Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 816, 817, 818, 819, 820, 821, 822 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 11:57 

Ok dat is goed om te horen. Wel dezelfde dosis als de eerste keer aangehouden of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:00 

Hardtraxx Veteran

Van mijn eerste halfje heb ik nooit wat gevoeld. 3 maanden later weer op een feest een halfje gepakt, opnieuw niks gevoeld xd dus ik dacht oh misschien is dit het wel wat kut. Toen besloot ik om om 5 uur het andere halfje maar te droppen, opeens werkte het wel :love: :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:07 

Donateur

Nee mijn eerste keer was wel gewoon een hele maar toen waren de pillen nog rond de 100mg ofzo. Voelde er vrij weinig van, behalve dat ik niet aan de alcohol hoefde om het zolang vol te houden. Weet nog dat Partyraiser op dat feest afsloot en dat ik toen echt niet meer kon. Verder voelde ik niets euforie en was er vrij weinig aan mij te zien.

De tweede keer op DefQon wat meer genomen en dat ging al wat beter, beetje spacen en hallicuneren etc. Was echter met een groep mensen die allemaal niks hadden gebruikt. Weet nog wel dat ik een toenmalig klasgenootje tegenkwam die ook wat had gedaan, dat was wel ff genieten.

De keer daarop was de Feestfabriek en qua sfeer en entourage meteen het beste feest dat ik ooit heb meegemaakt. Kwam ook mede door de XTC moet ik zeggen. Dit keer kreeg ik echt de volle lading euforie, neiging om met iedereen vrienden te worden (is me ook redelijk gelukt toen). Dag erna kreeg ik een van de zwaarste klappen die ik tot nu toe heb gehad, namelijk toen we NL zagen verliezen van Spanje.

Eerste keer weet je gewoon niet goed waar je op moet letten, je bent te bang om iets fout te doen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:29 

waarschijnlijk had je te hoge verwachtingen nestroazzuro
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:40 

Hardtraxx Veteran

Hmm moet zeggen dat ik me de eerste keer uitstekend vermaakt heb op xtc, dat weten aardig wat mensen nog wel denk ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:56 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Ik ga zaterdag XTC proberen ondanks dat ik er cynisch tegen aankijk in de zin van dat ik het totaal niet nodig heb om los te gaan. Maar ben gewoon benieuwd of het echt zo geweldig is als iedereen zegt, en voor de beleving kan het alleen maar positief uitpakken want ik geniet altijd op feesten.

Als je met zo'n instelling voor eerste keer drugs gaat gebruiken vind ik het ook niet vreemd waarom het niet is wat je verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:59 

Donateur

Ja idd, WTF eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 13:02 

Hardtraxx Veteran

Bij mij was alle keren heel vet :D Wel een beetje vreemde houding, Nerazzurro, om zo de 1e keer xtc te doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 13:04 

Donateur

Yo Skribbie, al zin in zaterdag? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 13:38 

Hardtraxxer

Ja joh, wat een aparte ervaring de eerste keer XTC. Hele groep kwijt, werd fucking misselijk, 10 minuten later op wolken :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 13:43 

Het is juist precies wat ik ervan verwachte: ik heb het niet nodig op een feest. Daarom houdt mijn lichaam het misschien vanzelf tegen. Maar mijn nieuwsgierigheid maakte mij dat ik het gebruikte. Ik wil die volledige euforie eens meemaken. Misschien is een feest alleen niet de juiste setting voor me omdat ik de muziek wil meemaken. Ergens anders wil, kan en zal ik me echter niet vertonen met XTC op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 14:05 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Yo Skribbie, al zin in zaterdag? :D

Heel veel zin :D Gisteren even met Pieter gesproken, nu begint de voorpret ECHT :D Lekker weer een 4fa'tje, denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 14:41 

Donateur

Nerazzurro93 schreef:
Het is juist precies wat ik ervan verwachte: ik heb het niet nodig op een feest. Daarom houdt mijn lichaam het misschien vanzelf tegen. Maar mijn nieuwsgierigheid maakte mij dat ik het gebruikte. Ik wil die volledige euforie eens meemaken. Misschien is een feest alleen niet de juiste setting voor me omdat ik de muziek wil meemaken. Ergens anders wil, kan en zal ik me echter niet vertonen met XTC op.

Ow harder los te gaan gewoon lekker speed pakken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 21:16 

Nerazzurro93 schreef:
ik heb het niet nodig op een feest

zo moet je er ook helemaal niet over nadenken debiel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 21:18 

Hardtraxxer

Vraagje mensen!

Heeft iemand ervaring met de roze 6-kantige batmans? Kan ze nergens vinden, maar ben wel benieuwd of 't fijne zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 23:37 

Donateur

Oxygene schreef:
Vraagje mensen!

Heeft iemand ervaring met de roze 6-kantige batmans? Kan ze nergens vinden, maar ben wel benieuwd of 't fijne zijn..

6 kantig? hmm nee die nog nooit gezien. Wel zelf een keer roze batman (ronde) zelf laten testen. Die waren toen 120mg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 00:38 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Oxygene schreef:
Vraagje mensen!

6 kantig? hmm nee die nog nooit gezien. Wel zelf een keer roze batman (ronde) zelf laten testen. Die waren toen 120mg

Mja deze zijn zeskantig, met breeklijn haaks, dus niet van punt tot punt. Er werd me verteld 200 tot 220 maar mensen op pf schatten 170.. geloof die 200+ verhaaltjes niet zo.. die witte Nintendos gingen ook van "oh deze zijn 230 max", blijkt t gemiddelde inmiddels op 180 te liggen.

Anyway niet dat de batmans knetterhoog uitvallen want ze zijn voor personen die met heel weinig al leip gaan! :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 18:35 

Hardtraxxer

Afgelopen zaterdag heerlijk gegaan op 2x halve McDonalds en 1x halve spook, zat ongeveer 1-1,5 uur tussen elke pil :thumbsup: Toch toen ik om half 6 nog een aantal overgebleven brokjes nam van een spook (schat ongeveer ook een halve in totaal), en die erin kickte, ging het compleet de andere kant op.

Ik kon amper meer naar voren kijken, want ik kreeg veel teveel impulsen van de lichtshow. Toen we na 7 uur eenmaal buiten waren ging het helemaal niet lekker, hele stoep daar ondergespuugd en thuis ook nog een keer :x Wij zaten te denken dat het misschien kon omdat het wel vrij oude pillen waren (lagen er wel driekwart jaar), of dat mijn lichaam gewoon op was en niet meer rommel aankon? Iemand enig idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 18:47 

Donateur

Ken zat mensen die over hun nek gaan van x hoor, vaak is het wel rond het innemen en komt het puur door de smaak van die dingen. Zelf echt nog nooit zoiets gehad eigenlijk. Ben technisch niet op de hoogte maar het lijkt me niet dat je er misselijk van bent geworden omdat ze wat ouder zijn. Er kruipen geen bacteriën in ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 20:37 

Hardtraxx Addict

Is 6-apb exact hetzelfde als Benzo Fury?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 20:56 

Hardtraxx Veteran

Zelf de eerste en de tweede keer x over m'n nek gegaan, waarschijnlijk omdat het toen nog nieuw was of zo want daarna heb ik er geen last meer van gehad. Kan dus ook komen als het een van je eerste keren was, anders zou ik het niet zo weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 21:09 

Hardtraxx Veteran

Ik ga bij x ook altijd over mn nek, maar als ik het kwijt ben, voel ik me meteen perfect en heb ik daarna nergens meer last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 21:14 

Hardtraxxer

Het was de vijfde keer in een klein jaar, vorige keren eigenlijk nooit last van gehad. Wel de eerste keer dat ik in totaal twee pillen heb genomen, heb vaak maar weinig nodig. Maar thanks voor de info! Gebeurt vaker dus. Ik zag toen ik naar de wc ging nog de wasmand bewegen als een monster, hij ging lekker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 21:19 

thmn schreef:
dat het misschien kon omdat het wel vrij oude pillen waren (lagen er wel driekwart jaar)

Nee

thmn schreef:
of dat mijn lichaam gewoon op was en niet meer rommel aankon?

Ja
Je zal vast ook wel lekker veel water gedronken hebben en niks gegeten hebben.

thmn schreef:
Iemand enig idee?

Zie hierboven
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 12:25 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
thmn schreef:
of dat mijn lichaam gewoon op was en niet meer rommel aankon?

Ja
Je zal vast ook wel lekker veel water gedronken hebben en niks gegeten hebben.

Haha ja klopt, hele avond aan de water gezeten maar kon geen hap door m'n keel krijgen. Daar de volgende keer dus beter op letten? Wat eruit kwam was zo'n beetje alleen vocht.
Vorige  1 ... 816, 817, 818, 819, 820, 821, 822 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic