Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

Stefan ben jij zo snel van gedachte veranderd, volgens mij was het gisteren nog raak bij jou? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:33 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Nou na Wish ben ik er wel uit. Ik stop lekker met pillen gebruiken op feesten. Met wat biertjes vermaak ik me minstens zo goed, dat is maar weer eens gebleken, en het is het allemaal niet waard om alleen dat extra fijne gevoel te krijgen, voor de energie deed ik het namelijk niet. Sterker nog ik ben er zelfs van overtuigd dat ik nuchter harder kan gaan als ik dat wil. :P En voor de rest vind ik het fijn om nog leuke herinneringen aan een feest over te houden, al die zwarten gaten als ik gebruikt heb op een feest hielpen daar nooit echt aan mee. Na Wish heb ik gewoon een voldaner gevoel, dan dat ik gehad zou hebben met wat op.

Dus ik heb besloten dat ik het wel mooi vond geweest. :D

Denk ik ook altijd de dag erna maar na een paar dagen kriebelt het weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:34 

Donateur

inderdaad xd je moet gewoon goed doseren wil je er optimaal plezier van hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:41 

93Wesley93 schreef:
Stefan ben jij zo snel van gedachte veranderd, volgens mij was het gisteren nog raak bij jou? :P

Ja, maar had wel direct na inname spijt. Ik ging namelijk zo lekker zonder. Heb nog overwogen om dat ding uit te kotsen maar het lukte me niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:45 

Hardtraxx Veteran

Als je robert laat doseren heb je altijd plezier.
Als je Squirie laat doseren, heb je de tijd van je leven!

Basisregels van drugs. Heb ik de afgelopen 2 weken een snelcursus in gehad. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:59 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:03 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Als je Olijfboompje laat doseren, ga je aangenaam fijn.

Deze standaard houd ik voortaan dan ook aan, want ik laat helemaal niemand meer voor mij doseren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:13 

Tja, ik heb nog nooit drugs gebruikt. Het schijnt in verband met mijn ziekte, hypoglycemy (een soort van suikerziekte) met sommige drugs lastig te gaan omdat die effect hebben op de suikerspiegel volgens mij.

Moet dat denk ik toch eens gaan uitzoeken allemaal, tenzei iemand hier toevalig daar iets van weet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:18 

Donateur

stefaneke schreef:
93Wesley93 schreef:

Ja, maar had wel direct na inname spijt. Ik ging namelijk zo lekker zonder. Heb nog overwogen om dat ding uit te kotsen maar het lukte me niet echt.

Had je t niet meer naar je zin dan? Volgens mij voelde je je wel prima of niet, je hebt nog een tijdje met me staan praten maar kreeg niet echt de indruk dat je t niet naar je zin had ofzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

Ducaz schreef:
Tja, ik heb nog nooit drugs gebruikt. Het schijnt in verband met mijn ziekte, hypoglycemy (een soort van suikerziekte) met sommige drugs lastig te gaan omdat die effect hebben op de suikerspiegel volgens mij.

Moet dat denk ik toch eens gaan uitzoeken allemaal, tenzei iemand hier toevalig daar iets van weet? :P

Als het door artsen wordt afgeraden in verband met je ziekte zou ik het gewoon sowieso niet doen.

Wil je het toch doen, lees je dan even heel goed in.
Ik weet persoonlijk niks over hypoglycemy, maar wel dat drugs invloed hebben op je bloeddruk en hartslag. Ik raad je dus aan gewoon heel goed op te letten. Ik weet verder ook niet of bloeddruk en hartslag in verband staan met je ziekte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje doseert inderdaad nooit te hard. Meestal te voorzichtig, maar met nieuwe dingen is dat juist prima :)

Soms wil je wat harder en dan neem je de Roberttt-methode en geniet je één avond lang gegarandeerd!

En als je echt grenzen wilt opzoeken, gebruik je de Squirie-methode. Dan ga je extreem hard en krijg je een geweldige ervaring die gruwelijk vet is en het meest geniale wat je ooit hebt meegemaakt, maar je je niet kan herinneren. Leuk om een keer te doen, maar niet te vaak.

De Olijfboom-methode is het meest geschikt voor beginners en nieuw drugs. Dus die zal ik altijd aanraden als men kiest voor veiligheid.

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:24 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje doseert inderdaad nooit te hard. Meestal te voorzichtig, maar met nieuwe dingen is dat juist prima :)

Soms wil je wat harder en dan neem je de Roberttt-methode en geniet je één avond lang gegarandeerd!

En als je echt grenzen wilt opzoeken, gebruik je de Squirie-methode. Dan ga je extreem hard en krijg je een geweldige ervaring die gruwelijk vet is en het meest geniale wat je ooit hebt meegemaakt, maar je je niet kan herinneren. Leuk om een keer te doen, maar niet te vaak.

De Olijfboom-methode is het meest geschikt voor beginners en nieuw drugs. Dus die zal ik altijd aanraden als men kiest voor veiligheid.

^^

Er gaat hier nu iemand berelekker op de dosering die ik hem heb gegeven voor zijn eerste keer, dus ik houd voortaan maar gewoon mijn doseringen aan :P

Misschien kan ik mijn naam beter veranderen naar doseerboompje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:24 

Bierkoning

Die Olijfboom-methode doe ik ook altijd, ben nog nooit te hard gegaan oid en heb het altijd uitstekend naar m'n zin en bijna nooit down-momentjes of dipjes achteraf, prima methode dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:25 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Die Olijfboom-methode doe ik ook altijd, ben nog nooit te hard gegaan oid en heb het altijd uitstekend naar m'n zin en bijna nooit down-momentjes of dipjes achteraf, prima methode dus :D

:)
Fijn om te horen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:26 

Donateur

Ik doe me eigen methode, gewoon genoeg pakken. Lijnen op gevoel neerleggen. Je ziet wel of het teveel of te weinig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

^^

Er gaat hier nu iemand berelekker op de dosering die ik hem heb gegeven voor zijn eerste keer, dus ik houd voortaan maar gewoon mijn doseringen aan :P

Misschien kan ik mijn naam beter veranderen naar doseerboompje.

Wedstrijdje wie het eerst die naam aan kan maken? Winnaar krijgt de naam xd

Trouwens de Olijfboom-dosering is ook de manier die ik het liefste gebruik. Je kan altijd bijpakken in kleinere hoeveelheden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 00:00 

Donateur

Ultiem space feest?

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 00:14 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Trouwens de Olijfboom-dosering is ook de manier die ik het liefste gebruik. Je kan altijd bijpakken in kleinere hoeveelheden ^^

Ik vond jou dosering op Defqon anders wel zeer aangenaam, ookal was dat voor mijn gewicht en nihile drugservaringen lichtelijk enigszins aan de hoge kant.
Damn wat ging ik lekker :loving:
Alleen minder prettig om niet meer te kunnen eten de dag erna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:33 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
93Wesley93 schreef:
Nou na Wish ben ik er wel uit. Ik stop lekker met pillen gebruiken op feesten. Met wat biertjes vermaak ik me minstens zo goed, dat is maar weer eens gebleken, en het is het allemaal niet waard om alleen dat extra fijne gevoel te krijgen, voor de energie deed ik het namelijk niet. Sterker nog ik ben er zelfs van overtuigd dat ik nuchter harder kan gaan als ik dat wil. :P En voor de rest vind ik het fijn om nog leuke herinneringen aan een feest over te houden, al die zwarten gaten als ik gebruikt heb op een feest hielpen daar nooit echt aan mee. Na Wish heb ik gewoon een voldaner gevoel, dan dat ik gehad zou hebben met wat op.

Dus ik heb besloten dat ik het wel mooi vond geweest. :D

Denk ik ook altijd de dag erna maar na een paar dagen kriebelt het weer :)

Dat zou je denken he, ik snap wel wat je bedoelt heb ik vroeger idd ook wel eens gehad, maar dit keer heb ik er toch andere gevoelens over. :P

roberttt schreef:
inderdaad xd je moet gewoon goed doseren wil je er optimaal plezier van hebben.

Heb nog nooit fout gedoseerd. :) Begindosis was altijd perfect sloeg altijd lekker in, en in ieder geval nooit echt veels te hard gegaan of een net niet gevoel gehad. Enigste wat wel eens fout ging was dat ik het laatste uurtje niet veel meer waard was. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:50 

Hardtraxx Addict

Beter timen gewoon. Ik heb ook wel een feestje gehad dat ik was ingekakt om 6 uur of om 10 uur.. Sindsdien time ik mijn drugs wat beter en kak ik niet meer in een half uur of uur voor het einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:59 

Donateur

Kettingzaag schreef:
Beter timen gewoon. Ik heb ook wel een feestje gehad dat ik was ingekakt om 6 uur of om 10 uur.. Sindsdien time ik mijn drugs wat beter en kak ik niet meer in een half uur of uur voor het einde.

Klopt de timing is inderdaad zeer belangrijk, Op KO & Hardbass was ik lekker heel de nacht nuchter, sloopte mezelf helemaal totdat ik echt niet meer kon (rond 4 uur) , ik was echt kapot. Toen een hele eekhoorn gedropt, nou ben nog nooit zo lekker gegaan, en die inslag :love:
maar laatste 2 feesten begon ik gewoon lekker overdag met PEP, en dropte rond het avonduur een kletser, zo houd ik het makkkkeelijk vol. En kan er nog wel een feestje achteraan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:59 

Donateur

Kettingzaag schreef:

Klopt de timing is inderdaad zeer belangrijk, Op KO & Hardbass was ik lekker heel de nacht nuchter, sloopte mezelf helemaal totdat ik echt niet meer kon (rond 4 uur) , ik was echt kapot. Toen een hele eekhoorn gedropt, nou ben nog nooit zo lekker gegaan, en die inslag :love:
maar laatste 2 feesten begon ik gewoon lekker overdag met PEP, en dropte rond het avonduur een kletser, zo houd ik het makkkkeelijk vol. En kan er nog wel een feestje achteraan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:34 

Hardtraxx Veteran

Ik heb dit weekend echt mn hele mond kappot gebeten en mn lippen ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:38 

Donateur

mrazura schreef:

Had ik op loudness... echt jonge..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:43 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

Toen je zaterdag tegen me aan het praten was bewoog je mond inderdaad meer dan dat er woorden uit kwamen. :P
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic