Dan moet je eerder bijpakkenMol wrote:Mephedrone wordt op een gegeven moment echt naar spul vind ik.
Als je er een aantal lijnen van hebt gehad wordt het effect van dezelfde hoeveelheid minder
maar de pijn aan de neusholtes wordt wel stukken erger.
Vond het eerst wel lekker spul though.
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Iemand ervaring met mephedrone in capsules of iets wat niet via de neus gaat
?
En hoe zit het nou met de come-down en de verslavingsfactor? Hoor ik altijd hele erge verhalen over...
En hoe zit het nou met de come-down en de verslavingsfactor? Hoor ik altijd hele erge verhalen over...
Als je echt veel hebt gehad is de comedown vrij naar, vrij para vergeleken met andere drugs.
Verslavingsfactor is erger dan MDMA maar minder dan speed (mening, geen feit)
ik heb het juist andersom .. mephedrome zeer verslavend bij daarom raak ik het niet aanMol wrote:Als je echt veel hebt gehad is de comedown vrij naar, vrij para vergeleken met andere drugs.
Mephedrone come-down... Hmm, in lage dosissen heb ik er weinig last van gehad. Op XXlerator RAW had ik wel erg veel op (halve gram ofzo), maar kan me geen come-down herinneren. Misschien komt het omdat ik pep had gehad van tevoren (weet ik niet zeker).
Ergste come-down wat ik heb gehad is en blijft methylone. Echt, bij dat spul hoort iets, maakt niks uit wat, maar als er niks werkt in het lichaam op het moment van uitwerking, ga je dood
En Mephedrone in een bommetje, tja... Je gaat wel 2x zo lang mee, maar je hebt ook 2x zo veel nodig. En dan vind ik snuiven toch een fijner gevoel
Ergste come-down wat ik heb gehad is en blijft methylone. Echt, bij dat spul hoort iets, maakt niks uit wat, maar als er niks werkt in het lichaam op het moment van uitwerking, ga je dood
En Mephedrone in een bommetje, tja... Je gaat wel 2x zo lang mee, maar je hebt ook 2x zo veel nodig. En dan vind ik snuiven toch een fijner gevoel
Snuiven is sowieso leuker dan bommetje!
Het hele proces van leggen tot aan snuiven... Geweldig
Bommetje heeft die kick niet zo erg..
Het hele proces van leggen tot aan snuiven... Geweldig
-
M
wat gebeurt er bij methylone dan?Chukkels wrote:Mephedrone come-down... Hmm, in lage dosissen heb ik er weinig last van gehad. Op XXlerator RAW had ik wel erg veel op (halve gram ofzo), maar kan me geen come-down herinneren. Misschien komt het omdat ik pep had gehad van tevoren (weet ik niet zeker).
-
T
Ja, dan ben je heel even bezig en dan wil je het gewoon eerder op snuiven maar moet je wachten tot die klaar isSquirrie wrote:Snuiven is sowieso leuker dan bommetje!![]()
Het hele proces van leggen tot aan snuiven... GeweldigBommetje heeft die kick niet zo erg..
Moet je sneller neerleggen dan je kunt snuiven!wesskeej wrote:Ja, dan ben je heel even bezig en dan wil je het gewoon eerder op snuiven maar moet je wachten tot die klaar isSquirrie wrote:Snuiven is sowieso leuker dan bommetje!![]()
Het hele proces van leggen tot aan snuiven... GeweldigBommetje heeft die kick niet zo erg..
Misschien lukt dat na paar grammetjes pep, snelheeiiddddd
Ik voelde mij heel erg geïsoleerd in de comedown van mephedrone.Mol wrote:Als je echt veel hebt gehad is de comedown vrij naar, vrij para vergeleken met andere drugs.
Zeer chagerijnig, nergens zin in.
De lust is compleet verdwenen.
Als je in deze tijd ook bijpakt heeft het totaal geen nut.
Meestal moet je het nog wel eerst pletten voordat je het kan opsnuiven. Dus snuiveng duurt langer. Tegen de tijd dan je alles klaar hebt, zou normaal gesproken het eerste bommetje al inslaan. 
Maar idd, het ritueel van snuiven is 20x mooier
Maar idd, het ritueel van snuiven is 20x mooier
Pfff, goede dip te pakken.
Nu gelukkig wel iets minder erg dan gisteravond.
5htpNando wrote:Pfff, goede dip te pakken.Nu gelukkig wel iets minder erg dan gisteravond.
En anders flink wat fruit en wat ondernemen
Ja ik ga binnenkort wel wat 5-htp en vitamine pilletjes inslaan denk ik, dit is echt klote.Squirrie wrote:5htpNando wrote:Pfff, goede dip te pakken.Nu gelukkig wel iets minder erg dan gisteravond.
![]()
Jaa heb ik ookNando wrote:Ja ik ga binnenkort wel wat 5-htp en vitamine pilletjes inslaan denk ik, dit is echt klote.Squirrie wrote:5htpNando wrote:Pfff, goede dip te pakken.Nu gelukkig wel iets minder erg dan gisteravond.
![]()
Gelukkig is het maar softdrugs, maar schrok wel even toen ik die titel zagDe politie heeft dinsdag vijf mensen opgepakt voor grootschalige drugshandel. De verdachten zijn opgepakt in Eindhoven, Waalwijk, Renswoude en Helmond. Er worden meer arrestaties verwacht. Dat hebben politie en het Openbaar Ministerie gemeld.
Het gaat om de export van vele duizenden kilo's softdrugs naar het buitenland. Na een onderzoek van ruim twee jaar is de politie dinsdag begonnen met een grote actie. Daarbij zijn drie- tot vierhonderd agenten betrokken. Zo'n 35 woningen, loodsen en bergingen in binnen- en buitenland zijn doorzocht. Daarbij zijn diverse kostbare goederen in beslag genomen.
De verdachten hebben in de afgelopen jaren vermoedelijk tientallen miljoenen euro's winst geboekt. De politie nam tijdens het onderzoek al grote hoeveelheden softdrugs in beslag.
Ooowh dan! Niets aan de handChukkels wrote:Gelukkig is het maar softdrugs, maar schrok wel even toen ik die titel zagDe politie heeft dinsdag vijf mensen opgepakt voor grootschalige drugshandel. De verdachten zijn opgepakt in Eindhoven, Waalwijk, Renswoude en Helmond. Er worden meer arrestaties verwacht. Dat hebben politie en het Openbaar Ministerie gemeld.
Het gaat om de export van vele duizenden kilo's softdrugs naar het buitenland. Na een onderzoek van ruim twee jaar is de politie dinsdag begonnen met een grote actie. Daarbij zijn drie- tot vierhonderd agenten betrokken. Zo'n 35 woningen, loodsen en bergingen in binnen- en buitenland zijn doorzocht. Daarbij zijn diverse kostbare goederen in beslag genomen.
De verdachten hebben in de afgelopen jaren vermoedelijk tientallen miljoenen euro's winst geboekt. De politie nam tijdens het onderzoek al grote hoeveelheden softdrugs in beslag.
Hoeveel dagen van te voren is het dan belangrijk om te beginnen met vitamines? En wanneer moet je de 5-htp innemen, voor of na gebruik, of allebei?Squirrie wrote:Jaa heb ik ookZoals nu zaterdag voor emporium ben ik allang bezig met elke dag vitamines pompen! Na xxlerator elke dag supplementen naast mijn gewone portie verse groente en stukkie fruit
Beide, nu de festivals eraan komen zou ik zeggen: woensdag, donderdag, vrijdag NIET (of 's ochtends 50mg), zaterdag NIET, zondag (alleen 's avonds!), maandag, dinsdag.Nando wrote:Hoeveel dagen van te voren is het dan belangrijk om te beginnen met vitamines? En wanneer moet je de 5-htp innemen, voor of na gebruik, of allebei?Squirrie wrote:Jaa heb ik ookZoals nu zaterdag voor emporium ben ik allang bezig met elke dag vitamines pompen! Na xxlerator elke dag supplementen naast mijn gewone portie verse groente en stukkie fruit
Ik neem zelf 150 tot 200mg aan 5-HTP. Hoewel ik het al een tijdje niet meer gebruik, maar goed. Vitaminen helpen veel meer merk ik zelf. Voordat ik aan 5-HTP begon, nam ik nog geen fruit(drankjes) voor en na gebruik. Sinds ik 5-HTP neem, doe ik dat wel. Afgelopen maanden geen 5-HTP meer genomen (sinds Hard Bass) en alleen maar fruit, maar ik voel me nog steeds evengoed de dagen na gebruik. Dus jah, ik denk eerder dat het aan fruit ligt dan aan de 5-HTP dat ik geen katers heb
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik eet amper fruit en gebruik wel 5-HTP, geen last van een kater/dip 
2 dagen lang voor het slapen gaan 100mg 5-HTP. (dus als je zaterdag gebruikt, zondag- en maandagavond 5-HTP nemen
)
2 dagen lang voor het slapen gaan 100mg 5-HTP. (dus als je zaterdag gebruikt, zondag- en maandagavond 5-HTP nemen
Chukkels wrote:Beide, nu de festivals eraan komen zou ik zeggen: woensdag, donderdag, vrijdag NIET (of 's ochtends 50mg), zaterdag NIET, zondag (alleen 's avonds!), maandag, dinsdag.Nando wrote:Hoeveel dagen van te voren is het dan belangrijk om te beginnen met vitamines? En wanneer moet je de 5-htp innemen, voor of na gebruik, of allebei?Squirrie wrote:Jaa heb ik ookZoals nu zaterdag voor emporium ben ik allang bezig met elke dag vitamines pompen! Na xxlerator elke dag supplementen naast mijn gewone portie verse groente en stukkie fruit
Ik neem zelf 150 tot 200mg aan 5-HTP. Hoewel ik het al een tijdje niet meer gebruik, maar goed. Vitaminen helpen veel meer merk ik zelf. Voordat ik aan 5-HTP begon, nam ik nog geen fruit(drankjes) voor en na gebruik. Sinds ik 5-HTP neem, doe ik dat wel. Afgelopen maanden geen 5-HTP meer genomen (sinds Hard Bass) en alleen maar fruit, maar ik voel me nog steeds evengoed de dagen na gebruik. Dus jah, ik denk eerder dat het aan fruit ligt dan aan de 5-HTP dat ik geen katers heb
HTP doe ik alleen na gebruik, voor de dip
En die kan je op elke dag nemen, ook op de dagen dat je feestsupplementen neemt
HTP ben ik nog wel voorzichtig mee, heb het niet zo op dagelijks gebruik van dat spul.. Je kan er namelijk na gebruik door in een soort van kleine depressie raken omdat je lichaam eraan gewend raakt! Al hoewel dit vroeger erger was met de chemische 5-HTP! Ze zeggen dat het met de kruiden 5-HTP die nu alleen nog maar legaal verkrijgbaar is minder is...
Had zaterdag wel zwaar verminderd effect, terwijl ik gewoon 240mg op had ongeveer. 6 weken sinds laatste mdma-trip, maar heb wel 2x 4-fmp gedaan ondertussen. Had het eigenlijk wel kunnen verwachten, maar deed toch liever iets op die feesten, en dan de rest van het jaar minder vaak, dan op andere feesten met meer evenredige pauzes. Ik ga me gewoon aan m'n limiet van 12x partydrugs (dwz, mdma, speed en 4-fmp) houden dit jaar, en volgend jaar reduceren tot 9 of 10 denk ik.
Moet alleen wel zeggen dat ik qua kater of dip ofzo echt niks heb overgehouden, en dat terwijl ik op de zondag de 4-fmp vergeten was. Alleen de zondag wat vermoeid geweest (maarja, maar 3,5 uur slaap gehad -> logisch) en maandag niet veel nuttigs gedaan, maar had wel gekund als het had gemoeten. Vandaag naar school geweest zonder dat het extra moeite kostte ofzo
Moet alleen wel zeggen dat ik qua kater of dip ofzo echt niks heb overgehouden, en dat terwijl ik op de zondag de 4-fmp vergeten was. Alleen de zondag wat vermoeid geweest (maarja, maar 3,5 uur slaap gehad -> logisch) en maandag niet veel nuttigs gedaan, maar had wel gekund als het had gemoeten. Vandaag naar school geweest zonder dat het extra moeite kostte ofzo
Dan zijn je hersenen ook al zo gewend aan het effect dat t nauwelijks meer een extra kick geeft. Zou als ik jou was nu een beetje rustig aan doen de komende 2 maanden, dan komt het allemaal weer vanzelfmaar heb wel 2x 4-fmp gedaan ondertussen
Ik dacht dat je juist zei dat je de heftigste ervaring ooit had?PNXRMX wrote:Had zaterdag wel zwaar verminderd effect
Misschien had ik het verkeerd verstaan en zei je juist minst-heftigste