Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 10:28 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Een groep vrienden van mij die ik ken van de voetbal, beginnen steeds meer coke te snuiven.
Ik kom er nu eigenlijk pas achter heel gevaarlijk dat spul voor je is, heb het zelf nog nooit gebruikt.
En als ik hun nu zien gaan ben ik het ook niet van plan, het begon met die gasten met oud & nieuwe met ze alle dronken namen ze een lijntje coke.
Ze vonden het niet zo heel boeiend, maar wel leuk. Na die ene keer is het zo, dat elke keer als ze dronken zijn en zichzelf niet onder controle hebben ze weer de neiging hebben om zo snel mogelijk coke te regelen en dat doen ze nu ook.
Nu zitten ze eigenlijk weekelijks (elke keer dat ze uitgaan) coke te snuiven.
Mijn vraag aan jullie is, de zin in coke die ze krijgen als ze dronken zijn. Komt dat omdat ze de 1e keer dat ze coke ooit gebruikte dronken waren??
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 10:42 

Hardtraxx Veteran

Ik zou het niet weten. Ik heb nog nooit coke gebruikt en ben het ook niet van plan. Heb me dus ook totaal niet erin verdiept. Het lijkt me in ieder geval wel, dat ze het effect willen hebben zoals ze eerder hebben gehad. Hoor wel van meer mensen dat als ze dronken zijn dat ze een lijntje pakken om nuchter te worden. Blijf het maar een rare gedachte vinden. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 10:55 

Hardtraxx Addict

Ik denk eerder dat het te vergelijken is met mensen die roken bij het uitgaan, je brein associeert de smaak van het bier met een sigaret, of in het geval van je ploegmaten een lijntje coke, nadat je het een paar keer met een biertje in de hand hebt gedaan. Je krijgt er daarom dus zin in als je drinkt.

En ja, bijna iedereen die vast rookt is begonnen met roken bij een biertje, zoiets kan dus vrij gemakkelijk uit de hand lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 12:09 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Ik denk eerder dat het te vergelijken is met mensen die roken bij het uitgaan, je brein associeert de smaak van het bier met een sigaret, of in het geval van je ploegmaten een lijntje coke, nadat je het een paar keer met een biertje in de hand hebt gedaan. Je krijgt er daarom dus zin in als je drinkt.

En ja, bijna iedereen die vast rookt is begonnen met roken bij een biertje, zoiets kan dus vrij gemakkelijk uit de hand lopen.

Ik niet iedergeval. Dus ben ik nu zeldzaam? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 12:21 

Donateur

mrazura schreef:
Taxi schreef:

Ik rook al 4 jaar, alleen als ik bier drink. Dus meestal alleen op vrijdag en zaterdag. :D Zonder bier heb ik geen trek in een sigaret, verlang ook nooit naar een sigaret doordeweeks
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:39 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
Taxi schreef:

Vast niet :P Maar als ik in mijn omgeving kijk zie ik dat wel veel. Het is niet dat ik er echt statistieken van heb ofzo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 14:47 

Hardtraxx Elite

Hoi,

Ik had een vraagje. Ik had bij Intents totaal een anderhalve q-dance op. Van 5 tot 11.

Maar na een halfje, kreeg ik wel een lulkick en energie maar ik kreeg een beetje pijn in de onderkant van m'n rug... Ik ging niet echt super hard, maar kreeg echt niet meer energied an dat ik nuchter zou hebben.

Iets hoger doseren, of zou 't iets anders kunnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 14:49 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Hoi,

Ik had een vraagje. Ik had bij Intents totaal een anderhalve q-dance op. Van 5 tot 11.

Maar na een halfje, kreeg ik wel een lulkick en energie maar ik kreeg een beetje pijn in de onderkant van m'n rug... Ik ging niet echt super hard, maar kreeg echt niet meer energied an dat ik nuchter zou hebben.

Q-Dance zijn kut, that's the reason :P

Nee, anders hoger doseren. 75mg (een halfje) is niet echt veel namelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 14:51 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
jRn schreef:
Hoi,

Q-Dance zijn kut, that's the reason :P

Nee, anders hoger doseren. 75mg (een halfje) is niet echt veel namelijk ;)

Had m'n eerste keer na een halve Canadees zo'n net niet gevoel, voelde echt bijna niks.. Of het was placebo... Dus na een ander half uur pak ik nog een halfje en 5 minuten later ging ik zo knetter hard, kon amper lopen.. Dik in paniek etc maar na een kleine 10 minuten was dit weg.. Alleen vond het toen chiller om te zitten want als ik ging staan kreeg ik zo'n dronken gevoel. Maarja, de eerste keer is natuurlijk heel overweldigend.

Bij Free Festival begin ik denk ik gewoon met een drie kwart Q-dance. Dat moet hem wel doen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 14:58 

Hardtraxx Veteran

Cocaïne heeft grote invloed op je beloningssysteem, vandaar dat ze het zo chill vinden. Het nuchterende effect zal ook een grote rol spelen.

Wekelijks echter valt nog reuze mee met coke gebruik.
Ik zou eerder het drankmisbruik aanpakken en daarmee pak je tegelijkertijd ook het cokegebruik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:02 

Hardtraxx Veteran

Test je XTC-gebruik

Score mogelijkheden:

0-4: geen extra risico hoewel gebruik altijd risico's met zich meebrengt.

5-16: zeker risico, je gebruikt riskant. Probeer de risico's van gebruik te verminderen.

17-32: groot risico; het risico dreigt uit de hand te lopen.

Je score is 1 punten.

Je scoort daarmee 4 punten of minder. Je gebruik is dus niet direct reden voor bezorgdheid. Hoewel het gebruik van drugs altijd risico's met zich mee kan brengen. Als je meer wilt weten over XTC, klik dan hier voor informatie over XTC

Wat een test.
Epic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:08 

Hardtraxx Veteran

ik ga denk op free festival meer nemen dan op defqon, aangezien ik die echte space een x mee wil maken :)
en daarna ga ik nooooooit meer wat nemen..

ze zeggen btw, dat een citroensapje sporen van drugs uitwist, is dit zo? dat je dan niks meer kunt traceren in je bloed/urine whatever
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:13 

Hardtraxx Veteran

Klinkt overtuigend, nu nog doen :P Ben benieuwd als ik het ga doen of ik het ook echt kan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:16 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Klinkt overtuigend, nu nog doen :P Ben benieuwd als ik het ga doen of ik het ook echt kan :P

naar binnen werken gaat vaak het makkelijkst :P , maar er vanaf blijven daarintegen xd ik heb wel het geluk dat mijn vriendengroep wel super om elkaar geeft, dus als ik em space, en elke kant uitloop dat ze me dan wel in de buurt houden, en voortdurend in de gaten houden of vragen of het wel goed met me gaat..
enig nadeel: binnen een dag wist heel mijn werk van mijn little space moment @ defqon af,
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:17 

Donateur

QnalQut schreef:
ik ga denk op free festival meer nemen dan op defqon, aangezien ik die echte space een x mee wil maken :)

ze zeggen btw, dat een citroensapje sporen van drugs uitwist, is dit zo? dat je dan niks meer kunt traceren in je bloed/urine whatever

Beide is bullshit :P
Maar weinig mensen doen het maar 1x en nooit meer ;)

En waarom zou jij het willen wissen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

Kut, als het beide bullshit is, dan ga ik toch nog serieus overwegen het niet te doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:20 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
QnalQut schreef:

Beide is bullshit :P
Maar weinig mensen doen het maar 1x en nooit meer ;)

En waarom zou jij het willen wissen?

dunno, heb me ouders wel heilig overtuigt dat ik niks gebruikte.. omdat het onverantwoordelijk was ivm me ziekte, en dat ik dat niet wilde riskeren :lol: , maar ik vroeg me dat gewoon af,
de kans dat ik snel weer ga pakken is niet heel groot ;) , iig niet thuis :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:22 

Donateur

hahaha kijk daar praat je je al voorbij :P
Citaat:
in ieder geval niet thuis

je hebt het 1x gedaan, je bent dan over de stap heen. Op een feest krijg je dan sneller de neiging om het nog een keer te doen, want je weet al wat het is, wat er gebeurt met je.
Tuurlijk zijn er mensen die het bij 1x laten, maar ik ken ze persoonlijk nog niet.

Drugs kunnen ze 3 dagen na gebruik nog opsporen volgens mij, maar je ouders kunnen niks doen want die hebben daar de mogelijkheden niet voor.

edit: of ze kopen deze Kit :P http://www.sanelco.nl/drugstest/alle-dr ... gedragskit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:26 

Hardtraxx Veteran

Wat is jullie tip eigenlijk voor de eerste (en mogelijk laatste keer), thuis proberen of op een feest proberen? Ik zelf neig naar een feest, omdat daar altijd mensen bij je in de buurt zijn en je vrijwel meteen bij een EHBO-post terecht kunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:27 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
je hebt het 1x gedaan, je bent dan over de stap heen. Op een feest krijg je dan sneller de neiging om het nog een keer te doen, want je weet al wat het is, wat er gebeurt met je.
Tuurlijk zijn er mensen die het bij 1x laten, maar ik ken ze persoonlijk nog niet.

dit dus.

en volgens mij bedoelt hij niet dat zn ouders het gaan onderzoeken ofzo, maar meer dat t onverantwoord is met zijn ziekte. dus ALS t fout gaat is ie de lul omdat t zn eigen schuld is. denk dat hij dat meer bedoelt om t uit te wissen ;)
maar dat kan je idd niet doen, duurt 3 dagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:27 

Hardtraxx Veteran

ik ben sowieso vatbaar voor verslavingen, dus ik minder het nu gelijk al :P anders word ik er net zo verslaaft aan als aan roken,
en daarbij komt kijken dat mn ouders vast her en der wel een testje op de kop kunnen tikken!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:36 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Een groep vrienden van mij die ik ken van de voetbal, beginnen steeds meer coke te snuiven.
Ik kom er nu eigenlijk pas achter heel gevaarlijk dat spul voor je is, heb het zelf nog nooit gebruikt.
En als ik hun nu zien gaan ben ik het ook niet van plan, het begon met die gasten met oud & nieuwe met ze alle dronken namen ze een lijntje coke.
Ze vonden het niet zo heel boeiend, maar wel leuk. Na die ene keer is het zo, dat elke keer als ze dronken zijn en zichzelf niet onder controle hebben ze weer de neiging hebben om zo snel mogelijk coke te regelen en dat doen ze nu ook.
Nu zitten ze eigenlijk weekelijks (elke keer dat ze uitgaan) coke te snuiven.
Mijn vraag aan jullie is, de zin in coke die ze krijgen als ze dronken zijn. Komt dat omdat ze de 1e keer dat ze coke ooit gebruikte dronken waren??

Ze krijgen steeds zin om te snuiven, omdat door de combinatie van coke en alcohol wordt coca-ethyleen aangemaakt.Daarom hebben ze steeds zin om te snuiven als ze dronken :beer: zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:46 

Hardtraxx Addict

QnalQut schreef:
en daarbij komt kijken dat mn ouders vast her en der wel een testje op de kop kunnen tikken!?

Haha dat zouden wel echt nazipraktijken zijn imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:48 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
QnalQut schreef:

achja, als je er over gaat liegen ;) , ik zou ook wel harde bewijzen willen hebben dan :P gewoon for sure
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:55 

Hardtraxx Addict

QnalQut schreef:
Taxi schreef:
QnalQut schreef:

achja, als je er over gaat liegen ;) , ik zou ook wel harde bewijzen willen hebben dan :P gewoon for sure

Beste werkt om je ouders gewoon in te lichten over wat je nu eigenlijk gebruikt. En ze te laten merken dat je je er goed over in leest. Dat verschilt per ouderlijk gezag natuurlijk, maar mijn ouwe lui zijn daar nu heel erg redelijk over.

Deze docu trok mijn ouders over de streep om er voor open te staan; http://video.google.com/videoplay?docid ... 6241807159

Sowieso een aanrader, ze vertellen wat verschillende drugs met je doen, en hebben een lijst van 20 drugs gesorteerd van minst schadelijk naar schadelijkst. Stond er echt van te kijken. Begrijp wel dat dit natuurlijk maar een onderzoek is, maar het zijn verschillende experts die samen tot deze uitkomst gekomen.
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic