Olijfboompje schreef:
Alleen het is gewoon niet zo goed voor je serotoninereceptoren om meer dan eens in de maand XTC te gebruiken, vandaar dat men pauzes inlast. Je ziet bijvoorbeeld bij mensen die het vaak gebruiken (Lees bijvoorbeeld 1 a 2 keer in de maand) dat deze weinig tot geen kater ervaren. Dit komt omdat hun receptoortjes flink naar de klote zijn.
Is dat de reden van geen kater ervaren? Omdat je veel gebruikt? Ik weet nog van mijn 'alcholistenperiode' dat ik toch wel iedere keer opnieuw een kater had, zo om de week. Maar als je serotonine na 2 weken weer op pijl is, is het toch ook logisch dat je elke keer weer even lekker gaat als de vorige keer als je er een week tussen houdt? Totaal geen last van een verminderd effect o.i.d.

Ow jah, ik heb trouwens mijn nieuwe partydrug gevonden: 5-Hours Energy (
http://www.fivehourenergy.nl/). Wat een goddelijk spul, Nando wil het ook een keer ervaren volgens mij. €2,49 voor één flesje en je hebt echt genoeg energie om de eerst komende 4,5 uur door te beuken en het werkt direct! Ook makkelijk mee naar binnen te smokkelen, van tevoren 1 of 2 nemen en dan op het feest ook nog 1 of 2 en je kan de hele dag door (inclusief after). Uitwerking van het spul geeft totaal geen crash of dip, dus ik ben echt verliefd op dit spul. Ik durf zelfs te zeggen dat ik met dit spul op me harder los kan gaan dan dat ik met pep op kan doen, plus het is perfect spul als je de BOB bent. Gaat zeker mijn pep-vervanger worden en ik denk er zelfs aan om dit spul ook op Dominator te gaan gebruiken ipv pep.
Enig nadeel aan dit spul is dat het alleen bij de Shell te koop is. Jammer genoeg verkopen de supermarkten en andere benzinepomps het niet