Als die eenmaal staat, blijft die staan hoorPommer wrote:Vind ik knap, de mijne krimpt toch altijd wel behoorlijk als ik X op hebOlijfboompje wrote:Seks lukt mij prima op x en pep.
Sterker nog, het voelt extremer op elke manier.
Alleen uuh, tja, je doet er wat lang over met pep.
Met x ist gewoon een bizar gevoel.
Tot op heden nog nergens last van gehad in de combi drugs en sex.Ik kan me wel voorstellen dat als het lukt, dat het dan erg lekker/mooi/intiem etc. is
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Precies, het lijkt dan net alsof ik onzijdig benPommer wrote:Vind ik knap, de mijne krimpt toch altijd wel behoorlijk als ik X op hebOlijfboompje wrote:Seks lukt mij prima op x en pep.
Tot op heden nog nergens last van gehad in de combi drugs en sex.Ik kan me wel voorstellen dat als het lukt, dat het dan erg lekker/mooi/intiem etc. is
Ik weet niet hoeveel jullie dan naar binnen werken of overdrijvenKlos wrote:Precies, het lijkt dan net alsof ik onzijdig benPommer wrote:Vind ik knap, de mijne krimpt toch altijd wel behoorlijk als ik X op hebOlijfboompje wrote:Seks lukt mij prima op x en pep.
Ik kan mijzelf anatomisch prima onderscheiden van vrouwen na drugsgebruik
Haha, ga maar uit van het tweedeOlijfboompje wrote:Ik weet niet hoeveel jullie dan naar binnen werken of overdrijvenKlos wrote:Precies, het lijkt dan net alsof ik onzijdig benPommer wrote:Vind ik knap, de mijne krimpt toch altijd wel behoorlijk als ik X op hebIk kan me wel voorstellen dat als het lukt, dat het dan erg lekker/mooi/intiem etc. is
![]()
Ik kan mijzelf anatomisch prima onderscheiden van vrouwen na drugsgebruik
Het ligt volgens mij meer aan de situatie. Op een feest is m'n beste vriend niet te vinden, maar thuis is het een ander verhaal. Misschien door de impact die een feest je geeft?
Ja setting lijk mij ook er belangrijk.Zie mezelf op een feest nou niet met een stijve lopen
.
En in een thuis setting duurt het idd ook wel ff.
Ik welrcm010 wrote:Ja setting lijk mij ook er belangrijk.Zie mezelf op een feest nou niet met een stijve lopen.
Was echt fucked up
Maarja, ik was ook bloedgeil
Haha, dikke semi in je broek: ik zie het niet echt voor me 
Daniel met een bobbeltje in zn roze broek.Klos wrote:Haha, dikke semi in je broek: ik zie het niet echt voor me
Ik heb hier nog ergens een mooie quote.
even zoeken.
om de tje van bobbeltje te verklaren
Squirrie wrote:Wat oh wat doet Olijfje gebruiken wat als bijwerking krimping heeft..robkuh1990 wrote:och god, mister pispaaltje -2cm is er ook bij xDOlijfboompje wrote: Dan moet je er wel bij kruipen anders gebeurt er niks schatHet is niet dat z'n wasdroger thuis te heet staat!
Lieve lieve mensjes,Iris93 wrote:om de tje van bobbeltje te verklaren![]()
Squirrie wrote:Wat oh wat doet Olijfje gebruiken wat als bijwerking krimping heeft..robkuh1990 wrote: och god, mister pispaaltje -2cm is er ook bij xDHet is niet dat z'n wasdroger thuis te heet staat!
Het heeft geen effect op de uiteindelijke grootte van je uit de kluiten gewassen penis in erectie.
Alleen wanneer hij slap is.
Ik denk dat ik 't toch maar eens moet proberen, ben wel benieuwd
Alleen op een feest: no-way
haha
Zeker doenKlos wrote:Ik denk dat ik 't toch maar eens moet proberen, ben wel benieuwdAlleen op een feest: no-way
haha
Krijg je geen spijt van
Alleen na speed fappen is een no go.
Dat raad ik je echt af.
Tenzij je vaseline hebt ofzo
Haha oké, een nieuw vakje dat kan worden aangevinkt
Maar speed moet ik nog sowieso keer proberen
''vakje'' Rukken op MDMAKlos wrote:Haha oké, een nieuw vakje dat kan worden aangevinkt![]()
''Vakje'' Rukken op amfetamines
''Vakje'' De liefde bedrijven op MDMA zonder disfunctionerende penis
''Vakje'' De liefde bedrijven op MDMA met disfunctionerende penis
''Vakje'' De liefde bedrijven op amfetamines zonder disfunctionerende penis
''Vakje'' De liefde bedrijven op amfetamines met disfunctionerende penis
Speciale vakkundigheid
''Vakje'' Proberen de liefde te bedrijven op ketamine
''Vakje'' Proberen overeind te blijven of je concentratie niet te verliezen op ketamine
''Vakje'' De liefde bedrijven en het juiste gaatje vinden op hallicunogene middelen
Damn, dit lijstje ga ik echt maken.
Dit is epic
Meer drugpert.Iris93 wrote:Daniel voelt zich écht sexpert
Qua seks staat er niet veel bijzonders toch?
Als je jezelf echt wilt uitdagen zet je "de artiesteningang" met pep op erbij
Taxi wrote:Als je jezelf echt wilt uitdagen zet je "de artiesteningang" met pep op erbij
Ik snap niet wat je ermee bedoelt, maar klinkt goed?
Anaal met een droge speed eikel, is dat wat duidelijker?Olijfboompje wrote:Taxi wrote:Als je jezelf echt wilt uitdagen zet je "de artiesteningang" met pep op erbij![]()
LolTaxi wrote:Anaal met een droge speed eikel, is dat wat duidelijker?Olijfboompje wrote:Taxi wrote:Als je jezelf echt wilt uitdagen zet je "de artiesteningang" met pep op erbij![]()
Dat zou wel gruwelijk zijn en pijnlijk.
Damn, dan ben je echt een bikkel