Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 16:01 

Hardtraxx Veteran

geef mij maar gewoon lekker me blowtje en me biertje :D

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:
Eekies zijn toch een beetje verdwenen?

Volgens nieuwe connecties die ik gemaakt heb op Defqon niet :woot:

xxxxx(

Post zoiets niet ;)!

Niet om het een of ander maar er zijn mensen die zulk soort informatie gebruiken voor bepaalde onderzoeken, en nee dat is geen geneesmiddelenonderzoek..

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:
Eekies zijn toch een beetje verdwenen?

Volgens nieuwe connecties die ik gemaakt heb op Defqon niet :woot:

Ik heb op defqon ook mooie connecties de bijgekregen :lol: Ik vind met toeval, de dealer van mijn dealer >.<
We begonne te praten en hij was de 1e afhandelaar van de maker. Snoepjes voor €1.30 ps :love:
maar ik moet dan wel flinke aantallen afnemen bij hem :(

200 stuks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 16:02 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
verhaal

Welke snoepies dan? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 16:03 

Hardtraxx Addict

Gasten ga niet over prijzen praten en over waar je het wel en niet vandaan haalt, houdt alles voor jezelf en ga er verstandig mee om en wees blij dat je er aan kan komen!

Verder regel alles via msn/mail what the fuck dan ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 16:04 

Hardtraxxer

Heeft iemand wel een last gehad van rode vlekken/bultjes op de huid na gebruik van X? Ik heb dus na het weekend een rode plek in mijn nek gekregen (rode bultjes, het jeukt ook wel af en toe met name na het douchen). Verder heb ik nooit last van huiduitslag, puistjes of eczeem. Het is nu de tweede keer dat ik zo'n rode jeukende plek met bultjes in mijn nek heb. En, ik heb nu twee keer X gebruikt (Fusion of Dance outdoor, Defqon). Maar ik kan mij niet meer herinneren of ik na Fusion toen die rode plek had of ervoor al. Het was in ieder geval wel rond die tijd, dus het zou zo maar kunnen. Maargoed, zou X gebruik voor uitslag kunnen zorgen (via Google was er weinig over te vinden)? Hebben meer mensen dit? Opzich vind ik het niet heel erg, de rode plek is ook al afgenomen en het jeukt nu ook al minder en de vorige keer is de plek vanzelf verdwenen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 16:06 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Gasten ga niet over prijzen praten en over waar je het wel en niet vandaan haalt, houdt alles voor jezelf en ga er verstandig mee om en wees blij dat je er aan kan komen!

Verder regel alles via msn/mail what the fuck dan ook..

Allemaal dealers hier!
OVERAL :mad: :mad: :mad:
HardstyleLover90 schreef:
Heeft iemand wel een last gehad van rode vlekken/bultjes op de huid na gebruik van X? Ik heb dus na het weekend een rode plek in mijn nek gekregen (rode bultjes, het jeukt ook wel af en toe met name na het douchen). Verder heb ik nooit last van huiduitslag, puistjes of eczeem. Het is nu de tweede keer dat ik zo'n rode jeukende plek met bultjes in mijn nek heb. En, ik heb nu twee keer X gebruikt (Fusion of Dance outdoor, Defqon). Maar ik kan mij niet meer herinneren of ik na Fusion toen die rode plek had of ervoor al. Het was in ieder geval wel rond die tijd, dus het zou zo maar kunnen. Maargoed, zou X gebruik voor uitslag kunnen zorgen (via Google was er weinig over te vinden)? Hebben meer mensen dit? Opzich vind ik het niet heel erg, de rode plek is ook al afgenomen en het jeukt nu ook al minder en de vorige keer is de plek vanzelf verdwenen :)

Heb hetzelfde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 17:01 

Donateur

kut junks hiero... echt he :/ :/ 90% van hier kan niet omgaan met drugs laat staan doseren ! en dan ook nog durven te dealen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 17:09 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
kut junks hiero... echt he :/ :/ 90% van hier kan niet omgaan met drugs laat staan doseren ! en dan ook nog durven te dealen :/

Haha, ik gooi mezelf liever van het balkon af, dan dat ik jouw ooit nog laat doseren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 17:20 

Hardtraxx Veteran

okee, ik heb dus dinsdag last gehad van oververmoeidheid, niet vooruit te branden, verkouden, hoofdpijn
en gister was ik dus echt gewoon ziek! is dit heel normaal voor 1 blauwe(weet de naam niet), en een halve oranje schijf?
1 minder dagje was me wel bekend, maar eigenlijk gewoon 2 hele dagen ziek?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 17:24 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
okee, ik heb dus dinsdag last gehad van oververmoeidheid, niet vooruit te branden, verkouden, hoofdpijn
en gister was ik dus echt gewoon ziek! is dit heel normaal voor 1 blauwe(weet de naam niet), en een halve oranje schijf?

Ziek zijn heeft meerdere factoren, ligt echt niet alleen aan het aantal MDMA dat je naar binnen werkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 17:27 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
QnalQut schreef:

Ziek zijn heeft meerdere factoren, ligt echt niet alleen aan het aantal MDMA dat je naar binnen werkt :P

ik weet het ik weet het, maar ik had zondag en maandag echt nergens geen last van, en ben nu ook sinds vandaag echt weer 300% op volle stoom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 17:27 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Haha, ik gooi mezelf liever van het balkon af, dan dat ik jouw ooit nog laat doseren xd

Jonge, ik doseer goed :p

Ben nu trouwens een Drugs Quiz aan het maken :lol: moet voor school programmatie maken, leek me wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 17:31 

Hardtraxx Addict

QnalQut schreef:
Hoofdcoach schreef:
QnalQut schreef:

ik weet het ik weet het, maar ik had zondag en maandag echt nergens geen last van, en ben nu ook sinds vandaag echt weer 300% op volle stoom :P

Je weerstand wordt flink omlaag gehaald hé.. Kan je zo een klein verkoudheidje oplopen op maandag waar je dinsdag/woensdag veel last van hebt! De reden dat je weer snel hersteld ervan is omdat je weerstand niet laag is door 'ziek' zijn maar door je eigen gebruik.. Dus met normaal eten herstelt je lichaam snel haar weerstand weer en zul je dus ook weer zo op knappen zoals nu het geval is.

Een andere verklaring kan ik er niet voor geven :P Ben ook geen arts hé haha! Maar ik denk dat het gewoon even te maken heeft met je verlaagde weerstand ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 17:34 

Hardtraxx Veteran

okee chill! thnx voor de info anywayz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 20:02 

Donateur

Verrek heb me echt nog nooit zo chill gevoelt na een zaterdagje spacen. Ik voel me eigenlijk zelfs beter en stabieler dan normaal.

Heeft denk ik wel enorm veel verschil gemaakt dat ik 2 dagen flink heb uit kunnen slapen, mn rust heb kunnen pakken en mn 5-htp gewoon goed heb genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:09 

Hardtraxx Veteran

Dip zit tussen je oren. Als je er bang voor bent, krijg je het. Nou zal fruit wel een beetje helpen en 5 htp ook, maar bijvoorbeeld dat laatste heb ik niet genomen en ik heb ook nergens last van gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:19 

Donateur

Oh bij mij is het juist altijd omgekeerd. Als ik er bang voor ben krijg ik hem niet, als ik denk dat ik niks krijg heb ik d'r wel last van >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:24 

Hardtraxx Veteran

Ach prima toch als het tussen m'n oren zit :P Vita C + 4-HTP werkt iig voor mij dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:38 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Ach prima toch als het tussen m'n oren zit :P Vita C + 4-HTP werkt iig voor mij dan xd

4-htp? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:39 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Hoofdcoach schreef:

Ik gebruik altijd 7up
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Hoofdcoach schreef:

Ik gebruik altijd 7up

Ik neem altijd gewoon nog een paar pillen, werkt perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Ik neem altijd gewoon nog een paar pillen, werkt perfect.

Bijpakken werkt het beste ja.
Dat raad ik eigenlijk ook iedereen aan.

Nu kan ik iig nog achterlijke adviezen uitdelen.
Als ik morgen word aangenomen, dan heb ik een probleem als ik deze onzin uitkraam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:44 

Hardtraxx Veteran

Ja toch, gewoon tijdens je dip nog ff door spacen. Jeweetzelluf. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:45 

Hardtraxx Veteran

4-HTP is nieuwe shizzle, zelf gesynthetiseerd jwz. Vult je serotoninevoorraad in 1x aan tot de max!
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic