Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 00:13 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Iris93 schreef:
zodat jij er lekker op kan gaan zitten fappen zeker :lol:
Nope.

wat een kutplek dan

Wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 00:14 

Iris93 schreef:
KSwoosh schreef:
Iris93 schreef:
zodat jij er lekker op kan gaan zitten fappen zeker :lol:
Nope.

wat een kutplek dan

Wrong.

KSwoosh schreef:
wat een schijtplek dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 00:15 

Donateur

Iris93 schreef:
roberttt schreef:
Bleh nou ja :p ik ga geen drugs meer gebruiken bij jou in de buurt.. na defqon, niet leuk :lol: wat ik allemaal deed toen we thuis kwamen, ging weer nergens over :lol: schaam me nog

Ik was wel zo behulpzaam om Samson voor je weg te halen zodat je kon lopen. Want je bleef stilstaan.
Maar ga gerust je gang hoor, lekker samen spacen haha :D
Bij mij werkte die toen uit.

hoe bedoel je Samson weghalen ? nu snap ik er niets meer van. Weet wel dat ik uit het niets ging douchen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 00:16 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
wat een schijtplek dan
[/quote]
Alweer wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 00:19 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Iris93 schreef:
roberttt schreef:
Bleh nou ja :p ik ga geen drugs meer gebruiken bij jou in de buurt.. na defqon, niet leuk :lol: wat ik allemaal deed toen we thuis kwamen, ging weer nergens over :lol: schaam me nog

Ik was wel zo behulpzaam om Samson voor je weg te halen zodat je kon lopen. Want je bleef stilstaan.

hoe bedoel je Samson weghalen ? nu snap ik er niets meer van. Weet wel dat ik uit het niets ging douchen :lol:

Jij liep steeds heen en weer na de douche, waarom weet ik ook niet. en toen wou jij uit de douche richting keuken lopen, en toen lag Samson in de deuropening waar jij de deurklink vanaf had getrokken en hij ging niet aan de kant. Bleef je staan en ging je tegen Samson praten, Samson ga eens weg. Samson ga eens aan de kant. En hij luisterde niet. En je kreeg hem de lucht niet in. En toen kwam ik en riep ik Samson en klapte in mn handjes en toen kwam Samson naar mij toe en was jij gered. Je kon weer doorlopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 00:23 

Donateur

och ja.. die deurkruk, kreeg ik er ook niet meer op.. Echt alles ging fout toen :lol: geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 00:25 

Iris93 schreef:
Alweer wrong.

KSwoosh schreef:
je houd er zeker een goed oogje op

KSwoosh schreef:
of in je lipstick?

ik probeer maar wat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 08:11 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
roberttt schreef:

Dat was epic. Wij pakten toen juist bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 08:44 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Jij pakte al bij bij het wachten op de taxi :P
En ik moest de dag erna 8 uur lang werken om 2 uur smiddags. Dus ik was uiterst verstandig bezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 08:50 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Chukkels schreef:

En ik moest de dag erna 8 uur lang werken om 2 uur smiddags. Dus ik was uiterst verstandig bezig :)

Dat was het beste idee wat ik ooit heb uitgevoerd. Ik denk dat ik me dood had geërgerd als ik nuchter 2,5 uur moest wachten in de regen op die kuttaxi. Nu stond ik heerlijk te stuiteren en te dansen in de regen en had ik er totaal geen erg in en ik had de tijd van m'n leven haha. En thuis gingen we vrolijk door met de kristallen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 09:38 

Olijfboompje schreef:
MovingMadness schreef:
Dus er worden geen rib-brekende knuffels uitgedeeld? :(

Ik knuffel jou altijd, ook al ben ik nuchter :D

Nando schreef:
MovingMadness schreef:
Dus er worden geen rib-brekende knuffels uitgedeeld? :(

Sorry, zaterdag niet. Als je echt een knuffel wilt kun je er best 1 krijgen hoor, ik ben een gul persoon en snap het maar al te goed. :D Heb op Defqon ook genoeg slachtoffers gehad namelijk. xd

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 10:28 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Iris93 schreef:
Chukkels schreef:

Dat was het beste idee wat ik ooit heb uitgevoerd. Ik denk dat ik me dood had geërgerd als ik nuchter 2,5 uur moest wachten in de regen op die kuttaxi. Nu stond ik heerlijk te stuiteren en te dansen in de regen en had ik er totaal geen erg in en ik had de tijd van m'n leven haha. En thuis gingen we vrolijk door met de kristallen :D

Haha ik ging ook nog redelijk toen. Vooral onderweg vanaf walibi naar de Riviera. Haha ik liep in mn uppie achteraan en soms met jeffrey, ik ging lekker door :)

Maar na mn dutje in de taxi niet echt meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 10:32 

Hardtraxx Veteran

Had je bij moeten pakken, die Kristallen waren geniaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 10:47 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Had je bij moeten pakken, die Kristallen waren geniaal xd

Wtf zijn kristallen als ik het vragen mag.
En ja. Ik ben dom en onwetend xd
Zo blijkt maar weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 10:55 

Hardtraxx Veteran

MDMA kristallen. XTC, alleen dan in poedervorm (eigenlijk kristalvorm). Perfect voor een after en heldig op een feest als je 300mg ineens snuift xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 10:56 

Hardtraxx Addict

Ff voor de duidelijkheid, is dit topic ter voorlichting of gewoon om te zeggen wanneer mensen hard gingen? Heb niks tegen beide hoor, maar dan weet ik een beetje waar dit topic meer voor bedoelt is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 10:56 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
MDMA kristallen. XTC, alleen dan in poedervorm (eigenlijk kristalvorm). Perfect voor een after en heldig op een feest als je 300mg ineens snuift xd

Hmm oke, zelfde effect/bijwerking als pilletje?

Taxi schreef:
Ff voor de duidelijkheid, is dit topic ter voorlichting of gewoon om te zeggen wanneer mensen hard gingen? Heb niks tegen beide hoor, maar dan weet ik een beetje waar dit topic meer voor bedoelt is. :P

Beide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:01 

Hardtraxx Veteran

Ja, heeft een beetje zelfde effect. Maar ja, setting is sowieso belangrijk. Bijvoorbeeld als ik Kristallen neem op een feest, ga ik net zo lekker als met een pilletje, maar in een thuissetting krijg ik juist een enorme chillmode. Er zijn mensen die kristallen en XTC als totaal verschillend ervaren, maar eigenlijk heeft het hetzelfde effect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:02 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Ja, heeft een beetje zelfde effect. Maar ja, setting is sowieso belangrijk. Bijvoorbeeld als ik Kristallen neem op een feest, ga ik net zo lekker als met een pilletje, maar in een thuissetting krijg ik juist een enorme chillmode. Er zijn mensen die kristallen en XTC als totaal verschillend ervaren, maar eigenlijk heeft het hetzelfde effect.

Oke :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:38 

Hardtraxx Addict

Twijfel...

Zaterdag Dreamfields, pauze voortzetten, pauze stoppen? :P

Het is wel weer verleidelijk om er weer een heerlijk mdma-feestje van te maken! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:40 

Hardtraxxer

Squirrie schreef:
Twijfel...

Het is wel weer verleidelijk om er weer een heerlijk mdma-feestje van te maken! :D

Pauze voortzetten :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:46 

Hardtraxx Addict

hardaddict schreef:
Squirrie schreef:
Twijfel...

Dat is idd de beste optie ;) Ik neem er nog een paar daagjes de tijd voor om er over na te denken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:48 

Hardtraxxer

Squirrie schreef:
hardaddict schreef:
Squirrie schreef:
Twijfel...

Dat is idd de beste optie ;) Ik neem er nog een paar daagjes de tijd voor om er over na te denken :D

Wist je al dat drugs slecht voor je is :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:51 

Hardtraxx Addict

Nee nooit geweten, voel me er namelijk altijd top fit door :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:57 

Hardtraxx Veteran

Voortzetten man! Als je op Dreamfields gaat snoepen, zou het helemaal kut zijn dat je afgelopen zondag niks hebt genomen! Gewoon volhouden tot aan Decibel, ik doe met je mee :)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic