Eerst even een mooie quote, daarna reactie op Darkbeatz zijn tekst

Citaat:
Het is moeilijk om aan te geven hoe lang na het slikken van XTC weer volledig herstel van serotonine is opgetreden. De reden is dat uit onderzoek blijkt dat de aanmaak en het transport van serotonine ook verandert. En die veranderingen kunnen lang aanhouden.
Een periode van maximaal één keer per zes weken geeft optimale kans op aanvulling van de voorraad. Maar ook dit is een schatting. Veel mensen merken dat zij na enkele weken alweer een volledig effect hebben. Bij andere mensen duurt het langer. Uit onderzoek blijkt dat verbeteringen in het functioneren van de hersenen traag verlopen.
Onderzoek muisjes zoek ik nog even weer naar, heb die toen keer gekregen van maat van me.
En jij noemt in je voorbeeld een onderzoek van een negatieve kant. Je hebt in februari toch ook wel het bericht gezien van de Amerikaanse onderzoekers? Dat was zeker niet gebaseerd op 'slechts een aantal personen'. Kijk zo kan ik dat ook wel even hier gaan neerleggen met dure woorden en het positieve gaan belichten, maar dat is niet mijn bedoeling.
Niemand kan er gewoon een zekere uitspraak over doen, ook jij niet.
En voor de mensen die weer met opmerkingen komen van ik kan het nu elke week doen, moet je helemaal zelf weten. Ik heb hier geen woorden gebruikt dat het goed voor je is, noch slecht. Als je zeker wilt weten dat je wat goeds eet moet je maar een sinaasappel pakken.