Vind je? Ik heb het zelf een tijdje gebruikt naast krachttraining maar vond het niet heel bijzonder. Wel lekker opgejaagd, maar nadelen wogen zwaarder bij mij. (zwart voor de ogen, zweterig etc)wrote:Geef me een mic & een drummachine en ik pomp je vol DEXAPRINEEE!wrote:pak een punt
Vandaag voor het eerst stackers geprobeerd..![]()
Dexaprine dus.. Tot nu toe vergelijkbaar met een beste lijn pep die zo'n 8 uur aanhoudt..
Ongelofelijk dat dit legaal iswist hele dag niet goed wat ik met mezelf aanmoest :')
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
WHardtraxxer
- 118 posts member since 2012
- last seen Mar 2026
Lees jij wel? Er staat toch stackers. Zijn supplementen voor sporterswrote:Op een donderdag overdag drugs gebruiken :')
Ja heb ik dus ook heel erg. Hoe lang heb je het gebruikt? Ik probeer morgen of het anders is als ik vantevoren eet en 1/3e neem ipv een halfje.wrote:Vind je? Ik heb het zelf een tijdje gebruikt naast krachttraining maar vond het niet heel bijzonder. Wel lekker opgejaagd, maar nadelen wogen zwaarder bij mij. (zwart voor de ogen, zweterig etc)
-
G
jammer dat ze nooit eens up to date afbeeldingen hebben bij zon artikelwrote:http://www.telegraaf.nl/binnenland/21627460/__Xtc-pil_steeds_gevaarlijker__.html
waarom?wrote:Vandaag voor het eerst stackers geprobeerd..![]()
Dexaprine dus.. Tot nu toe vergelijkbaar met een beste lijn pep die zo'n 8 uur aanhoudt..
Ongelofelijk dat dit legaal iswist hele dag niet goed wat ik met mezelf aanmoest :')
-
WHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Ben benieuwd wat het doet, veel goede verhalen over gehoord en gelezen.wrote:jammer dat ze nooit eens up to date afbeeldingen hebben bij zon artikelwrote:http://www.telegraaf.nl/binnenland/21627460/__Xtc-pil_steeds_gevaarlijker__.html
waarom?wrote:Vandaag voor het eerst stackers geprobeerd..![]()
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Sorry maar ik sport niet, dus wist niet dat het voor het sporten was.wrote:Lees jij wel? Er staat toch stackers. Zijn supplementen voor sporterswrote:Op een donderdag overdag drugs gebruiken :')![]()
Maar als je het niet kent en je leest jou zin is het niet heel gek dat ik het dacht dat het gewoon drugs was. Als je iets voor sporten gaat vergelijken met pep gaat er als snel een belletje rinkelen
-
WHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Excuses aanvaardwrote:Sorry maar ik sport niet, dus wist niet dat het voor het sporten was.wrote:Lees jij wel? Er staat toch stackers. Zijn supplementen voor sporterswrote:Op een donderdag overdag drugs gebruiken :')![]()
Maar als je het niet kent en je leest jou zin is het niet heel gek dat ik het dacht dat het gewoon drugs was. Als je iets voor sporten gaat vergelijken met pep gaat er als snel een belletje rinkelen
Ben zelf ook geen voorstander van drugs doordeweeks.
Ik koop er ook een paar voor defqon denk ja hahahawrote:Ja ik krijg ze waarschijnlijk ook voor Defqon, belooft nog wat als ze zwaarder zijn dan Nintendo'sHou het wel bij halfjes btw dus dan zul je dat verschil wat minder merken.
Zaterdagnacht aan de pillen denk, hopen dak zondag niet te brak ben dan xD
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Wie of wie gaat mij vertellen hoe 4fa met mdma kristallen bevalt?
-
G
Ditwrote:Sorry maar ik sport niet, dus wist niet dat het voor het sporten was.
vind het zelf ook een beetje kansloos om zomaar doordeweeks drugs te doen
maar de vraag is: gebruikte jij het oook voor sporten Wi?
same als met x maar dan beterwrote:Wie of wie gaat mij vertellen hoe 4fa met mdma kristallen bevalt?
Ik gebruik wel drugs doordeweeks.
Ook altijd een mooie lijn pep erin voor het sporten. Dat zorgt voor een goede vetverbranding enseauw.
Ook altijd een mooie lijn pep erin voor het sporten. Dat zorgt voor een goede vetverbranding enseauw.
-
WHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Stackers zijn legaal Swoosh. Sommige sporters gebruiken ze dagelijks, daar zijn ze ook voor bedoeld. Zodat je meer vet verbrandt overdag.wrote:Ditwrote:Sorry maar ik sport niet, dus wist niet dat het voor het sporten was.
vind het zelf ook een beetje kansloos om zomaar doordeweeks drugs te doenmja heb je natuurlijk zelf in de hand
maar de vraag is: gebruikte jij het oook voor sporten Wi?
Ik gebruik het voor het afvallen en het sporten. Eet heel gezond en waar mijn lichaam soms niet meewerkt dmv sporten hoop ik dat de stackers me een duwtje in de goede richting geven. Ben alleen niet aan het sporten geweest vandaag, mij veel te warm voor! Was gewoon benieuwd wat het met mijn lichaam zou doen.. Verschilt natuurlijk net als hoe drugs verschillen voor verschillende mensen. Elk lichaam is anders
Last edited by Wianda on , edited 2 times in total.
-
WHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Mag je er wel wat meer pep ingooien Daan!wrote:Ik gebruik wel drugs doordeweeks.![]()
Haha, hater.wrote:Mag je er wel wat meer pep ingooien Daan!wrote:Ik gebruik wel drugs doordeweeks.![]()
Niet fokken met mijn strakke buik.
En niet sporten omdat het te warm is..och jee toch. Schandalig! Juist gaan, want nu is het rustig in de sportschool, haha!
-
WHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Niet jokkenwrote:Haha, hater.wrote:Mag je er wel wat meer pep ingooien Daan!wrote:Ik gebruik wel drugs doordeweeks.![]()
Niet fokken met mijn strakke buik.
En niet sporten omdat het te warm is..och jee toch. Schandalig! Juist gaan, want nu is het rustig in de sportschool, haha!
-
G
dus?wrote:Stackers zijn legaal Swoosh.
-
WHardtraxxer
- last seen Mar 2026
lafjoe daantjebanaantje jwt!!!wrote:Get your facts straight, madame
-
WHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Stackers zijn officieel geen drugswrote:dus?wrote:Stackers zijn legaal Swoosh.
-
G
volgens mij is een drug niet persee illegaal?wrote:Stackers zijn officieel geen drugs
-
WHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Gaan we de wet erbij halen?wrote:volgens mij is een drug niet persee illegaal?wrote:Stackers zijn officieel geen drugs
Ik ben eronder & erboven hoor
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ja dus, het is alsnog drugswrote:Lees jij wel? Er staat toch stackers. Zijn supplementen voor sporterswrote:Op een donderdag overdag drugs gebruiken :')
Ja heb ik dus ook heel erg. Hoe lang heb je het gebruikt? Ik probeer morgen of het anders is als ik vantevoren eet en 1/3e neem ipv een halfje.wrote:Vind je? Ik heb het zelf een tijdje gebruikt naast krachttraining maar vond het niet heel bijzonder. Wel lekker opgejaagd, maar nadelen wogen zwaarder bij mij. (zwart voor de ogen, zweterig etc)
Wiet is ook drugswrote:volgens mij is een drug niet persee illegaal?wrote:Stackers zijn officieel geen drugs
Maar dat doe ik ook nog wel is doordeweeks xD
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Vorige post zat een foutje in dus nog een keer de vraag.
Wie heeft er ervaring met blauwe kusjes
? Heb er een haffel in gekocht, maar kan er niks over vinden.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Vorige post zat een foutje in dus nog een keer de vraag.
? Heb er een haffel in gekocht, maar kan er niks over vinden.
Sorry dubbelpost.
Sorry dubbelpost.
2 maanden ongeveer. Het heeft wel iets geholpen, maar vind het geen wondermiddel. Trouwens, er is nog een sterkere variant die onlangs (3/4 maanden) verboden is gemaakt. De versie die jij en ik hebben schijnt veel minder sterk te zijn. Moet je nagaan.wrote:Lees jij wel? Er staat toch stackers. Zijn supplementen voor sporterswrote:Op een donderdag overdag drugs gebruiken :')