Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

G
SL8492 wrote:Oke, ben ik hier nou echt de enige die nooit dronken is geweest, drugs heeft gebruikt of heeft gerookt?
je bent ook nog maar 16 he
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
KSwoosh wrote:
SL8492 wrote:Oke, ben ik hier nou echt de enige die nooit dronken is geweest, drugs heeft gebruikt of heeft gerookt?
weet ik, maar ik ben ook van plan om nooit drugs te gaan gebruiken of te roken :P
J
SL8492 wrote:
KSwoosh wrote:
weet ik, maar ik ben ook van plan om nooit drugs te gaan gebruiken of te roken :P
Verstandig.

Ik heb ook nog nooit gerookt of drugs gebruikt.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Dat had ik op mijn 16e ook! :x
G
SL8492 wrote:weet ik, maar ik ben ook van plan om nooit drugs te gaan gebruiken of te roken :P
dat zeiden we allemaal :P
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
KSwoosh wrote:
SL8492 wrote:weet ik, maar ik ben ook van plan om nooit drugs te gaan gebruiken of te roken :P
dat zeiden we allemaal :P
ja maar ik blijf dat zeggen, ik kan nu al 5 redenen opnoemen waarom ik niet zou roken. maar ik kan mezelf niet beloven dat ik nooit dronken word. :P
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Dronken wordt je sowieso wel :P En waarschijnlijk wel meer dan 1x.
dat denk ik ook, ik drink al wel eens bier dus dat komt nog wel.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 day ago
SL8492 wrote:
KSwoosh wrote:
Dat zei ik ook, tot NYE, en ben helemaal verkocht :love:
G
SL8492 wrote:ja maar ik blijf dat zeggen, ik kan nu al 5 redenen opnoemen waarom ik niet zou roken. maar ik kan mezelf niet beloven dat ik nooit dronken word. :P
dat hield ik ook altijd vol...
tot ik op FQ ineens met een sigaret stond :lol: vage avond xd
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Hier hetzelfde. Zou in mijn leven nooit drugs gebruiken of roken. Heb het tot mijn twintigste vol gehouden en toen kwam ik er achter dat ik toch alles in mijn leven eens wilde proberen.
Hardtraxxer
384 posts member since 2011
last seen Jul 2014
Drinken heb ik altijd al wel gedaan. Aangezien dat normaal is.(al zou bv xtc normaal moeten zijn,mja das een eindeloze discussie :P ) Maar heb nog nooit 1 hijs geprobeerd. Dus was voor iedereen ook nogal een verassing dat ik wel ineens aan de pillen begon. Aangezien ik anti roken en drugs enzo was.
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
XtD wrote:
Chukkels wrote:Morfine! :love: :love: :love:
Ik vond de eerste keer (ziekenwagen) ook echt fantastisch, maar in het ziekenhuis zelf vond ik het verschrikkelijk :P
Afgelopen jaar 3x een operatie gehad met Morfine + verdoving. Heeeerlijk. :worship:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Firetrap wrote:http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35123

nice :lol:
ziek verhaal zou dat echt niet willen meemaken :x je kan ook niet meer terug als je erin zit...
of zou een hoop benzo's werken?
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Ik vrees dat je op dat moment niet meer weet waar je de benzo's dan gelaten hebt :P
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Firetrap wrote:Ik vrees dat je op dat moment niet meer weet waar je de benzo's dan gelaten hebt :P
Dan heb je een bijzonder slechte tripsitter.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Olijfboompje wrote:
Firetrap wrote:Ik vrees dat je op dat moment niet meer weet waar je de benzo's dan gelaten hebt :P
En dan nog wordt het een lastige klus om ze in te nemen als je alles eruit kotst.... dus in je neus of daar beneden xd maar krijg dat maar is voor elkaar op zo'n moment als tripsitter...
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Hoofdcoach wrote:
Olijfboompje wrote:
En dan nog wordt het een lastige klus om ze in te nemen als je alles eruit kotst.... dus in je neus of daar beneden xd maar krijg dat maar is voor elkaar op zo'n moment als tripsitter...
Tegen de grond aan werken, pil op de tong, water naar binnen, voorhoofd naar achteren duwen en slikken.

Tripsitters zijn daar om dit te voorkomen. Niet als blije gans toe te kijken en ze aan hun lot over te laten. Als ik een tripsitter had die mij dit flikte, dan had hij mijn huis nimmer meer in gekomen.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Alsof elke tripsitter weet hoe die dat zou moeten doen xd
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Olijfboompje wrote:
Die was al weggejaagd :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
M-arijn wrote:Alsof elke tripsitter weet hoe die dat zou moeten doen xd
Als je tripsitter bent, wordt dat van je verwacht.

Ik heb zelf ook trips gezeten waarbij het uit de hand liep. Gewoon weten wat je doet.
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 2 days ago
werd me zaterdag XTC aangeboden!
NEE! ik hoef die rommel niet ;)
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik heb een hekel aan drugs. :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Project 141 wrote:
kakabeeyo wrote:werd me zaterdag XTC aangeboden!
Goed zo! Hadden die stomme junks hier ook moeten doen :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ik heb een hekel aan drugs.
juist. er zijn toch mensen hier op hardtraxx die verstandig zijn zoals ik :D
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Project 141 wrote:
Goed zo! Hadden die stomme junks hier ook moeten doen :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ja allemaal xd
T
Hardtraxxer
251 posts member since 2012
last seen Oct 2013
Goed zo makker! Ben trots op je, laatst liep ik in de discotheek en toen overkwam mij hetzelfde. Nou toen heb ik die rakker dus eventjes piekfijn uitgelegd waarom ik daar niet van gediend was.

Ik had namelijk een stiefmoeder die een broer (neger) had die in Duitsland woonde, en die overkwam ook een keer hetzelfde. Alleen nu was het zo dat die broer van mijn ex-stiefmoeder ja zei en de drugs aannam. En de volgende dag werd hij wakker in het ziekenhuis in Duitsland, waarna mijn stiefmoeder hem op ging zoeken. Sindsdien hebben wij nooit meer wat van haar vernomen. Dus daarom is drugs echt slecht.

Maarja, nadat ik die kerel afgewezen had zag ik dat hij naar een ander persoon in de discotheek liep. Hij bood deze persoon ook XTC aan zag ik, want ik kan liplezen. Maar deze persoon was niet zo verstandig als mij en jou, jammergenoeg was hij net zo onverstandig als de broer (neger) van mijn ex-stiefmoeder die in Duitsland woonde. Hij nam de XTC aan. De rest van de avond heb ik deze persoon niet meer gezien, en de dealer ook niet. Beter maar ook want anders had ik hem wel even tandjes laten tuffen.

Echter toen ik de discotheek uit liep aan het eind van de avond zag ik de jongen die XTC nam kotsend op het trottoir zitten.. Dit bevestigde voor mij maar weer eens wat ik altijd al wist, namelijk dat XTC rommel is! 1x XTC gebruiken en je bent voor de rest van je leven zuur!