Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Olijfboompje wrote:
The Anim0l wrote:
Iris93 wrote:Jullie allemaal ja. Niet eens even heel hard op mij afrennen om me té knuffelen, nee, gewoon omdraaien en doorlopen. Als jullie me nou mee hadden genomen was ik van die zuiplap af geweest xD

je had er ook achteraan kunnen gaan rennen :p
Meeste mensen doen dat niet wanneer ze strompelende junks zien :P

moet ze ook nie klagen dat ze doorlopen :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
yay geen dip :yay: wel me tentamen verneukt :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Hier ook geen dip :yay: En helemaal blij omdat ik Trendwatching op de tiende punt gehaald heb :D Ik zie de toekomst met een lach tegemoet :D
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:Hier ook geen dip :yay: En helemaal blij omdat ik Trendwatching op de tiende punt gehaald heb :D Ik zie de toekomst met een lach tegemoet :D

bleh ik heb een 5,4.. .. .. ... .......

moest een 5.5 :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Lullig! Ik had een 5.7. Moest een... 5.7 ^^
Hardtraxx Addict
1571 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Olijfboompje wrote:
The Anim0l wrote:
je had er ook achteraan kunnen gaan rennen :p
Meeste mensen doen dat niet wanneer ze strompelende junks zien :P
Ik ben gewoon te goed voor deze wereld dat ik die kerel 1,5 km naar huis heb gesleept.
Het was te erg.
Maar vredelievend als ik ben.
En daarna was ik moe en ben ik gaan slapen om op Defqon nog energie te hebben >.<

roberttt wrote:yay geen dip :yay: wel me tentamen verneukt :thumbdown:
Ben ik blij dat ik vakantie heb :love:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Hier ook geen dip. :) Gister maar een potje vitamines gehaald en meteen 1 genomen in de middag. Weet niet of het geholpen heeft, want ik heb normaal ook nooit echt last van een dip. Toch wel chill. :D
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
dip's zijn voor losers :P
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Jurheinen wrote:dip's zijn voor losers :P
:huh:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Ik heb het ook nooit, en nu dus ook niet :)
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Een dip wil ik het niet noemen, maar een kut dag wel! :)

Het is hier gewoon nog steeds 32 graden en alle regen trekt langs Nijmegen heen.. Waardeloos! :thumbdown: Moet nog voor 2 tentamens leren en zit dus hele dag niets anders te doen dan rustig zitten met een ventilator, wanneer er wat wordt gelezen breekt het zweet me al weer uit :P

En tja, als ik deze vakken niet haal mag ik ze in de vakantie herkansen! Wat zal het toch een topvakantie worden! :(
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Squirrie wrote:Een dip wil ik het niet noemen, maar een kut dag wel! :)

Het is hier gewoon nog steeds 32 graden en alle regen trekt langs Nijmegen heen.. Waardeloos! :thumbdown: Moet nog voor 2 tentamens leren en zit dus hele dag niets anders te doen dan rustig zitten met een ventilator, wanneer er wat wordt gelezen breekt het zweet me al weer uit :P

En tja, als ik deze vakken niet haal mag ik ze in de vakantie herkansen! Wat zal het toch een topvakantie worden! :(
Same here, haat aan leren op zo'n dag! :thumbdown:
Tripzin '11 wrote: Ik ga vééééls te hard!
Haha, so true! :worship:
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
En nog iets wat me niet vrolijk maakt, nog steeds last van m'n tong :cry:

Dus ondanks alle supplementen en toevoegingen en gezond eten is het gewoon nog zwaar klote :)

Haha ja ik moest die tripzin er neer zetten, vond hem te vetjes! :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Wat een avond was dat vrijdag :worship: Denk er nog steeds met liefde aan terug! :loving:
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
Squirrie wrote:En nog iets wat me niet vrolijk maakt, nog steeds last van m'n tong :cry:

Dus ondanks alle supplementen en toevoegingen en gezond eten is het gewoon nog zwaar klote :)

Jij had echt gruwelijk veel bloed :oh:
Ik chill hem hier maximaal.
Chocomel en muziekje achter de pc.
Straks biertje erbij of glaasje wijn. Ik twijfel nog :$
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Iris93 wrote:
Squirrie wrote:En nog iets wat me niet vrolijk maakt, nog steeds last van m'n tong :cry:

Klopt! Vond het toen wel grappig :P Nu minder...

Zitten zelfs 2 wondjes, dacht dat het er maar 1 was.. mja..! Niets aan te doen hé! Lekker ijsjes eten en wachten totdat het hersteld is :)

Eigen schuld dus, hehe! :D

Ik zal met bier beginnen vanmiddag (lekker met dit weer) en vanavond afsluiten met wijn (in de tuin :D)! En wijn na bier geeft plezier dus moet wat worden :thumbsup:
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
Squirrie wrote:
Iris93 wrote:
Klopt! Vond het toen wel grappig :P Nu minder...

Zitten zelfs 2 wondjes, dacht dat het er maar 1 was.. mja..! Niets aan te doen hé! Lekker ijsjes eten en wachten totdat het hersteld is :)

Eigen schuld dus, hehe! :D

Ik zal met bier beginnen vanmiddag (lekker met dit weer) en vanavond afsluiten met wijn (in de tuin :D)! En wijn na bier geeft plezier dus moet wat worden :thumbsup:
Ik had helemaal nergens last van zondag. Stak alleen nog hier en daar mn tong uit. Gelukkig is dat niet gebeurd bij klanten aan tafel op het werk haha :lol:
En spierpijn in mn achterste en later op de avond barstende hoofdpijn. Maar dat was het :D

Ik denk idd ook dat ik maar begin met een biertje. :loving:
B
Hier geen dip, voel me alleen beetje sloom maar dat had ik gisterochtend ook dus zal na een lekker ontbijtje wel over zijn. :)
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Heb ook nergens last van gehad behalve van wat extra uitputting maar dat had ik nuchter ook gehad na zo een weekendje. :P

En zo snel dat het allemaal gaat is Wish al bijna, juist extra zin in omdat ik na beste lange tijd nog maar eens nuchter een feestje ga bezoeken. De enige drugs die ik daar zal nuttigen is muziek uit de Insomnia area. :loving:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ook geen dip alleen beetje moe... komt vast door dit rare weer :P
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Voor mij geen x meer op hardstyle/hardcore feesten, pep is zoveel leuker op zo een feest! :love:
B
DarkBeatz wrote:Voor mij geen x meer op hardstyle/hardcore feesten, pep is zoveel leuker op zo een feest! :love:
True, pep is leuker. Ik ga er alleen wel langere pauzes mee houden als x omdat het verslavender is.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Banaanslak wrote:
DarkBeatz wrote:Voor mij geen x meer op hardstyle/hardcore feesten, pep is zoveel leuker op zo een feest! :love:
True, pep is leuker. Ik ga er alleen wel langere pauzes mee houden als x omdat het verslavender is.
Maar minder schadelijk ;)!

Dus tja, wat heb je liever hé... :P
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Pep + xtc :worship:
B
Squirrie wrote:
Banaanslak wrote:
Maar minder schadelijk ;)!

Dus tja, wat heb je liever hé... :P
Minder schadelijk? Wat is daarvan je bron? naar mijn weten is het namelijk schadelijker.
EDIT: http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.pdf hier staat dat speed schadelijker is, en bij die documentaire van de BBC waar ze een ranking gemaakt hebben van schadelijkheid van drugs stond speed ook schadelijker als xtc.