Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 10:43 

Hardtraxx Addict

Binnenkort flinke lading paarse driehoeken aankopen. Eekhoorntjes zijn helaas bijna op dus het wordt tijd voor een nieuwe lading. Damn afscheid nemen van me eekhoorntjes :thumbdown: Ik hield van die dingen...

Als ik trouwens nu al die filmpjes kijk van feesten dan krijg ik direct weer zin om naar een feest te gaan en aan de XTC te gaan. Ik weet dat het niet goed is dus ik kan mezelf wel aan een pauze houden van 8 weken maar damn het is wel ff moeilijk haha. Vooral ook omdat die tijd altijd voorbij vliegt op zo'n feest. Niet normaal hoe snel een feest altijd voorbij is.

Wat ik zelf tegenwoordig chill vind op een feestje trouwens is beetje dronken binnenkomen, dat binnen nog even doorzetten en na een tijdje wat GBL te nemen.. Afgelopen paar keer dat ik alcohol en GBL op had kreeg ik aardige energiekick en kon ik niet meer stilstaan zowat. Vooral als je dat nog een halfje erbij doet dan voelt alles zoveel intenser haha.. Sowieso is GBL voor de comedown van X een relaxte opvanger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 12:32 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Nando schreef:
Kan het komen dat je door de combi pep + xtc nóg meer vergeet dan als je alleen xtc los gebruikt? Heb namelijk echt het gevoel dat ik bijna niks meer weet van Defqon nu. xd Echt een paar beelden zie ik voor me en that's it.

Ik weet echt serieus alles gewoon nog :P En had ook die combo.

Hmm. Van de pep los weet ik alles nog ja, maar vanaf dat ik er een snoepje bij had gegooid kan ik me in totaal misschien nog een kwartiertje herinneren. De rest ben ik allemaal kwijt. :/ Best kut dat die shit met je geheugen kloot.

Iris93 schreef:
En ik dan :oh:

Jou vergeet ik toch niet. :innocent:

Kettingzaag schreef:
Binnenkort flinke lading paarse driehoeken aankopen. Eekhoorntjes zijn helaas bijna op dus het wordt tijd voor een nieuwe lading. Damn afscheid nemen van me eekhoorntjes :thumbdown: Ik hield van die dingen...

Maak je niet druk. Heb minstens een net zo goede ervaring gehad met triforces als met eekhoorntjes. Zijn echt heerlijk die dingen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 13:52 

Hardtraxx Addict

Kettingzaag schreef:

Maak je niet druk. Heb minstens een net zo goede ervaring gehad met triforces als met eekhoorntjes. Zijn echt heerlijk die dingen. :loving:[/quote]

Mooi! Volgens mij krijg ik de laatste batch zonder breeklijn. Ben benieuwd :) Anyway net wat ECA op (voor het droogtrainen) maar heb ik 2 uur tijd heel me kamer opgeruimd :D :D Was echt nodig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 13:54 

Hardtraxx Veteran

Jup die heb ik ook, zijn nice. :) Een groot halfje (3/5) is perfect voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 14:36 

Donateur

Nando schreef:

Ik had op Defqon 1/3 gehad. Daar ging ik al snoeihard op :p en dan de 2e batch zonder breeklijn.

Had daarvoor ook al 3/4 nike gehad. ( 3 uur ervoor )

En ben nog nooit zo lekker gegaan :p

Met zo weinig geniaal eigenlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 14:51 

Hardtraxx Veteran

Jij hebt waarschijnlijk minder nodig dan mij en sowieso had jij daarvoor al 3/4 gepakt van een ander snoepje. Btw, de enigste triforce zonder breeklijn is volgens mij de 3e batch, niet de 2e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 15:05 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nando schreef:

Ik had op Defqon 1/3 gehad. Daar ging ik al snoeihard op :p en dan de 2e batch zonder breeklijn.

Had daarvoor ook al 3/4 nike gehad. ( 3 uur ervoor )

En ben nog nooit zo lekker gegaan :p

Met zo weinig geniaal eigenlijk :worship:

Had precies hetzelfde op #DQ11. Van een halve Fast Forward, ben nog nooit zo lekker gegaan. Echt, wat een heerlijk feest was het :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:34 

Hardtraxx Addict

Topic lift.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:36 

Hardtraxx Veteran

Oke, ik stop met alcohol. Gister uit geweest en best wel veel gezopen, en godverdomme wat voel ik me weer leeg en kut. Vanochtend ook zware koppijn, is nu wel iets minder, maar heb nu zo'n slijm strot. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:37 

Hardtraxx Veteran

2C-B was inderdaad geweldig in de
Squirrie schreef:
lift.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:37 

Hardtraxx Veteran

Is iedere keer anders met alcohol :P gister veel heineken tap op en heb nergens last van
Soms van minder bier ben ik de hele dag versaust :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:38 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Is iedere keer anders met alcohol :P gister veel heineken tap op en heb nergens last van

Ja dat is wel zo, het verschilt wel. Toch stop ik er denk ik mee, zo leuk is het niet eens en de kater is vrijwel altijd kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:40 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Hoofdcoach schreef:

Ja dat is wel zo, het verschilt wel. Toch stop ik er denk ik mee, zo leuk is het niet eens en de kater is vrijwel altijd kut.

Haha na een zware kater zeg ik ook altijd nooit meer alcohol :lol: lukt nooit want bier is lekker xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:42 

Hardtraxx Veteran

Haha xd Ik vind de smaak van bier dit echt niet waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:48 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
bier is lekker xd

Bullshit, je drinkt bier (en andere alcoholische dranken), omdat je de effecten wil voelen. Je snuift toch ook geen pep, omdat het lekker is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:17 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Citaat:
bier is lekker xd

Bullshit, je drinkt bier (en andere alcoholische dranken), omdat je de effecten wil voelen. Je snuift toch ook geen pep, omdat het lekker is?

Nee hoor, als ik effecten wil voelen zuip ik wel een fles vodka leeg ofzeau..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:21 

Hardtraxx Veteran

Van 1 biertje voelt je lichaam al het effect van de alcohol. Natuurlijk niet heftig, maar het is het begin van verandering in je lichaam ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:23 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Van 1 biertje voelt je lichaam al het effect van de alcohol. Natuurlijk niet heftig, maar het is het begin van verandering in je lichaam ;)

Jij bent echt slim :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:26 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Chukkels schreef:

Jij bent echt slim :D

Dat jij dankzij je tolerantie niks meer voelt van 1 Triforce, betekent niet dat andere mensen niks hoeven te voelen van 1 biertje. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:31 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Ja maar dat hoeft dan niet te betekenen dat ik bier drink voor het effect xd die effecten heb ik nou wel gezien, vind er niks meer aan, daarom drink ik ook geen andere alcoholische dranken. Red Bull drink ik ook omdat ik het lekker vind en niet omdat ik er energie van wil krijgen oid.

En @Squirrie, wordt het niet eens tijd voor pauze? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:34 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Ja maar dat hoeft dan niet te betekenen dat ik bier drink voor het effect xd die effecten heb ik nou wel gezien, vind er niks meer aan, daarom drink ik ook geen andere alcoholische dranken. Red Bull drink ik ook omdat ik het lekker vind en niet omdat ik er energie van wil krijgen oid.

En @Squirrie, wordt het niet eens tijd voor pauze? :P

Haha ja heb gister ook niet aan de MDMA gezeten ;)!

Wel wat andere genotsmiddelen.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:35 

Hardtraxx Veteran

Haha oke netjes, maar omdat Chukkels zei dat je van 1 Triforce niks voelt xd zonde van al die mooie MDMA-moleculen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:38 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Haha oke netjes, maar omdat Chukkels zei dat je van 1 Triforce niks voelt xd zonde van al die mooie MDMA-moleculen :love:

Haha zo erg is het niet hoor :P

Maar de pauze is inmiddels begonnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:46 

Hardtraxx Veteran

Mijne ook, 1 week al xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:49 

Hardtraxx Addict

Lopen we gelijk :P
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic