Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 29 jun 2011 16:38 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:
Of als je ergens fietst midden in de nacht dat je in elk hoekje en steegje mensen hoort praten.. En als je er dan eenmaal langs fietst blijkt er niemand te zijn ;)

Of dat je denkt dat er mensen achter je fietsen, en die er niet zijn.. En tijdens het douchen dat mensen de badkamer op komen, terwijl dit niet kan en gebeurd..

Noem alle ongein maar op, best funny :D

Paranoia ftw!

Ik vind paranoia echt vet :love:

Ja, op defqon had je naast de blue van die houten chillout dingen bij het water. Ik stond zo te praten en opeens keek ik daar naar en zag allemaal mensen en het leek net alsof er een grote houten stage was omgevallen, ik vet para worden :lol: het waren gewoon houten planken die lagen met netten er tussen gespannen om in te chillen.
Bericht Geplaatst op 29 jun 2011 17:19 

Hardtraxx Veteran

Ik zou je toch echt zweren dat er echt iets kapot was gemaakt daar. Ik zag ook allemaal kapotte houte planken op de grond liggen en zo, leek idd net alsof er een stage was gesloopt. xd
Bericht Geplaatst op 29 jun 2011 17:22 

Bierkoning

Nando schreef:
Ik zou je toch echt zweren dat er echt iets kapot was gemaakt daar. Ik zag ook allemaal kapotte houte planken op de grond liggen en zo, leek idd net alsof er een stage was gesloopt. xd

Bij de main was dat wel zo, iemand slingerde nog bijna zo'n plank tegen me kop aan >.<
Bericht Geplaatst op 29 jun 2011 17:22 

Nando schreef:

In de buurt van de blue lagen her en der ook geribbelde plastic buizen xd
Bericht Geplaatst op 29 jun 2011 17:24 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Mja toen ik goed keek zag ik gewoon dat er netten gespannen waren en er mensen in lagen te chillen :P
Bericht Geplaatst op 29 jun 2011 18:35 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Nando schreef:

Mja toen ik goed keek zag ik gewoon dat er netten gespannen waren en er mensen in lagen te chillen :P

Had mij gezegd dat die er waren, dan had ik daar een slaapje gedaan en had ik mee kunnen doen op de after bij chukkels thuis :P
Bericht Geplaatst op 29 jun 2011 18:51 

Hardtraxx Veteran

Zal het volgende keer doen :innocent:
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:54 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:
Taxi schreef:

Haha, ja ik denk dat er misschien wel iets meer tijd tussen zat, laten we zeggen 5 tot 6 maanden. Alleen de laatste 3 keer was dus wel binnen 3 maanden. (Maand interval) Maar ik dacht het is er nu het seizoen voor, kan het wat vaker doen. Mijn vraag was meer of iemand weet wat de uitwerking van bijv. 4fmp is op iemand emt ADHD.

Dan heb je nog te maken met een redelijke tolerantie :P

Uuuhm, dat weet ik eerlijk gezegd niet.
Dat kan ik vanavond wel even voor je uitzoeken. :)

Fuck tolerantie ;)! Vraag het maar een Chukkels en mij, elke keer gaat nog even lekker! :D

En dan komt het excuus, ja maar jullie nemen ook veel.. Nee dat valt best mee voor Chukkels ;) Heb hem op Empo en GZ en Defqon zien gaan op niet heel veel maar hij liep er prachtig bij :D

True dat! :thumbsup:

Kevin-Raw schreef:
Ik weet niet of sommige van jullie het ook hebben, maar ben er zelf achter gekomen op Defqon.
Dat als ik uit me koekepan ben, en iemand gaat tegen mij praten. Dat ik soms best egoistisch kan overkomen, omdat me gedachten zo snel zijn afgeleid, dat et net lijkt alsof ik kortaf doe en zowat niet luister.
Terwijl als ik zelf Met iemand ga praten dat het dan niet is...

Kreeg het te horen van een maat, en achteraf nadenken had ie best wel gelijk.

Hebben meedere dit? :/

Ja, dat heb ik ook. Mensen moeten geen heel verhaal gaan ophangen tegen mij, dan haak ik na 2 zinnen al af. En dan antwoord ik zoals gewoonlijk weer met een ´Ja´, `Klopt´ of ´Is goed´! :D

Iris93 schreef:
Taxi schreef:
Wist alleen niet dat Strattera een gereguleerde afgifte van 24 uur had. :oh: Dat is wel echt zwaar lang.

Ja inderdaad. Daarom lifte ik zaterdag ook zolang mee. Ik vroeg om uurtje of 9 aan Chukkels, hoelang werken die dingen?
O uurtje of 3 a 4. En toen was het al 4 uur geleden.
En om 2 uur stond ik dus nog :P

Haha, die Fast Forwards werken ook gruwelijk lang hoor. Ik durfde heel lang niet bij te pakken. Waar ik bij menig pil al na een uur of 2,5, 3 bij pak, duurde het nu ook bijna 4 uur. Ik ging gewoon zo geniaal van dat halfje. Die piek blijft echt zo lang! :love: Echt een van m'n heerlijkste space op zo weinig. En toen ik uiteindelijk nog een kwartje bij pakte, was het hek helemaal van de dam. God, wat een herinneringen :worship:

Hoofdcoach schreef:
dawasiknie schreef:
Hoofdcoach schreef:
Dat laatste doet me denken aan de nacht van Defqon.1 xd Toen ik in bed lag en mijn ogen dicht deed zag ik dat soort dingen die heel snel veranderden, letters patronen windows schermpjes dieren alles :lol:

Dat heb ik dus ook altijd. Als je je ogen dicht doet zie je altijd allemaal vage dingen aan je voorbij komen. Ik probeer dan altijd te onthouden wat ik allemaal zie... kansloze missie :x

Ja heel bizar. Slapen lukt ook gewoon niet omdat je gedachten dan als een malle gaan :lol: ik onthoud sommige dingen wel, ik zag bijvoorbeeld allemaal treinstations waar ik keihard heen en weer naartoe ging :')

Haha, slapen met MDMA lukt echt wel. 7 uur 's ochtends na Defqon nog een halfje gepakt en 8 uur sliep ik als een roos. Nog nooit zo vaag gedroomd haha. :lol:

Olijfboompje schreef:
Haha @ alle shit die jullie voorbij zien komen :P

Duidelijk keertje LSD of 2CB doen jullie :P
Denk dat jullie dat geweldig vinden haha :D

Sowieso! 2C-B is echt geniaal. Bizarste trip ooit die vrijdag! :love:
Doen we ff goed over van het weekend, Daniël :D

Berenburg schreef:
Best wel raar. Vorig jaar stond ik echt helemaal tegenover drugs gebruik. Het was allemaal maar slecht en je kon veel beter een biertje drinken. Tegenwoordig denk ik juist precies andersom :$

Ik denk dat iedereen zo denkt. Tot dat je een keer aan de X hebt gezeten, dan weet je wel beter :D

Olijfboompje schreef:
Heb precies hetzelfde hoor.
Ik was anti drugs (alles, dus ook alcohol).
Ik ben echter erdoor anders tegen het leven aan gaan kijken met alle gevolgen van dien.
Een beter leven, socialer leven en ik zit beter in mijn vel.
Rare manier van kijken wat de maatschappij tegenover drugs in het algemeen heeft.

+100

Zelfs in m'n eerste anderhalf jaar als partyganger wilde ik niks met drugs te maken hebben, behalve alcohol. Was toch echt minimaal 3x in de maand dronken en vond dat zo vet. Tot dat ik op de Feestfabriek voor het eerst in aanraking kwam met XTC. Toen ging er een wereld voor me open. Toen ik daarna een heldige vakantie met extreem veel alcohol achter de rug had en op Decibel voor de 2e keer eraan ging, wist ik voldoende. Alcohol was definitief verleden tijd. Sindsdien nog maar hooguit 3 á 4x dronken geweest en waar al mijn vrienden nog aan het bier zitten op een vrijdag of zaterdag avond, vermaak ik me net zo uitstekend met een Sinas of een fruitdrankje in hun bijzijn. Alcohol hoeft echt niet meer van mij er zijn zoveel mooiere dingen. En ook het feit dat het bij mij het één of het ander is helpt me over de streep. Als ik ook nog eens alcohol zou drinken, dan zou het wel een heel extreme aanslag op mijn lichaam zijn. Dus ik heb nu de keuze gemaakt voor andere drugs dan alcohol. En dat bevalt me prima! ^^
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:04 

Hardtraxx Veteran

Chukkels heeft gelijk een quoting spree neergezet. xd
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:17 

Donateur

Als je door GBL langer dan 2 uur out ligt kan je spreken van een overdosis.. boven de 2ml al xd

:surrender: mag blij zijn dat ik nog leef
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:22 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Haha, ja. Ik ben een dag knock-out geweest. Was echt ff aan het einde van m'n latijn, mede dankzij mijn tentamens en de slaap die ik gemist heb. Gisteren vanaf 7 uur geslapen, heerlijk! :loving:

roberttt schreef:
Als je door GBL langer dan 2 uur out ligt kan je spreken van een overdosis.. boven de 2ml al xd

Ja, dikke gek. Boven de 3ml kun je al in nokkie gaan :P Eerste keer had ik 2,5ml op en toen die uitwerkte pakte ik pas bij. Jij pakte bij toen de eerste dosis nog werkte xd
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:26 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Haha, ja. Ik ben een dag knock-out geweest. Was echt ff aan het einde van m'n latijn, mede dankzij mijn tentamens en de slaap die ik gemist heb. Gisteren vanaf 7 uur geslapen, heerlijk! :loving:

roberttt schreef:

Ja, dikke gek. Boven de 3ml kun je al in nokkie gaan :P Eerste keer had ik 2,5ml op en toen die uitwerkte pakte ik pas bij. Jij pakte bij toen de eerste dosis nog werkte xd

Doseren is echt drama bij jullie als ik het niet in de gaten hou. xd
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:27 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

roberttt schreef:

Doseren is echt drama bij jullie als ik het niet in de gaten hou. xd

Hoho! Jamie en ik hebben perfect gedoseerd op de afterparty! Alleen Robert en Maikel kunnen niet doseren xd
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:29 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hoho! Jamie en ik hebben perfect gedoseerd op de afterparty! Alleen Robert en Maikel kunnen niet doseren xd

Hehe nice...zij hebben duidelijk spoedcursus doseren nodig ja. xd
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:07 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Inderdaad. Ach, mijn nieuwe weegschaal staat op 'packaging' dus hopelijk is die er binnen een week of 2 :D
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:22 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Nee, wij doseren perfect! Wij houden van grenzen opzoeken, dus wanneer je het zo bekijkt hebben we perfect gedoseerd. Grens opgezocht, niet overschreden, en teruggekeerd naar het dagelijks leven.. W-a Prima! :thumbsup:

Aah een weegschaal nu op mg nauwkeurig ;)!? Die zijn idd wel makkelijk! Toch wel uit UK besteld hé? Daar zijn ze vele malen goedkoper! Calibratie gewicht erbij? :)
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:23 

Donateur

Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Nee, wij doseren perfect! Wij houden van grenzen opzoeken, dus wanneer je het zo bekijkt hebben we perfect gedoseerd. Grens opgezocht, niet overschreden, en teruggekeerd naar het dagelijks leven.. W-a Prima! :thumbsup:

Aah een weegschaal nu op mg nauwkeurig ;)!? Die zijn idd wel makkelijk! Toch wel uit UK besteld hé? Daar zijn ze vele malen goedkoper! Calibratie gewicht erbij? :)

ik was 5 uren in coma.. goed gedoseerd dus :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:32 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Zo kun je het ook bekijken inderdaad :D

Maar idd via dealextreme besteld. 16 eurootjes, inclusief verzending :thumbsup:
Kon maximaal 3 weken duren voordat hij binnen was, dus ik merk het wel. Morgen nog maar even m'n eigen oude weegschaaltje gebruiken die tot op 10mg 'nauwkeurig' is :P
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:18 

Hardtraxxer

kennen jullie misschien mitzubitsutjes pillen. iemand zou iets voor me regelen, maar op internet kan ik er niks over vinden. :(
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:20 

Hardtraxx Veteran

suikerklontje schreef:
kennen jullie misschien mitzubitsutjes pillen. iemand zou iets voor me regelen, maar op internet kan ik er niks over vinden. :(

Welke? Blauwe? In rode schijnen 90-100mg te ziten ongeveer. Blauwe heb ik geen idee van.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:27 

Hardtraxx Addict

Ik neem mijn weegschaal wel weer mee.. :D
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:49 

Hardtraxxer

ja het zijn rode ik wil zaterdag denk k op wish outdoor proberen maar ik wil geen troep weet je :)
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:53 

Hardtraxx Veteran

suikerklontje schreef:
ja het zijn rode ik wil zaterdag denk k op wish outdoor proberen maar ik wil geen troep weet je :)

Zijn prima pillen. Maten van me zijn op de blauwe versie heerlijk gegaan op Defqon. Dit zijn de rode:
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=26398
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 13:00 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:

:loving:

Ik heb weer GBL. :loving:
Doe je mee met mij en Chukkels, Squirrie?
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 13:03 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:

:loving:

Ik heb weer GBL. :loving:
Doe je mee met mij en Chukkels, Squirrie?

Ik heb nog geen eens toegezegd dat ik aan de G ging :/
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic