Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 17:42 

Hardtraxx Veteran

nou ik kan je vertellen, ik heb mn dinsdagdip wel gehad :lol: en woensdag was ik te ziek om te werken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 17:45 

Hardtraxx Veteran

Maak me nou niet aan het twijfelen man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 17:46 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Maak me nou niet aan het twijfelen man :P

it's your life :thumbup: je moet het echt zelf weten!
ik zei ook dat ik er nooit aan zou beginnen, en sinds defqon is geweest, en ik echt een mega-ervaring met extasepilletje heb gehad, wil ik dat vaker gaan doen ;) het is maar hoe je jezelf in de hand weet te houden ermee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 17:48 

Hardtraxx Veteran

Ja i know :) Ik sta sterk in mn schoenen, zeg ik nu xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 17:50 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ja i know :) Ik sta sterk in mn schoenen, zeg ik nu xd

dacht ik ook, wilde er ook niet aan beginnen xd ,
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:32 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
nou ik kan je vertellen, ik heb mn dinsdagdip wel gehad :lol: en woensdag was ik te ziek om te werken :lol:

Zoals ik al zei, het zit tussen je oren. Als je er bang voor bent of ook maar even een negatief iets hoort op de dinsdag, kom je in die sleur terecht. Als je die dinsdag wakker wordt en vanaf minuut 1 het gevoel krijgt van "Wat nou? Niemand maakt mij wat vandaag!" dan heb je hem niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:35 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
QnalQut schreef:

Zoals ik al zei, het zit tussen je oren. Als je er bang voor bent of ook maar even een negatief iets hoort op de dinsdag, kom je in die sleur terecht. Als je die dinsdag wakker wordt en vanaf minuut 1 het gevoel krijgt van "Wat nou? Niemand maakt mij wat vandaag!" dan heb je hem niet :D

chill ga die zeker onthouden :lol: ik denk gewoon de volgende, krijg allemaal de pleuris, ik ga vandaag gewoon lekker uit mn dakpan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:36 

Donateur

Chukkels schreef:
QnalQut schreef:

Zondag gbl en je hebt nergens last van :-) alleen als je dokters recept hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:39 

Hardtraxx Veteran

dus dat gelul met een vitamine pilletje á la davitamon o.i.d. is dus ook gewoon gelul?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:41 

Bierkoning

Volgens mij zit het ook tussen je oren, of je voelt je toevallig een keer kut op dinsdag na een feestje, hoeft daar nog niks mee te maken te hebben, en als je het op maandag of woensdag hebt hoor je dr ook niemand over :P Maarja ik kan ook niet echt voor anderen oordelen, ik weet van mezelf dat ik er nog nooit extra last van heb gehad op dinsdag, en mn vrienden ook niet voor zover ik weet
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:46 

Hardtraxx Veteran

ik heb dus een medicatiespuit, en die heb ik eens gesloopt van de binnenkant.. nu zou ik daar me zooi in kunnen doen, maar zouden ze dat controleren helemaal? van binnen ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:48 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
dus dat gelul met een vitamine pilletje á la davitamon o.i.d. is dus ook gewoon gelul?

Vitamine pillen helpen om je lichaam sneller te herstellen, aangezien je toch last hebt van verminderde weerstand. Maar het werkt niet tegen het psychische. Ik heb ook wel eens dat na gebruik mijn lichaam enorm protesteerd en niet werkt zoals ik zou willen, maar dat is dan nog geen dip. Een dip is iets mentaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:54 

Donateur

Tussen je oren is onzin ;) heb ook een dip gehad en die duurde iets langer dan allee de dinsdag. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:55 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

om mn vorige post kracht bij te zetten, heb dat zwarte geval eruit gehaald, en daar zouden nu zo'n 2/3 snoepjes in kunnen, maar dan kan dat zwarte gedeelte loskomen te zitten?
zou ik dat kunnen gokken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:57 

Stop het gewoon bij je klootjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:59 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Stop het gewoon bij je klootjes.

ben bang dat het er tussen uitvalt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 19:02 

Doe je er duct tape omheen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 19:09 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Doe je er duct tape omheen :thumbsup:

xd , dan scheur ik me hele ballen los joh, dat blijft plakken als de tering xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 19:11 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Tussen je oren is onzin ;) heb ook een dip gehad en die duurde iets langer dan allee de dinsdag. :)

Nja en volgens mij moet je dit ook doen als je je goed voelt en niet als je je slecht voelt, door wat voor reden dan ook. Dus dat is dan het enige waar ik zelf op zou letten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 19:33 

Hardtraxx Veteran

http://www.drugsenuitgaan.nl/index.cfm? ... &pagina=15

Citaat:
TEST JE XTC-GEBRUIK
Score mogelijkheden:
0-4: geen extra risico hoewel gebruik altijd risico's met zich meebrengt.
5-16: zeker risico, je gebruikt riskant. Probeer de risico's van gebruik te verminderen.
17-32: groot risico; het risico dreigt uit de hand te lopen.

Je score is 4 punten.

Je scoort daarmee 4 punten of minder. Je gebruik is dus niet direct reden voor bezorgdheid. Hoewel het gebruik van drugs altijd risico's met zich mee kan brengen. Als je meer wilt weten over XTC, klik dan hier voor informatie over XTC

Lol maar 4 punten, en ik heb alles naar waarheid ingevuld. 2x per maand ingevuld, 1,5 pil per keer en af en toe meer dan 2. En nog is het niet schadelijk? Leuk om te weten! ^^

Met pep scoor ik 6 punten lol xd Geniaal die tests :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 19:45 

Donateur

maak hem nu :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 19:47 

Donateur

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 19:48 

Donateur

Haha en ik heb 5 punten en zit daarmee in de categorie "je gebruikt riskant" . Ik ben gewoon een fucking junk en Chukkels is heiliger dan Maria en Jezus bij elkaar :lol: :x

Wat een fucking gare test ook joh. Sommige vragen kan je totaal niet naar het onderwerp terugleiden. Vragen ze "ben je wel eens vermoeid"? Ja, ik ben vaak zwaar vermoeid, maar sinds wanneer heeft dat te maken met XTC gebruik? Kan dat niet ook gewoon komen doordat ik weinig slaap en veel doe in mn dagelijkse leven? Zeker een gebruiker als ik (minder dan 1 keer in de maand/1 keer in de maand) heeft daar op die paar dagen na gebruik niks mee te maken. En ook of je je wel eens depressief voelt... de een heeft het wel en de ander niet, dat heeft vrij weinig met je gebruik te maken.

Het zal wel allemaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 19:48 

Chukkels schreef:
http://www.drugsenuitgaan.nl/index.cfm?act=test.gebruik&pagina=15

Citaat:
TEST JE XTC-GEBRUIK
Score mogelijkheden:
0-4: geen extra risico hoewel gebruik altijd risico's met zich meebrengt.
5-16: zeker risico, je gebruikt riskant. Probeer de risico's van gebruik te verminderen.
17-32: groot risico; het risico dreigt uit de hand te lopen.

Je score is 4 punten.

Je scoort daarmee 4 punten of minder. Je gebruik is dus niet direct reden voor bezorgdheid. Hoewel het gebruik van drugs altijd risico's met zich mee kan brengen. Als je meer wilt weten over XTC, klik dan hier voor informatie over XTC

Lol maar 4 punten, en ik heb alles naar waarheid ingevuld. 2x per maand ingevuld, 1,5 pil per keer en af en toe meer dan 2. En nog is het niet schadelijk? Leuk om te weten! ^^

Lol, dat is EXACT dezelfde test als hier: http://www.jellinek.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 19:51 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Haha en ik heb 5 punten en zit daarmee in de categorie "je gebruikt riskant" . Ik ben gewoon een fucking junk en Chukkels is heiliger dan Maria en Jezus bij elkaar :lol: :x

Wat een fucking gare test ook joh. Sommige vragen kan je totaal niet naar het onderwerp terugleiden. Vragen ze "ben je wel eens vermoeid"? Ja, ik ben vaak zwaar vermoeid, maar sinds wanneer heeft dat te maken met XTC gebruik? Kan dat niet ook gewoon komen doordat ik weinig slaap en veel doe in mn dagelijkse leven? Zeker een gebruiker als ik (minder dan 1 keer in de maand/1 keer in de maand) heeft daar op die paar dagen na gebruik niks mee te maken. En ook of je je wel eens depressief voelt... de een heeft het wel en de ander niet, dat heeft vrij weinig met je gebruik te maken.

Het zal wel allemaal...

Jah, die test slaat werkelijk nergens op. Bij speed ook: hoeveel pep gebruik je? Een kwart pakje of minder, een half pakje, 3 kwart tot een heel, of meer dan een heel pakje? Wat de fuck is een pakje?!

Je 2e zin van je antwoord klopt overigens aardig :whistle: ^^
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic