Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:07 

heerlijk die verhalen :lol:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:10 

Donateur

nou ik keek die moeder recht in de ogen.. ze was ook zo weer weg :p waarschijnlijk een enge blik xd
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:13 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Nando schreef:
Banaanslak schreef:
Nando is een dodelijk wapen als ie mdma op heeft!

Idd, dus pas maar op. :evil:

Heb ik even geluk dat mijn pijngrens ziek hoog ligt :D

Haha idd. :D Misschien ga ik wel door die pijngrens heen joh. :oh: Vraag Banaanslak maar. :P
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:17 

Nando schreef:
Iris93 schreef:
Nando schreef:
Idd, dus pas maar op. :evil:

Heb ik even geluk dat mijn pijngrens ziek hoog ligt :D

Haha idd. :D Misschien ga ik wel door die pijngrens heen joh. :oh: Vraag Banaanslak maar. :P

Jij gaat zelfs door de pijngrens van Chuck Norris heen! Het was dat ik verdovende middelen op had op dat moment, anders had ik de rest van defqon in een rolstoel aan de beademing moeten doorbrengen. :oh:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:54 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
Owh boy, ik had op defqon ook weer eens 3 kwartjes achter de kiezen... Een vriendin van me had in een keer 6 vingers! :lol: mooiste was dat zij het zelf ook zag :P

Eey Jurriën, ook weer boven water jongen :D ?
Welke vriendin had er zoveel op?

Yep ik leef zeker weer! Jammer dat ik je niet heb gezien oude paling van me :(
Was eigenlijk de bedoeling dat we samen zouden meeten bij JoS, maar had echt totaal geen tijdsbesef meer! :lol: volgende feestje maar even een dansje maken.
Maar ik ga geen namen noemen, weet niet of ze dat wel kan waarderen :$
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 21:17 

Drugs >.<
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 21:26 

Hardtraxx Veteran

Ik had zwaar gaan chillen tussen die dronken pubers :P

Vooral met zijn zusje haha :P
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 21:43 

Hardtraxx Addict

Haha ja ik was dat meisje die met die dronken duitser in die blauwe polo meesleepte :p
Wat een klus was dat. Die kerel was echt ver heen :oh:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 21:58 

Hardtraxxer

hallo allemaal..!! vraagje:D

Iemand wel is gehoord van mannetjes? Staat iig een hoofd op! (xtc) volgens die gast zijn ze wit. kan ze alleen nergens vinden op internet!?!?

Mzzzl
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:06 

Hardtraxx Addict

blackrosa schreef:

Iemand wel is gehoord van mannetjes? Staat iig een hoofd op! (xtc) volgens die gast zijn ze wit. kan ze alleen nergens vinden op internet!?!?

Mzzzl

Zoek even op wandelaartjes.. Misschien bedoelt hij die ;) Kunnen volgens mij blauw en wit zijn, en anders moet je even vragen wat voor 'bijnaam' de pil heeft ;) Vaak kan je daarmee op google wel genoeg vinden :D

Iris93 schreef:
Haha ja ik was dat meisje die met die dronken duitser in die blauwe polo meesleepte :p

Aaah zo :D Jaa dan hebben we je inderdaad wel gezien :$ Maar wij liepen ook allemaal snel deprimerend weer terug naar huis dus toonden weinig aandacht voor wat er nog meer op straat gebeurde :P
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:16 

Hardtraxxer

Squirrie schreef:
blackrosa schreef:

Mzzzl
Zoek even op wandelaartjes.. Misschien bedoelt hij die ;) Kunnen volgens mij blauw en wit zijn, en anders moet je even vragen wat voor 'bijnaam' de pil heeft ;) Vaak kan je daarmee op google wel genoeg vinden :D

Okee bedankt man! enig idee of die goed zijn waar jij het over hebt?
Ik had groene olifantjes maar die zijn helaas op! :mad:

En nog een andere vraag wat is er leuker en lekkerder volgens jullie. MDMA Kristallen of gewoon een goed pilletje?
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:25 

Hardtraxx Addict

Squirrie schreef:
Iris93 schreef:

Aaah zo :D Jaa dan hebben we je inderdaad wel gezien :$ Maar wij liepen ook allemaal snel deprimerend weer terug naar huis dus toonden weinig aandacht voor wat er nog meer op straat gebeurde :P

Ik riep nog naar Chris en zei nog wat en hij keek heel wazig terug en liep toen verder :huh:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:36 

Donateur

Haha echt serieus sommige mensen hier gebruiken meer drugs op een dag dan ik in een heel jaar xd
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:46 

Donateur

dawasiknie schreef:
Haha echt serieus sommige mensen hier gebruiken meer drugs op een dag dan ik in een heel jaar xd

pff ja hoor.,.
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:53 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:

pff ja hoor.,.

haha..! lol! maar wat raden jullie aan voor op Decibel?? :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:55 

Donateur

blackrosa schreef:
roberttt schreef:
dawasiknie schreef:

pff ja hoor.,.

haha..! lol! maar wat raden jullie aan voor op Decibel?? :thumbsup:

200mg Ketamine
24mg 2CB
7 Lachgas patronen
570mg MDMA
1 gram speed
7ml GBL

:p dan moet je een goed feeske hebben
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:58 

Hardtraxxer

Nee joh das niks! heb ik gisteren nog gedaan! :woot:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 23:00 

Donateur

blackrosa schreef:
Nee joh das niks! heb ik gisteren nog gedaan! :woot:

Ja k ook .. :lol:

overleef je nooit
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 00:21 

Hardtraxx Addict

Iris93 schreef:
Squirrie schreef:
Iris93 schreef:

Ik riep nog naar Chris en zei nog wat en hij keek heel wazig terug en liep toen verder :huh:

Klopt! :D

Toen wenste Chris je nog wel succes met het verslepen van die dronken man! :D Maar Chris wazig? :whistle: :D
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 00:36 

Hardtraxx Addict

Jullie allemaal ja. Niet eens even heel hard op mij afrennen om me té knuffelen, nee, gewoon omdraaien en doorlopen. Als jullie me nou mee hadden genomen was ik van die zuiplap af geweest xD
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 01:21 

Hardtraxx Veteran

blackrosa schreef:
En nog een andere vraag wat is er leuker en lekkerder volgens jullie. MDMA Kristallen of gewoon een goed pilletje?

Kristallen voor thuis, pillen op een feest :)
Iris93 schreef:
Jullie allemaal ja. Niet eens even heel hard op mij afrennen om me té knuffelen, nee, gewoon omdraaien en doorlopen. Als jullie me nou mee hadden genomen was ik van die zuiplap af geweest xD

We hadden niet het spul op om te knuffelen haha. Dat we wazig waren had je goed haha :P Maar gewoon laten liggen die gast joh, kut Duitser :P
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 08:51 

Donateur

een kleine dinsdagdip is aanwezig :( Hopelijk is deze dag snel voorbij.
GELUKKIG SCHIJNT DE ZON HIER AL NIET MEER!!! dus ik hoef niet te balen op me werk! :D

http://www.buienradar.nl :woot:

BTW: staat al in actuele topic, maar schijnt ook in Nederland te zijn!!

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/ ... rven.dhtml

Citaat:
Vervuilde coke laat neuzen en oren afsterven
Handelaren versnijden harddrug met levamisol© Thinkstock
Cocaïne wordt op grote schaal vermengd met een stof die bij drugsgebruikers een afstervende huid kan veroorzaken. In Amerika zijn al de eerste slachtoffers opgenomen met rottende oren en neuzen. Ook in Nederland is al een gebruiker ziek geworden van deze vervuilde cocaïne.

Dat meldt het AD vandaag. De krant schrijft dat de harddrug de ernstige bijwerkingen krijgt doordat het wordt vermengd met levamisol. Tot zes jaar geleden wisten alleen dierenartsen wat ze met deze stof moesten. Zij gebruiken het al jaren om varkens en runderen van wormen af te helpen.

Explosief gestegen
Drugshandelaren blijken dit poeder nu ook massaal te gebruiken om cocaïne te versnijden. In Amerika is 80 procent van de cocaïne inmiddels vermengd met levamisol, maar ook in Nederland is het gebruik ervan sinds 2005 explosief gestegen, blijkt uit cijfers van het Trimbos-instituut. 60 tot 70 procent van de cocaïne die gebruikers vrijwillig laten testen, bevat sporen van levamisol.

'Dat cocaïne wordt vermengd is van alle tijden. Vroeger gebeurde dat met mannitol. Nu zien we dat het gebeurt met levamisol', zegt Sander Rigter, wetenschappelijk medewerker bij het Trimbos-instituut. Onduidelijk is waarom juist deze stof wordt gebruikt.

Immuunsysteem
Volgens waarnemend hoofd Irma de Vries van het Nationaal Vergiftigingen Informatie Centrum (NVIC) kan de huid afsterven doordat levamisol bij langdurige inname het immuunsysteem aantast. De Vries bracht de omvang van het probleem in kaart. 'Het aantal witte bloedlichaampjes gaat omlaag en dat vermindert de weerstand. Hierdoor kunnen bloedvaatjes gaan ontsteken en uiteindelijk afsterven.' (Redactie)
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 09:30 

Donateur

Die paar dagen vrij na Defqon doen me overduidelijk goed. Kan tenminste lekker mn rust pakken.
Voel me behoorlijk stabiel. Heb zondag en gisteren ook 2 caps 5htp voor het slapen gaan gepakt...

Juich nog niet te vroeg want ik zie het wel weer gebeuren dat die dip nog ff komt, maar iig niet zo ernstig als na GZ dat ik me serieus 3 dagen kut voelde.
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 09:33 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:

je had er ook achteraan kunnen gaan rennen :p
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 09:43 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Iris93 schreef:

je had er ook achteraan kunnen gaan rennen :p

Meeste mensen doen dat niet wanneer ze strompelende junks zien :P
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic