Ik waardeer je pogingTaxi wrote:Ik probeerde het nog zo netjes..Iris93 wrote:Niveau stijgt.
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Vanavond sinds een jaar denk ik weer eens smoken, kijken of het lukt om de lachkick van vorige keer te overtreffen 
Het klonk immers goed ...Olijfboompje wrote:Ik waardeer je pogingTaxi wrote:Ik probeerde het nog zo netjes..Iris93 wrote:Niveau stijgt.
Ja lachkicks zijn echt dodelijk.Vooral die lachkicks die ik altijd bij psychedelica krijg.El Mare wrote:Vanavond sinds een jaar denk ik weer eens smoken, kijken of het lukt om de lachkick van vorige keer te overtreffen
Niet te stoppen.
Zodadelijk spacecake bakken, en daarna nuttigen 
Zo lading triforces binnen van hier tot Tokio
Laatste batch zonder breeklijn op de achterkant 
-
B
Dit vind ik nou echt prachtige kunst, dit zouden ze in het rijksmuseum moeten hangen.

-
S
Wie kan er hier triforcen? 
Ik stem voor!Banaanslak wrote:Dit vind ik nou echt prachtige kunst, dit zouden ze in het rijksmuseum moeten hangen.
Triforces... Ik wil Squirie look-a-likes! Eekhoorntjes! 
Niet overtroffen, maar wel een beste avondEl Mare wrote:Vanavond sinds een jaar denk ik weer eens smoken, kijken of het lukt om de lachkick van vorige keer te overtreffen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Zou vanavond gaan bieren maar ze kwamen opeens met 2 Gr. Coke
Net paar lijntjes op (wel wat bier op) maar voel me echt een baas nu!
Ik wil het wel bij 1x houden, me hart gaat als een malle
Wat voel je nu precies dan? Het lijkt me echt 10x niks hé, ben ook niet van plan het ooit te proberen, geef me dan maar MephedroneHoofdcoach wrote:Zou vanavond gaan bieren maar ze kwamen opeens met 2 Gr. Coke
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ja t voelt echt Leip. Veel energie, veel lullen, heel apart gevoel iig.
T duurt alleen echt kort, kom je in een dip en dan werkt bijpakken alleen.
Leuk voor 1x iig. Verder hoef ik t niet weer, het is ook veel te duur.
T duurt alleen echt kort, kom je in een dip en dan werkt bijpakken alleen.
Leuk voor 1x iig. Verder hoef ik t niet weer, het is ook veel te duur.
Hmmm. Ben van plan die shit nooit te gaan proberen, volgens mij is dat echt pure rotzooi.
Hmm niet een geweldige avond gehad.Daveytl wrote:Zodadelijk spacecake bakken, en daarna nuttigen
2,5 plak gegeten waar in totaal 1 gram in zat.
Duurde vreselijk lang voordat ie insloeg (3 uur of zo).
En toen die insloeg had ik een half uurtje een lachkick, maar ik kreeg een heel erg kutgevoel na ongeveer 45 minuten.
Toen ben ik maar naar huis gegaan. Van mij hoeft dit niet meer, ik ga liever een pijpje roken of blowen.
Is geen rotzooi xD pep is ergere rotzooi, coke is veel natuurlijker. Brand ook vrijwel niet als je het snuift.Nando wrote:Hmmm. Ben van plan die shit nooit te gaan proberen, volgens mij is dat echt pure rotzooi.
Maar niks voor mij dat spul
Waste of money
Alhoewel Pep idd synthetisch is, is cocaïne een schadelijker goedje dan speed volgens verschillende onderzoeken. En je verbaast je er nog over hoe "natuurlijk" het is:roberttt wrote:Is geen rotzooi xD pep is ergere rotzooi, coke is veel natuurlijker. Brand ook vrijwel niet als je het snuift.Nando wrote:Hmmm. Ben van plan die shit nooit te gaan proberen, volgens mij is dat echt pure rotzooi.
View on YouTube
Vind die cocaïne business ook ronduit mensonterend. Dan neem ik liever een in een lab vervaardigde drug. (alhoewel de drugswereld natuurlijk altijd een schimmige business is)
Last edited by Taxi on 09 Jul 2011 13:57, edited 1 time in total.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Idd, het brandt niet en is nog een soort van lekkerroberttt wrote:Is geen rotzooi xD pep is ergere rotzooi, coke is veel natuurlijker. Brand ook vrijwel niet als je het snuift.Nando wrote:Hmmm. Ben van plan die shit nooit te gaan proberen, volgens mij is dat echt pure rotzooi.
Maar niks voor mij dat spulje merkt ook pas wat bij een halve gram (20 euro )
Waste of money
Het is ook sick duur ja waste of money
Heb toch liever die mooie paarse dingen van hierboven
Beste feest ever gehad. Ik was naar een afstudeerfeest in leiden gegaan en had van tevoren een halve triforce genomen gewleldig vermaakt
Ben normaal niet echt een danser maar nu 
Dit dusEl Mare wrote:Vanavond sinds een jaar denk ik weer eens smoken, kijken of het lukt om de lachkick van vorige keer te overtreffen
Stickie amnezia hop hop hop hop!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Doorgedraaid in LVC toevallig?mrazura wrote:Beste feest ever gehad. Ik was naar een afstudeerfeest in leiden gegaan en had van tevoren een halve triforce genomen gewleldig vermaaktBen normaal niet echt een danser maar nu
-
G
pillenkauwen op een doorsnee feestmrazura wrote:Beste feest ever gehad. Ik was naar een afstudeerfeest in leiden gegaan en had van tevoren een halve triforce genomen gewleldig vermaaktBen normaal niet echt een danser maar nu