Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:37 

Hardtraxx Veteran

Hmm, http://www.wapwereld.nl/smartshop-wapwi ... .html#main heb je ook nog. Of http://www.wapwereld.nl/smartshop-wapwi ... -shot.html xd

En anders kan ik nog altijd die Herbal Speed aanschaffen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:45 

Hardtraxx Addict

Haha wtf verkopen ze allemaal op die site.
Yummy Cum >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:49 

Donateur

Iris93 schreef:
Yummy Cum >.<

Misschien alvast een idee , om aan Nando te geven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:53 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Iris93 schreef:
Yummy Cum >.<

Uhm.

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:26 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Iris93 schreef:
Yummy Cum >.<

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:47 

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
Pas maar op chris, straks kan je echt niet meer zonder...

Met die Energy drink? Nah, neem het ook alleen maar voor feesten. Zo snel bouw je toch geen tolerantie op voor dat spul xd

Meer de drugs in algemeen, gezien je, afgaande op je berichten dan, de laatste tijd erg veel gebruikt.
Zover ik opmaak uit je posts elke vrijdag, zaterdag of zondag wel iets...
Ik wil je moeder niet spelen, maar ik zou het godverdomme zonde vinden als jij ergens verslaafd aan zou raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:53 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
Pas maar op chris, straks kan je echt niet meer zonder...

Met die Energy drink? Nah, neem het ook alleen maar voor feesten. Zo snel bouw je toch geen tolerantie op voor dat spul xd

Meer de drugs in algemeen, gezien je, afgaande op je berichten dan, de laatste tijd erg veel gebruikt.
Zover ik opmaak uit je posts elke vrijdag, zaterdag of zondag wel iets...
Ik wil je moeder niet spelen, maar ik zou het godverdomme zonde vinden als jij ergens verslaafd aan zou raken.

Welk deel van 'nuchter op Dreamfields' snap jij niet? xd Ik zei dus dat dit spul waarschijnlijk mijn pep-vervanger wordt, omdat het gewoon goed werkt en in mijn ogen dus beter dan pep. En in XTC of analogen heb ik al helemaal geen zin meer in op feesten, behalve op de grotere feesten zoals Decibel en Q-Base. Want losgaan is zo veel beter dan verdwaald om je heen kijken (ook al geniet je dan wel :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 13:04 

Chukkels schreef:
nuchter op Dreamfields

Ok, gelukkig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 13:13 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
nuchter op Dreamfields

Ok, gelukkig ^^

Zaterdag op Free Festival hetzelfde recept, moet dan weer rijden. Vind BOBben ook helemaal niet erg overigens. Sterker nog, als ik eindelijk m'n eigen auto heb, geef ik daar misschien wel de voorkeur aan boven OV-reizen. Eigen muziek, eigen chillheid, zelf alles bepalen, niet afhankelijk, gewoon vrijheid. I love it! :loving:

Er is dus blijkbaar toch nog hoop voor mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:00 

Donateur

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
nuchter op Dreamfields

Ok, gelukkig ^^

Zaterdag op Free Festival hetzelfde recept, moet dan weer rijden. Vind BOBben ook helemaal niet erg overigens. Sterker nog, als ik eindelijk m'n eigen auto heb, geef ik daar misschien wel de voorkeur aan boven OV-reizen. Eigen muziek, eigen chillheid, zelf alles bepalen, niet afhankelijk, gewoon vrijheid. I love it! :loving:

Er is dus blijkbaar toch nog hoop voor mij xd

Jaa ik heb ook geen problemen met de BOB zijn. Wij doen met onze vriendengroep omstebeurt. Me laatste keer was Loudness in april, en me volgende keer is Decibel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:25 

Vandaag is het mijn jubileumdag, vorig jaar op 11 juli nam ik om ongeveer 01:30 mijn eerste xtc pil in de q-dance feestfabriek. :D Dat mijn eerste hard-drugs ervaring :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:38 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Vandaag is het mijn jubileumdag, vorig jaar op 11 juli nam ik om ongeveer 01:30 mijn eerste xtc pil in de q-dance feestfabriek. :D Dat mijn eerste hard-drugs ervaring :P

Alcohol is ook harddrugs. Maar idd, voor mij is het ook mijn jubileum! Ongeveer 12 uur te laat, maar goed. Feestfabriek was voor mij ook de eerste keer. Wat heb ik sindsdien genoten van 's werelds leukste pilletjes! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 15:15 

Even een lijstje wat ik sindsdien genuttigd heb:
11 juli - halve groene eekhoorn en halve blauwe geen idee (feestfabriek)
17 juli - halve groene canadees (free festival)
28 augustus - half blauw hartje (Mysteryland)
2 oktober - halve groene canadees en 1 groen nijntje (q-dance presents: fusion)
31 december - 1 blauwe boom (qountdown)
12 februari - ~300mg speed (capsules) (Hard bass)
9 april - 120mg 4-fmp & 1 paarse triforce (knock-out)
16 april - 1 triforce (inception)
22 april - truffels (10 gram Tampanensis)
11 juni - truffels (15 gram dragon's dynamite)
25 juni - ~400mg speed (gesnoven) & halve q-dance

Tussendoor nog 4 keer wiet gerookt en 3x dronken geweest ofzo maar daar weet ik de datums niet meer precies van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 15:16 

Hardtraxx Veteran

Feestfabriek was 10 juli hoor (de nacht van 10 op 11). Maar goed, beter dat ik zo'n lijstje niet ga maken en openbaar zet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 15:19 

Chukkels schreef:
Feestfabriek was 10 juli hoor (de nacht van 10 op 11). Maar goed, beter dat ik zo'n lijstje niet ga maken en openbaar zet xd

Ik nam het na 00:00 dus officieel was het 11 juli :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Chukkels schreef:

Ik nam het na 00:00 dus officieel was het 11 juli :P

Same here. Nam het om 3 uur ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 17:06 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Is dat de reden van geen kater ervaren? Omdat je veel gebruikt? Ik weet nog van mijn 'alcholistenperiode' dat ik toch wel iedere keer opnieuw een kater had, zo om de week. Maar als je serotonine na 2 weken weer op pijl is, is het toch ook logisch dat je elke keer weer even lekker gaat als de vorige keer als je er een week tussen houdt? Totaal geen last van een verminderd effect o.i.d. xd

Je hebt echt wel een kater als je veel gebruikt, en die word steeds erger omdat op 2 weken je serotonine niet op pijl is. Hoe langer je doorgaat met zo vaak te gebruiken des te erger en zwaarder je katers worden. Je serotonine receptoren gaan ook wel slechter werken waardoor je zowiezo ook een verminderd effect kunt krijgen van xtc. Het is alleszins echt de grootste onzin dat je lichaam/hersenen na 2 weken al hersteld is van xtc gebruik. Ondanks dat Unity 4 tot 6 weken adviseerd is het beter om 6 tot 8 weken te wachten tussen gebruik, alleen is voor velen dit een moeilijk haalbare pauze. Er is wel discussie of we ons eigen advies dus toch niet moeten aanpassen naar 6 tot 8 weken. Alle onderzoeken naar xtc geven ditzelfde aan. Je zal zelfs aan je eigen meestal merken dat je een sterk vermindert effect voelt van xtc als je na 2 weken alweer opnieuw een zelfde dosis gebruikt juist omdat je serotonine tank nog niet is bijgevult. Snap ook echt niet waar Daniël zijn informatie vandaag haalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 17:09 

Donateur

Chukkels schreef:
Welk deel van 'nuchter op Dreamfields' snap jij niet? xd Ik zei dus dat dit spul waarschijnlijk mijn pep-vervanger wordt, omdat het gewoon goed werkt en in mijn ogen dus beter dan pep. En in XTC of analogen heb ik al helemaal geen zin meer in op feesten, behalve op de grotere feesten zoals Decibel en Q-Base. Want losgaan is zo veel beter dan verdwaald om je heen kijken (ook al geniet je dan wel :P )

Wat bedoel jij met nuchter
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 17:16 

Hardtraxx Veteran

Met nuchter bedoel ik het feit dat ik helemaal geen enkele vorm van drugs, behalve taurine, cafeïne en tabak in mijn bloed had zitten gedurende het hele festival :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 17:17 

Donateur

oke vind het netjes dat je gedurende het festival nuchter bent gebleven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 17:50 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Is dat de reden van geen kater ervaren? Omdat je veel gebruikt? Ik weet nog van mijn 'alcholistenperiode' dat ik toch wel iedere keer opnieuw een kater had, zo om de week. Maar als je serotonine na 2 weken weer op pijl is, is het toch ook logisch dat je elke keer weer even lekker gaat als de vorige keer als je er een week tussen houdt? Totaal geen last van een verminderd effect o.i.d. xd

Je hebt echt wel een kater als je veel gebruikt, en die word steeds erger omdat op 2 weken je serotonine niet op pijl is. Hoe langer je doorgaat met zo vaak te gebruiken des te erger en zwaarder je katers worden. Je serotonine receptoren gaan ook wel slechter werken waardoor je zowiezo ook een verminderd effect kunt krijgen van xtc. Het is alleszins echt de grootste onzin dat je lichaam/hersenen na 2 weken al hersteld is van xtc gebruik. Ondanks dat Unity 4 tot 6 weken adviseerd is het beter om 6 tot 8 weken te wachten tussen gebruik, alleen is voor velen dit een moeilijk haalbare pauze. Er is wel discussie of we ons eigen advies dus toch niet moeten aanpassen naar 6 tot 8 weken. Alle onderzoeken naar xtc geven ditzelfde aan. Je zal zelfs aan je eigen meestal merken dat je een sterk vermindert effect voelt van xtc als je na 2 weken alweer opnieuw een zelfde dosis gebruikt juist omdat je serotonine tank nog niet is bijgevult. Snap ook echt niet waar Daniël zijn informatie vandaag haalt.

Die 2 weken komen uit een onderzoek waarin ze dat hebben getest op muizen/ratten. Het hoeft natuurlijk niet exact hetzelfde te zijn maar kan wel gebruikt worden als een redelijk betrouwbare indicatie. Aangezien een muis/rat op medisch gebied toch aardig hetzelfde functioneert als een mens ;)

Een sterk vermindert effect is ook niet merkbaar. Heb ook wel eens 3 weken achter elkaar xtc gebruikt (ja mensen, klaag maar..) en ging elk weekend weer zoals het hoort te gaan. Ook de dosissen zijn vanaf de 1e keer bij mij tot aan nu niet tot nauwelijks gestegen.

Over de dip.. Tja, wanneer jij jezelf in de dagen dat je geen drugs gebruikt goed verzorgd en gezond blijft leven en je zorgt voor herstelproducten na gebruik (energiebehoefte + vitamines aanvullen) zul je er weinig tot geen last van hebben. Iedereen staat wel eens een dag op en voelt zich kut, om nu gelijk naar drugs te wijzen is erg gemakkelijk. Want hoe vaak ben je voordat je was begonnen met gebruik ook niet een dag slecht te pas qua gemoedstoestand? Nou genoeg! :)

Dit verhaal is nu niet gemaakt om xtc gebruik te gaan promoten, want het zal uiteraard niet goed voor je zijn. Of het heel slecht is kan je ook niet met zekerheid zeggen, aangezien verscheidene onderzoeken elkaar tegenspreken. Wanneer men wetenschappelijke artikelen erover gaat lezen zul je dat ook tegen komen. De reden dat de gemeenschap uitgaat dat het slecht voor je is omdat je bij een twijfel niet als overheid gaat zeggen "We gaan van het goede uit dus leg maar in de apotheek". Zo zal je vaker de negatieve kant horen van het verhaal dan de 'positieve'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 17:52 

Donateur

dus 1 x in de 2 weken aan de xtc is veilig xd

maar als je vaak gebruikt, bijvoorbeeld een paar weekenden achter elkaar, merk je het wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 18:00 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
dus 1 x in de 2 weken aan de xtc is veilig xd

maar als je vaak gebruikt, bijvoorbeeld een paar weekenden achter elkaar, merk je het wel xd

Heb niet gezegd dat het veilig is, meningen hierover zijn verdeeld zoals ik al zei ;) De ene wetenschapper kiest de negatieve kant de andere de positieve.

Ga er maar vanuit dat het in ieder geval niet goed voor je is, kom je over 20 jaar niet ineens voor een verrassing te staan als je toch totally cracked bent na jarenlang eens in de 2 weken :P

En een paar weekenden achter elkaar herstel je dus niet hé, zoals al gezegd 2 weken uit muizen/ratten onderzoek. Kan bij een mens dus ook 3 weken zijn, maar ook sneller (al hoewel dat minder waarschijnlijk is). Dat ik het 3 weekend goed heb gedaan op xtc kan een keer voorkomen, maar ik denk dat als je daarmee door blijft gaan het effect toch wel beduidend minder zal worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 18:14 

Hardtraxx Veteran

Verminderd effect heb ik ook nog niet meegemaakt (behalve bij q-dance pillen). En dat terwijl ik me niet precies aan site 8-weken regel heb gehouden. Wil niet zeggen dat die regel een fabeltje is, maar tot nu tour heb ik persoonlijk geen enkele hinder ondervonden van regelmatig gebruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 18:35 

Hardtraxx Veteran

ik heb dit weekend, 2 gram amnezia gerookt.. en daarnaast zaterdagavond 4x een halve "paarse hartjes" gebruikt..
ik heb zondag, nog 1 hele en een halve paarse hartje genomen.. voelde me echt zooooooooooooo zwaar lekker..
ik heb nu nog 1,5 over.. deze ben ik van plan om op free festival te nemen

kan iemand me uitleggen hoe sterk paarse hartjes zijn?
en wat een normale hoeveelheid hiervan is?
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic