Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 17:37 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Pep + xtc :worship:

Was mooi ja :loving:
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 17:38 

Bierkoning

Iris93 schreef:

En spierpijn in mn achterste en later op de avond barstende hoofdpijn. Maar dat was het :D

What happened :huh:
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 17:51 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:

En spierpijn in mn achterste en later op de avond barstende hoofdpijn. Maar dat was het :D

te makkelijk xd
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 17:55 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Minder schadelijk? Wat is daarvan je bron? naar mijn weten is het namelijk schadelijker.
EDIT: http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.pdf hier staat dat speed schadelijker is, en bij die documentaire van de BBC waar ze een ranking gemaakt hebben van schadelijkheid van drugs stond speed ook schadelijker als xtc.

Dit is op basis van verslavend gebruik.
Verslaving is bij speed geestelijk en lichamelijk aanwezig.
Bij XTC is dit alleen geestelijk.

Daarnaast kan je pep wekelijks snuiven en weinig schade ondervinden buiten uitputting, uitdroging en een kapotte neus als je het snuift. Het bootst een systeem na waarbij adrenaline en noradrenaline worden vrijgelaten. Dit systeem is je ''vecht of vlucht'' systeem. Adrenaline en noradrenaline kan weinig kwaad op zich als daarvan meer wordt vrijgelaten.

Het is echter niet goed om het dagelijks/wekelijks te gaan snuiven. Ik zou er persoonlijk twee weken tussen houden ondanks dat ik dit zelf niet heb gedaan.
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 17:55 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Iris93 schreef:

te makkelijk xd

:surrender:
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 18:39 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
The Anim0l schreef:
Iris93 schreef:

te makkelijk xd

In der aars geknepen door alle hardtraxxers
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 18:49 

Olijfboompje schreef:
Banaanslak schreef:
Minder schadelijk? Wat is daarvan je bron? naar mijn weten is het namelijk schadelijker.
EDIT: http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.pdf hier staat dat speed schadelijker is, en bij die documentaire van de BBC waar ze een ranking gemaakt hebben van schadelijkheid van drugs stond speed ook schadelijker als xtc.

Daarnaast kan je pep wekelijks snuiven en weinig schade ondervinden buiten uitputting, uitdroging en een kapotte neus als je het snuift. Het bootst een systeem na waarbij adrenaline en noradrenaline worden vrijgelaten. Dit systeem is je ''vecht of vlucht'' systeem. Adrenaline en noradrenaline kan weinig kwaad op zich als daarvan meer wordt vrijgelaten.

Het is echter niet goed om het dagelijks/wekelijks te gaan snuiven. Ik zou er persoonlijk twee weken tussen houden ondanks dat ik dit zelf niet heb gedaan.

Maarr verslaving en toxiciteit staan in aparte kolommen, dus dan lijkt het me niet dat ze verslaving mee hebben laten wegen bij de toxiciteit.
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 18:50 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Amfetamine is inderdaad vooral schadelijker door de hoge verslavingskans. Het is ook vooral enorm verslavend omdat het makkelijk inzetbaar is voor alles, zo kun je er even flink op door studeren, of goed werken terwijl je anders doodop zou zijn, je kan het gebruiken voor je huis te poetsen, enzovoort... Daarom moet je vooral voor jezelf strenge regels stellen (vind ik) waarbij je je amfetamine gebruik beperkt tot feestjes en na het feest gewoon uitbrakt en het vooral niet gaat inzetten om van die brakheid af te komen, want zo eindig je in die vicieuze cirkel van verslaving. Voor mij zelf word het hooguit 1 a 2x per maand amfetamine en xtc ga ik minstens 2 maanden tussen laten en niet meer zo zeer op feesten. Als ik een rush op een feest wil vind ik 4fmp leuker. Ik hou van het meer helder zijn in mijn hoofd wat mijn sociale contacten op een feest dan ook enorm positief beinvloed, en dat vind ik veel leuker als vaag zijn. Ook heb ik op speed volgens mij nu ook gewoon veel intenser en diverser staan losgaan als dat ik op xtc doe. Mijn dans 'moves' zijn veel repetiever op xtc zeg maar terwijl ik op speed veel diversere bewegingen maak en ook een veel betere coordinatie lijk te hebben van mijn bewegingen. Waarom dit precies is durf ik ook niet zeggen.

De fight or flight reactie komt trouwens evenzeer voor bij xtc, en is ook waar je oa je grote pupillen van krijgt. Dit is een natuurlijk systeem van je lichaam, hetzelfde gebeurt zonder drugs als je bv opeens in een gevaarlijke situatie terecht komt.
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 18:58 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Amfetamine is inderdaad vooral schadelijker door de hoge verslavingskans. Het is ook vooral enorm verslavend omdat het makkelijk inzetbaar is voor alles, zo kun je er even flink op door studeren, of goed werken terwijl je anders doodop zou zijn, je kan het gebruiken voor je huis te poetsen, enzovoort... Daarom moet je vooral voor jezelf strenge regels stellen (vind ik) waarbij je je amfetamine gebruik beperkt tot feestjes en na het feest gewoon uitbrakt en het vooral niet gaat inzetten om van die brakheid af te komen, want zo eindig je in die vicieuze cirkel van verslaving. Voor mij zelf word het hooguit 1 a 2x per maand amfetamine en xtc ga ik minstens 2 maanden tussen laten en niet meer zo zeer op feesten. Als ik een rush op een feest wil vind ik 4fmp leuker. Ik hou van het meer helder zijn in mijn hoofd wat mijn sociale contacten op een feest dan ook enorm positief beinvloed, en dat vind ik veel leuker als vaag zijn. Ook heb ik op speed volgens mij nu ook gewoon veel intenser en diverser staan losgaan als dat ik op xtc doe. Mijn dans 'moves' zijn veel repetiever op xtc zeg maar terwijl ik op speed veel diversere bewegingen maak en ook een veel betere coordinatie lijk te hebben van mijn bewegingen. Waarom dit precies is durf ik ook niet zeggen.

De fight or flight reactie komt trouwens evenzeer voor bij xtc, en is ook waar je oa je grote pupillen van krijgt. Dit is een natuurlijk systeem van je lichaam, hetzelfde gebeurt zonder drugs als je bv opeens in een gevaarlijke situatie terecht komt.

Ik kan mij heel goed vinden in je verhaal. Ik had het er net toevallig met Squirrie over zelfs! Wij zeggen precies hetzelfde als jij nu zegt haha :P

Over het aanvoelen qua muziek en dergelijke herken ik al helemaal. Heel bizar, pep laat mij een soort van voorspellen wat qua kicks en dergelijke komt. Althans, dat is mijn gevoel.

Over de fight or flight reactie is hij toch wel veel sterker aanwezig bij pep sinds pep toch de meest intensieve werking heeft op je sympathische zenuwstelsel. Bij XTC is het echter ook aanwezig, dit klopt helemaal. Bij XTC komen deze stoffen ook (in veel kleinere hoeveelheden) vrij.
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 19:37 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
The Anim0l schreef:
Iris93 schreef:

In der aars geknepen door alle hardtraxxers

Nee een simpel antwoord. Te hard gestampt. Had ik na fusion ook :p
En niemand heeft aan mijn achterste gezeten, want die is heilig :$
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 19:44 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:

We zullen zien op Free Festival :P
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:14 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Iris93 schreef:

Haha sowieso dat er maar 1 iemand daar toestemming heeft om aan mijn achterste te komen :innocent:
En nee niet jij :P
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:22 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Olijfboompje schreef:
Iris93 schreef:

Haha sowieso dat er maar 1 iemand daar toestemming heeft om aan mijn achterste te komen :innocent:
En nee niet jij :P

Shit zeg, Nando heeft weer indruk gemaakt :(
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:31 

Hardtraxx Addict

Haha wtf zeg jij nu allemaal weer? :P
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:33 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:

Dunno, verveel mij.
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:38 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Iris93 schreef:

Dunno, verveel mij.

Dacht ik al, want dan kraam je altijd onzin uit :D
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:41 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Olijfboompje schreef:
Iris93 schreef:

Dunno, verveel mij.

Dacht ik al, want dan kraam je altijd onzin uit :D

:woot:
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:53 

Hardtraxx Veteran

Zit eraan te denken dit weekend weer eens x te gebruiken :whistle:
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:56 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

Junk!

Ik heb nog wel liggen :whistle:
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:56 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:

Junk!

Junk!

Ik heb niks liggen.
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:58 

mrazura schreef:

Junk!
Ik heb nog wel wat blauwe mCPP schijven liggen :whistle:

Donateur

Ik hou nu pauze tot Q-base. 11 weken, zijn bijna 3 maanden. Dan ga ik maar weer eens ouderwets de combinatie 4fmp en M doen :love:

Op Dominator denk ik voor het eerst speed proberen.

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:

Junk!

Mja ik heb ook nog ergens qdancejes liggen ben nu toch mn kamer aan het opruimen dus kom ze zo wel tegen :D Iemand enig idee hoelang speed goed blijft ik was aan het opruimen kwam ik opeens een lijntje tegen :lol:
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:04 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik hou nu pauze tot Q-base. 11 weken, zijn bijna 3 maanden. Dan ga ik maar weer eens ouderwets de combinatie 4fmp en M doen :love:

Op Dominator denk ik voor het eerst speed proberen.

Same here :yay:
Zelfde doelstelling! :D

De rest wordt denk peppen/nuchter :D
mrazura schreef:

Mja ik heb ook nog ergens qdancejes liggen ben nu toch mn kamer aan het opruimen dus kom ze zo wel tegen :D Iemand enig idee hoelang speed goed blijft ik was aan het opruimen kwam ik opeens een lijntje tegen :lol:
Die is gok ik zo niet meer goed :P
Naja, wel goed, maar ernstig in kwaliteit gedaald :P
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:07 

Hardtraxx Veteran

Decibel x, Q-base pep :P
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic