Had jij genotsmiddelen op gisteren? Dat had ik echt totaal niet achter jou gezocht man. Wat heb je allemaal genuttigd dan? Veel zeker? Want nu snap ik ook waarom iedereen jou gisteren nakeek, nawees en uitlachte.Squirrie wrote:Haha ja heb gister ook niet aan de MDMA gezetenHoofdcoach wrote:Ja maar dat hoeft dan niet te betekenen dat ik bier drink voor het effectChukkels wrote:Van 1 biertje voelt je lichaam al het effect van de alcohol. Natuurlijk niet heftig, maar het is het begin van verandering in je lichaamdie effecten heb ik nou wel gezien, vind er niks meer aan, daarom drink ik ook geen andere alcoholische dranken. Red Bull drink ik ook omdat ik het lekker vind en niet omdat ik er energie van wil krijgen oid.
En @Squirrie, wordt het niet eens tijd voor pauze?!
Wel wat andere genotsmiddelen..
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik weet niet meer wat ik heb genuttigd. Het was in ieder geval wel leuk, punt. 
Over bullshit gesprokenChukkels wrote:Bullshit, je drinkt bier (en andere alcoholische dranken), omdat je de effecten wil voelen. Je snuift toch ook geen pep, omdat het lekker is?bier is lekker
Ik vind bier lekkerder dan de meeste frisdrank ofzo, en helemaal als je buiten in het zonnetje zit of je hebt net gesport oid. Als ik effecten wil voelen drink ik wel goldstrike ofzo
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Nog een bierliefhebberPommer wrote:Over bullshit gesprokenChukkels wrote:Bullshit, je drinkt bier (en andere alcoholische dranken), omdat je de effecten wil voelen. Je snuift toch ook geen pep, omdat het lekker is?bier is lekker![]()
Ik vind bier lekkerder dan de meeste frisdrank ofzo, en helemaal als je buiten in het zonnetje zit of je hebt net gesport oid. Als ik effecten wil voelen drink ik wel goldstrike ofzoOf je moet 10+ bier op hebben dan krijg je natuurlijk ook wel wat bijeffecten
Dat is een politiek zeer correct antwoord.Squirrie wrote:Ik weet niet meer wat ik heb genuttigd. Het was in ieder geval wel leuk, punt.
Alleen is het dus schijnbaar veeeeeeeel en veeeeeeeel te veeeeeeeel geweest, aangezien je je het niet meer kan herinneren. Je hebt je hersenen dus helaas opnieuw verneukt. Maar ik heb genoten van het verhaal toen je hallucineerde en de hardstyle mainstage voor een vliegtuig aanzag. Heb enorm gelachen om je acties!
Je kaak vloog ook gisterenSquirrie wrote:Ik vlieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg!
Heb hem weer vast hoor!Chukkels wrote:Je kaak vloog ook gisterenSquirrie wrote:Ik vlieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg!
Maar Chukkels, ik vind jou gebruik helemaal onverantwoord de laatste tijd.
Op naar Drugsfields
Trouwens he Chukkels, Olijfboompje maakt het laatste tijd ook bont he... Jij weet vst wel wat ik bedoel
haha mijne ook donderdagChukkels wrote:Je kaak vloog ook gisterenSquirrie wrote:Ik vlieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg!
Sorry dat ik afhaakte gisteren op WiSH, terwijl jij vrolijk door ging. Ik had er gewoon geen zijn in. Ik beloof dat ik het binnenkort goed maak!Squirrie wrote:Heb hem weer vast hoor!Chukkels wrote:Je kaak vloog ook gisterenSquirrie wrote:Ik vlieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg!![]()
Maar Chukkels, ik vind jou gebruik helemaal onverantwoord de laatste tijd.Veels te weinig! Dat gaan we volgende week weer even meerderen.
Op naar Drugsfields
Trouwens he Chukkels, Olijfboompje maakt het laatste tijd ook bont he... Jij weet vst wel wat ik bedoel
Drugsfield? Hmm, moet het wousheidsgehalte wel hoger liggen dan de 12,8% van de bezoekers van WiSH.
En over Daniël heb je zeker gelijk. Stond ook met mond open toe te kijken. Tja, ach moet hij zelf weten toch? Ik vind toch wel alles best, in wouse toestand tenminste, dan is mijn verstand er niet helemaal meer bij
Jaa klopt mja.. Eigen keus
Laten wij nu maar verstandig zijn en het rustig aan doen op Dreamfields, zo'n lokaal feestje zijn weinig vdk mensen wat het niet waard is.
Laten wij nu maar verstandig zijn en het rustig aan doen op Dreamfields, zo'n lokaal feestje zijn weinig vdk mensen wat het niet waard is.
Inderdaad. Alleen feesten waar minstens 70% aan de snats zit, zijn potentieel interessant om wous te zijn. 16-jarige meisjes gaan het niet koewl vinden om door een drugsgebruikende partyganger aangesproken te worden. Daar kwam je gisteren ook wel achter. Maar goed, wij zijn nooit irritant, maar ons gebruik maakt bepaalde niet-drugsgebruikers irritant. Zonde, maar ja, we kiezen de feestjes wel wat zorgvuldiger uit in het vervolg. Gaan we wel wat harder op de preparties en de afterparties ter compensatie. Problem solved!Squirrie wrote:Jaa klopt mja.. Eigen keus![]()
-
C
Opzich hé... je merktte het niet dat jullie gisteren gebruiktte...
echt niet... je keek ook niet van O.O
en je reageerde ook nog fatsoenlijk
Nee klopt, maar omdat er zo weinig mensen gebruikten vielen wij wel op en gingen mensen ons nakijken en nawijzen en al die onzin.. Beetje flauwrobkuh1990 wrote:Opzich hé... je merktte het niet dat jullie gisteren gebruiktte...
We hadden ook allemaal niet veel gehad, wilden keer rustig aan doen
Gaan jullie voor 16 jarige meisjes danChukkels wrote:Inderdaad. Alleen feesten waar minstens 70% aan de snats zit, zijn potentieel interessant om wous te zijn. 16-jarige meisjes gaan het niet koewl vinden om door een drugsgebruikende partyganger aangesproken te worden. Daar kwam je gisteren ook wel achter. Maar goed, wij zijn nooit irritant, maar ons gebruik maakt bepaalde niet-drugsgebruikers irritant. Zonde, maar ja, we kiezen de feestjes wel wat zorgvuldiger uit in het vervolg. Gaan we wel wat harder op de preparties en de afterparties ter compensatie. Problem solved!Squirrie wrote:Jaa klopt mja.. Eigen keus![]()
Wel raar, op Ground Zero zat 17,3% aan de drugs buiten alcohol en tabak om en op WiSH zat maar 12,8% eraan. Vooral bij Ground Zero was dat raar, aangezien dat feest toch bekent staat als een feest waar de ' liefhebber' op af komt.
Wat een verschil met Defqon (86,1%), Hard Bass (77,7%), Euphoria (70,2%) en zelfs Emporium (69,0%). Maar die hoge percentages kwamen de sfeer zeker ten goede. Toch de mooiste feestjes qua sfeer, zonder twijfel!
Wat een verschil met Defqon (86,1%), Hard Bass (77,7%), Euphoria (70,2%) en zelfs Emporium (69,0%). Maar die hoge percentages kwamen de sfeer zeker ten goede. Toch de mooiste feestjes qua sfeer, zonder twijfel!
Wtf waar basseer je dat op?Chukkels wrote:Wel raar, op Ground Zero zat 17,3% aan de drugs buiten alcohol en tabak om en op WiSH zat maar 12,8% eraan. Vooral bij Ground Zero was dat raar, aangezien dat feest toch bekent staat als een feest waar de ' liefhebber' op af komt.
Chukkels en ik observeren tijdens alles tijdens onze rondjesPommer wrote:Wtf waar basseer je dat op?Chukkels wrote:Wel raar, op Ground Zero zat 17,3% aan de drugs buiten alcohol en tabak om en op WiSH zat maar 12,8% eraan. Vooral bij Ground Zero was dat raar, aangezien dat feest toch bekent staat als een feest waar de ' liefhebber' op af komt.
Wat een verschil met Defqon (86,1%), Hard Bass (77,7%), Euphoria (70,2%) en zelfs Emporium (69,0%). Maar die hoge percentages kwamen de sfeer zeker ten goede. Toch de mooiste feestjes qua sfeer, zonder twijfel!Heb je aan iedereen persoonlijk gevraagd of ze drugs hadden genomen ofzo
Als je aan het spacen bent, vergeet je veel dingen. Maar het magnefieke aan drugs is de verbondenheid met andere mensen die lopen te spacen. Drugsgebruikers herkennen gebruik. En je herinnert je juist de mensen die gebruiken, omdat je daarmee, bewust of onbewust, bent verbonden. Vandaar deze cijfers, die een redelijk nauwkeurig beeld van de werkelijkheid geven.Pommer wrote:Wtf waar basseer je dat op?Chukkels wrote:Wel raar, op Ground Zero zat 17,3% aan de drugs buiten alcohol en tabak om en op WiSH zat maar 12,8% eraan. Vooral bij Ground Zero was dat raar, aangezien dat feest toch bekent staat als een feest waar de ' liefhebber' op af komt.
Wat een verschil met Defqon (86,1%), Hard Bass (77,7%), Euphoria (70,2%) en zelfs Emporium (69,0%). Maar die hoge percentages kwamen de sfeer zeker ten goede. Toch de mooiste feestjes qua sfeer, zonder twijfel!Heb je aan iedereen persoonlijk gevraagd of ze drugs hadden genomen ofzo
Haha oke, jullie zijn echt gekChukkels wrote:Als je aan het spacen bent, vergeet je veel dingen. Maar het magnefieke aan drugs is de verbondenheid met andere mensen die lopen te spacen. Drugsgebruikers herkennen gebruik. En je herinnert je juist de mensen die gebruiken, omdat je daarmee, bewust of onbewust, bent verbonden. Vandaar deze cijfers, die een redelijk nauwkeurig beeld van de werkelijkheid geven.Pommer wrote:Wtf waar basseer je dat op?Chukkels wrote:Wel raar, op Ground Zero zat 17,3% aan de drugs buiten alcohol en tabak om en op WiSH zat maar 12,8% eraan. Vooral bij Ground Zero was dat raar, aangezien dat feest toch bekent staat als een feest waar de ' liefhebber' op af komt.
Ook echt 86,1%.
Hoe bedoel je interessant doen.
Even je quote iets aanepast IrisIris93 wrote:
Haha oke, jullie zijn echt te gek
Nee maar het verhaal klopt wel wat Chukkels zegt, en zoals we op Defqon rondliepen hoefden we ons gister niet te vertonen op Wish
Met z'n allen gebruiken op een feest maakt het een stuk leuker! Verbondenheid met iedereen en iedereen is lief voor elkaar
Inderdaad haha.Nando wrote:Ook echt 86,1%.Hoe bedoel je interessant doen.
Ga je ook Free Festival?Squirrie wrote:Even je quote iets aanepast IrisIris93 wrote:
Haha oke, jullie zijn echt te gek![]()
Nee maar het verhaal klopt wel wat Chukkels zegt, en zoals we op Defqon rondliepen hoefden we ons gister niet te vertonen op WishJe hebt dan veel minder verbondenheid omdat er minder gebruikers zijn, maakt het eigen gebruik ook minder leuk
Met z'n allen gebruiken op een feest maakt het een stuk leuker! Verbondenheid met iedereen en iedereen is lief voor elkaar