nou ik kan je vertellen, ik heb mn dinsdagdip wel gehad
en woensdag was ik te ziek om te werken 
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
it's your lifeEl Mare wrote:Maak me nou niet aan het twijfelen man
ik zei ook dat ik er nooit aan zou beginnen, en sinds defqon is geweest, en ik echt een mega-ervaring met extasepilletje heb gehad, wil ik dat vaker gaan doen
dacht ik ook, wilde er ook niet aan beginnenEl Mare wrote:Ja i knowIk sta sterk in mn schoenen, zeg ik nu
Zoals ik al zei, het zit tussen je oren. Als je er bang voor bent of ook maar even een negatief iets hoort op de dinsdag, kom je in die sleur terecht. Als je die dinsdag wakker wordt en vanaf minuut 1 het gevoel krijgt van "Wat nou? Niemand maakt mij wat vandaag!" dan heb je hem nietQnalQut wrote:nou ik kan je vertellen, ik heb mn dinsdagdip wel gehaden woensdag was ik te ziek om te werken
Chukkels wrote:Zoals ik al zei, het zit tussen je oren. Als je er bang voor bent of ook maar even een negatief iets hoort op de dinsdag, kom je in die sleur terecht. Als je die dinsdag wakker wordt en vanaf minuut 1 het gevoel krijgt van "Wat nou? Niemand maakt mij wat vandaag!" dan heb je hem nietQnalQut wrote:nou ik kan je vertellen, ik heb mn dinsdagdip wel gehaden woensdag was ik te ziek om te werken
chill ga die zeker onthouden
Zondag gbl en je hebt nergens last van :-) alleen als je dokters recept hebtChukkels wrote:Zoals ik al zei, het zit tussen je oren. Als je er bang voor bent of ook maar even een negatief iets hoort op de dinsdag, kom je in die sleur terecht. Als je die dinsdag wakker wordt en vanaf minuut 1 het gevoel krijgt van "Wat nou? Niemand maakt mij wat vandaag!" dan heb je hem nietQnalQut wrote:nou ik kan je vertellen, ik heb mn dinsdagdip wel gehaden woensdag was ik te ziek om te werken
dus dat gelul met een vitamine pilletje á la davitamon o.i.d. is dus ook gewoon gelul?
Volgens mij zit het ook tussen je oren, of je voelt je toevallig een keer kut op dinsdag na een feestje, hoeft daar nog niks mee te maken te hebben, en als je het op maandag of woensdag hebt hoor je dr ook niemand over
Maarja ik kan ook niet echt voor anderen oordelen, ik weet van mezelf dat ik er nog nooit extra last van heb gehad op dinsdag, en mn vrienden ook niet voor zover ik weet
ik heb dus een medicatiespuit, en die heb ik eens gesloopt van de binnenkant.. nu zou ik daar me zooi in kunnen doen, maar zouden ze dat controleren helemaal? van binnen ook?
Vitamine pillen helpen om je lichaam sneller te herstellen, aangezien je toch last hebt van verminderde weerstand. Maar het werkt niet tegen het psychische. Ik heb ook wel eens dat na gebruik mijn lichaam enorm protesteerd en niet werkt zoals ik zou willen, maar dat is dan nog geen dip. Een dip is iets mentaals.QnalQut wrote:dus dat gelul met een vitamine pilletje á la davitamon o.i.d. is dus ook gewoon gelul?
Tussen je oren is onzin
heb ook een dip gehad en die duurde iets langer dan allee de dinsdag. 

om mn vorige post kracht bij te zetten, heb dat zwarte geval eruit gehaald, en daar zouden nu zo'n 2/3 snoepjes in kunnen, maar dan kan dat zwarte gedeelte loskomen te zitten?
zou ik dat kunnen gokken?
-
B
Stop het gewoon bij je klootjes.
ben bang dat het er tussen uitvaltBanaanslak wrote:Stop het gewoon bij je klootjes.
-
B
Doe je er duct tape omheen 
Banaanslak wrote:Doe je er duct tape omheen
Nja en volgens mij moet je dit ook doen als je je goed voelt en niet als je je slecht voelt, door wat voor reden dan ook. Dus dat is dan het enige waar ik zelf op zou letten.roberttt wrote:Tussen je oren is onzinheb ook een dip gehad en die duurde iets langer dan allee de dinsdag.
http://www.drugsenuitgaan.nl/index.cfm? ... &pagina=15

Met pep scoor ik 6 punten lol
Geniaal die tests 
Lol maar 4 punten, en ik heb alles naar waarheid ingevuld. 2x per maand ingevuld, 1,5 pil per keer en af en toe meer dan 2. En nog is het niet schadelijk? Leuk om te weten!TEST JE XTC-GEBRUIK
Score mogelijkheden:
0-4: geen extra risico hoewel gebruik altijd risico's met zich meebrengt.
5-16: zeker risico, je gebruikt riskant. Probeer de risico's van gebruik te verminderen.
17-32: groot risico; het risico dreigt uit de hand te lopen.
Je score is 4 punten.
Je scoort daarmee 4 punten of minder. Je gebruik is dus niet direct reden voor bezorgdheid. Hoewel het gebruik van drugs altijd risico's met zich mee kan brengen. Als je meer wilt weten over XTC, klik dan hier voor informatie over XTC
Met pep scoor ik 6 punten lol
Last edited by Chukkels on 06 Jul 2011 19:49, edited 1 time in total.
-
Last edited by roberttt on 06 Jul 2011 22:24, edited 1 time in total.
Haha en ik heb 5 punten en zit daarmee in de categorie "je gebruikt riskant" . Ik ben gewoon een fucking junk en Chukkels is heiliger dan Maria en Jezus bij elkaar
Wat een fucking gare test ook joh. Sommige vragen kan je totaal niet naar het onderwerp terugleiden. Vragen ze "ben je wel eens vermoeid"? Ja, ik ben vaak zwaar vermoeid, maar sinds wanneer heeft dat te maken met XTC gebruik? Kan dat niet ook gewoon komen doordat ik weinig slaap en veel doe in mn dagelijkse leven? Zeker een gebruiker als ik (minder dan 1 keer in de maand/1 keer in de maand) heeft daar op die paar dagen na gebruik niks mee te maken. En ook of je je wel eens depressief voelt... de een heeft het wel en de ander niet, dat heeft vrij weinig met je gebruik te maken.
Het zal wel allemaal...
Wat een fucking gare test ook joh. Sommige vragen kan je totaal niet naar het onderwerp terugleiden. Vragen ze "ben je wel eens vermoeid"? Ja, ik ben vaak zwaar vermoeid, maar sinds wanneer heeft dat te maken met XTC gebruik? Kan dat niet ook gewoon komen doordat ik weinig slaap en veel doe in mn dagelijkse leven? Zeker een gebruiker als ik (minder dan 1 keer in de maand/1 keer in de maand) heeft daar op die paar dagen na gebruik niks mee te maken. En ook of je je wel eens depressief voelt... de een heeft het wel en de ander niet, dat heeft vrij weinig met je gebruik te maken.
Het zal wel allemaal...
-
B
Lol, dat is EXACT dezelfde test als hier: http://www.jellinek.nl/Chukkels wrote:http://www.drugsenuitgaan.nl/index.cfm? ... &pagina=15
Lol maar 4 punten, en ik heb alles naar waarheid ingevuld. 2x per maand ingevuld, 1,5 pil per keer en af en toe meer dan 2. En nog is het niet schadelijk? Leuk om te weten!TEST JE XTC-GEBRUIK
Score mogelijkheden:
0-4: geen extra risico hoewel gebruik altijd risico's met zich meebrengt.
5-16: zeker risico, je gebruikt riskant. Probeer de risico's van gebruik te verminderen.
17-32: groot risico; het risico dreigt uit de hand te lopen.
Je score is 4 punten.
Je scoort daarmee 4 punten of minder. Je gebruik is dus niet direct reden voor bezorgdheid. Hoewel het gebruik van drugs altijd risico's met zich mee kan brengen. Als je meer wilt weten over XTC, klik dan hier voor informatie over XTC
Jah, die test slaat werkelijk nergens op. Bij speed ook: hoeveel pep gebruik je? Een kwart pakje of minder, een half pakje, 3 kwart tot een heel, of meer dan een heel pakje? Wat de fuck is een pakje?!dawasiknie wrote:Haha en ik heb 5 punten en zit daarmee in de categorie "je gebruikt riskant" . Ik ben gewoon een fucking junk en Chukkels is heiliger dan Maria en Jezus bij elkaar![]()
![]()
Het zal wel allemaal...
Je 2e zin van je antwoord klopt overigens aardig