Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Olijfboompje wrote:
dawasiknie wrote:Ik hou nu pauze tot Q-base. 11 weken, zijn bijna 3 maanden. Dan ga ik maar weer eens ouderwets de combinatie 4fmp en M doen :love:

Op Dominator denk ik voor het eerst speed proberen.
Same here :yay:
Zelfde doelstelling! :D

De rest wordt denk peppen/nuchter :D
mrazura wrote:
Mja ik heb ook nog ergens qdancejes liggen ben nu toch mn kamer aan het opruimen dus kom ze zo wel tegen :D Iemand enig idee hoelang speed goed blijft ik was aan het opruimen kwam ik opeens een lijntje tegen :lol:
Die is gok ik zo niet meer goed :P
Naja, wel goed, maar ernstig in kwaliteit gedaald :P
Goed bezig chef. Dat we elkaar maar gaan belonen met een enorme knuffel die dag :D
B
Hoofdcoach wrote:Qontinent laatste dag x, Q-base pep :P
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
dawasiknie wrote:
Olijfboompje wrote:
dawasiknie wrote:Ik hou nu pauze tot Q-base. 11 weken, zijn bijna 3 maanden. Dan ga ik maar weer eens ouderwets de combinatie 4fmp en M doen :love:

mrazura wrote:
Mja ik heb ook nog ergens qdancejes liggen ben nu toch mn kamer aan het opruimen dus kom ze zo wel tegen :D Iemand enig idee hoelang speed goed blijft ik was aan het opruimen kwam ik opeens een lijntje tegen :lol:
Die is gok ik zo niet meer goed :P
Naja, wel goed, maar ernstig in kwaliteit gedaald :P
Goed bezig chef. Dat we elkaar maar gaan belonen met een enorme knuffel die dag :D
Een nog hardere als afgelopen zaterdag :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Niveautje-Nando-knuffel xd
B
dawasiknie wrote:Niveautje-Nando-knuffel xd
Dat is niet aan te raden :x
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
xd
Dan is het meer een knuffel waarbij je iemand probeert te vermoorden xd
B
Is op q-base de drugscontrole eigenlijk super extra high security streng? Aangezien het in Duitsland is und so..
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ik drink weer eens whiskey nu best lekker eigenlijk hoe minder vaak je drinkt hoe meer je geniet :love:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Banaanslak wrote:Is op q-base de drugscontrole eigenlijk super extra high security streng? Aangezien het in Duitsland is und so..
Totaal niet xd
B
Olijfboompje wrote:
Banaanslak wrote:Is op q-base de drugscontrole eigenlijk super extra high security streng? Aangezien het in Duitsland is und so..
Totaal niet xd
Oké mooi :)
E
ja na afloop staan ze er met duitsers. maar verder een brievenbus en als ze t vinden zeggen ze dr niks van.(mits het een gespierde doorgetrainde stamper is.)
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
biscuit wrote:
ja na afloop staan ze er met duitsers. maar verder een brievenbus en als ze t vinden zeggen ze dr niks van.(mits het een gespierde doorgetrainde stamper is.)

Image
B
biscuit wrote:
Image
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Hoofdcoach wrote:
biscuit wrote:

Image
Hahaha ik dacht dat het aan mij lag maar niet dus :lol: :lol:
Hardtraxx Addict
1571 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Olijfboompje wrote:
xd
Dan is het meer een knuffel waarbij je iemand probeert te vermoorden xd
Oke dan ga ik dus dood op Free Festival xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
HAHAHAHHAAHAAHA EPIC

Die plaatjes bij dat stukje tekst xd
Gotver, zit hier met tranen in de ogen van het lachen xd

Biscuit, jij bent echt de grootste koekenpan die ooit in dit drugstopic geweest is :lol:
B
Gewoon totaal geen dip gehad, alleen sloom gevoel maandag ochtend en dinsdag ochtend :D I (L) vitamines
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Banaanslak wrote:Gewoon totaal geen dip gehad, alleen sloom gevoel maandag ochtend en dinsdag ochtend :D I (L) vitamines
Zijn hier 9 pakken Appelsientje Multi-Vitaminen door heen gegaan op de pre en after en ook nog eens een half potje vitamine C & E :D
B
Chukkels wrote:
Banaanslak wrote:Gewoon totaal geen dip gehad, alleen sloom gevoel maandag ochtend en dinsdag ochtend :D I (L) vitamines
Zijn hier 9 pakken Appelsientje Multi-Vitaminen door heen gegaan op de pre en after en ook nog eens een half potje vitamine C & E :D
Ik ging eerst appels eten als een gek maar dat werd een beetje ranzig na een tijdje, toen ging ik citroenen uitpersen, schep suiker en wat water erbij en dat opdrinken :P
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Olijfboompje wrote:

Ik ga op Dominator ook gewoon aan de pep, same goes for Decibel/Q-Base trouwens. Mysteryland lekker een paar biertjes. XTC gaat deze zomer vast nog wel eens voorkomen met een vriendinnetje thuis maar niet op een feest (is bij mij al van 9 april geleden :love:)
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Olijfboompje wrote:
Totaal niet xd
Enige wat ze in Duitsland wel eens doen is fuiken langs de weg opgooien om zo mensen met drugs te pakken. Maar op het feest zelf bij de ingang heb je dezelfde security als in Nederland en is er geen agent te bespeuren.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
DarkBeatz wrote:

Ik ga op Dominator ook gewoon aan de pep, same goes for Decibel/Q-Base trouwens. Mysteryland lekker een paar biertjes. XTC gaat deze zomer vast nog wel eens voorkomen met een vriendinnetje thuis maar niet op een feest (is bij mij al van 9 april geleden :love:)
:thumbup:
Q-base wordt voor mij weer XTC denk ik.
Afgelopen zaterdag voor het eerst sinds maart/april of iets dergelijks gedaan en ik ging zo enorm lekker en fijn.
Evenaarde de eerste keer wel in intensiteit later op de avond.
Ik heb die pauze er wel voor over. :love:
DarkBeatz wrote:
Enige wat ze in Duitsland wel eens doen is fuiken langs de weg opgooien om zo mensen met drugs te pakken. Maar op het feest zelf bij de ingang heb je dezelfde security als in Nederland en is er geen agent te bespeuren.
Ja, meestal controleren ze de auto's.
Daarom gaat meestal iedereen met de bus. :P

Daarnaast inderdaad precies hetzelfde alleen de fouillering gaat echt nergens over op Q-base.
Tenminste, dat was vorig jaar zo. :)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Geen dinsdag dip gehad en nu ook nergens last van :lol: en dat zonder htp en andere shizzle

GEWELDIG :thumbsup: ik hou van die 2 maanden pauze er tussen in xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
roberttt wrote:Geen dinsdag dip gehad en nu ook nergens last van :lol: en dat zonder htp en andere shizzle

GEWELDIG :thumbsup: ik hou van die 2 maanden pauze er tussen in xd
Same here :love:

Alleen wel wat meer moeite met uit bed komen haha :D :yawn:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Ik twijfel nog ff wat ik doe op WiSH en FF, ik wil sowieso 1tje helemaal nuchter gaan anders is het niet echt goed meer :P Maar welke...