Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:09 

Donateur

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Ik hou nu pauze tot Q-base. 11 weken, zijn bijna 3 maanden. Dan ga ik maar weer eens ouderwets de combinatie 4fmp en M doen :love:

Op Dominator denk ik voor het eerst speed proberen.

Same here :yay:
Zelfde doelstelling! :D

De rest wordt denk peppen/nuchter :D
mrazura schreef:

Mja ik heb ook nog ergens qdancejes liggen ben nu toch mn kamer aan het opruimen dus kom ze zo wel tegen :D Iemand enig idee hoelang speed goed blijft ik was aan het opruimen kwam ik opeens een lijntje tegen :lol:
Die is gok ik zo niet meer goed :P
Naja, wel goed, maar ernstig in kwaliteit gedaald :P

Goed bezig chef. Dat we elkaar maar gaan belonen met een enorme knuffel die dag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:09 

Hoofdcoach schreef:
Qontinent laatste dag x, Q-base pep :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Ik hou nu pauze tot Q-base. 11 weken, zijn bijna 3 maanden. Dan ga ik maar weer eens ouderwets de combinatie 4fmp en M doen :love:

mrazura schreef:

Mja ik heb ook nog ergens qdancejes liggen ben nu toch mn kamer aan het opruimen dus kom ze zo wel tegen :D Iemand enig idee hoelang speed goed blijft ik was aan het opruimen kwam ik opeens een lijntje tegen :lol:
Die is gok ik zo niet meer goed :P
Naja, wel goed, maar ernstig in kwaliteit gedaald :P

Goed bezig chef. Dat we elkaar maar gaan belonen met een enorme knuffel die dag :D

Een nog hardere als afgelopen zaterdag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:11 

Donateur

Niveautje-Nando-knuffel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:11 

dawasiknie schreef:

Dat is niet aan te raden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:15 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

xd
Dan is het meer een knuffel waarbij je iemand probeert te vermoorden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:16 

Is op q-base de drugscontrole eigenlijk super extra high security streng? Aangezien het in Duitsland is und so..

Hardtraxx Veteran

Ik drink weer eens whiskey nu best lekker eigenlijk hoe minder vaak je drinkt hoe meer je geniet :love:

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Is op q-base de drugscontrole eigenlijk super extra high security streng? Aangezien het in Duitsland is und so..

Totaal niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:17 

Olijfboompje schreef:
Banaanslak schreef:

Totaal niet xd

Oké mooi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:17 

Banaanslak schreef:

ja na afloop staan ze er met duitsers. maar verder een brievenbus en als ze t vinden zeggen ze dr niks van.(mits het een gespierde doorgetrainde stamper is.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:18 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Banaanslak schreef:

ja na afloop staan ze er met duitsers. maar verder een brievenbus en als ze t vinden zeggen ze dr niks van.(mits het een gespierde doorgetrainde stamper is.)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:18 

biscuit schreef:
Banaanslak schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:19 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
biscuit schreef:
Banaanslak schreef:

Afbeelding

Hahaha ik dacht dat het aan mij lag maar niet dus :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:19 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:

xd
Dan is het meer een knuffel waarbij je iemand probeert te vermoorden xd

Oke dan ga ik dus dood op Free Festival xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

HAHAHAHHAAHAAHA EPIC

Die plaatjes bij dat stukje tekst xd
Gotver, zit hier met tranen in de ogen van het lachen xd

Biscuit, jij bent echt de grootste koekenpan die ooit in dit drugstopic geweest is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:48 

Gewoon totaal geen dip gehad, alleen sloom gevoel maandag ochtend en dinsdag ochtend :D I (L) vitamines
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 01:01 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Gewoon totaal geen dip gehad, alleen sloom gevoel maandag ochtend en dinsdag ochtend :D I (L) vitamines

Zijn hier 9 pakken Appelsientje Multi-Vitaminen door heen gegaan op de pre en after en ook nog eens een half potje vitamine C & E :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 01:08 

Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:

Zijn hier 9 pakken Appelsientje Multi-Vitaminen door heen gegaan op de pre en after en ook nog eens een half potje vitamine C & E :D

Ik ging eerst appels eten als een gek maar dat werd een beetje ranzig na een tijdje, toen ging ik citroenen uitpersen, schep suiker en wat water erbij en dat opdrinken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 07:13 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:

Ik ga op Dominator ook gewoon aan de pep, same goes for Decibel/Q-Base trouwens. Mysteryland lekker een paar biertjes. XTC gaat deze zomer vast nog wel eens voorkomen met een vriendinnetje thuis maar niet op een feest (is bij mij al van 9 april geleden :love:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 07:16 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Banaanslak schreef:

Totaal niet xd

Enige wat ze in Duitsland wel eens doen is fuiken langs de weg opgooien om zo mensen met drugs te pakken. Maar op het feest zelf bij de ingang heb je dezelfde security als in Nederland en is er geen agent te bespeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:18 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

Ik ga op Dominator ook gewoon aan de pep, same goes for Decibel/Q-Base trouwens. Mysteryland lekker een paar biertjes. XTC gaat deze zomer vast nog wel eens voorkomen met een vriendinnetje thuis maar niet op een feest (is bij mij al van 9 april geleden :love:)

:thumbup:
Q-base wordt voor mij weer XTC denk ik.
Afgelopen zaterdag voor het eerst sinds maart/april of iets dergelijks gedaan en ik ging zo enorm lekker en fijn.
Evenaarde de eerste keer wel in intensiteit later op de avond.
Ik heb die pauze er wel voor over. :love:
DarkBeatz schreef:

Enige wat ze in Duitsland wel eens doen is fuiken langs de weg opgooien om zo mensen met drugs te pakken. Maar op het feest zelf bij de ingang heb je dezelfde security als in Nederland en is er geen agent te bespeuren.

Ja, meestal controleren ze de auto's.
Daarom gaat meestal iedereen met de bus. :P

Daarnaast inderdaad precies hetzelfde alleen de fouillering gaat echt nergens over op Q-base.
Tenminste, dat was vorig jaar zo. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:21 

Donateur

Geen dinsdag dip gehad en nu ook nergens last van :lol: en dat zonder htp en andere shizzle

GEWELDIG :thumbsup: ik hou van die 2 maanden pauze er tussen in xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:24 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Geen dinsdag dip gehad en nu ook nergens last van :lol: en dat zonder htp en andere shizzle

GEWELDIG :thumbsup: ik hou van die 2 maanden pauze er tussen in xd

Same here :love:

Alleen wel wat meer moeite met uit bed komen haha :D :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:27 

Bierkoning

Ik twijfel nog ff wat ik doe op WiSH en FF, ik wil sowieso 1tje helemaal nuchter gaan anders is het niet echt goed meer :P Maar welke...
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic