Volgens mij is 6-apb : Benzo Fury net als mdma : XTC pil. Als het goed is en je zorgt dat je shit getest is, zou er in je benzo, 6-apb moeten zitten dacht ik.wrote:Is 6-apb exact hetzelfde als Benzo Fury?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
benzo != benzo furywrote:Volgens mij is 6-apb : Benzo Fury net als mdma : XTC pil. Als het goed is en je zorgt dat je shit getest is, zou er in je benzo, 6-apb moeten zitten dacht ik.wrote:Is 6-apb exact hetzelfde als Benzo Fury?
benzo fury = 6-apb
6-apb != mdma
zover ik weet is 6apb het euforische gevoel van mdma, maar dan met lichte visuals.
naja kijk, als je nonstop water drinkt dan kan je dr wel van op aan dat je gaat kotsen.wrote:Haha ja klopt, hele avond aan de water gezeten maar kon geen hap door m'n keel krijgen. Daar de volgende keer dus beter op letten? Wat eruit kwam was zo'n beetje alleen vocht.wrote:Jawrote:of dat mijn lichaam gewoon op was en niet meer rommel aankon?
Je zal vast ook wel lekker veel water gedronken hebben en niks gegeten hebben.
volgende keer sowieso zorgen dat je goed eet vantevoren, en wissel je water eens af met cola ofzo, mss een lolly, ijsje, fruit
en als et lukt, een frikandel, maar pas op, van een (warme!) frikandel kan je wel in een keer 5x zo hard gaan
dacht dat ik wel kon eten toen, maar nou, ik wist niet wat me overkwam hahaha
Ja opzich inderdaad wel. Zit altijd met X aan het water, alleen zweet ik meestal meer. In Kardinge was het niet zo gek warm, dus al het overbodige water kon ook niet weg. Maar thanks voor de tip, ik zal opletten met de snackswrote: naja kijk, als je nonstop water drinkt dan kan je dr wel van op aan dat je gaat kotsen.
volgende keer sowieso zorgen dat je goed eet vantevoren, en wissel je water eens af met cola ofzo, mss een lolly, ijsje, fruit
en als et lukt, een frikandel, maar pas op, van een (warme!) frikandel kan je wel in een keer 5x zo hard gaanive been there
dacht dat ik wel kon eten toen, maar nou, ik wist niet wat me overkwam hahaha
Benzo Fury is 6-apb, ja.wrote:Volgens mij is 6-apb : Benzo Fury net als mdma : XTC pil. Als het goed is en je zorgt dat je shit getest is, zou er in je benzo, 6-apb moeten zitten dacht ik.wrote:Is 6-apb exact hetzelfde als Benzo Fury?
Synthetische drug; Stimulant/empathogeen.
Sommige reports geven hallucinogene effecten op hogere doseringen.
-
G
hoe hoog is hoog?wrote:Sommige reports geven hallucinogene effecten op hogere doseringen.
gevonden: 140+
Dat kan ik wel bevestigen. Ik spacede hem de pan uit op MoH vorig jaar 
-
G
hoeveel had je toen dan?wrote:Dat kan ik wel bevestigen. Ik spacede hem de pan uit op MoH vorig jaar
Zoek maar op of doe een gok. Ik doe daar geen uitspraken meer over, maar ligt er wel een stukkie boven.wrote:hoeveel had je toen dan?wrote:Dat kan ik wel bevestigen. Ik spacede hem de pan uit op MoH vorig jaar
-
G
gevondenwrote:Zoek maar op of doe een gok. Ik doe daar geen uitspraken meer over, maar ligt er wel een stukkie boven.wrote:hoeveel had je toen dan?wrote:Dat kan ik wel bevestigen. Ik spacede hem de pan uit op MoH vorig jaar
maar dat was toch minstens het dubbele
dat je zoveel neemt en dan dat effect pas hebt
Wel verspreid over de hele nacht hé, niet ineens.
-
G
oooohwrote:Wel verspreid over de hele nacht hé, niet ineens.
Na zo'n 190 mg (150+40) 6-APB, had ik echt een zieke plafonddienst.
Ik heb het gelezen. Ik zou ze echt direct voor de rechter slepen voor schending van privacy.
Vriend van me heeft hem ook binnen gehad!
En over de 6-apb! Zeer geniale drug, en meneer Marien aka pietpiraat of PF volgens mij had de hallucinatie effecten al bij 1 pil. Wel icm alcohol en zeer erge warmte op decibel. Zelf had ik alleen beetje visuele effecten, kon wel uren kijken naar lasers hoe mooi ze wel niet waren. En een heerlijk boost van energie.
is bij ons tijd geleden ook geweest, veel vriendjes kregen toen een plezant belletje.
-
G
waarom 40 bijgepakt?wrote:Na zo'n 190 mg (150+40) 6-APB, had ik echt een zieke plafonddienst.
ik heb poeder, dus kan lekker zelf doserenwrote:En over de 6-apb! Zeer geniale drug, en meneer Marien aka pietpiraat of PF volgens mij had de hallucinatie effecten al bij 1 pil. Wel icm alcohol en zeer erge warmte op decibel. Zelf had ik alleen beetje visuele effecten, kon wel uren kijken naar lasers hoe mooi ze wel niet waren. En een heerlijk boost van energie.
Wat doseer jij dan? En wat raadt je aan als je beginner bent met 6abp?
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Zaterdag na meer dan 5 maanden xtc pauze weer eens een kijken of het wat is. Nintendo's it is. 
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Goed gelezen maat.wrote:En dan op Loudness?