Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:53 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:
Van 1 biertje voelt je lichaam al het effect van de alcohol. Natuurlijk niet heftig, maar het is het begin van verandering in je lichaam ;)

Ja maar dat hoeft dan niet te betekenen dat ik bier drink voor het effect xd die effecten heb ik nou wel gezien, vind er niks meer aan, daarom drink ik ook geen andere alcoholische dranken. Red Bull drink ik ook omdat ik het lekker vind en niet omdat ik er energie van wil krijgen oid.

En @Squirrie, wordt het niet eens tijd voor pauze? :P

Haha ja heb gister ook niet aan de MDMA gezeten ;)!

Wel wat andere genotsmiddelen.. :P

Had jij genotsmiddelen op gisteren? Dat had ik echt totaal niet achter jou gezocht man. Wat heb je allemaal genuttigd dan? Veel zeker? Want nu snap ik ook waarom iedereen jou gisteren nakeek, nawees en uitlachte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:54 

Hardtraxx Addict

Ik weet niet meer wat ik heb genuttigd. Het was in ieder geval wel leuk, punt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:55 

Bierkoning

Chukkels schreef:
Citaat:
bier is lekker xd

Bullshit, je drinkt bier (en andere alcoholische dranken), omdat je de effecten wil voelen. Je snuift toch ook geen pep, omdat het lekker is?

Over bullshit gesproken :whistle:

Ik vind bier lekkerder dan de meeste frisdrank ofzo, en helemaal als je buiten in het zonnetje zit of je hebt net gesport oid. Als ik effecten wil voelen drink ik wel goldstrike ofzo :P Of je moet 10+ bier op hebben dan krijg je natuurlijk ook wel wat bijeffecten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:59 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Chukkels schreef:
Citaat:
bier is lekker xd

Bullshit, je drinkt bier (en andere alcoholische dranken), omdat je de effecten wil voelen. Je snuift toch ook geen pep, omdat het lekker is?

Over bullshit gesproken :whistle:

Ik vind bier lekkerder dan de meeste frisdrank ofzo, en helemaal als je buiten in het zonnetje zit of je hebt net gesport oid. Als ik effecten wil voelen drink ik wel goldstrike ofzo :P Of je moet 10+ bier op hebben dan krijg je natuurlijk ook wel wat bijeffecten

Nog een bierliefhebber :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:03 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Ik weet niet meer wat ik heb genuttigd. Het was in ieder geval wel leuk, punt. :P

Dat is een politiek zeer correct antwoord.

Alleen is het dus schijnbaar veeeeeeeel en veeeeeeeel te veeeeeeeel geweest, aangezien je je het niet meer kan herinneren. Je hebt je hersenen dus helaas opnieuw verneukt. Maar ik heb genoten van het verhaal toen je hallucineerde en de hardstyle mainstage voor een vliegtuig aanzag. Heb enorm gelachen om je acties! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:04 

Hardtraxx Addict

Ik vlieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:

Je kaak vloog ook gisteren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:20 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:

Heb hem weer vast hoor! :D

Maar Chukkels, ik vind jou gebruik helemaal onverantwoord de laatste tijd. :thumbdown: Veels te weinig! Dat gaan we volgende week weer even meerderen.

Op naar Drugsfields :yay:

Trouwens he Chukkels, Olijfboompje maakt het laatste tijd ook bont he... Jij weet vst wel wat ik bedoel :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:26 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:

haha mijne ook donderdag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:32 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Chukkels schreef:
Squirrie schreef:

Heb hem weer vast hoor! :D

Maar Chukkels, ik vind jou gebruik helemaal onverantwoord de laatste tijd. :thumbdown: Veels te weinig! Dat gaan we volgende week weer even meerderen.

Op naar Drugsfields :yay:

Trouwens he Chukkels, Olijfboompje maakt het laatste tijd ook bont he... Jij weet vst wel wat ik bedoel :x

Sorry dat ik afhaakte gisteren op WiSH, terwijl jij vrolijk door ging. Ik had er gewoon geen zijn in. Ik beloof dat ik het binnenkort goed maak! (L)

Drugsfield? Hmm, moet het wousheidsgehalte wel hoger liggen dan de 12,8% van de bezoekers van WiSH.

En over Daniël heb je zeker gelijk. Stond ook met mond open toe te kijken. Tja, ach moet hij zelf weten toch? Ik vind toch wel alles best, in wouse toestand tenminste, dan is mijn verstand er niet helemaal meer bij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:34 

Hardtraxx Addict

Jaa klopt mja.. Eigen keus ;)

Laten wij nu maar verstandig zijn en het rustig aan doen op Dreamfields, zo'n lokaal feestje zijn weinig vdk mensen wat het niet waard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:43 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:

Laten wij nu maar verstandig zijn en het rustig aan doen op Dreamfields, zo'n lokaal feestje zijn weinig vdk mensen wat het niet waard is.

Inderdaad. Alleen feesten waar minstens 70% aan de snats zit, zijn potentieel interessant om wous te zijn. 16-jarige meisjes gaan het niet koewl vinden om door een drugsgebruikende partyganger aangesproken te worden. Daar kwam je gisteren ook wel achter. Maar goed, wij zijn nooit irritant, maar ons gebruik maakt bepaalde niet-drugsgebruikers irritant. Zonde, maar ja, we kiezen de feestjes wel wat zorgvuldiger uit in het vervolg. Gaan we wel wat harder op de preparties en de afterparties ter compensatie. Problem solved!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:44 

Hardtraxx Addict

Absoluut! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:49 

Opzich hé... je merktte het niet dat jullie gisteren gebruiktte...
echt niet... je keek ook niet van O.O

en je reageerde ook nog fatsoenlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:52 

Hardtraxx Addict

robkuh1990 schreef:
Opzich hé... je merktte het niet dat jullie gisteren gebruiktte...
echt niet... je keek ook niet van O.O

en je reageerde ook nog fatsoenlijk :thumbup:

Nee klopt, maar omdat er zo weinig mensen gebruikten vielen wij wel op en gingen mensen ons nakijken en nawijzen en al die onzin.. Beetje flauw ;)

We hadden ook allemaal niet veel gehad, wilden keer rustig aan doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:52 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:

Inderdaad. Alleen feesten waar minstens 70% aan de snats zit, zijn potentieel interessant om wous te zijn. 16-jarige meisjes gaan het niet koewl vinden om door een drugsgebruikende partyganger aangesproken te worden. Daar kwam je gisteren ook wel achter. Maar goed, wij zijn nooit irritant, maar ons gebruik maakt bepaalde niet-drugsgebruikers irritant. Zonde, maar ja, we kiezen de feestjes wel wat zorgvuldiger uit in het vervolg. Gaan we wel wat harder op de preparties en de afterparties ter compensatie. Problem solved!

Gaan jullie voor 16 jarige meisjes dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:55 

Hardtraxx Veteran

Wel raar, op Ground Zero zat 17,3% aan de drugs buiten alcohol en tabak om en op WiSH zat maar 12,8% eraan. Vooral bij Ground Zero was dat raar, aangezien dat feest toch bekent staat als een feest waar de ' liefhebber' op af komt.

Wat een verschil met Defqon (86,1%), Hard Bass (77,7%), Euphoria (70,2%) en zelfs Emporium (69,0%). Maar die hoge percentages kwamen de sfeer zeker ten goede. Toch de mooiste feestjes qua sfeer, zonder twijfel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:01 

Bierkoning

Chukkels schreef:
Wel raar, op Ground Zero zat 17,3% aan de drugs buiten alcohol en tabak om en op WiSH zat maar 12,8% eraan. Vooral bij Ground Zero was dat raar, aangezien dat feest toch bekent staat als een feest waar de ' liefhebber' op af komt.

Wat een verschil met Defqon (86,1%), Hard Bass (77,7%), Euphoria (70,2%) en zelfs Emporium (69,0%). Maar die hoge percentages kwamen de sfeer zeker ten goede. Toch de mooiste feestjes qua sfeer, zonder twijfel!

Wtf waar basseer je dat op? :lol: Heb je aan iedereen persoonlijk gevraagd of ze drugs hadden genomen ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:05 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Chukkels schreef:

Wtf waar basseer je dat op? :lol: Heb je aan iedereen persoonlijk gevraagd of ze drugs hadden genomen ofzo xd

Chukkels en ik observeren tijdens alles tijdens onze rondjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:08 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Chukkels schreef:

Als je aan het spacen bent, vergeet je veel dingen. Maar het magnefieke aan drugs is de verbondenheid met andere mensen die lopen te spacen. Drugsgebruikers herkennen gebruik. En je herinnert je juist de mensen die gebruiken, omdat je daarmee, bewust of onbewust, bent verbonden. Vandaar deze cijfers, die een redelijk nauwkeurig beeld van de werkelijkheid geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:34 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Pommer schreef:
Chukkels schreef:

Als je aan het spacen bent, vergeet je veel dingen. Maar het magnefieke aan drugs is de verbondenheid met andere mensen die lopen te spacen. Drugsgebruikers herkennen gebruik. En je herinnert je juist de mensen die gebruiken, omdat je daarmee, bewust of onbewust, bent verbonden. Vandaar deze cijfers, die een redelijk nauwkeurig beeld van de werkelijkheid geven.

Haha oke, jullie zijn echt gek :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:36 

Hardtraxx Veteran

Ook echt 86,1%. xd Hoe bedoel je interessant doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:39 

Hardtraxx Addict

Iris93 schreef:

Haha oke, jullie zijn echt te gek :worship:

Even je quote iets aanepast Iris :D

Nee maar het verhaal klopt wel wat Chukkels zegt, en zoals we op Defqon rondliepen hoefden we ons gister niet te vertonen op Wish :) Je hebt dan veel minder verbondenheid omdat er minder gebruikers zijn, maakt het eigen gebruik ook minder leuk ;)

Met z'n allen gebruiken op een feest maakt het een stuk leuker! Verbondenheid met iedereen en iedereen is lief voor elkaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:40 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Ook echt 86,1%. xd Hoe bedoel je interessant doen.

Inderdaad haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:40 

Hardtraxx Addict

Squirrie schreef:
Iris93 schreef:

Haha oke, jullie zijn echt te gek :worship:

Even je quote iets aanepast Iris :D

Nee maar het verhaal klopt wel wat Chukkels zegt, en zoals we op Defqon rondliepen hoefden we ons gister niet te vertonen op Wish :) Je hebt dan veel minder verbondenheid omdat er minder gebruikers zijn, maakt het eigen gebruik ook minder leuk ;)

Met z'n allen gebruiken op een feest maakt het een stuk leuker! Verbondenheid met iedereen en iedereen is lief voor elkaar :thumbsup:

Ga je ook Free Festival? :P
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic