Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:17 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
roberttt schreef:
hmm stil is? er werd ons verteld dat ie alleen thuis was ! toen we daar aankwamen stond er een dronken meisje van 13 in de kamer..

Tsja? wat valt er dan te doen -.- helemaal niets.....

en gelukkig de andere 4 waaronder chris waren ook kats vdk

maarja ;) denk er maar over wat je wilt.

Nou lief doen! :oh:
Niemand op dat moment in het huis aanwezig was nog helder dus dat scheelt.

Uh, true. M'n zusje lag voor apegapen. 13 jaar en nog erger vdk van de drank dan ik van andere shizzle. xd En toen m'n broertje thuis kwam waren er wel een paar helder. En volgens mij kwam jouw moeder ook nog binnen op zoek naar jouw broertje. Hoe die binnen is gekomen? Al sla je me dood haha.

Maar toen jij weg ging, gingen wij nog vrolijk door met afteren, waardoor het vaagheidsniveau nog hoger kwam te liggen en het algehele niveau hopeloos naar beneden zakte :lol:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Iris93 schreef:
roberttt schreef:
hmm stil is? er werd ons verteld dat ie alleen thuis was ! toen we daar aankwamen stond er een dronken meisje van 13 in de kamer..

Tsja? wat valt er dan te doen -.- helemaal niets.....

en gelukkig de andere 4 waaronder chris waren ook kats vdk

maarja ;) denk er maar over wat je wilt.

Nou lief doen! :oh:
Niemand op dat moment in het huis aanwezig was nog helder dus dat scheelt.

Uh, true. M'n zusje lag voor apegapen. 13 jaar en nog erger vdk van de drank dan ik van andere shizzle. xd En toen m'n broertje thuis kwam waren er wel een paar helder. En volgens mij kwam jouw moeder ook nog binnen op zoek naar jouw broertje. Hoe die binnen is gekomen? Al sla je me dood haha.

Maar toen jij weg ging, gingen wij nog vrolijk door met afteren, waardoor het vaagheidsniveau nog hoger kwam te liggen en het algehele niveau hopeloos naar beneden zakte :lol:

gaat t elke keer zo? :D
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:21 

Hardtraxx Veteran

Nou, preparties en afterparties zijn geen feestjes om snel te gaan slapen... :whistle:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:21 

Donateur

oh ja wtf.. er kwam ook nog een vrouw binnen :/ Had er echt het huis uitgeschopt als ik jou was..

En al die vriendjes van je broertje ook.. stelletje stumpers :/ geilen op je zusje van 13.. HOE KON JE HET TOELATEN@
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:22 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nou, preparties en afterparties zijn geen feestjes om snel te gaan slapen... :whistle:

nee ok :p maar als je op een gegeven moment niet meer weet ie er binnen is en er mensen zomer naar binne kunne wandelen :D
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:26 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Chukkels schreef:

nee ok :p maar als je op een gegeven moment niet meer weet ie er binnen is en er mensen zomer naar binne kunne wandelen :D

Volgens mij liepen er op een gegeven moment een stuk of 20 mensen door mijn huis. Maar m'n broertje en zusje waren ook thuis. Alleen ik was niet toonbaar genoeg om even aan de bel te trekken en de orde te herstellen. :P
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:28 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
The Anim0l schreef:
Chukkels schreef:

Volgens mij liepen er op een gegeven moment een stuk of 20 mensen door mijn huis. Maar m'n broertje en zusje waren ook thuis. Alleen ik was niet toonbaar genoeg om even aan de bel te trekken en de orde te herstellen. :P

hahaha lol dan moeten je broertje en zusje wel erg lief zijn :D
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:30 

Hardtraxx Addict

Kwam er ook nog een vrouw/moeder binnen ja? :P Volgens mij lag ik toen al heerlijk te slapen :sleep: Dat heb ik iig niet meegekregen :D
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:37 

Donateur

Squirrie schreef:
Kwam er ook nog een vrouw/moeder binnen ja? :P Volgens mij lag ik toen al heerlijk te slapen :sleep: Dat heb ik iig niet meegekregen :D

ja was je ook nog bij :p
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:43 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Squirrie schreef:

Lichamelijk was hij erbij ja ^^
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:44 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Squirrie schreef:

Lichamelijk was hij erbij ja ^^

Ooowh.. Nja, heb er iig geen last van gehad :D

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Nando is een dodelijk wapen als ie mdma op heeft!

Idd, dus pas maar op. :evil:

Donateur

hahah xd nou ik wel.. je loopt toch niet zomaar naar binnen? aso's in kampen
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:48 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:

Sowieso alleen maar tuig gezien!! Vrijdag was het al één groot drama :P

Een karig droog broodje met een oude hamburger erop die jullie namen, volk wat elkaar overeind moest houden na flink wat alcohol, zeurende en schreeuwende en provocerende mensen door de straten.. SCHANDALIG! :D
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:49 

Hardtraxx Veteran

Was weer een gekkenhuis zo te lezen :P
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:50 

roberttt schreef:

Kampers in kampen? maandagavond kutgrap :x
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:50 

Donateur

Squirrie schreef:
roberttt schreef:

Een karig droog broodje met een oude hamburger erop die jullie namen, volk wat elkaar overeind moest houden na flink wat alcohol, zeurende en schreeuwende en provocerende mensen door de straten.. SCHANDALIG! :D

pff ja inderdaad.. aso's..

Die Marokkaan dan :p loopt ie langs kijkt ie ons aan met ze stoere kop.. Doet ie ze zonnebril op hahaha

Echt wou hem wel afmaken :lol:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:55 

Hardtraxx Veteran

Kampen heeft weer een goede naam gekregen hier op Hardtraxx haha :P

Echt kutvolk loopt hier rond. Dat ik daar ooit heb tussengelopen :') (nu komt die emo wel goed van pas :$ )
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:57 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
oh ja wtf.. er kwam ook nog een vrouw binnen :/ Had er echt het huis uitgeschopt als ik jou was..

En al die vriendjes van je broertje ook.. stelletje stumpers :/ geilen op je zusje van 13.. HOE KON JE HET TOELATEN@

die vrouw was toevallig wel mijn moeder hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha xD

En bedankt nog he chukkels. Ik loop hier ook rond :oh:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:01 

Donateur

Iris93 schreef:
roberttt schreef:

die vrouw was toevallig wel mijn moeder hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha xD

Nou sorry hoor.. maar ik vind dat je moet aanbellen als je ergens naar binnen gaat ;) Niet zomaar naar binnen lopen..
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:01 

Hardtraxx Addict

Iris93 schreef:
roberttt schreef:

Hahahaha! :P

Jaa maar wij hadden het over de vrijdag hé, toen hebben we jou niet rond zien lopen dus jij behoort nog tot de goede mensen uit kampen, samen met Christian.. de rest .. hooooopeloos :P
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:03 

Hardtraxx Addict

Squirrie schreef:
roberttt schreef:

omg. Erg dit. Ten 1e was het mijn moeder die binnen kwam.lopen. op zoek naar mn broertje die 4u te laat thuis was. En ik was degene die jullie vrijdagnacht tegenkwamen die die ontzettend dronken duitser naar huis aan het sleuren/tillen was :$
Volgens mij laat ik wel weer een beste indruk achter hahaha.
Jullie zagen me vrijdag wel dus haha.

Tsja als de deur open staat en iedereen loopt in en uit en je zoon is al 4 uur kwijt en zegt dat ie daar slaapt.
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:06 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Banaanslak schreef:
Nando is een dodelijk wapen als ie mdma op heeft!

Idd, dus pas maar op. :evil:

Heb ik even geluk dat mijn pijngrens ziek hoog ligt :D
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:07 

Donateur

lol liep jij ook nog in de stad..
Bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:07 

Hardtraxx Addict

Iris93 schreef:
Squirrie schreef:
roberttt schreef:

omg. Erg dit. Ten 1e was het mijn moeder die binnen kwam.lopen. op zoek naar mn broertje die 4u te laat thuis was. En ik was degene die jullie vrijdagnacht tegenkwamen die die ontzettend dronken duitser naar huis aan het sleuren/tillen was :$
Volgens mij laat ik wel weer een beste indruk achter hahaha.
Jullie zagen me vrijdag wel dus haha.

Tsja als de deur open staat en iedereen loopt in en uit en je zoon is al 4 uur kwijt en zegt dat ie daar slaapt.

Was jij dat? :P

Naja kijk als je nu gewoon dat niet had gezegd had ik het nooit geweten :innocent:

Maar ik heb je moeder niet gezien of gehoord hoor, dus geen last van gehad :D
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic