Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 40 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
geef mij maar gewoon lekker me blowtje en me biertje :D
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Kevin-Raw wrote:
Chukkels wrote:
Hoofdcoach wrote:Eekies zijn toch een beetje verdwenen?
Volgens nieuwe connecties die ik gemaakt heb op Defqon niet :woot:
xxxxx(
Post zoiets niet ;)!

Niet om het een of ander maar er zijn mensen die zulk soort informatie gebruiken voor bepaalde onderzoeken, en nee dat is geen geneesmiddelenonderzoek..
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Kevin-Raw wrote:
Chukkels wrote:
Hoofdcoach wrote:Eekies zijn toch een beetje verdwenen?
Volgens nieuwe connecties die ik gemaakt heb op Defqon niet :woot:
Ik heb op defqon ook mooie connecties de bijgekregen :lol: Ik vind met toeval, de dealer van mijn dealer >.<
We begonne te praten en hij was de 1e afhandelaar van de maker. Snoepjes voor €1.30 ps :love:
maar ik moet dan wel flinke aantallen afnemen bij hem :(
200 stuks?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Kevin-Raw wrote:verhaal
Welke snoepies dan? :woot:
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Gasten ga niet over prijzen praten en over waar je het wel en niet vandaan haalt, houdt alles voor jezelf en ga er verstandig mee om en wees blij dat je er aan kan komen!

Verder regel alles via msn/mail what the fuck dan ook..
H
Hardtraxxer
180 posts member since 2010
last seen Mar 2017
Heeft iemand wel een last gehad van rode vlekken/bultjes op de huid na gebruik van X? Ik heb dus na het weekend een rode plek in mijn nek gekregen (rode bultjes, het jeukt ook wel af en toe met name na het douchen). Verder heb ik nooit last van huiduitslag, puistjes of eczeem. Het is nu de tweede keer dat ik zo'n rode jeukende plek met bultjes in mijn nek heb. En, ik heb nu twee keer X gebruikt (Fusion of Dance outdoor, Defqon). Maar ik kan mij niet meer herinneren of ik na Fusion toen die rode plek had of ervoor al. Het was in ieder geval wel rond die tijd, dus het zou zo maar kunnen. Maargoed, zou X gebruik voor uitslag kunnen zorgen (via Google was er weinig over te vinden)? Hebben meer mensen dit? Opzich vind ik het niet heel erg, de rode plek is ook al afgenomen en het jeukt nu ook al minder en de vorige keer is de plek vanzelf verdwenen :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Squirrie wrote:Gasten ga niet over prijzen praten en over waar je het wel en niet vandaan haalt, houdt alles voor jezelf en ga er verstandig mee om en wees blij dat je er aan kan komen!

Verder regel alles via msn/mail what the fuck dan ook..
Allemaal dealers hier!
OVERAL :mad: :mad: :mad:
HardstyleLover90 wrote:Heeft iemand wel een last gehad van rode vlekken/bultjes op de huid na gebruik van X? Ik heb dus na het weekend een rode plek in mijn nek gekregen (rode bultjes, het jeukt ook wel af en toe met name na het douchen). Verder heb ik nooit last van huiduitslag, puistjes of eczeem. Het is nu de tweede keer dat ik zo'n rode jeukende plek met bultjes in mijn nek heb. En, ik heb nu twee keer X gebruikt (Fusion of Dance outdoor, Defqon). Maar ik kan mij niet meer herinneren of ik na Fusion toen die rode plek had of ervoor al. Het was in ieder geval wel rond die tijd, dus het zou zo maar kunnen. Maargoed, zou X gebruik voor uitslag kunnen zorgen (via Google was er weinig over te vinden)? Hebben meer mensen dit? Opzich vind ik het niet heel erg, de rode plek is ook al afgenomen en het jeukt nu ook al minder en de vorige keer is de plek vanzelf verdwenen :)
Heb hetzelfde :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
kut junks hiero... echt he :/ :/ 90% van hier kan niet omgaan met drugs laat staan doseren ! en dan ook nog durven te dealen :/
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
roberttt wrote:kut junks hiero... echt he :/ :/ 90% van hier kan niet omgaan met drugs laat staan doseren ! en dan ook nog durven te dealen :/
Haha, ik gooi mezelf liever van het balkon af, dan dat ik jouw ooit nog laat doseren xd
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
okee, ik heb dus dinsdag last gehad van oververmoeidheid, niet vooruit te branden, verkouden, hoofdpijn
en gister was ik dus echt gewoon ziek! is dit heel normaal voor 1 blauwe(weet de naam niet), en een halve oranje schijf?
1 minder dagje was me wel bekend, maar eigenlijk gewoon 2 hele dagen ziek?!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
QnalQut wrote:okee, ik heb dus dinsdag last gehad van oververmoeidheid, niet vooruit te branden, verkouden, hoofdpijn
en gister was ik dus echt gewoon ziek! is dit heel normaal voor 1 blauwe(weet de naam niet), en een halve oranje schijf?
Ziek zijn heeft meerdere factoren, ligt echt niet alleen aan het aantal MDMA dat je naar binnen werkt :P
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Hoofdcoach wrote:
QnalQut wrote:okee, ik heb dus dinsdag last gehad van oververmoeidheid, niet vooruit te branden, verkouden, hoofdpijn
Ziek zijn heeft meerdere factoren, ligt echt niet alleen aan het aantal MDMA dat je naar binnen werkt :P
ik weet het ik weet het, maar ik had zondag en maandag echt nergens geen last van, en ben nu ook sinds vandaag echt weer 300% op volle stoom :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:
roberttt wrote:kut junks hiero... echt he :/ :/ 90% van hier kan niet omgaan met drugs laat staan doseren ! en dan ook nog durven te dealen :/
Haha, ik gooi mezelf liever van het balkon af, dan dat ik jouw ooit nog laat doseren xd

Jonge, ik doseer goed :p

Ben nu trouwens een Drugs Quiz aan het maken :lol: moet voor school programmatie maken, leek me wel leuk
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
QnalQut wrote:
Hoofdcoach wrote:
ik weet het ik weet het, maar ik had zondag en maandag echt nergens geen last van, en ben nu ook sinds vandaag echt weer 300% op volle stoom :P
Je weerstand wordt flink omlaag gehaald hé.. Kan je zo een klein verkoudheidje oplopen op maandag waar je dinsdag/woensdag veel last van hebt! De reden dat je weer snel hersteld ervan is omdat je weerstand niet laag is door 'ziek' zijn maar door je eigen gebruik.. Dus met normaal eten herstelt je lichaam snel haar weerstand weer en zul je dus ook weer zo op knappen zoals nu het geval is.

Een andere verklaring kan ik er niet voor geven :P Ben ook geen arts hé haha! Maar ik denk dat het gewoon even te maken heeft met je verlaagde weerstand ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
okee chill! thnx voor de info anywayz!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Verrek heb me echt nog nooit zo chill gevoelt na een zaterdagje spacen. Ik voel me eigenlijk zelfs beter en stabieler dan normaal.

Heeft denk ik wel enorm veel verschil gemaakt dat ik 2 dagen flink heb uit kunnen slapen, mn rust heb kunnen pakken en mn 5-htp gewoon goed heb genomen.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Dip zit tussen je oren. Als je er bang voor bent, krijg je het. Nou zal fruit wel een beetje helpen en 5 htp ook, maar bijvoorbeeld dat laatste heb ik niet genomen en ik heb ook nergens last van gehad :D
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Oh bij mij is het juist altijd omgekeerd. Als ik er bang voor ben krijg ik hem niet, als ik denk dat ik niks krijg heb ik d'r wel last van >.<
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Ach prima toch als het tussen m'n oren zit :P Vita C + 4-HTP werkt iig voor mij dan xd
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Hoofdcoach wrote:Ach prima toch als het tussen m'n oren zit :P Vita C + 4-HTP werkt iig voor mij dan xd
4-htp? :huh:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Nando wrote:
Hoofdcoach wrote:Ach prima toch als het tussen m'n oren zit :P Vita C + 4-HTP werkt iig voor mij dan xd
Ik gebruik altijd 7up
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Olijfboompje wrote:
Nando wrote:
Ik gebruik altijd 7up
Ik neem altijd gewoon nog een paar pillen, werkt perfect.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Nando wrote: Ik neem altijd gewoon nog een paar pillen, werkt perfect.
Bijpakken werkt het beste ja.
Dat raad ik eigenlijk ook iedereen aan.

Nu kan ik iig nog achterlijke adviezen uitdelen.
Als ik morgen word aangenomen, dan heb ik een probleem als ik deze onzin uitkraam.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Ja toch, gewoon tijdens je dip nog ff door spacen. Jeweetzelluf. :cool:
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
4-HTP is nieuwe shizzle, zelf gesynthetiseerd jwz. Vult je serotoninevoorraad in 1x aan tot de max!