Moet ik heel flauw een lymfy link maken of kan je zelf zoeken?! De naam van de wetenschapper staat erbij..
Liever lui dan moe hé!
Mooi dat jij die professor kent, ik ken ook 10tal professoren die allemaal hun eigen werk promoten. Hij heeft jou er leuk in meegesleept, sociale vaardigheden heeft die man dus ook.
Kijk mensen mogen van mij veel dingen zeggen, presenteren, vinden, promoten en noem maar op. Maar je moet, zoals je zelf al zei, kritisch er naar blijven kijken. Ik heb ook nooit gezegd dat xtc goed/slecht is! Ik beargumenteerde alleen het verhaaltje van die 2 weken en heb gezegd dat je kritisch naar een ander z'n werk moet kijken. Jij kijkt alleen kritisch naar de positieve verhalen, de negatieve geloof jij maar al te graag en breng jij graag naar voren. Zo komt het in ieder geval over!
En tja, nu krijg je hem ook gewoon terug om de fuck.. Want wat jij kan met 1 wetenschapsverhaaltje te gaan quoten kan ik ook

:
Citaat:
Meer dan 1500 xtc gebruikers werden gevold door de wetenschappers. Hiervan werden 52 personen intensief getest om de invloed van xtc op hun brein te meten. De werking van hun hersenen werd vergeleken met de cognitieve functie van 59 mensen die nooit xtc gebruikt hadden. Uit het onderzoek bleek dat er geen verschil was in de mentale prestaties van de twee groepen proefpersonen.
En ja, je hebt meer dan alleen het cognitieve gedeelte in de hersenen waar het schade aan kan richten bla bla bla. Maar wil je echt een mening kunnen vormen ipv anderen napraten zul je je eigen literatuuronderzoek moeten doen, vandaar dat ik ook netjes geen uitspraak heb gedaan van goed of slecht.
Weet niet waar je studeert, maar een herhaling van het vak mbt Academische vaardigheden zal je goed doen!
Oja, een uitspraak als xtc is schadelijk is leuk, maar als het net zo schadelijk is als roken kan men prima er mee doorgaan. De schadelijkheid is zoals je al zegt niet/weinig bekend

En tja grote hoeveelheden schadelijker, dat is ook een uitspraak wat voor de meeste dingen geldt...