Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:57 

Hardtraxx Veteran

heb ze net overtuigt dat ik niet gebruik xd dus daar hou ik het bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:57 

Hardtraxx Addict

Taxi schreef:
Beste werkt om je ouders gewoon in te lichten over wat je nu eigenlijk gebruikt. En ze te laten merken dat je je er goed over in leest. Dat verschilt per ouderlijk gezag natuurlijk, maar mijn ouwe lui zijn daar heel erg redelijk over.

Moeder die met drugsverslaafden heeft gewerkt ftwwww!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:59 

gewoon niks vertellen en zorgen dat je niet vdk thuis komt -.-

Hardtraxx Addict

Hooli schreef:
Taxi schreef:
Beste werkt om je ouders gewoon in te lichten over wat je nu eigenlijk gebruikt. En ze te laten merken dat je je er goed over in leest. Dat verschilt per ouderlijk gezag natuurlijk, maar mijn ouwe lui zijn daar heel erg redelijk over.

Haha, is dat positief of negatief? Ik denk positief omdat ze er veel van weet enzo?

KSwoosh schreef:
gewoon niks vertellen en zorgen dat je niet vdk thuis komt -.-

Hmm, ja wat niet weet wat niet deert natuurlijk. Maar vind het zelf niet zo fijn om erover te liegen, dus kan het ze net zo goed vertellen. Het is niet dat ze me restricties op dat gebied kunnen opleggen ofzo.

Hardtraxx Veteran

Is dat het onderzoek van de BBC?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:01 

Hardtraxx Addict

El Mare schreef:

Jup
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:02 

Hardtraxx Addict

Taxi schreef:
Hooli schreef:
Taxi schreef:

Haha, is dat positief of negatief? Ik denk positief omdat ze er veel van weet enzo?

In mijn geval positief. Ze werkte namelijk met alle soorten drugsverslaafden (allemaal lichamelijk) behalve xtc. Nou zegt dat op zich niet zoveel, maar ze moest voor haar werk wel een hoop weten over drugs om die mensen te begeleiden. Het is fijn om ouders te hebben die meer weten dan de standaard vooroordelen die er zijn altijd mbt drugsgebruikt.

Ze is er niet blij mee natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:03 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Wat is jullie tip eigenlijk voor de eerste (en mogelijk laatste keer), thuis proberen of op een feest proberen? Ik zelf neig naar een feest, omdat daar altijd mensen bij je in de buurt zijn en je vrijwel meteen bij een EHBO-post terecht kunt.

van 1 pilletje hoef je echt niet naar de EHBO toe hoor, tenzij je zo panisch wordt en alleen maar gaat denken aan de mogelijke negatieve gevolgen. Maar dat is dus iets wat je NIET moet doen. Zo was een maat van mij op Defqon voor het eerst gaan spacen en heeft zat hij nadat hij een halve pil had gedropt alleen maar de gedachte van "Ow, wat nou als mensen het aan mij zien" en "Wat nou als ik de volgende dagen ook nog de effecten merk" en toen was hij eventjes down. Had hij mij dus even gesms't dat ik even moest komen en dat hij dacht dat hij 'bad' ging. Dus toen hem opgezocht en eventjes met hem gezeten, gepraat en eigenlijk alleen maar gerustgesteld. Toen hij ervan overtuigt was dat het goed was en dat hij zich gewoon moest laten meeslepen in de space, ging het perfect en heeft hij serieus de beste tijd van z'n leven gehad. Als een kind in de speeltuin, zo lekker ging hij, volgens z'n eigen woorden xd

Zo moet je het dus aanpakken als er zoiets als dit dreigt te gebeuren. Er was ook een andere maat van me bij hem, die ook af en toe gebruikt, maar die wist totaal niet hoe hij ermee om moest gaan, dus in plaats van gerust te stellen, maakte hij het eerder alleen maar erger ("Ja, je kan het wel zien" en "Je kaken gaan wel een beetje tekeer"). Dat zijn dingen die je op dat moment dus eventjes beter achterwege kan laten, als mensen er een beetje bang voor zijn.

Maar ja, op zo'n moment moet je altijd voorbereid zijn dus als iemand voor het eerst neemt. Ook al is de timing nog zo slecht (bij mij was toen ook net m'n 2e halfje van een FF aan het inslaan), maar op zulke momenten kan ik mezelf toch aardig onder controle houden om m'n maten te helpen. Gelukkig maar, want anders zou het wellicht de laatste keer zijn geweest dat die maat een pilletje nam, terwijl hij nu niet kan wachten tot hij het weer 'mag' doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:04 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
El Mare schreef:

Jup

Ah ja, dat onderzoek heb ik idd gelezen en gezien.

@ Hierboven, ah dan weet iig wat ik niet moet doen, ben iig zeer benieuwd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:04 

Hardtraxx Veteran

Ook een hele goede, al vaker gepost hier overigens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:05 

Hardtraxx Addict

Hooli schreef:

In mijn geval positief. Ze werkte namelijk met alle soorten drugsverslaafden (allemaal lichamelijk) behalve xtc. Nou zegt dat op zich niet zoveel, maar ze moest voor haar werk wel een hoop weten over drugs om die mensen te begeleiden. Het is fijn om ouders te hebben die meer weten dan de standaard vooroordelen die er zijn altijd mbt drugsgebruikt.

Idd! Hier precies hetzelfde, vind het ook echt tof dat (vooral) ons mam de tijd neemt om zich erover in te lezen en dan dat soort dingen aan neemt als experts dat zeggen. Meeste ouders van mensen die ik ken zijn heel erg straf en zien het als een gigantisch taboe. Ze is er natuurlijk niet blij mee idd, maar ze vind het ook heel kut als ik drink, en daar ben ik ook niet vies van haha dus ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:06 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Ook een hele goede, al vaker gepost hier overigens :)

Die How drugs work is er ook over coke, speed cannabis en nog een geloof ik. Allemaal gezien, stuk voor stuk interessant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:07 

Hardtraxx Veteran

Ik ga die eens ff bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:15 

Hardtraxx Addict

Taxi schreef:
Hooli schreef:

Idd! Hier precies hetzelfde, vind het ook echt tof dat (vooral) ons mam de tijd neemt om zich erover in te lezen en dan dat soort dingen aan neemt als experts dat zeggen. Meeste ouders van mijn vrienden zijn heel erg straf en zien het als een gigantisch taboe. Ze is er natuurlijk niet blij mee idd, maar ze vind het ook heel kut als ik drink, en daar ben ik ook niet vies van haha dus ja.

Hehe, nja ik drink bijna nooit. Kan niet zo goed tegen drank :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:16 

Hardtraxx Veteran

Ik denk sowieso dat voor veel ouders drugs nog een taboe is, voor mijne ook, mja ben 25, dus ik kan helemaal zelf beslissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:21 

Hardtraxx Veteran

@ chukkels, ik heb echt geen moment nagedacht over de negatieve dingen, maar dat kwam ook door mn vriendengroep.. die bleven vrolijk doen, en op een gegeven moment ging ik meedoen.. en uiteindelijk helemaal los gegaan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:27 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
@ chukkels, ik heb echt geen moment nagedacht over de negatieve dingen, maar dat kwam ook door mn vriendengroep.. die bleven vrolijk doen, en op een gegeven moment ging ik meedoen.. en uiteindelijk helemaal los gegaan! :D

Dat moet je juist hebben. Gewoon verstand op 0, genieten van je space en je lekker laten meeslepen. Overige randzaken zijn voor later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:37 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
QnalQut schreef:

Dat moet je juist hebben. Gewoon verstand op 0, genieten van je space en je lekker laten meeslepen. Overige randzaken zijn voor later.

idd! daarom, lekker losgaan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 18:06 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
QnalQut schreef:

Ik was alleen even bang toen die in sloeg, ik wist niet wat me overkwam. Toen jou gesmst en jullie opgezocht. En 10 minuten daarna stonden we met zn allen los te gaan @ blue ^^
Ik was nog wel redelijk aanwezig. Had nog wel in de gaten dat mn kaak bijv als een malle tekeer ging enz.

Had je het over M. Chukkels? Van toen ik bij jou was?
Toen zat je namelijk net met een Iris waarbij het net insloeg.
Jij was namelijk zo weer weg. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 18:12 

Hardtraxx Veteran

Mdma kristallen. Die waren voor de after :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 18:15 

Iris93 schreef:
Ik was alleen even bang toen die in sloeg, ik wist niet wat me overkwam.

was het je eerste keer dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 18:17 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Iris93 schreef:

Defqon wel ja.
1x eerder bij vriendin thuis gedaan. Maar dat was niet veel en merkte niks van. Terwijl zij op de grond lag te zwemmen met een roze emmer op dr hoofd en riep; Blub! Blub! Ik ben een vis.
:x
Dus Defqon was 1e echte keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 18:19 

Iris93 schreef:
KSwoosh schreef:
Iris93 schreef:

Defqon wel ja.
1x eerder bij vriendin thuis gedaan. Maar dat was niet veel en merkte niks van. Terwijl zij op de grond lag te zwemmen met een roze emmer op dr hoofd en riep; Blub! Blub! Ik ben een vis.

aaah had ik et maar geweten :P [dunno wat het verschil was geweest dan, maar ik had mss wat meer gedaan als alleen me voorgesteld xd , als je dat nog weet tenminste :P]
beviel et wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 18:22 

Hardtraxx Veteran

Gewoon zeggen dat zijn kaak als een grasmaaier tekeer gaat en dat zijn doppen ter grootte van strandballen zijn en dat werkelijk waar iedereen het ziet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 18:23 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Iris93 schreef:
KSwoosh schreef:

Defqon wel ja.

aaah had ik et maar geweten :P [dunno wat het verschil was geweest dan, maar ik had mss wat meer gedaan als alleen me voorgesteld xd , als je dat nog weet tenminste :P]
beviel et wel?

Hmm nee weet ik niet meer xd maar was pas rond half 6 ofzo. Maar van daarvoor weet ik nog delen. Van het bier xd
Maar je heet Kasper toch?

Ja haha. I loved it :loving:
FF wss weer..
Maar sinds Defqon heb ik ook totaal geen behoefte meer aan drank. Echt heel apart.
Drink wel hier en daar een biertje gewoon omdat ik er zin in heb. Maar dan halverwege heb ik al genoeg.
Wel beter want ik heb in mn leven genoeg hersencellen weg gegooid door de drank..
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic