Goed bezig chef. Dat we elkaar maar gaan belonen met een enorme knuffel die dagOlijfboompje wrote:Same heredawasiknie wrote:Ik hou nu pauze tot Q-base. 11 weken, zijn bijna 3 maanden. Dan ga ik maar weer eens ouderwets de combinatie 4fmp en M doen![]()
Op Dominator denk ik voor het eerst speed proberen.![]()
Zelfde doelstelling!
De rest wordt denk peppen/nuchterDie is gok ik zo niet meer goedmrazura wrote:
Mja ik heb ook nog ergens qdancejes liggen ben nu toch mn kamer aan het opruimen dus kom ze zo wel tegenIemand enig idee hoelang speed goed blijft ik was aan het opruimen kwam ik opeens een lijntje tegen
Naja, wel goed, maar ernstig in kwaliteit gedaald
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Hoofdcoach wrote:Qontinent laatste dag x, Q-base pep
Een nog hardere als afgelopen zaterdagdawasiknie wrote:Goed bezig chef. Dat we elkaar maar gaan belonen met een enorme knuffel die dagOlijfboompje wrote:Same heredawasiknie wrote:Ik hou nu pauze tot Q-base. 11 weken, zijn bijna 3 maanden. Dan ga ik maar weer eens ouderwets de combinatie 4fmp en M doen![]()
Zelfde doelstelling!
De rest wordt denk peppen/nuchterDie is gok ik zo niet meer goedmrazura wrote:
Mja ik heb ook nog ergens qdancejes liggen ben nu toch mn kamer aan het opruimen dus kom ze zo wel tegenIemand enig idee hoelang speed goed blijft ik was aan het opruimen kwam ik opeens een lijntje tegen
Naja, wel goed, maar ernstig in kwaliteit gedaald
-
B
Dat is niet aan te radendawasiknie wrote:Niveautje-Nando-knuffel
dawasiknie wrote:Niveautje-Nando-knuffel
Dan is het meer een knuffel waarbij je iemand probeert te vermoorden
-
B
Is op q-base de drugscontrole eigenlijk super extra high security streng? Aangezien het in Duitsland is und so..
Ik drink weer eens whiskey nu best lekker eigenlijk hoe minder vaak je drinkt hoe meer je geniet 
Totaal nietBanaanslak wrote:Is op q-base de drugscontrole eigenlijk super extra high security streng? Aangezien het in Duitsland is und so..
-
B
Oké mooiOlijfboompje wrote:Totaal nietBanaanslak wrote:Is op q-base de drugscontrole eigenlijk super extra high security streng? Aangezien het in Duitsland is und so..
-
E
ja na afloop staan ze er met duitsers. maar verder een brievenbus en als ze t vinden zeggen ze dr niks van.(mits het een gespierde doorgetrainde stamper is.)Banaanslak wrote:Is op q-base de drugscontrole eigenlijk super extra high security streng? Aangezien het in Duitsland is und so..
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
biscuit wrote:ja na afloop staan ze er met duitsers. maar verder een brievenbus en als ze t vinden zeggen ze dr niks van.(mits het een gespierde doorgetrainde stamper is.)Banaanslak wrote:Is op q-base de drugscontrole eigenlijk super extra high security streng? Aangezien het in Duitsland is und so..

-
B
biscuit wrote:ja na afloop staan ze er met duitsers. maar verder een brievenbus en als ze t vinden zeggen ze dr niks van.(mits het een gespierde doorgetrainde stamper is.)Banaanslak wrote:Is op q-base de drugscontrole eigenlijk super extra high security streng? Aangezien het in Duitsland is und so..

Hahaha ik dacht dat het aan mij lag maar niet dusHoofdcoach wrote:biscuit wrote:ja na afloop staan ze er met duitsers. maar verder een brievenbus en als ze t vinden zeggen ze dr niks van.(mits het een gespierde doorgetrainde stamper is.)Banaanslak wrote:Is op q-base de drugscontrole eigenlijk super extra high security streng? Aangezien het in Duitsland is und so..
Oke dan ga ik dus dood op Free FestivalOlijfboompje wrote:dawasiknie wrote:Niveautje-Nando-knuffel![]()
Dan is het meer een knuffel waarbij je iemand probeert te vermoorden
HAHAHAHHAAHAAHA EPIC
Die plaatjes bij dat stukje tekst
Gotver, zit hier met tranen in de ogen van het lachen
Biscuit, jij bent echt de grootste koekenpan die ooit in dit drugstopic geweest is
Die plaatjes bij dat stukje tekst
Gotver, zit hier met tranen in de ogen van het lachen
Biscuit, jij bent echt de grootste koekenpan die ooit in dit drugstopic geweest is
-
B
Gewoon totaal geen dip gehad, alleen sloom gevoel maandag ochtend en dinsdag ochtend
I
vitamines
Zijn hier 9 pakken Appelsientje Multi-Vitaminen door heen gegaan op de pre en after en ook nog eens een half potje vitamine C & EBanaanslak wrote:Gewoon totaal geen dip gehad, alleen sloom gevoel maandag ochtend en dinsdag ochtendI
vitamines
-
B
Ik ging eerst appels eten als een gek maar dat werd een beetje ranzig na een tijdje, toen ging ik citroenen uitpersen, schep suiker en wat water erbij en dat opdrinkenChukkels wrote:Zijn hier 9 pakken Appelsientje Multi-Vitaminen door heen gegaan op de pre en after en ook nog eens een half potje vitamine C & EBanaanslak wrote:Gewoon totaal geen dip gehad, alleen sloom gevoel maandag ochtend en dinsdag ochtendI
vitamines
Ik ga op Dominator ook gewoon aan de pep, same goes for Decibel/Q-Base trouwens. Mysteryland lekker een paar biertjes. XTC gaat deze zomer vast nog wel eens voorkomen met een vriendinnetje thuis maar niet op een feest (is bij mij al van 9 april geledenOlijfboompje wrote:Same heredawasiknie wrote:Ik hou nu pauze tot Q-base. 11 weken, zijn bijna 3 maanden. Dan ga ik maar weer eens ouderwets de combinatie 4fmp en M doen![]()
Zelfde doelstelling!
De rest wordt denk peppen/nuchter
Enige wat ze in Duitsland wel eens doen is fuiken langs de weg opgooien om zo mensen met drugs te pakken. Maar op het feest zelf bij de ingang heb je dezelfde security als in Nederland en is er geen agent te bespeuren.Olijfboompje wrote:Totaal nietBanaanslak wrote:Is op q-base de drugscontrole eigenlijk super extra high security streng? Aangezien het in Duitsland is und so..
DarkBeatz wrote:
Ik ga op Dominator ook gewoon aan de pep, same goes for Decibel/Q-Base trouwens. Mysteryland lekker een paar biertjes. XTC gaat deze zomer vast nog wel eens voorkomen met een vriendinnetje thuis maar niet op een feest (is bij mij al van 9 april geleden)
Q-base wordt voor mij weer XTC denk ik.
Afgelopen zaterdag voor het eerst sinds maart/april of iets dergelijks gedaan en ik ging zo enorm lekker en fijn.
Evenaarde de eerste keer wel in intensiteit later op de avond.
Ik heb die pauze er wel voor over.
Ja, meestal controleren ze de auto's.DarkBeatz wrote:
Enige wat ze in Duitsland wel eens doen is fuiken langs de weg opgooien om zo mensen met drugs te pakken. Maar op het feest zelf bij de ingang heb je dezelfde security als in Nederland en is er geen agent te bespeuren.
Daarom gaat meestal iedereen met de bus.
Daarnaast inderdaad precies hetzelfde alleen de fouillering gaat echt nergens over op Q-base.
Tenminste, dat was vorig jaar zo.
Geen dinsdag dip gehad en nu ook nergens last van
en dat zonder htp en andere shizzle
GEWELDIG
ik hou van die 2 maanden pauze er tussen in 
GEWELDIG
Same hereroberttt wrote:Geen dinsdag dip gehad en nu ook nergens last vanen dat zonder htp en andere shizzle
GEWELDIGik hou van die 2 maanden pauze er tussen in
Alleen wel wat meer moeite met uit bed komen haha