Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Mephedrone wordt op een gegeven moment echt naar spul vind ik.
Als je er een aantal lijnen van hebt gehad wordt het effect van dezelfde hoeveelheid minder
maar de pijn aan de neusholtes wordt wel stukken erger.

Vond het eerst wel lekker spul though.

Dan moet je eerder bijpakken :P Mephedrone verdoofd je spieren zo erg, dat je de pijn niet meer hoort te voelen. Althans, zo was het bij mij op XXlerator RAW. Had toen 4x bijgepakt ofzo, maar geen enkele keer voelde ik de pijn in m'n neus. Ergste pijn die ik tot nu toe heb gehad is van 2c-b. En nee, niet van 4-FMP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 19:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met mephedrone in capsules of iets wat niet via de neus gaat :P ?
En hoe zit het nou met de come-down en de verslavingsfactor? Hoor ik altijd hele erge verhalen over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 20:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als je echt veel hebt gehad is de comedown vrij naar, vrij para vergeleken met andere drugs.
Verslavingsfactor is erger dan MDMA maar minder dan speed (mening, geen feit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 20:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Als je echt veel hebt gehad is de comedown vrij naar, vrij para vergeleken met andere drugs.
Verslavingsfactor is erger dan MDMA maar minder dan speed (mening, geen feit)


ik heb het juist andersom .. mephedrome zeer verslavend bij daarom raak ik het niet aan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mephedrone come-down... Hmm, in lage dosissen heb ik er weinig last van gehad. Op XXlerator RAW had ik wel erg veel op (halve gram ofzo), maar kan me geen come-down herinneren. Misschien komt het omdat ik pep had gehad van tevoren (weet ik niet zeker).

Ergste come-down wat ik heb gehad is en blijft methylone. Echt, bij dat spul hoort iets, maakt niks uit wat, maar als er niks werkt in het lichaam op het moment van uitwerking, ga je dood xd

En Mephedrone in een bommetje, tja... Je gaat wel 2x zo lang mee, maar je hebt ook 2x zo veel nodig. En dan vind ik snuiven toch een fijner gevoel :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 20:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snuiven is sowieso leuker dan bommetje! :D

Het hele proces van leggen tot aan snuiven... Geweldig :) Bommetje heeft die kick niet zo erg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 20:45 
 

Chukkels schreef:
Mephedrone come-down... Hmm, in lage dosissen heb ik er weinig last van gehad. Op XXlerator RAW had ik wel erg veel op (halve gram ofzo), maar kan me geen come-down herinneren. Misschien komt het omdat ik pep had gehad van tevoren (weet ik niet zeker).

Ergste come-down wat ik heb gehad is en blijft methylone. Echt, bij dat spul hoort iets, maakt niks uit wat, maar als er niks werkt in het lichaam op het moment van uitwerking, ga je dood xd

En Mephedrone in een bommetje, tja... Je gaat wel 2x zo lang mee, maar je hebt ook 2x zo veel nodig. En dan vind ik snuiven toch een fijner gevoel :whistle:

wat gebeurt er bij methylone dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 22:05 
 

Squirrie schreef:
Snuiven is sowieso leuker dan bommetje! :D

Het hele proces van leggen tot aan snuiven... Geweldig :) Bommetje heeft die kick niet zo erg..


Ja, dan ben je heel even bezig en dan wil je het gewoon eerder op snuiven maar moet je wachten tot die klaar is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Squirrie schreef:
Snuiven is sowieso leuker dan bommetje! :D

Het hele proces van leggen tot aan snuiven... Geweldig :) Bommetje heeft die kick niet zo erg..


Ja, dan ben je heel even bezig en dan wil je het gewoon eerder op snuiven maar moet je wachten tot die klaar is >.<


Moet je sneller neerleggen dan je kunt snuiven! xd

Misschien lukt dat na paar grammetjes pep, snelheeiiddddd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Als je echt veel hebt gehad is de comedown vrij naar, vrij para vergeleken met andere drugs.
Verslavingsfactor is erger dan MDMA maar minder dan speed (mening, geen feit)

Ik voelde mij heel erg geïsoleerd in de comedown van mephedrone.
Zeer chagerijnig, nergens zin in.
De lust is compleet verdwenen.
Als je in deze tijd ook bijpakt heeft het totaal geen nut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meestal moet je het nog wel eerst pletten voordat je het kan opsnuiven. Dus snuiveng duurt langer. Tegen de tijd dan je alles klaar hebt, zou normaal gesproken het eerste bommetje al inslaan. :P

Maar idd, het ritueel van snuiven is 20x mooier :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff, goede dip te pakken. :/ Nu gelukkig wel iets minder erg dan gisteravond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 10:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Pfff, goede dip te pakken. :/ Nu gelukkig wel iets minder erg dan gisteravond.


5htp :D

En anders flink wat fruit en wat ondernemen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Nando schreef:
Pfff, goede dip te pakken. :/ Nu gelukkig wel iets minder erg dan gisteravond.


5htp :D

En anders flink wat fruit en wat ondernemen :cool:

Ja ik ga binnenkort wel wat 5-htp en vitamine pilletjes inslaan denk ik, dit is echt klote. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Squirrie schreef:
Nando schreef:
Pfff, goede dip te pakken. :/ Nu gelukkig wel iets minder erg dan gisteravond.


5htp :D

En anders flink wat fruit en wat ondernemen :cool:

Ja ik ga binnenkort wel wat 5-htp en vitamine pilletjes inslaan denk ik, dit is echt klote. :thumbdown:


Jaa heb ik ook ;) Zoals nu zaterdag voor emporium ben ik allang bezig met elke dag vitamines pompen! Na xxlerator elke dag supplementen naast mijn gewone portie verse groente en stukkie fruit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De politie heeft dinsdag vijf mensen opgepakt voor grootschalige drugshandel. De verdachten zijn opgepakt in Eindhoven, Waalwijk, Renswoude en Helmond. Er worden meer arrestaties verwacht. Dat hebben politie en het Openbaar Ministerie gemeld.

Het gaat om de export van vele duizenden kilo's softdrugs naar het buitenland. Na een onderzoek van ruim twee jaar is de politie dinsdag begonnen met een grote actie. Daarbij zijn drie- tot vierhonderd agenten betrokken. Zo'n 35 woningen, loodsen en bergingen in binnen- en buitenland zijn doorzocht. Daarbij zijn diverse kostbare goederen in beslag genomen.

De verdachten hebben in de afgelopen jaren vermoedelijk tientallen miljoenen euro's winst geboekt. De politie nam tijdens het onderzoek al grote hoeveelheden softdrugs in beslag.


Gelukkig is het maar softdrugs, maar schrok wel even toen ik die titel zag :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Citaat:
De politie heeft dinsdag vijf mensen opgepakt voor grootschalige drugshandel. De verdachten zijn opgepakt in Eindhoven, Waalwijk, Renswoude en Helmond. Er worden meer arrestaties verwacht. Dat hebben politie en het Openbaar Ministerie gemeld.

Het gaat om de export van vele duizenden kilo's softdrugs naar het buitenland. Na een onderzoek van ruim twee jaar is de politie dinsdag begonnen met een grote actie. Daarbij zijn drie- tot vierhonderd agenten betrokken. Zo'n 35 woningen, loodsen en bergingen in binnen- en buitenland zijn doorzocht. Daarbij zijn diverse kostbare goederen in beslag genomen.

De verdachten hebben in de afgelopen jaren vermoedelijk tientallen miljoenen euro's winst geboekt. De politie nam tijdens het onderzoek al grote hoeveelheden softdrugs in beslag.


Gelukkig is het maar softdrugs, maar schrok wel even toen ik die titel zag :surrender:


Ooowh dan! Niets aan de hand :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Jaa heb ik ook ;) Zoals nu zaterdag voor emporium ben ik allang bezig met elke dag vitamines pompen! Na xxlerator elke dag supplementen naast mijn gewone portie verse groente en stukkie fruit ;)

Hoeveel dagen van te voren is het dan belangrijk om te beginnen met vitamines? En wanneer moet je de 5-htp innemen, voor of na gebruik, of allebei?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Squirrie schreef:
Jaa heb ik ook ;) Zoals nu zaterdag voor emporium ben ik allang bezig met elke dag vitamines pompen! Na xxlerator elke dag supplementen naast mijn gewone portie verse groente en stukkie fruit ;)

Hoeveel dagen van te voren is het dan belangrijk om te beginnen met vitamines? En wanneer moet je de 5-htp innemen, voor of na gebruik, of allebei?


Beide, nu de festivals eraan komen zou ik zeggen: woensdag, donderdag, vrijdag NIET (of 's ochtends 50mg), zaterdag NIET, zondag (alleen 's avonds!), maandag, dinsdag.

Ik neem zelf 150 tot 200mg aan 5-HTP. Hoewel ik het al een tijdje niet meer gebruik, maar goed. Vitaminen helpen veel meer merk ik zelf. Voordat ik aan 5-HTP begon, nam ik nog geen fruit(drankjes) voor en na gebruik. Sinds ik 5-HTP neem, doe ik dat wel. Afgelopen maanden geen 5-HTP meer genomen (sinds Hard Bass) en alleen maar fruit, maar ik voel me nog steeds evengoed de dagen na gebruik. Dus jah, ik denk eerder dat het aan fruit ligt dan aan de 5-HTP dat ik geen katers heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik eet amper fruit en gebruik wel 5-HTP, geen last van een kater/dip :P
2 dagen lang voor het slapen gaan 100mg 5-HTP. (dus als je zaterdag gebruikt, zondag- en maandagavond 5-HTP nemen :) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nando schreef:
Squirrie schreef:
Jaa heb ik ook ;) Zoals nu zaterdag voor emporium ben ik allang bezig met elke dag vitamines pompen! Na xxlerator elke dag supplementen naast mijn gewone portie verse groente en stukkie fruit ;)

Hoeveel dagen van te voren is het dan belangrijk om te beginnen met vitamines? En wanneer moet je de 5-htp innemen, voor of na gebruik, of allebei?


Beide, nu de festivals eraan komen zou ik zeggen: woensdag, donderdag, vrijdag NIET (of 's ochtends 50mg), zaterdag NIET, zondag (alleen 's avonds!), maandag, dinsdag.

Ik neem zelf 150 tot 200mg aan 5-HTP. Hoewel ik het al een tijdje niet meer gebruik, maar goed. Vitaminen helpen veel meer merk ik zelf. Voordat ik aan 5-HTP begon, nam ik nog geen fruit(drankjes) voor en na gebruik. Sinds ik 5-HTP neem, doe ik dat wel. Afgelopen maanden geen 5-HTP meer genomen (sinds Hard Bass) en alleen maar fruit, maar ik voel me nog steeds evengoed de dagen na gebruik. Dus jah, ik denk eerder dat het aan fruit ligt dan aan de 5-HTP dat ik geen katers heb :P



HTP doe ik alleen na gebruik, voor de dip ;) De rest laat ik lekker natuurlijk herstellen adhv gezond eten en vitamines! :D En inderdaad ja, ga jij minimaal 1 x in de 2 weken naar feesten dan zou ik toch echt dagelijks sowieso vitaminesupplementen nemen (vit C 1000 mg + multi vita) en gezond blijven eten!

En die kan je op elke dag nemen, ook op de dagen dat je feestsupplementen neemt :P

HTP ben ik nog wel voorzichtig mee, heb het niet zo op dagelijks gebruik van dat spul.. Je kan er namelijk na gebruik door in een soort van kleine depressie raken omdat je lichaam eraan gewend raakt! Al hoewel dit vroeger erger was met de chemische 5-HTP! Ze zeggen dat het met de kruiden 5-HTP die nu alleen nog maar legaal verkrijgbaar is minder is... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had zaterdag wel zwaar verminderd effect, terwijl ik gewoon 240mg op had ongeveer. 6 weken sinds laatste mdma-trip, maar heb wel 2x 4-fmp gedaan ondertussen. Had het eigenlijk wel kunnen verwachten, maar deed toch liever iets op die feesten, en dan de rest van het jaar minder vaak, dan op andere feesten met meer evenredige pauzes. Ik ga me gewoon aan m'n limiet van 12x partydrugs (dwz, mdma, speed en 4-fmp) houden dit jaar, en volgend jaar reduceren tot 9 of 10 denk ik.

Moet alleen wel zeggen dat ik qua kater of dip ofzo echt niks heb overgehouden, en dat terwijl ik op de zondag de 4-fmp vergeten was. Alleen de zondag wat vermoeid geweest (maarja, maar 3,5 uur slaap gehad -> logisch) en maandag niet veel nuttigs gedaan, maar had wel gekund als het had gemoeten. Vandaag naar school geweest zonder dat het extra moeite kostte ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
maar heb wel 2x 4-fmp gedaan ondertussen

Dan zijn je hersenen ook al zo gewend aan het effect dat t nauwelijks meer een extra kick geeft. Zou als ik jou was nu een beetje rustig aan doen de komende 2 maanden, dan komt het allemaal weer vanzelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Had zaterdag wel zwaar verminderd effect

Ik dacht dat je juist zei dat je de heftigste ervaring ooit had?
Misschien had ik het verkeerd verstaan en zei je juist minst-heftigste :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PS. Poll resultaten lijken me duidelijk of niet? ^^
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic