Mja bij mij viel het opzich wel mee geloof ik, ik was me er ieder geval niet bewust van. Maar eten doet nu fucking pijnroberttt wrote:Had ik op loudness... echt jonge..mrazura wrote:Ik heb dit weekend echt mn hele mond kappot gebeten en mn lippen ook
Mis een hoek van me ondertand, in me wang echt een diep gat, mocht eigenlijk wel gehecht worden. Niet normaalenigste wat ik op loudness deed was klappertanden en schaatsen, om me te schamen
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Haha sorry man93Wesley93 wrote:Toen je zaterdag tegen me aan het praten was bewoog je mond inderdaad meer dan dat er woorden uit kwamen.mrazura wrote:Ik heb dit weekend echt mn hele mond kappot gebeten en mn lippen ook
Pff ik ben de laatste die er mee zit hoor.
Zolang jij het maar naar je zin hebt.
Was een maatje van me hele tijd kwijt, kom ik hem opeens tegen staat hij voor de wc te klappertanden voor het leven, blijft een beetje een jammer bijeffect allemaal.
Last edited by Inner Creativity on 04 Jul 2011 12:54, edited 1 time in total.
gbl was bijna mijn dood geworden.. heb 5 uren out gelegenmrazura wrote:Mja bij mij viel het opzich wel mee geloof ik, ik was me er ieder geval niet bewust van. Maar eten doet nu fucking pijnroberttt wrote:Had ik op loudness... echt jonge..mrazura wrote:Ik heb dit weekend echt mn hele mond kappot gebeten en mn lippen ook
Mis een hoek van me ondertand, in me wang echt een diep gat, mocht eigenlijk wel gehecht worden. Niet normaalenigste wat ik op loudness deed was klappertanden en schaatsen, om me te schamen
Ik ga trouwens ook geen gbl meer gebruiken denk ik, ik merk dat mn keel dat echt niet waardeert (het was wel verdund).
Mja het was niet helemaal mijn schuld eigenlijk. Ik had iemand gevraagd bommetje 4fmp te maken voor me maar hij had er dus pep in gedaan daar had ik me niet echt op voorbereid(op het feest merkte ik het al beetje, en later was het dus bevestigd93Wesley93 wrote:Pff ik ben de laatste die er mee zit hoor.Zolang jij het maar naar je zin hebt.
Was een maatje van me hele tijd kwijt, kom ik hem opeens tegen staat hij voor de wc te klappertanden voor het leven, blijft een beetje een jammer bijeffect allemaal.
Ja het is echt gevaarlijk. Meer dan 3ml moet je dan ook niet nemen hegbl was bijna mijn dood geworden.. heb 5 uren out gelegen
Huh wtf toch niet in 1 keer hoop ik :p want 3 ml in 1 keer was al teveel bij mij alles draaide als ik lagroberttt wrote:had 7ml :p
In 2 uur tijd dus het kon wel, geven moment kon ik niet meer lopen en viel ik in slaapmrazura wrote:Huh wtf toch niet in 1 keer hoop ik :p want 3 ml in 1 keer was al teveel bij mij alles draaide als ik lagroberttt wrote:had 7ml :p
Last edited by roberttt on 04 Jul 2011 13:29, edited 1 time in total.
Nou ja out is groot woord.. Ik werd er gewoon extreem dronken van .. Zonder misselijkheid , toen ging ik op bed liggen en ja 5 uren later Wakker . Snap niet dat mensen dat op feesten gebruiken xD
Mja ik werd uiteindelijk wel misselijk door al dat rondjes draaien in mn hoofdroberttt wrote:Nou ja out is groot woord.. Ik werd er gewoon extreem dronken van .. Zonder misselijkheid , toen ging ik op bed liggen en ja 5 uren later Wakker . Snap niet dat mensen dat op feesten gebruiken xD
GBL laat je kotsen heb ik gemerkt.roberttt wrote:Nou ja out is groot woord.. Ik werd er gewoon extreem dronken van .. Zonder misselijkheid , toen ging ik op bed liggen en ja 5 uren later Wakker . Snap niet dat mensen dat op feesten gebruiken xD
Jij leeft ook weer! Beetje geslapen? Toen je berichtje stuurde vannacht lag ik al te pittenChukkels wrote:GBL laat je kotsen heb ik gemerkt.roberttt wrote:Nou ja out is groot woord.. Ik werd er gewoon extreem dronken van .. Zonder misselijkheid , toen ging ik op bed liggen en ja 5 uren later Wakker . Snap niet dat mensen dat op feesten gebruiken xD
Hier is het licht uit gegaan halverwege de nacht. En weer wakker idd. Moet alleen niet te snel opstaan ivm duizeligheid en vaagheidsbeelden. Toen ik opstond uit bed, zakte ik gewoon in elkaar omdat ik te snel opstond.mrazura wrote:Jij leeft ook weer! Beetje geslapen? Toen je berichtje stuurde vannacht lag ik al te pittenChukkels wrote:GBL laat je kotsen heb ik gemerkt.roberttt wrote:Nou ja out is groot woord.. Ik werd er gewoon extreem dronken van .. Zonder misselijkheid , toen ging ik op bed liggen en ja 5 uren later Wakker . Snap niet dat mensen dat op feesten gebruiken xDWas behoorlijke hoeveelheid whiskey voor nodig maarja is gelukt.
WTF heb je gedaan?Chukkels wrote:Hier is het licht uit gegaan halverwege de nacht. En weer wakker idd. Moet alleen niet te snel opstaan ivm duizeligheid en vaagheidsbeelden. Toen ik opstond uit bed, zakte ik gewoon in elkaar omdat ik te snel opstond.mrazura wrote:Jij leeft ook weer! Beetje geslapen? Toen je berichtje stuurde vannacht lag ik al te pittenChukkels wrote:GBL laat je kotsen heb ik gemerkt.Was behoorlijke hoeveelheid whiskey voor nodig maarja is gelukt.
Dat was gewoon een hallucinatie van je is niet echt gebeurt. 
Hier beneden keken we elkaar aan en toen besloot ik maar even te kijken.mrazura wrote:Dat was gewoon een hallucinatie van je is niet echt gebeurt.
Toen moest ik lachen
You're welcome.Olijfboompje wrote:Hier beneden keken we elkaar aan en toen besloot ik maar even te kijken.mrazura wrote:Dat was gewoon een hallucinatie van je is niet echt gebeurt.
Toen moest ik lachen
-
G
pas maar op met gbl, je kan daarmee van links in rechts veranderen;

-
G
nee, mn bilspleetroberttt wrote:Ben jij dat :o
herken je die niet meer?
Ontopic blijven jongens
Dit is niet het lekkere wijven topic!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Damn na die foto weet ik zeker dat ik het nooit hoef. en GHB ook nooit meer 
mrazura wrote:Ontopic blijven jongensDit is niet het lekkere wijven topic!
komt er ook een lelijke wijven topic?