Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 791, 792, 793, 794, 795, 796, 797 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 12:25 

SL8492 schreef:
Oke, ben ik hier nou echt de enige die nooit dronken is geweest, drugs heeft gebruikt of heeft gerookt?

je bent ook nog maar 16 he
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 12:41 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
SL8492 schreef:
Oke, ben ik hier nou echt de enige die nooit dronken is geweest, drugs heeft gebruikt of heeft gerookt?

weet ik, maar ik ben ook van plan om nooit drugs te gaan gebruiken of te roken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 12:43 

SL8492 schreef:
KSwoosh schreef:
SL8492 schreef:

weet ik, maar ik ben ook van plan om nooit drugs te gaan gebruiken of te roken :P

Verstandig.

Ik heb ook nog nooit gerookt of drugs gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 12:50 

Hardtraxx Veteran

Dat had ik op mijn 16e ook! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 12:55 

SL8492 schreef:

dat zeiden we allemaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 13:08 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
SL8492 schreef:

dat zeiden we allemaal :P

ja maar ik blijf dat zeggen, ik kan nu al 5 redenen opnoemen waarom ik niet zou roken. maar ik kan mezelf niet beloven dat ik nooit dronken word. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 13:37 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Dronken wordt je sowieso wel :P En waarschijnlijk wel meer dan 1x.

dat denk ik ook, ik drink al wel eens bier dus dat komt nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 14:14 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
KSwoosh schreef:
SL8492 schreef:

Dat zei ik ook, tot NYE, en ben helemaal verkocht :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 14:48 

SL8492 schreef:
ja maar ik blijf dat zeggen, ik kan nu al 5 redenen opnoemen waarom ik niet zou roken. maar ik kan mezelf niet beloven dat ik nooit dronken word. :P

dat hield ik ook altijd vol...
tot ik op FQ ineens met een sigaret stond :lol: vage avond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 15:43 

Hardtraxxer

Hier hetzelfde. Zou in mijn leven nooit drugs gebruiken of roken. Heb het tot mijn twintigste vol gehouden en toen kwam ik er achter dat ik toch alles in mijn leven eens wilde proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 16:35 

Hardtraxxer

Drinken heb ik altijd al wel gedaan. Aangezien dat normaal is.(al zou bv xtc normaal moeten zijn,mja das een eindeloze discussie :P ) Maar heb nog nooit 1 hijs geprobeerd. Dus was voor iedereen ook nogal een verassing dat ik wel ineens aan de pillen begon. Aangezien ik anti roken en drugs enzo was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 16:57 

Hardtraxx Addict

XtD schreef:
Chukkels schreef:
Morfine! :love: :love: :love:

Ik vond de eerste keer (ziekenwagen) ook echt fantastisch, maar in het ziekenhuis zelf vond ik het verschrikkelijk :P

Afgelopen jaar 3x een operatie gehad met Morfine + verdoving. Heeeerlijk. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:36 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35123

nice :lol:

ziek verhaal zou dat echt niet willen meemaken :x je kan ook niet meer terug als je erin zit...
of zou een hoop benzo's werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 18:22 

Hardtraxx Veteran

Ik vrees dat je op dat moment niet meer weet waar je de benzo's dan gelaten hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 10:25 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Ik vrees dat je op dat moment niet meer weet waar je de benzo's dan gelaten hebt :P

Dan heb je een bijzonder slechte tripsitter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 10:29 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Firetrap schreef:

En dan nog wordt het een lastige klus om ze in te nemen als je alles eruit kotst.... dus in je neus of daar beneden xd maar krijg dat maar is voor elkaar op zo'n moment als tripsitter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 10:34 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:
Firetrap schreef:

En dan nog wordt het een lastige klus om ze in te nemen als je alles eruit kotst.... dus in je neus of daar beneden xd maar krijg dat maar is voor elkaar op zo'n moment als tripsitter...

Tegen de grond aan werken, pil op de tong, water naar binnen, voorhoofd naar achteren duwen en slikken.

Tripsitters zijn daar om dit te voorkomen. Niet als blije gans toe te kijken en ze aan hun lot over te laten. Als ik een tripsitter had die mij dit flikte, dan had hij mijn huis nimmer meer in gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:43 

Hardtraxx Addict

Alsof elke tripsitter weet hoe die dat zou moeten doen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:48 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Firetrap schreef:

Die was al weggejaagd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:53 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Alsof elke tripsitter weet hoe die dat zou moeten doen xd

Als je tripsitter bent, wordt dat van je verwacht.

Ik heb zelf ook trips gezeten waarbij het uit de hand liep. Gewoon weten wat je doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 19:26 

Hardtraxx Elite

werd me zaterdag XTC aangeboden!
NEE! ik hoef die rommel niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 19:34 

Hardtraxx Veteran

Ik heb een hekel aan drugs. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 19:41 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
kakabeeyo schreef:

Goed zo! Hadden die stomme junks hier ook moeten doen :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Citaat:
Ik heb een hekel aan drugs.

juist. er zijn toch mensen hier op hardtraxx die verstandig zijn zoals ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 19:49 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
kakabeeyo schreef:

Goed zo! Hadden die stomme junks hier ook moeten doen :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Ja allemaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 20:22 

Hardtraxxer

kakabeeyo schreef:

Goed zo makker! Ben trots op je, laatst liep ik in de discotheek en toen overkwam mij hetzelfde. Nou toen heb ik die rakker dus eventjes piekfijn uitgelegd waarom ik daar niet van gediend was.

Ik had namelijk een stiefmoeder die een broer (neger) had die in Duitsland woonde, en die overkwam ook een keer hetzelfde. Alleen nu was het zo dat die broer van mijn ex-stiefmoeder ja zei en de drugs aannam. En de volgende dag werd hij wakker in het ziekenhuis in Duitsland, waarna mijn stiefmoeder hem op ging zoeken. Sindsdien hebben wij nooit meer wat van haar vernomen. Dus daarom is drugs echt slecht.

Maarja, nadat ik die kerel afgewezen had zag ik dat hij naar een ander persoon in de discotheek liep. Hij bood deze persoon ook XTC aan zag ik, want ik kan liplezen. Maar deze persoon was niet zo verstandig als mij en jou, jammergenoeg was hij net zo onverstandig als de broer (neger) van mijn ex-stiefmoeder die in Duitsland woonde. Hij nam de XTC aan. De rest van de avond heb ik deze persoon niet meer gezien, en de dealer ook niet. Beter maar ook want anders had ik hem wel even tandjes laten tuffen.

Echter toen ik de discotheek uit liep aan het eind van de avond zag ik de jongen die XTC nam kotsend op het trottoir zitten.. Dit bevestigde voor mij maar weer eens wat ik altijd al wist, namelijk dat XTC rommel is! 1x XTC gebruiken en je bent voor de rest van je leven zuur!
Vorige  1 ... 791, 792, 793, 794, 795, 796, 797 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic