Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:12 

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
Iris93 schreef:
Dat is ieder zn eigen mening, ik ben van mening dat xtc echt epic is.

daar zijn de meeste gebruikers het wel mee eens volges mij

Jij ook?

:yes:
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:13 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Beide zijn kut >.<

Wel knap dat je zo makkelijk kon stoppen, gefeliciteerd!
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:13 

Hardtraxx Veteran

Alles is kut. Enter.
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:20 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Alles is kut. Enter.

Punt.
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:31 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
El Mare schreef:
Hoe denken jullie over drugs en ASS (psychologie) en dan vooral xtc?

Ik denk dat het flinke problemen kan geven.

Ik heb mijzelf nooit verdiept in ASS eerlijk gezegd, maar met mijn basale kennis denk ik dat het bepaalde werkingen kan hebben die voordeel als nadeel hebben.

Ik neem aan dat ze bij Unity daar wel wat over kunnen vertellen?
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:34 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Olijfboompje schreef:
El Mare schreef:
Hoe denken jullie over drugs en ASS (psychologie) en dan vooral xtc?

Ik denk dat het flinke problemen kan geven.

Ik heb mijzelf nooit verdiept in ASS eerlijk gezegd, maar met mijn basale kennis denk ik dat het bepaalde werkingen kan hebben die voordeel als nadeel hebben.

Waarschijnlijk niet.

Mensen die daar werken hebben geen achtergrond in de psychologie.
Het zijn en blijven vrijwilligers.

Denk dat je hierbij beter terecht kan bij een psycholoog of psychiater.
Of googlen naar ervaringen hiermee.

Ik weet dat het met PDD NOS wel kan. Ik ken meerdere mensen die in combinatie hiermee drugs gebruiken. Vooral pep, omdat dit hun een ontspannend gevoel geeft.
XTC zal vast kunnen, maar ervan uitgaande dat autisten ieder een verschil in handelen/denken/dergelijke kunnen hebben, zal dit per persoon verschillen.
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:39 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
Iris93 schreef:
Beide zijn kut >.<

thnx :D I tried my best.
Nu een week en 1 dag!
Maar het is zoveel beter :)
Drink ook nauwelijks meer, misschien 1 of 2 keer in de week 1 biertje of 1 wijntje.
Ik voel me echt opper gezond.
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:41 

Hardtraxx Veteran

na me vakantie poging wagen om te kappen met blowe
moet dan toch verplicht 2 weken zonder zitten dus dan maar doorzetten na de vak
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:48 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
mrazura schreef:
Iris93 schreef:
Beide zijn kut >.<

Nu een week en 1 dag!
Drink ook nauwelijks meer, misschien 1 of 2 keer in de week 1 biertje of 1 wijntje.

Drugs heeft een goede invloed op de levensstijl van mensen. Ik ben ook gestopt met alcohol sinds ik het fenomeen XTC heb ontdekt. Plus eet ik veel gezonder, neem ik m'n vitaminen en rook ik minder dan voorheen :)
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:51 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Iris93 schreef:
mrazura schreef:

Nu een week en 1 dag!

Drugs heeft een goede invloed op de levensstijl van mensen. Ik ben ook gestopt met alcohol sinds ik het fenomeen XTC heb ontdekt. Plus eet ik veel gezonder, neem ik m'n vitaminen en rook ik minder dan voorheen :)

True that.
Ik ook sinds de XTC. Gestopt met roken, heel veel minder drinken, begonnen met sporten, gezonder eten en iedere dag vitamientjes :)
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:06 

Hardtraxx Addict

The Anim0l schreef:
na me vakantie poging wagen om te kappen met blowe
moet dan toch verplicht 2 weken zonder zitten dus dan maar doorzetten na de vak

Ga na de stash die ik heb ook stoppen. Gister in mij truffel trip (eerste keer) een echte eye-opener gehad, ook door m'n vrienden enzo.Truffels was trouwens echt een mega ervaring. Vond het zeker even indrukwekkend als XTC.
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:08 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

No offence maar laatste keer dat je met mij was hebben we toch wel erg veel afgerookt :P
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:10 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Chukkels schreef:

No offence maar laatste keer dat je met mij was hebben we toch wel erg veel afgerookt :P

Ik bedoel in het dagelijks leven. Niet op een feest ofzo. Of bij iemand thuis op een pre/after.
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:12 

Hardtraxx Veteran

@ Olijfboompje

Ik ga wel idd ff googlen hiernaar, misschien is het toch beter om hier nog wat meer over te weten, voordat ik het zelf ga gebruiken :)
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:13 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
@ Olijfboompje

Ik ga wel idd ff googlen hiernaar, misschien is het toch beter om hier nog wat meer over te weten, voordat ik het zelf ga gebruiken :)

Ik kan je hier wel beetje mee helpen als je wilt. Moet alleen ff wat nakijken aangezien me kennis hiermee wat is wegezakt. Ik wil geen foutieve informatie geven.
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:18 

Hardtraxx Veteran

Graag ;)
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:44 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
El Mare schreef:

Waarschijnlijk niet.

Mensen die daar werken hebben geen achtergrond in de psychologie.
Het zijn en blijven vrijwilligers.

Zelf kan ik er niks over zeggen inderdaad, maar er werken bij ons ook verschillende artsen en doktoren hoor die we kunnen raadplegen om advies indien nodig. ;)
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:46 

Hardtraxx Veteran

Ook hier ben ik wel zeer benieuwd naar :thumbup:
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:03 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

Zelf kan ik er niks over zeggen inderdaad, maar er werken bij ons ook verschillende artsen en doktoren hoor die we kunnen raadplegen om advies indien nodig. ;)

Ja, dat is wel zo :P

Maar zo uit de hand weten jullie dit niet of heb ik dit fout? :P
mrazura schreef:
Ik kan je hier wel beetje mee helpen als je wilt. Moet alleen ff wat nakijken aangezien me kennis hiermee wat is wegezakt. Ik wil geen foutieve informatie geven.

Ik heb iig gezegd wat ik erover weet. :)
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:22 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
DarkBeatz schreef:

mrazura schreef:

Ik heb iig gezegd wat ik erover weet. :)

Mja bij mij is het ook vooral psychologisch hoor en over xtc zelf specifiek kan ik ook weinig zeggen ben ik bang.
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:24 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Ik zelf niet nee, dat zei ik toch al. Maar die artsen zijn ook gewoon vrijwilligers bij Unity en hun weer wel :cool:
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:26 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik zelf niet nee, dat zei ik toch al. Maar die artsen zijn ook gewoon vrijwilligers bij Unity en hun weer wel :cool:

Je had hier geen reactie op hoeven geven :P

Het was ook fout van mij een vraag te stellen.
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:27 

Hardtraxx Veteran

Dit kan ik er het meest over vinden, zoals het hier staat is het verstandiger om niet te doen.
Verder kan ik er tot nu toe weinig over vinden, ja wel ervaringen, maar das heel wat anders dan advies, dus is het wel handig om de tips hierover op te volgen, wat ik uit de onderstaande tekst kan opmaken.

Citaat:
Autisme en drugs

Mensen met autisme hebben het vaak over drukte in hun hoofd, soms zelfs over kortsluitinkjes. In hun gedrag zijn ze vaak chaotisch. Drugs maken je hersenen nog chaotischer, warriger dan ze al zijn.
Autisme en drugs zijn een slechte combinatie, ze bijten elkaar als het ware. Alcohol en drugs zijn voor niemand goed, maar bij mensen met autisme is er meer sprake van een wankel evenwicht dan bij mensen zonder autisme. De meeste mensen zonder autisme kunnen figuurlijk gesproken wel tegen een stootje. Mensen met autisme moeten veel meer hun best doen om in evenwicht te komen en te blijven. Dit geldt uiteraard niet alleen bij autisme, maar voor alle mensen die op de één of andere manier snel uit balans zijn. Voor veel mensen met autisme geldt dat ze slecht op drugs reageren.
Kortom: voor destabiliserende stoffen zoals alcohol en drugs is er geen plaats in het leven van mensen met autisme.
Sommige mensen met autisme gebruiken drugs als een soort van medicatie, ze zeggen er rustiger van te worden. Mocht dit in jouw geval zo zijn, ga dan naar een psychiater om je drugsgebruik te bespreken. Drugs hebben namelijk veel meer bijwerkingen dan zogenaamde echte medicatie en echte medicatie werkt bovendien veel beter.
Verstandig drugsgebruik, zoals door sommige hulpverleners wel eens wordt gepropageerd, is voor mensen met autisme gezien de aard van hun problemen niet wenselijk en/of haalbaar.
Maar volgens mij is dit niet echt iets om rouwig over te zijn, alcohol en drugs zijn sowieso niet goed. Zonder drugs ben je helderder, fitter en stabieler.
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:54 

Hardtraxx Veteran

Erbij gekomen is off-topic/hardtraxx-drugsinformatie-verzameltopic-t17629.html

In dit topic kunnen nog steeds vragen en antwoorden gegeven worden mbt drugsgebruik. Voltooide vragen waar een compleet antwoord op gegeven is, zullen worden toegevoegd aan de FAQ in bovengenoemd topic. Dit zal ANONIEM gebeuren. Hulp bij het het vinden van voltooide, belangrijke vragen, is gewenst ^^
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

Of schijnbaar niet >.<
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic