Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:28 

Donateur

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Geen dinsdag dip gehad en nu ook nergens last van :lol: en dat zonder htp en andere shizzle

GEWELDIG :thumbsup: ik hou van die 2 maanden pauze er tussen in xd

Same here :love:

Alleen wel wat meer moeite met uit bed komen haha :D :yawn:

Ja dat wel :lol: wordt echt oud..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:32 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Hahahahha, wordt oud? xd

Dat noem ik geen oud worden, maar gewoon moeite hebben met een ochtendritme hahaha :P
Pommer schreef:
Ik twijfel nog ff wat ik doe op WiSH en FF, ik wil sowieso 1tje helemaal nuchter gaan anders is het niet echt goed meer :P Maar welke...

Ik zou vol aan de pep gaan op Wish.
Free festival trouwens ook.

Pep ftw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:40 

Donateur

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Hahahahha, wordt oud? xd

Dat noem ik geen oud worden, maar gewoon moeite hebben met een ochtendritme hahaha :P
Pommer schreef:
Ik twijfel nog ff wat ik doe op WiSH en FF, ik wil sowieso 1tje helemaal nuchter gaan anders is het niet echt goed meer :P Maar welke...

Pep ftw!

+1000000 (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:42 

Hardtraxx Veteran

Pep geeft op feesten wel een lekkere opPEPper idd. Maar toch wel blij dat ik met al die rotzooi ben gestopt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:43 

Donateur

Rawbin schreef:
Pep geeft op feesten wel een lekkere opPEPper idd. Maar toch wel blij dat ik met al die rotzooi ben gestopt :P

haha geloof je niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:44 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

+1000000 (L)

Haha epic dit.
Eerst waren de meeste hier van pep...hmmsss, dat is toch verslavend enzo.

Nu is iedereen verliefd op pep xd

Jullie bevestigen de regel dat het verslavend is xd
Epic hahaha :loving:

Het is ook gewoon te fijn spul om op los te gaan :loving:
Rawbin schreef:

Alsk je tegenkom, lijntje doen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:44 

Hardtraxx Addict

Afgelopen zaterdag weer gesnoept, merkte dat ik er echt niks meer aan vond. Alle leuke aspecten van de keren daarvoor waren weg en ik moest een hele (Q-dance) droppen om ook maar iets te voelen. Daarna een half uurtje / uurtje een beetje gewaust, ging niet eens lekker ofzo, en dat was het. Echt heel apart. Mijn benen werden een beetje zwaar, mijn ogen begonen hevig te trillen. En ik kreeg helemaal een down toen we bij de hardcore stonden (niet qua energie, maar qua gevoel en waar ik over na dacht enzo). Denk dat ik voorlopig geen xtc meer doe, ik ben er ook wel resistent voor geloof ik. Moet altijd meer nemen dan (veel grotere en zwaardere) vrienden. (slik ADHD medicijnen, weet niet of het verband heeft). XTC zorgt er sowieso voor dat m'n ogen gaan hangen aslof ik 10 joints op heb, dus het werkt volgens mij al anders dan bij de meeste. Maar ik voelde me er eerst wel super goed bij, nu dus niet meer zo. Heb het trouwens pas 5 keer gedaan ofzo, verspreid over 3 of 4 maanden.

Dus... heeft er iemand een alternatief??? Haha Ik wil met Free wel wat doen, maar dan dus geen E. Speed wil ik wel proberen, maar ik hoorde dat je er eigenlijk alleen energiek van wordt. En dat gevoel ken ik na 19 jaar ADHD inmiddels wel.

[edit] Wazig, heb gezocht op internet en kwam dit tegen;
Citaat:
Mijn eerste pilletje (speed/mdma) was voor mij de eyeopener.
Iedereen om mij heen begon te stuiteren. Ik dacht...doe eens normaal joh! Maar toen kwam het tot mij. Ik ben rustig, zo rustig heb ik mij nog nooit gevoeld. Ik ben toen gaan googlen en kwam tot deze conclussie:
In de natuur:
- x - = +
Maar in het geval van adhers:
+ x + = -

Als Adhdér ben je een plus. De speed is een plus dus maakt het mij rustig.
Ik kan dan uuuuuren met mijn viendin lekker chilll op een matras liggen in de huiskamer. Eindelijk eens rustig kletsen over alles en nogwat. Echte rust in mijn kop!!! Ik moet zeggen dat de sex op XTC gebied er stukken op vooruit is gegaan hahaha

Dan zou speed dus ook geen zin hebben als ik deze vent moet geloven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:48 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Afgelopen zaterdag weer gesnoept, merkte dat ik er echt niks meer aan vond. Alle leuke aspecten van de keren daarvoor waren weg en ik moest een hele (Q-dance) droppen om ook maar iets te voelen. Daarna een half uurtje beetje gewaust, ging niet eens super lekker, en dat was het. Echt heel apart. Denk dat ik voorlopig geen xtc meer doe, ik ben er ook wel resistent voor geloof ik. (slik ADHD medicijnen, weet niet of het verband heeft). XTC zorgt er sowieso voor dat m'n ogen gaan hangen aslof ik 10 joints op heb, maar ik voelde me er eerst wel super goed bij, nu dus niet meer zo. Heb het trouwens pas 5 keer gedaan ofzo, verspreid over 3 of 4 maanden.

Dus... heeft er iemand een alternatief??? Haha Ik wil met Free wel wat doen, maar dan geen E. Speed wil ik wel proberen, maar ik hoorde dat je er eigenlijk alleen energiek van wordt. En dat gevoel ken ik na 19 jaar ADHD inmiddels wel.

Dat is redelijk logisch dat je er weinig van voelt.
Je hebt bijna elke maand XTC gebruikt en dat is niet bevorderlijk voor je hersentjes.
Pauze van minimaal twee maanden en het zal waarschijnlijk beter gaan.

Andere dingen die je kunt proberen op feestjes zijn 4fmp, methylone, speed en keta.
Alleen raad ik sommige hiervan jou niet aan zoals keta. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:50 

Bierkoning

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Hahahahha, wordt oud? xd

Pommer schreef:

Pep ftw!

Ik weet niet zo goed hoe ik aan pep moet komen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:50 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Minstens 10 mensen hier wel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:51 

Donateur

wachten tot het kerst is.. de sneeuw opvangen in een bakje, 3 maanden in de diepvriezer beetje terpentine erbij en cafeïne en taurine en klaar is de pep
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:53 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Taxi schreef:
Afgelopen zaterdag weer gesnoept, merkte dat ik er echt niks meer aan vond. Alle leuke aspecten van de keren daarvoor waren weg en ik moest een hele (Q-dance) droppen om ook maar iets te voelen. Daarna een half uurtje beetje gewaust, ging niet eens super lekker, en dat was het. Echt heel apart. Denk dat ik voorlopig geen xtc meer doe, ik ben er ook wel resistent voor geloof ik. (slik ADHD medicijnen, weet niet of het verband heeft). XTC zorgt er sowieso voor dat m'n ogen gaan hangen aslof ik 10 joints op heb, maar ik voelde me er eerst wel super goed bij, nu dus niet meer zo. Heb het trouwens pas 5 keer gedaan ofzo, verspreid over 3 of 4 maanden.

Dus... heeft er iemand een alternatief??? Haha Ik wil met Free wel wat doen, maar dan geen E. Speed wil ik wel proberen, maar ik hoorde dat je er eigenlijk alleen energiek van wordt. En dat gevoel ken ik na 19 jaar ADHD inmiddels wel.

Dat is redelijk logisch dat je er weinig van voelt.
Je hebt bijna elke maand XTC gebruikt en dat is niet bevorderlijk voor je hersentjes.
Pauze van minimaal twee maanden en het zal waarschijnlijk beter gaan.

Andere dingen die je kunt proberen op feestjes zijn 4fmp, methylone, speed en keta.
Alleen raad ik sommige hiervan jou niet aan zoals keta. :P

Haha, ja ik denk dat er misschien wel iets meer tijd tussen zat, laten we zeggen 5 tot 6 maanden. Alleen de laatste 3 keer was dus wel binnen 3 maanden. (Maand interval) Maar ik dacht het is er nu het seizoen voor, kan het wat vaker doen. Mijn vraag was meer of iemand weet wat de uitwerking van bijv. 4fmp is op iemand emt ADHD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:57 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
wachten tot het kerst is.. de sneeuw opvangen in een bakje, 3 maanden in de diepvriezer beetje terpentine erbij en cafeïne en taurine en klaar is de pep

xd
Taxi schreef:

Haha, ja ik denk dat er misschien wel iets meer tijd tussen zat, laten we zeggen 5 tot 6 maanden. Alleen de laatste 3 keer was dus wel binnen 3 maanden. (Maand interval) Maar ik dacht het is er nu het seizoen voor, kan het wat vaker doen. Mijn vraag was meer of iemand weet wat de uitwerking van bijv. 4fmp is op iemand emt ADHD.

Dan heb je nog te maken met een redelijke tolerantie :P

Uuuhm, dat weet ik eerlijk gezegd niet.
Dat kan ik vanavond wel even voor je uitzoeken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:58 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

xd
Taxi schreef:

Als je dat zou kunnen doen heel graag! Ben echt zeer benieuwd, en geeft voor mij de doorslag om het gewoon helemaal niet meer te doen bijvoorbeeld. Alvast bedankt iig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:59 

Bierkoning

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:

Jah maar je mag hier niet dealen :P Nee maar ik denk dat ik het gewoon op bier ga doen as zaterdag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 11:01 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Kevin-Raw schreef:

+1000000 (L)

Haha epic dit.
Eerst waren de meeste hier van pep...hmmsss, dat is toch verslavend enzo.

Nu is iedereen verliefd op pep xd

Jullie bevestigen de regel dat het verslavend is xd
Epic hahaha :loving:

Verslavend is het nog niet bij mij hoor, heb het nu 2x gedaan. Het is gewoon dat ik het veel beter vind op feesten dan X, behalve de combi die is gruwelijk!!
Ik vind het gewoon relaxter dat ik veel helderder ben, en veel meer mee krijg van het feest ipv de hele tijd van me zelf te genieten ;)
Free Festival doen we weer heerlijk de combi, daarna een break met alles tot Q-base :thumbup:

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 11:05 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Als je dat zou kunnen doen heel graag! Ben echt zeer benieuwd, en geeft voor mij de doorslag om het gewoon helemaal niet meer te doen bijvoorbeeld. Alvast bedankt iig. :)

No problemo.
Het enige basale wat ik weet over 4fmp is dat het vermoede invloed heeft op je serotonine receptoren i.v.m. de soortgelijke werking als MDMA.
Het kan echter ook zijn dat het redelijk werking op je dopamine heeft, wat ook logisch lijkt.

Ben zelf ook wel benieuwd nu.
Ik verdiep mij er vanavond in :thumbup:
Kevin-Raw schreef:

Verslavend is het nog niet bij mij hoor, heb het nu 2x gedaan. Het is gewoon dat ik het veel beter vind op feesten dan X, behalve de combi die is gruwelijk!!
Ik vind het gewoon relaxter dat ik veel helderder ben, en veel meer mee krijg van het feest ipv de hele tijd van me zelf te genieten ;)
Free Festival doen we weer heerlijk de combi, daarna een break met alles tot Q-base :thumbup:

Haha, het was ook maar een grapje :P
Het bevalt jullie echter wel allemaal enorm en dat zegt wat over de aantrekkelijkheid van het spul.
Ik heb nu een maand stop gehad met pep en ben van plan binnenkort weer te nemen.
Waarschijnlijk weer totdat ik teveel hinder ondervind m.b.t. mijn neus. :P
Pommer schreef:

Jah maar je mag hier niet dealen :P Nee maar ik denk dat ik het gewoon op bier ga doen as zaterdag :D

Wie zegt dat we dealen? :P
Je moet gewoon op een random feest naar een random persoon die in dit topic post toelopen :P :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 11:20 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Je moet gewoon op een random feest naar een random persoon die in dit topic post toelopen :P :love:

En als je toevallig naar de verkeerde loopt wordt je automatisch wel doorverwezen naar de volgende.. :innocent: Het zal niet de eerste keer zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 11:24 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:

En als je toevallig naar de verkeerde loopt wordt je automatisch wel doorverwezen naar de volgende.. :innocent: Het zal niet de eerste keer zijn :P

True that xd

Doorverwijzen komt mij heel bekend voor.
Jou ook zeker? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 11:25 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Taxi schreef:

Fuck tolerantie ;)! Vraag het maar een Chukkels en mij, elke keer gaat nog even lekker! :D

En dan komt het excuus, ja maar jullie nemen ook veel.. Nee dat valt best mee voor Chukkels ;) Heb hem op Empo en GZ en Defqon zien gaan op niet heel veel maar hij liep er prachtig bij :D

Olijfboompje schreef:
True that xd

Ja :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 11:32 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:

Fuck tolerantie ;)! Vraag het maar een Chukkels en mij, elke keer gaat nog even lekker! :D

En dan komt het excuus, ja maar jullie nemen ook veel.. Nee dat valt best mee voor Chukkels ;) Heb hem op Empo en GZ en Defqon zien gaan op niet heel veel maar hij liep er prachtig bij :D

Olijfboompje schreef:
True that xd

Ja :thumbdown:

Komt doordat jullie combineerden dat jullie zo lekker gingen.
Dat is mijn excuus. :P

Haha niet zeuren jij over doorverwijzingen :P
Wees blij, anders had je tong nog kapotter gegaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 11:38 

Hardtraxx Addict

Ho ho combineren! ;)

Ik combineer nooit, behalve met pep! heb een keer met 4-fmp gecombineerd en dat was helemaal geweldig ja :D!

Dus de rest van de keren is het eigenlijk gewoon alleen de x die voor de serotonine zorgt :) Maar nja, dan raad ik bij deze iedereen aan die niet meer lekker gaat op alleen mdma om een flinke lijn of bom pep te nemen voortijd! :D

Ik zal die foto binnenkort wel als avatar instellen met als onderschrift "Drugs are bad mkay". Misschien schrikt het af en kan ik dan gewoon rustig verder gaan met feesten ipv dat mensen mij gaan lastig vallen met doorverwijzingen etc. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 11:43 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Ho ho combineren! ;)

Ik combineer nooit, behalve met pep! heb een keer met 4-fmp gecombineerd en dat was helemaal geweldig ja :D!

Dus de rest van de keren is het eigenlijk gewoon alleen de x die voor de serotonine zorgt :) Maar nja, dan raad ik bij deze iedereen aan die niet meer lekker gaat op alleen mdma om een flinke lijn of bom pep te nemen voortijd! :D

Ik zal die foto binnenkort wel als avatar instellen met als onderschrift "Drugs are bad mkay". Misschien schrikt het af en kan ik dan gewoon rustig verder gaan met feesten ipv dat mensen mij gaan lastig vallen met doorverwijzingen etc. :/

Nouja, speed versterkt op de een of andere manier de werking met MDMA. Het heeft iig een bepaalde synergie.
Welke weet ik niet :P

Ik blijf mensen toch door verwijzen.
Je bent een opperjunkie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 11:54 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:
Ho ho combineren! ;)

Nouja, speed versterkt op de een of andere manier de werking met MDMA. Het heeft iig een bepaalde synergie.

Je bent een opperjunkie!

Dat eerste betwijfel ik, tweede ben ik het totaal niet mee eens.

Zou het niet zozeer versterken noemen namelijk.. Soms als ik minder pep heb genomen maak ik ook minder gebruik van mdma, en bij meer pep ook meer mdma! Maar het is lastig om te zeggen, aangezien heel veel andere factoren ook een rol spelen met hoeveel jij uiteindelijk gebruikt :) Enige wat ik wel zeker weet is dat het een geniale combi is :loving:

Mja, er zijn altijd betere combi's :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 11:57 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:
Ho ho combineren! ;)

Je bent een opperjunkie!

Dat eerste betwijfel ik, tweede ben ik het totaal niet mee eens.

Zou het niet zozeer versterken noemen namelijk.. Soms als ik minder pep heb genomen maak ik ook minder gebruik van mdma, en bij meer pep ook meer mdma! Maar het is lastig om te zeggen, aangezien heel veel andere factoren ook een rol spelen met hoeveel jij uiteindelijk gebruikt :) Enige wat ik wel zeker weet is dat het een geniale combi is :loving:

Mja, er zijn altijd betere combi's :whistle:

Dat eerste betwijfel ik totaal niet.
Tot nu toe iedereen die het heeft gedaan ervaart min of meer precies hetzelfde.

Dat je het met het tweede oneens bent boeit mij niet. :P

Er zijn heul veul mooie combi's. :loving:
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic