Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 13:04 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:
Ik neem mijn weegschaal wel weer mee.. :D

:loving:

Ik heb weer GBL. :loving:
Doe je mee met mij en Chukkels, Squirrie?

Nee ik ga niet nog keer GBL nemen.. Wil er fatsoenlijke pauzes tussen laten ;)

Het is lichamelijk zwaar verslavend, ga het risico niet lopen om er aan verslaafd te raken.. Het mag dan wel leuk spul zijn, maar niet leuk genoeg om ermee je leven te verneuken ;) Dat is eigenlijk niets, behalve crystal meth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 13:09 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:
Ik neem mijn weegschaal wel weer mee.. :D

:loving:

Ik heb weer GBL. :loving:
Doe je mee met mij en Chukkels, Squirrie?

Het is lichamelijk zwaar verslavend, ga het risico niet lopen om er aan verslaafd te raken.. Het mag dan wel leuk spul zijn, maar niet leuk genoeg om ermee je leven te verneuken ;) Dat is eigenlijk niets, behalve crystal meth.

Haha, Crystal Meth :P

Verder vind ik GBL eerder grappig dan leuk. Maar voor dezelfde leukigheid en grappigheid hebben we Ketamine :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 13:10 

Hardtraxx Veteran

1x GHB gedaan, nooit meer, stond als een aap door die discotheek te beuken alsof het hardstyle was maar het was pauper piepjes house >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 13:13 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
suikerklontje schreef:
ja het zijn rode ik wil zaterdag denk k op wish outdoor proberen maar ik wil geen troep weet je :)

Zijn prima pillen. Maten van me zijn op de blauwe versie heerlijk gegaan op Defqon. Dit zijn de rode:
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=26398

oke thnx xd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 13:22 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:

Had het over 2cb...

Chukkels schreef:
Haha, Crystal Meth :P

Verder vind ik GBL eerder grappig dan leuk. Maar voor dezelfde leukigheid en grappigheid hebben we Ketamine :thumbsup:

Dat wil hans volgens mij ook proberen :P
Keta :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 13:24 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:

Had het over 2cb...

Dat was er nu niet echt uit af te leiden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 13:37 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:

Had het over 2cb...

Het gaat er niet om wat jij eruit probeert af te leiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 13:50 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:
Had het over 2cb...

Het gaat er niet om wat jij eruit probeert af te leiden.

Aangezien het richting mij was bedoeld is het wel makkelijk dat ik het begrijp, denk je niet? Door zulke dingen komen er communicatieproblemen.

Verder.. 2c-b, ik ben er niet vies van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 13:52 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:

Aangezien het richting mij was bedoeld is het wel makkelijk dat ik het begrijp, denk je niet? Door zulke dingen komen er communicatieproblemen.

Verder.. 2c-b, ik ben er niet vies van.

Oke, oke, sorry van de ruis in het bericht :(
Het bericht is vervormd door de ruis van de omgeving waarin wij het typen! :(

Dat weet ik schatje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 15:17 

Hardtraxx Veteran

Weer een leuk verhaaltje :)

Citaat:
De synthetische drug ghb is nu net zo populair als speed. Dat blijkt uit de jaarlijkse drugsmonitor van het ministerie van Veiligheid en Justitie. Het afgelopen jaar gebruikte 0,4 procent van de bevolking het riskante middel, evenveel als het aantal gebruikers van amfetamine, beter bekend als speed.

Volgens de monitor blijkt uit een toegenomen hulpvraag en incidenten met ghb dat het middel vaker wordt gebruikt. Er zijn momenteel ongeveer 22 duizend ghb-gebruikers in Nederland.

Het risico op een overdosis is bij ghb relatief groot, omdat het middel lastig te doseren is. In veel gevallen raakt de gebruiker bij een overdosis buiten westen. Vorig jaar speelde ghb bij een op de vijf drugsincidenten een rol. In de helft daarvan was ziekenhuisopname nodig.

Uit de monitor blijkt verder dat Nederland relatief veel xtc-gebruikers heeft, namelijk drie keer zoveel als gemiddeld in Europa. Dat is niet verrassend omdat in Nederland van oudsher ook veel xtc wordt geproduceerd. In 2008 al meldde de VN in een rapport dat zeventig procent van de wereldwijd ontmantelde xtc-labs in Nederland stonden.

Het cannabisgebruik onder jongeren en scholieren daalt volgens de monitor. Wel neemt de vraag naar hulp bij wiet- en hasjverslavingen toe. Een groep van 141 duizend mensen blowt dagelijks. Een op de 25 mensen rookt wel eens wiet of hasj.

Hoewel de meeste gevallen van georganiseerde misdaad nog altijd met harddrugs te maken hebben, constateert justitie een toename van softdrugszaken en een afname van criminaliteit rond harddrugs. Ruim een op de vijf gevangenen zit momenteel vast voor drugszaken. Alleen het aandeel van geweldsdelinquenten is hoger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 15:26 

Hardtraxx Addict

suikerklontje schreef:
Chukkels schreef:
suikerklontje schreef:
ja het zijn rode ik wil zaterdag denk k op wish outdoor proberen maar ik wil geen troep weet je :)

Zijn prima pillen. Maten van me zijn op de blauwe versie heerlijk gegaan op Defqon. Dit zijn de rode:
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=26398

oke thnx xd ^^

Paar kennissen van mij hadden ook de blauwe op Defqon.
Was iets van 180 mg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 15:27 

Hardtraxx Veteran

Blauwe Mitsu's op 180mg? No way!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 15:28 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
suikerklontje schreef:
kennen jullie misschien mitzubitsutjes pillen. iemand zou iets voor me regelen, maar op internet kan ik er niks over vinden. :(

Welke? Blauwe? In rode schijnen 90-100mg te ziten ongeveer. Blauwe heb ik geen idee van.

Heb je ook x van 80 mg?
Die zouden ideaal zijn voor mij :D
Alhoewel ik die halve FFW echt epic vond :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Gabbertonnetjes van 300 mg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 15:33 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Chukkels schreef:
suikerklontje schreef:
kennen jullie misschien mitzubitsutjes pillen. iemand zou iets voor me regelen, maar op internet kan ik er niks over vinden. :(

Welke? Blauwe? In rode schijnen 90-100mg te ziten ongeveer. Blauwe heb ik geen idee van.

Heb je ook x van 80 mg?
Die zouden ideaal zijn voor mij :D
Alhoewel ik die halve FFW echt epic vond :loving:

Fast Forwards zijn inderdaad epic. Helaas heb ik er daar nog maar 1 van en die gaat genuttigd worden op Q-Base :loving:

Pillegiens van 80mg heb ik niet en ga ik ook niet aangschaffen. Ik neem liever halfjes van de categorie Eekhoontjes, Triforce, Olifantjes, etc. :P

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Gabbertonnetjes van 300 mg :love:

Chukkels' verwar-4-FA-sealtjes-niet-met-MDMA-kristal-sealtjes van 300mg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 15:34 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Chukkels' verwar-4-FA-sealtjes-niet-met-MDMA-kristal-sealtjes van 300mg :love:

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 15:37 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Wie viel dan?
Ik ga denk ik dan maar voor eenkhoorntje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 15:39 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Chukkels schreef:

Wie viel dan?

Blauwe Mitsu's zitten op ongeveer 100 schat ik. Kan een mg of 20 schelen, maar het zijn echt geen knallers van boven de 150mg.
Eekhoorntjes heb ik trouwens ook out-of-stock, maar ga binnenkort weer de markt op om nieuwe aan te schaffen ^^

Nu ik er zo over nadenk... Ik heb eigenlijk alleen nog maar kristallen in huis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 15:40 

Hardtraxx Veteran

Eekies zijn toch een beetje verdwenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 15:44 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Iris93 schreef:
Chukkels schreef:

Wie viel dan?

Blauwe Mitsu's zitten op ongeveer 100 schat ik. Kan een mg of 20 schelen, maar het zijn echt geen knallers van boven de 150mg.
Eekhoorntjes heb ik trouwens ook out-of-stock, maar ga binnenkort weer de markt op om nieuwe aan te schaffen ^^

Nu ik er zo over nadenk... Ik heb eigenlijk alleen nog maar kristallen in huis :P

Gewoon een bom van 500 mg kristal maken, groen maken en zeggen dat je nieuwe batch eekhoorntjes hebt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 15:45 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:

Ja aflopende zaak.. Maar bij een doorgewinterde dalert die ze per honderd of per duizenden inkoopt zal nog wel enkele op voorraad hebben ;)

De druk ervan is iig opgehouden voor zover ik weet.

Maja, een echte eekhoorn heeft vriendjes op zak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 15:48 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Iris93 schreef:
Chukkels schreef:

Wie viel dan?

Haha oke dan ga ik die kerel toch maar even uitlachen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 15:55 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Volgens nieuwe connecties die ik gemaakt heb op Defqon niet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 15:58 

Donateur

Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:

Volgens nieuwe connecties die ik gemaakt heb op Defqon niet :woot:

Ik heb op defqon ook mooie connecties de bijgekregen :lol: Ik vind met toeval, de dealer van mijn dealer >.<
We begonne te praten en hij was de 1e afhandelaar van de maker. Snoepjes voor €1.30 ps :love:
maar ik moet dan wel flinke aantallen afnemen bij hem :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 16:00 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Weer een leuk verhaaltje :)

Citaat:
De synthetische drug ghb is nu net zo populair als speed. Dat blijkt uit de jaarlijkse drugsmonitor van het ministerie van Veiligheid en Justitie. Het afgelopen jaar gebruikte 0,4 procent van de bevolking het riskante middel, evenveel als het aantal gebruikers van amfetamine, beter bekend als speed.

Volgens de monitor blijkt uit een toegenomen hulpvraag en incidenten met ghb dat het middel vaker wordt gebruikt. Er zijn momenteel ongeveer 22 duizend ghb-gebruikers in Nederland.

Het risico op een overdosis is bij ghb relatief groot, omdat het middel lastig te doseren is. In veel gevallen raakt de gebruiker bij een overdosis buiten westen. Vorig jaar speelde ghb bij een op de vijf drugsincidenten een rol. In de helft daarvan was ziekenhuisopname nodig.

Uit de monitor blijkt verder dat Nederland relatief veel xtc-gebruikers heeft, namelijk drie keer zoveel als gemiddeld in Europa. Dat is niet verrassend omdat in Nederland van oudsher ook veel xtc wordt geproduceerd. In 2008 al meldde de VN in een rapport dat zeventig procent van de wereldwijd ontmantelde xtc-labs in Nederland stonden.

Het cannabisgebruik onder jongeren en scholieren daalt volgens de monitor. Wel neemt de vraag naar hulp bij wiet- en hasjverslavingen toe. Een groep van 141 duizend mensen blowt dagelijks. Een op de 25 mensen rookt wel eens wiet of hasj.

Laat ik dit net op de radio horen xd
Hoewel de meeste gevallen van georganiseerde misdaad nog altijd met harddrugs te maken hebben, constateert justitie een toename van softdrugszaken en een afname van criminaliteit rond harddrugs. Ruim een op de vijf gevangenen zit momenteel vast voor drugszaken. Alleen het aandeel van geweldsdelinquenten is hoger.
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic