Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 18:25 

Hardtraxx Addict

Ja dat zou ik een epic verspilling van mijn serotonine vinden. Voor doorsnee feestjes hebben we G en evt alcohol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 19:12 

Hardtraxx Veteran

Pillen op een doorsnee feest is best leuk hoor :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 19:32 

Hardtraxx Addict

Kettingzaag schreef:
Ja dat zou ik een epic verspilling van mijn serotonine vinden. Voor doorsnee feestjes hebben we G en evt alcohol.

Als ie een geweldige avond heeft gehad, waarom niet? Zou 't alleen niet te vaak doen, idd voor je serotonine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 20:31 

Kettingzaag schreef:

g?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 20:38 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Kettingzaag schreef:

g?

GeHaktBal
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 21:59 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:

Hoe kan het nou weer een verspilling zijn dat moet je echt even uitleggen. Of ik het nou verkloot op dit feest of op een hardcore/hardstyle gerelateerd festival dat is lijkt me niet relevant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 23:32 

Hardtraxx Addict

Ik vraag me nou nog steeds af wat serotonine is.
Ja een stofje in je hersenen toch? Frontale kwab?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 23:35 

Hardtraxxer

Met Decibel me nieuwe Q's proberen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 01:51 

Wat een feest! zit nu bij mij te afteren 2 mensen hebben voor eerst pillen gebikt en met m'n neef. net allemaal 1 ingenomen meteen goed doen haha :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 01:52 

MovingMadness schreef:
Wat een feest! zit nu bij mij te afteren 2 mensen hebben voor eerst pillen gebikt en met m'n neef. net allemaal 1 ingenomen meteen goed doen haha :woot:

Lol veel plezier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 03:01 

Banaanslak schreef:
MovingMadness schreef:

Lol veel plezier!

Thanks die hele duurt wel lang met inwerken :P
ben wel wous ofzo maar nog niet dat keiharde gevoel :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 03:02 

MovingMadness schreef:
Banaanslak schreef:
MovingMadness schreef:

Lol veel plezier!

Thanks die hele duurt wel lang met inwerken :P
ben wel wous ofzo maar nog niet dat keiharde gevoel :(

Jammer, misschien omdat je serotonine al een beetje aan de lage kant is van een hele dag spacen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 04:42 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:

Simpel uitgelegd: serotonine is een stofje waardoor je je lekker voelt. Deze stof komt voor in je hersenen in een beperkte hoeveelheid. MDMA (XTC) zorgt ervoor dat deze stof snel afgegeven wordt door je hersenen. Met gevolg het heerlijke gevoel :) nadeel: de voorraad serotonine in je hersenen raakt op en heeft ongeveer 6 weken nodig om weer op normaal niveau te komen. Daarom zal bijvoorbeeld 2 weken achter elkaar MDMA gebruiken de 2e keer ook geen optimaal effect hebben, vandaar de pauze die mensen inlassen zodat die voorraad weer op normaal niveau komt! :P

Waarschijnlijk is dit ook een kromme uitleg maar het is laat :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 04:52 

Donateur

zoo hee weer lekker bezig :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 09:48 

Hardtraxx Addict

Haha ik snap hem :D thnx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 14:31 

Hardtraxx Addict

Morgen voor 11 dagen naar Sunny Beach .. even die hersencelletjes prikkelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 16:52 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Iris93 schreef:

Simpel uitgelegd: serotonine is een stofje waardoor je je lekker voelt. Deze stof komt voor in je hersenen in een beperkte hoeveelheid. MDMA (XTC) zorgt ervoor dat deze stof snel afgegeven wordt door je hersenen. Met gevolg het heerlijke gevoel :) nadeel: de voorraad serotonine in je hersenen raakt op en heeft ongeveer 6 weken nodig om weer op normaal niveau te komen. Daarom zal bijvoorbeeld 2 weken achter elkaar MDMA gebruiken de 2e keer ook geen optimaal effect hebben, vandaar de pauze die mensen inlassen zodat die voorraad weer op normaal niveau komt! :P

Waarschijnlijk is dit ook een kromme uitleg maar het is laat :sleep:

Kleine correctie.
Serotonine is een neurotransmitter die invloed heeft op je gevoelswezen.
Daarnaast laten serotoninereceptoren bepaalde hoeveelheden vrij.
MDMA zorgt dat dit in een keer in een grote hoeveelheid vrij komt.
Je serotonine wordt aangevuld op een natuurlijke manier of door middel van supplementen zoals 5HTP.
Overigens is je serotonine alweer op normaal niveau na twee weken.

Alleen het is gewoon niet zo goed voor je serotoninereceptoren om meer dan eens in de maand XTC te gebruiken, vandaar dat men pauzes inlast. Je ziet bijvoorbeeld bij mensen die het vaak gebruiken (Lees bijvoorbeeld 1 a 2 keer in de maand) dat deze weinig tot geen kater ervaren. Dit komt omdat hun receptoortjes flink naar de klote zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 22:54 

Hardtraxx Addict

Fijne vakantie als 1 van jullie deze week of volgende week nog vertrekt naar een leuk oord ^^ Rustig aan :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 23:52 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Fijne vakantie als 1 van jullie deze week of volgende week nog vertrekt naar een leuk oord ^^ Rustig aan :whistle:

Ben al op Dreamfields geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 00:15 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Alleen het is gewoon niet zo goed voor je serotoninereceptoren om meer dan eens in de maand XTC te gebruiken, vandaar dat men pauzes inlast. Je ziet bijvoorbeeld bij mensen die het vaak gebruiken (Lees bijvoorbeeld 1 a 2 keer in de maand) dat deze weinig tot geen kater ervaren. Dit komt omdat hun receptoortjes flink naar de klote zijn.

Is dat de reden van geen kater ervaren? Omdat je veel gebruikt? Ik weet nog van mijn 'alcholistenperiode' dat ik toch wel iedere keer opnieuw een kater had, zo om de week. Maar als je serotonine na 2 weken weer op pijl is, is het toch ook logisch dat je elke keer weer even lekker gaat als de vorige keer als je er een week tussen houdt? Totaal geen last van een verminderd effect o.i.d. xd

Ow jah, ik heb trouwens mijn nieuwe partydrug gevonden: 5-Hours Energy (http://www.fivehourenergy.nl/). Wat een goddelijk spul, Nando wil het ook een keer ervaren volgens mij. €2,49 voor één flesje en je hebt echt genoeg energie om de eerst komende 4,5 uur door te beuken en het werkt direct! Ook makkelijk mee naar binnen te smokkelen, van tevoren 1 of 2 nemen en dan op het feest ook nog 1 of 2 en je kan de hele dag door (inclusief after). Uitwerking van het spul geeft totaal geen crash of dip, dus ik ben echt verliefd op dit spul. Ik durf zelfs te zeggen dat ik met dit spul op me harder los kan gaan dan dat ik met pep op kan doen, plus het is perfect spul als je de BOB bent. Gaat zeker mijn pep-vervanger worden en ik denk er zelfs aan om dit spul ook op Dominator te gaan gebruiken ipv pep.

Enig nadeel aan dit spul is dat het alleen bij de Shell te koop is. Jammer genoeg verkopen de supermarkten en andere benzinepomps het niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 01:39 

Pas maar op chris, straks kan je echt niet meer zonder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 02:26 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Met die Energy drink? Nah, neem het ook alleen maar voor feesten. Zo snel bouw je toch geen tolerantie op voor dat spul xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 09:11 

Donateur

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:

Met die Energy drink? Nah, neem het ook alleen maar voor feesten. Zo snel bouw je toch geen tolerantie op voor dat spul xd

Chris, is toch gewoon hetzelfde als die energie shotjes. Als ik kijk naar de bestandsdelen die erin zitten, is het vooral de hoeveelheid Cafeine & Taurine die voor de energie zorgt.
Zelf krijg ik bij een teveel aan cafeine hoofdpijn , en ga ik trillen. Dus voor mij is het niet goed spul. Kan je net zo goed een pot pure cafeine kopen ;) ipv dit dure spul
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 10:34 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:

Chris, is toch gewoon hetzelfde als die energie shotjes. Als ik kijk naar de bestandsdelen die erin zitten, is het vooral de hoeveelheid Cafeine & Taurine die voor de energie zorgt.
Zelf krijg ik bij een teveel aan cafeine hoofdpijn , en ga ik trillen. Dus voor mij is het niet goed spul. Kan je net zo goed een pot pure cafeine kopen ;) ipv dit dure spul

True, maar dit spul is tenminste te zuipen en werkt vele malen beter dan die Red Bull (shotjes) troep. Plus het is niet zo chemisch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:15 

Donateur

http://www.wapwereld.nl/smartshop-wapwi ... -bulk.html

Gewoon 25 kilo caffeine kopen :D is legaal, en je kan er wel even mee door denk ik :lol:
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic