hahahaIris93 wrote:Hmm nee weet ik niet meermaar was pas rond half 6 ofzo. Maar van daarvoor weet ik nog delen. Van het bier
![]()
Maar je heet Kasper toch?
Ja haha. I loved it![]()
FF wss weer..
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Ja dat zei Nando gister haha.KSwoosh wrote:hahahaIris93 wrote:Hmm nee weet ik niet meermaar was pas rond half 6 ofzo. Maar van daarvoor weet ik nog delen. Van het bier
![]()
Ja haha. I loved it![]()
FF wss weer..ja klopt Kasper
En van Facebook
Maar verder drugs-ongerelateerd gepraat kunnen we beter voortzetten in het zevertopic..
Voor we boze mod's of drugtopic-verslaafden krijgen.
En ik ga werken.
Tot vannacht!
Alleen de mods zeiken altijdIris93 wrote:Ja dat zei Nando gister haha.KSwoosh wrote:hahahaIris93 wrote:Hmm nee weet ik niet meermaar was pas rond half 6 ofzo. Maar van daarvoor weet ik nog delen. Van het bier
![]()
Ja haha. I loved it![]()
FF wss weer..ja klopt Kasper
En van Facebook![]()
Maar verder drugs-ongerelateerd gepraat kunnen we beter voortzetten in het zevertopic..
Voor we boze mod's of drugtopic-verslaafden krijgen.
En ik ga werken.
Tot vannacht!
Valt wel mee, mijn ma wist er ook van.El Mare wrote:Ik denk sowieso dat voor veel ouders drugs nog een taboe is
Kon er ook niet meer echt om heen, was ook geen toeval meer voor me ma dat ik na een feest nooit goed kon eten, en nog al afwezig was thuis.. En me zusje ook zo een klootviool die kreeg bij biologie gewoon alles over XTC, ze wist al die na-effecten ervan heel goed zoals moeilijk kunnen eten en noem maar op, dus heeft ze me ma getipt toen ze het door had.
Dankzij XTC heb ik mijn overmatig drankgebruik ook aan de wilgen gehangen. Heb nog geen seconde spijt gehad van die beslissing!Iris93 wrote: Ja haha. I loved it![]()
FF wss weer..
Maar sinds Defqon heb ik ook totaal geen behoefte meer aan drank. Echt heel apart.
Drink wel hier en daar een biertje gewoon omdat ik er zin in heb. Maar dan halverwege heb ik al genoeg.
Wel beter want ik heb in mn leven genoeg hersencellen weg gegooid door de drank..
Gisteren was eigenlijk best wel faal. Ik was van plan om weer eens kneiterlam te worden, omdat een maat van me voor 2 maanden naar Aruba ging en we een afscheidsfeestje vierden, in combinatie met het feit dat 5 anderen inclusief ik over zijn naar het volgende jaar, maar na 1 biertje had ik al genoeg en heb ik geen slok meer gehad
En dat terwijl de tequila klaarstond
Ja, door je zusje dus93Wesley93 wrote:Valt wel mee, mijn ma wist er ook van.El Mare wrote:Ik denk sowieso dat voor veel ouders drugs nog een taboe is
Kon er ook niet meer echt om heen, was ook geen toeval meer voor me ma dat ik na een feest nooit goed kon eten, en nog al afwezig was thuis.. En me zusje ook zo een klootviool die kreeg bij biologie gewoon alles over XTC, ze wist al die na-effecten ervan heel goed zoals moeilijk kunnen eten en noem maar op, dus heeft ze me ma getipt toen ze het door had.Heb het toen maar toegegeven.
Nja en mijn ouders zullen er ook wel wat van merken hoor, denk dat het vrij lastig is te ontkennen, tenminste voor mij, mochten ze me daar om vragen
Om even een onderwerp van Eekhoorntje Squirie aan te halen:
Sex + Drugs. Werkt dat?
Sex + Drugs. Werkt dat?
Lekker aftrekken tijdens je insomnia stage van de pep, doet wonderenChukkels wrote:Om even een onderwerp van Eekhoorntje Squirie aan te halen:
Sex + Drugs. Werkt dat?
JaChukkels wrote:Om even een onderwerp van Eekhoorntje Squirie aan te halen:
Sex + Drugs. Werkt dat?
Hoezo zou het niet werken volgens hem?Chukkels wrote:Om even een onderwerp van Eekhoorntje Squirie aan te halen:
Sex + Drugs. Werkt dat?
-
T
Drugs 
Kan best hoor.wesskeej wrote:Drugs
Je kan dan toch al bijna niet meer van anderen afblijven.
Het werkt wel, alleen de belangrijkste delen van je lichaam die je dan nodig hebt werken dan nietChukkels wrote:Om even een onderwerp van Eekhoorntje Squirie aan te halen:
Sex + Drugs. Werkt dat?
Krijgen jullie nou altijd veel energie van XTC? Ik krijg wel wat, maar niet veel en als ik eenmaal zit sta ik ook niet meer op. Hebben jullie tips?
@jRn: Ik ben dan altijd zeer goed te pas en barst van de energie
Vriend van me wilde ook graag zitten, maar dat kwam gewoon omdat hij te weinig had. Dus misschien moet jij ook meer?
!
Dus hoe gaat het dan?dawasiknie wrote:Het werkt wel, alleen de belangrijkste delen van je lichaam die je dan nodig hebt werken dan nietChukkels wrote:Om even een onderwerp van Eekhoorntje Squirie aan te halen:
Sex + Drugs. Werkt dat?
Haha daar ben ik zeer benieuwd naar hoe je dat dan wilt doen..Klos wrote:Dus hoe gaat het dan?dawasiknie wrote:Het werkt wel, alleen de belangrijkste delen van je lichaam die je dan nodig hebt werken dan nietChukkels wrote:Om even een onderwerp van Eekhoorntje Squirie aan te halen:
Sex + Drugs. Werkt dat?![]()
!
Het is opzich nog wel te doen hoor , minstens je niet TE veel op heb. Want dan werkt die echt niet meer, bij mij dan.Klos wrote:@jRn: Ik ben dan altijd zeer goed te pas en barst van de energieVriend van me wilde ook graag zitten, maar dat kwam gewoon omdat hij te weinig had. Dus misschien moet jij ook meer?
Dus hoe gaat het dan?dawasiknie wrote:Het werkt wel, alleen de belangrijkste delen van je lichaam die je dan nodig hebt werken dan nietChukkels wrote:Om even een onderwerp van Eekhoorntje Squirie aan te halen:
Sex + Drugs. Werkt dat?![]()
!
maar met een halfje op lukt het me nog makkelijk!
Ik denk dat het gewoon voor iedereen persoonlijk is.Ik krijg er zelf ook geen super energie van of zo.Maar ben wel heerlijk wazig en blij.Als ik echte keiharde energie wil op een feest ga ik wel aan de pep.Op defqon trouwens een heerlijke party combo gehad Pep + ketamine.jRn wrote:Krijgen jullie nou altijd veel energie van XTC? Ik krijg wel wat, maar niet veel en als ik eenmaal zit sta ik ook niet meer op. Hebben jullie tips?
rcm010 wrote:Ik denk dat het gewoon voor iedereen persoonlijk is.Ik krijg er zelf ook geen super energie van of zo.Maar ben wel heerlijk wazig en blij.Als ik echte keiharde energie wil op een feest ga ik wel aan de pep.Op defqon trouwens een heerlijke party combo gehad Pep + ketamine.jRn wrote:Krijgen jullie nou altijd veel energie van XTC? Ik krijg wel wat, maar niet veel en als ik eenmaal zit sta ik ook niet meer op. Hebben jullie tips?
flinke lading triforces
Seks lukt mij prima op x en pep.
Sterker nog, het voelt extremer op elke manier.
Alleen uuh, tja, je doet er wat lang over met pep.
Met x ist gewoon een bizar gevoel.
Tot op heden nog nergens last van gehad in de combi drugs en sex.
[quote="Olijfboompje"]Seks lukt mij prima op x en pep.
[/quote]
Aldus onze sexpert
[/quote]
Aldus onze sexpert
atlantis is een goeie voor de eerste keer.. word je behoorlijk vaag van..Taxi wrote:Maandag truffeleng. Ben benieuwd! Iemand tips welke soort een beetje goed aan slaat?
Ja las ik meer over die. Thanx!kruiwagentje wrote:atlantis is een goeie voor de eerste keer.. word je behoorlijk vaag van..Taxi wrote:Maandag truffeleng. Ben benieuwd! Iemand tips welke soort een beetje goed aan slaat?
Vind ik knap, de mijne krimpt toch altijd wel behoorlijk als ik X op hebOlijfboompje wrote:Seks lukt mij prima op x en pep.