Inderdaad
Oude topic maar weer terug 
Chukkels wrote:PS. Poll resultaten lijken me duidelijk of niet?
roberttt wrote:InderdaadOude topic maar weer terug
Chukkels wrote:PS. Poll resultaten lijken me duidelijk of niet?
roberttt wrote:InderdaadOude topic maar weer terug
Ofwel verkeerd verstaan, of t kwam door t feit dat ik mss zei dat ik aan t begin te hard ging. Achteraf gezien is 'te hard' niet echt de juiste beschrijving... denk dat ik juist een beetje vaag voelde door t feit dat ik te weinig had (genoeg om m'n ietwat verstoorde maag nog wat erger te maken, maar niet genoeg dat t wegging en alles geweldig werd). Werd niet echt misselijk ofzo, maar voelde me wel ongemakkelijk (van een halve rode dollar btw). Gewoon ff gaan zitten en een banaantje gevreten bij de EHBD (met lauw kopje thee erbij) en ik kon na een minuut of 5-10 t feest weer in zonder ongemak.Deeltjesversneller wrote:Ik dacht dat je juist zei dat je de heftigste ervaring ooit had?PNXRMX wrote:Had zaterdag wel zwaar verminderd effect
Misschien had ik het verkeerd verstaan en zei je juist minst-heftigste
Ik vorige week vrijdag voor het eerst gespaced op een house/techno feest, echt geniaal gewoonPNXRMX wrote: Had zelfs in Antwerpen (electro feest met live-act)
Dat zou ik ook echt een keer willen doenHoofdcoach wrote:Ik vorige week vrijdag voor het eerst gespaced op een house/techno feest, echt geniaal gewoonPNXRMX wrote: Had zelfs in Antwerpen (electro feest met live-act)
Hoeze op een house feest?wesskeej wrote:Dat zou ik ook echt een keer willen doenHoofdcoach wrote:Ik vorige week vrijdag voor het eerst gespaced op een house/techno feest, echt geniaal gewoonPNXRMX wrote: Had zelfs in Antwerpen (electro feest met live-act)
Vast omdat het RnB feest afgelast wasChukkels wrote:Hoeze op een house feest?wesskeej wrote:Dat zou ik ook echt een keer willen doenHoofdcoach wrote:
Ik vorige week vrijdag voor het eerst gespaced op een house/techno feest, echt geniaal gewoon
moest je hiervoor speciaal een account aanmaken? Maak ook even een account aan op www.drugsforum.info en post hetzelfde daar dan. Triest ventje :')mukkuz wrote:Drugs :')
Als je verder kijkt naar berichten is het robert... Zijn wachtwoord schijnt niet te werkenChukkels wrote:moest je hiervoor speciaal een account aanmaken? Maak ook even een account aan op http://www.drugsforum.info en post hetzelfde daar dan. Triest ventje :')mukkuz wrote:Drugs :')
Squirrie wrote:Als je verder kijkt naar berichten is het robert... Zijn wachtwoord schijnt niet te werkenChukkels wrote:moest je hiervoor speciaal een account aanmaken? Maak ook even een account aan op http://www.drugsforum.info en post hetzelfde daar dan. Triest ventje :')mukkuz wrote:Drugs :')
Blijf het een triest ventje vindenSquirrie wrote:Als je verder kijkt naar berichten is het robert... Zijn wachtwoord schijnt niet te werkenChukkels wrote:moest je hiervoor speciaal een account aanmaken? Maak ook even een account aan op http://www.drugsforum.info en post hetzelfde daar dan. Triest ventje :')mukkuz wrote:Drugs :')
Inderdaad :')mukkuz wrote:Drugs :')
Je kan toch wel zonder feestenOlijfboompje wrote:Inderdaad :')mukkuz wrote:Drugs :')
Inderdaadmukkuz wrote:Je kan toch wel zonder feestenOlijfboompje wrote:Inderdaad :')mukkuz wrote:Drugs :')
Kevin-Raw wrote:Nando wrote:Beter.
Idd, kan echt niet hoor wat sommige mensen deden gisterenSquirrie wrote:Jongens, al dat gebruik van gister leek weer nergens op!
Pas er nou mee op, het is slecht voor je hé!