Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:44 

Hardtraxx Addict

Iris93 schreef:
Squirrie schreef:
Iris93 schreef:

Haha oke, jullie zijn echt te gek :worship:

Even je quote iets aanepast Iris :D

Nee maar het verhaal klopt wel wat Chukkels zegt, en zoals we op Defqon rondliepen hoefden we ons gister niet te vertonen op Wish :) Je hebt dan veel minder verbondenheid omdat er minder gebruikers zijn, maakt het eigen gebruik ook minder leuk ;)

Met z'n allen gebruiken op een feest maakt het een stuk leuker! Verbondenheid met iedereen en iedereen is lief voor elkaar :thumbsup:

Ga je ook Free Festival? :P

Pas op met zulke vragen in dit topic. Wij mogen ook geen drugsvragen in andere topics stellen! :P

Nee ik ga daar niet naartoe ;) Komt niet goed uit met de planning dus sla maar een keertje over :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:44 

Bierkoning

Nando schreef:
Ook echt 86,1%. xd Hoe bedoel je interessant doen.

En ook echt brengen alsof het feiten zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:47 

Donateur

Pommer schreef:
Nando schreef:

whahah xd Ground zero was ik de bob, reed chukkels met me mee.. vertelde hij dit ook op zo'n manier :lol: geweldig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:47 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Nando schreef:

Als je het niet gelooft mag je het altijd nog zelf narekenen. Of je vertrouwt onze calculatie methode en laat het er bij, scheelt een hoop tijd en werk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:48 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nando schreef:

Idd. Er is maar 1 emoticon voor nodig: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:50 

Donateur

Squirrie schreef:
Pommer schreef:
Nando schreef:

Als je het niet gelooft mag je het altijd nog zelf narekenen. Of je vertrouwt onze calculatie methode en laat het er bij, scheelt een hoop tijd en werk :P

als je net zo rekent als je doseert, klopt het precies !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:58 

Hardtraxx Veteran

Het is ruwe schatting, die aardig in de buurt komt van de werkelijkheid. Het kan een procent of 2 verschillen, maar het klopt gewoon nagenoeg. En als je er zelf bij bent geweest kun je dit beamen. Er schijnt een ongeschreven wet te zijn waar het gros van de drugsgebruikers gaat spacen. Dit is het gevoel wat men onderling heeft. Ik kan namelijk nu al voorspellen dat Decibel een wousheidspercentage van minimaal 60% heeft. En Q-Base zelfs minimaal 65%, ondanks dat het in Duitsland is. Dit is geen wetenschap mensen, dit is gebaseerd op logica en ervaring. Je hoeft echt geen Einstein te zijn om achter deze cijfers te komen, hooguit een persoon die drugsgebruik bij mensen kan herkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:00 

Hardtraxx Veteran

Ben je vandaag toevallig in een 'ik wil interresant doen' bui? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:07 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Ben je vandaag toevallig in een 'ik wil interresant doen' bui? :P

Omdat ik hem moest veranderen:
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:16 

Hardtraxx Veteran

Nee, in een irritatiebui. We zitten dit weekend nu ' toevallig' met veel mensen bij elkaar die dezelfde ideeën hebben over de structuur die hier op hardtraxx gegeven kan worden betreffende drugs.

Gisteren op WiSH zijn weer een aantal vragen langskomen aan sommige mensen die hier zitten, van andere Hardtraxxers (en andere inactieve non-members), waar niet fatsoenlijk direct antwoord gegeven kon worden, door ofwel een incomplete vraagstelling of een vraag waar extra informatie voor moet worden opgezocht.

Die vragen konden eerder gesteld worden en ook beter worden beantwoord dus. Met als gevolg van dit gebrek, dat de situatie op WiSH wellicht gevaarlijker was dan noodzakelijk,.omdat er niet een volledig antwoord gegeven kon worden. De kans dat het anders had kunnen aflopen was hierdoor toch wat mee aanwezig. Dus pak dit anders aan en steun ons plan. Voor de irritatievermindering van jezelf, maar vooral voor de veiligheid van anderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:22 

Hardtraxx Veteran

wat een onzin, hoezo maakt het uit dat de eerdere posts in dit topic niet serieus zijn, die leest niemand meer.. en daar kunnen jullie toch zelf verandering in brengen? aangezien jullie degene zijn die het meeste in dit topic posten.. ik bedoel dat hebben jullie helemaal zelf in de hand.. er zijn nou al zoveel nieuwe topics geopend en ze eindigden allemaal hetzelfde.

zowel de schuld als de oplossing ligt bij jullie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:26 

Hardtraxx Addict

tommetjeuh schreef:
wat een onzin, hoezo maakt het uit dat de eerdere posts in dit topic niet serieus zijn, die leest niemand meer.. en daar kunnen jullie toch zelf verandering in brengen? aangezien jullie degene zijn die het meeste in dit topic posten.. ik bedoel dat hebben jullie helemaal zelf in de hand.. er zijn nou al zoveel nieuwe topics geopend en ze eindigden allemaal hetzelfde.

zowel de schuld als de oplossing ligt bij jullie :thumbup:

Nee, de schuld/fout is geweest het sluiten van het oude topic. Daar waren wij niet verantwoordelijk voor, maar daar was het initiatief van een ander schuldig voor. Dat was een plan, dat niet is waar gemaakt.

Heeft niets met Olijfboompje/Chukkels of wie dan ook te maken, zij werden gewoon opzij gedrukt omdat er mensen van Unity hun eigen site wilden copy pasten met kutadvies naar HT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:28 

Hardtraxx Veteran

ondertussen hebben jullie allemaal ook genoeg onzin gepost hier.. dus ligt de schuld ook bij jullie.
ik bedoel gewoon te zeggen dat als jullie echt een serieus topic willen jullie daar zelf voor kunnen zorgen in dit topic, aangezien 90% van de posts van jullie komt kunnen jullie dat samen mogelijk maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:31 

Hardtraxx Addict

tommetjeuh schreef:
ondertussen hebben jullie allemaal ook genoeg onzin gepost hier.. dus ligt de schuld ook bij jullie.
ik bedoel gewoon te zeggen dat als jullie echt een serieus topic willen jullie daar zelf voor kunnen zorgen in dit topic, aangezien 90% van de posts van jullie komt kunnen jullie dat samen mogelijk maken

Zoals ik al zei, dat topic is geopend als 'strijdtopic' om oude topic terug te krijgen. De kans om weer een nieuw topic te starten werd niet gegeven, daar is het wachten nu al weken op ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:32 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
tommetjeuh schreef:

Zoals ik al zei, dat topic is geopend als 'strijdtopic' om oude topic terug te krijgen. De kans om weer een nieuw topic te starten werd niet gegeven, daar is het wachten nu al weken op ;)

maar in die tijd hadden jullie dit topic toch allang kunnen maken in een serieus topic? ik vind dat jullie goed kunnen zeuren maar het ondertussen maar aan anderen overlaten om er iets aan te doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:47 

Donateur

Waarom zou je in godsnaam een advies topic op een Hardstyle/hardcore/hardtrance forum willen hebben?

Als ze informatie over drugs willen hebben gaan ze maar naar het Drugsforum, staat veel meer/betere info op dan je hier ooit kan plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:00 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Waarom zou je in godsnaam een advies topic op een Hardstyle/hardcore/hardtrance forum willen hebben?

Als ze informatie over drugs willen hebben gaan ze maar naar het Drugsforum, staat veel meer/betere info op dan je hier ooit kan plaatsen.

Dit punt heb ik ook al een keer aangekaart. Mol en Darkbeatz waren helemaal pro voorlichting, Unity ftw leek het wel. Maar toen zei ik al van wil je dat er op google de zoekterm "drugsvoorlichting" wordt geassocieerd met HardTraxx.

Het oude topic was niet een voorlichtings topic, maar een informatief/leuk/gezellig/ervaring delend topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:11 

Hardtraxx Veteran

Dit topic geeft mij spontaan zin in een lijntje. Niet weggooien dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:20 

Donateur

Pommer schreef:
Chukkels schreef:
Citaat:
bier is lekker xd

Bullshit, je drinkt bier (en andere alcoholische dranken), omdat je de effecten wil voelen. Je snuift toch ook geen pep, omdat het lekker is?

Over bullshit gesproken :whistle:

Ik vind bier lekkerder dan de meeste frisdrank ofzo, en helemaal als je buiten in het zonnetje zit of je hebt net gesport oid. Als ik effecten wil voelen drink ik wel goldstrike ofzo :P Of je moet 10+ bier op hebben dan krijg je natuurlijk ook wel wat bijeffecten

Pfff alleen dan gisteren niet :D Smerige grafbende dat Bavaria, enige dikke minpunt aan die kleinere feesten in Brabant. Alsof ik verzuurd water uit de Maas aan het drinken ben :sick: :sick:

Godzijdank hadden ze nog baco's gisteren :) Toch heerlijk, op alcohol kan ik zo fucking lomp los gaan, met pillen is dat toch anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:28 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Pfff alleen dan gisteren niet :D Smerige grafbende dat Bavaria, enige dikke minpunt aan die kleinere feesten in Brabant. Alsof ik verzuurd water uit de Maas aan het drinken ben :sick: :sick:

Godzijdank hadden ze nog baco's gisteren :) Toch heerlijk, op alcohol kan ik zo fucking lomp los gaan, met pillen is dat toch anders.

Had je met Defqon wel gebruikt dan? :P Ik vond je beide keren gewoon magistraal bezig met je opblaasbandje en je big smile :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:47 

Donateur

Op Defqon heb ik wel gebruikt ja. Maar ik heb niks nodig om een big smile te krijgen en leip te doen met een opblaasbandje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:49 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Op Defqon heb ik wel gebruikt ja. Maar ik heb niks nodig om een big smile te krijgen en leip te doen met een opblaasbandje :lol:

Lekker hoor :D

Echt geweldig dat opblaasbandje hehe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:56 

Hardtraxx Veteran

Nou na Wish ben ik er wel uit. Ik stop lekker met pillen gebruiken op feesten. Met wat biertjes vermaak ik me minstens zo goed, dat is maar weer eens gebleken, en het is het allemaal niet waard om alleen dat extra fijne gevoel te krijgen, voor de energie deed ik het namelijk niet. Sterker nog ik ben er zelfs van overtuigd dat ik nuchter harder kan gaan als ik dat wil. :P En voor de rest vind ik het fijn om nog leuke herinneringen aan een feest over te houden, al die zwarten gaten als ik gebruikt heb op een feest hielpen daar nooit echt aan mee. Na Wish heb ik gewoon een voldaner gevoel, dan dat ik gehad zou hebben met wat op.

Dus ik heb besloten dat ik het wel mooi vond geweest. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:19 

93Wesley93 schreef:
Nou na Wish ben ik er wel uit. Ik stop lekker met pillen gebruiken op feesten. Met wat biertjes vermaak ik me minstens zo goed, dat is maar weer eens gebleken, en het is het allemaal niet waard om alleen dat extra fijne gevoel te krijgen, voor de energie deed ik het namelijk niet. Sterker nog ik ben er zelfs van overtuigd dat ik nuchter harder kan gaan als ik dat wil. :P En voor de rest vind ik het fijn om nog leuke herinneringen aan een feest over te houden, al die zwarten gaten als ik gebruikt heb op een feest hielpen daar nooit echt aan mee. Na Wish heb ik gewoon een voldaner gevoel, dan dat ik gehad zou hebben met wat op.

Dus ik heb besloten dat ik het wel mooi vond geweest. :D

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:25 

Bierkoning

dawasiknie schreef:

Idd, en het viel ook niet helemaal goed op me maag volgens mij, moest elk kwartier schijten op een gegeven moment, en toen had ik nog niks anders gedronken/gegeten.
Op een gegeven moment ook maar de hoop opgegeven dat ik het nog lekker ging vinden als ik er genoeg op zou hebben want dat gebeurde ook nie echt :P

Op Free Festiva ga ik denk ik wel wat nemen, ik miste toch iets op een of andere manier, kon ook zijn omdat ik me gewoon niet zo lekker voelde de hele dag hoor.
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic