden :D

Onder invloed door je eigen dorp heen lopen en bekenden spreken? Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 17:53 

Hardtraxx Veteran

Bij mij in het dorp zijn zo onwetend als wat hoor :P ik was 1 keer echt ram van de kaart. Volgende dag kreeg ik alleen maar van die opmerkingen van, jij was echt dronken he?!?!?!?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 17:55 

Ik heb sowieso al 3,5 jaar een stempel opgedrukt gekregen omdat ik überhaupt naar harddance feesten ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 18:28 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Ik heb sowieso al 3,5 jaar een stempel opgedrukt gekregen omdat ik überhaupt naar harddance feesten ging.

Dit dus. Alleen geldt dat pas 2 jaar voor mij. :P
Vorige  1 ... 781, 782, 783, 784, 785, 786, 787 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic