Taxi schreef:
Als je dat zou kunnen doen heel graag! Ben echt zeer benieuwd, en geeft voor mij de doorslag om het gewoon helemaal niet meer te doen bijvoorbeeld. Alvast bedankt iig.

No problemo.
Het enige basale wat ik weet over 4fmp is dat het vermoede invloed heeft op je serotonine receptoren i.v.m. de soortgelijke werking als MDMA.
Het kan echter ook zijn dat het redelijk werking op je dopamine heeft, wat ook logisch lijkt.
Ben zelf ook wel benieuwd nu.
Ik verdiep mij er vanavond in

Kevin-Raw schreef:
Verslavend is het nog niet bij mij hoor, heb het nu 2x gedaan. Het is gewoon dat ik het veel beter vind op feesten dan X, behalve de combi die is gruwelijk!!
Ik vind het gewoon relaxter dat ik veel helderder ben, en veel meer mee krijg van het feest ipv de hele tijd van me zelf te genieten
Free Festival doen we weer heerlijk de combi, daarna een break met alles tot Q-base

Haha, het was ook maar een grapje

Het bevalt jullie echter wel allemaal enorm en dat zegt wat over de aantrekkelijkheid van het spul.
Ik heb nu een maand stop gehad met pep en ben van plan binnenkort weer te nemen.
Waarschijnlijk weer totdat ik teveel hinder ondervind m.b.t. mijn neus.

Pommer schreef:
Jah maar je mag hier niet dealen

Nee maar ik denk dat ik het gewoon op bier ga doen as zaterdag

Wie zegt dat we dealen?

Je moet gewoon op een random feest naar een random persoon die in dit topic post toelopen