View on YouTubeChukkels wrote:Voortzetten man! Als je op Dreamfields gaat snoepen, zou het helemaal kut zijn dat je afgelopen zondag niks hebt genomen! Gewoon volhouden tot aan Decibel, ik doe met je mee
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik zeg zou met je mee willen doen maar dat feest is te ver voor me 
-
M
Stop zetten die pauze!Squirrie wrote:Twijfel...
Zaterdag Dreamfields, pauze voortzetten, pauze stoppen?![]()
Het is wel weer verleidelijk om er weer een heerlijk mdma-feestje van te maken!
Neen, besluit gemaakt: pauze voortzettenMovingMadness wrote:Stop zetten die pauze!Squirrie wrote:Twijfel...
Hoe dat zo ineens? Een alternatief gevonden ofzo?Squirrie wrote:Neen, besluit gemaakt: pauze voortzettenMovingMadness wrote:Stop zetten die pauze!Squirrie wrote:Twijfel...
Ja
Red Bull met love-feeling, kende gij da nie? 
http://www.fivehourenergy.nl/Squirrie wrote:JaRed Bull met love-feeling, kende gij da nie?
Dit spul is echt goddelijk!
Wordt sowieso mijn partydrug voor de eerst komende weken!
Dat bedoel ik maar!
Red Bull met love-feeling, jij kent hem wel!
Decibel mogen we weer Chukkels, tot die tijd gaan we ons gedragen mbt drugs
Red Bull met love-feeling, jij kent hem wel!
Music is my drugSquirrie wrote:Dat bedoel ik maar!
Red Bull met love-feeling, jij kent hem wel!![]()
-
B
Drink dit jonguh: http://www.drinkcocaine.com/Squirrie wrote:Dat bedoel ik maar!
Red Bull met love-feeling, jij kent hem wel!![]()
Ff kort vraagje, ik ben zelf enorm aan het twijfelen om eens een snoepie te nemen en maximaal maar 1 keer, hoe zorg je ervoor dat het bij de eerste en de laatste keer blijft? 
Valt niet voor te zorgen, het overkomt jeEl Mare wrote:Ff kort vraagje, ik ben zelf enorm aan het twijfelen om eens een snoepie te nemen en maximaal maar 1 keer, hoe zorg je ervoor dat het bij de eerste en de laatste keer blijft?
Nee kom op zeg, als jij het maar een keer wilt dan moet je dat doen en niet vaker..
There is only one reason why men become addicted to drugs, they are weak men. Only strong men are cured, and they cure themselves.
So good luck have fun en zorg voor jezelf en ga niet moeilijk doen
En nu nog je er aan houden en het is top!El Mare wrote:Ok, Bass Academy wordt mijn eerste en laatste keer
Waarschijnlijk ga het zo geweldig vinden, dat het de grootste uitdaging uit je leven wordt om er nooit meer naar te grijpen na die keerEl Mare wrote:Haha, ja ik ga daar wel m'n best voor doen
Maar nee, gebruik zelf is niet zo erg, je moet het alleen in de hand houden en niet elk feest naar het snoepgoed grijpen
Het is al een hele uitdaging om niet te twijfelen
Alhoewel, er zijn altijd dingen in je leven die je minimaal 1 keer gedaan moet hebben, dus is misschien dan wel een goed moment. Lekker in de vakantie, geen school enzo, dus mocht de dinsdagdip zich aandoen, gaat dat iig mijn prestaties niet aantasten 
Dinsdagdip krijg je niet van 1 pilletje, die doet zich voor bij hogere hoeveelheden EN als je er bang voor bent. Die dip zit namelijk alleen maar tussen je orenEl Mare wrote:Het is al een hele uitdaging om niet te twijfelenAlhoewel, er zijn altijd dingen in je leven die je minimaal 1 keer gedaan moet hebben, dus is misschien dan wel een goed moment. Lekker in de vakantie, geen school enzo, dus mocht de dinsdagdip zich aandoen, gaat dat iig mijn prestaties niet aantasten
Maandag truffeleng. Ben benieuwd! Iemand tips welke soort een beetje goed aan slaat?
ik zou het ook bij 1 pilletje houden, was ook van plan nooit GBL ofzo te nemen..

Ik heb gezegd nooit GHB te nemen. Daar ben ik me ook van plan aan te houdenroberttt wrote:ik zou het ook bij 1 pilletje houden, was ook van plan nooit GBL ofzo te nemen..
Last edited by Chukkels on 06 Jul 2011 17:16, edited 1 time in total.
Een vaker gehoord itemroberttt wrote:ik zou het ook bij 1 pilletje houden, was ook van plan nooit GBL ofzo te nemen..
Nja die dinsdagdip zal dan wel meevallen
GBL helpt tegen een dipEl Mare wrote:Een vaker gehoord itemroberttt wrote:ik zou het ook bij 1 pilletje houden, was ook van plan nooit GBL ofzo te nemen..
Nja die dinsdagdip zal dan wel meevallen