Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
roberttt schreef:
hmm stil is? er werd ons verteld dat ie alleen thuis was ! toen we daar aankwamen stond er een dronken meisje van 13 in de kamer..

Tsja? wat valt er dan te doen -.- helemaal niets.....

en gelukkig de andere 4 waaronder chris waren ook kats vdk

maarja ;) denk er maar over wat je wilt.


Nou lief doen! :oh:
Niemand op dat moment in het huis aanwezig was nog helder dus dat scheelt.

Uh, true. M'n zusje lag voor apegapen. 13 jaar en nog erger vdk van de drank dan ik van andere shizzle. xd En toen m'n broertje thuis kwam waren er wel een paar helder. En volgens mij kwam jouw moeder ook nog binnen op zoek naar jouw broertje. Hoe die binnen is gekomen? Al sla je me dood haha.

Maar toen jij weg ging, gingen wij nog vrolijk door met afteren, waardoor het vaagheidsniveau nog hoger kwam te liggen en het algehele niveau hopeloos naar beneden zakte :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Iris93 schreef:
roberttt schreef:
hmm stil is? er werd ons verteld dat ie alleen thuis was ! toen we daar aankwamen stond er een dronken meisje van 13 in de kamer..

Tsja? wat valt er dan te doen -.- helemaal niets.....

en gelukkig de andere 4 waaronder chris waren ook kats vdk

maarja ;) denk er maar over wat je wilt.


Nou lief doen! :oh:
Niemand op dat moment in het huis aanwezig was nog helder dus dat scheelt.

Uh, true. M'n zusje lag voor apegapen. 13 jaar en nog erger vdk van de drank dan ik van andere shizzle. xd En toen m'n broertje thuis kwam waren er wel een paar helder. En volgens mij kwam jouw moeder ook nog binnen op zoek naar jouw broertje. Hoe die binnen is gekomen? Al sla je me dood haha.

Maar toen jij weg ging, gingen wij nog vrolijk door met afteren, waardoor het vaagheidsniveau nog hoger kwam te liggen en het algehele niveau hopeloos naar beneden zakte :lol:


gaat t elke keer zo? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, preparties en afterparties zijn geen feestjes om snel te gaan slapen... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

oh ja wtf.. er kwam ook nog een vrouw binnen :/ Had er echt het huis uitgeschopt als ik jou was..

En al die vriendjes van je broertje ook.. stelletje stumpers :/ geilen op je zusje van 13.. HOE KON JE HET TOELATEN@
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nou, preparties en afterparties zijn geen feestjes om snel te gaan slapen... :whistle:



nee ok :p maar als je op een gegeven moment niet meer weet ie er binnen is en er mensen zomer naar binne kunne wandelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Chukkels schreef:
Nou, preparties en afterparties zijn geen feestjes om snel te gaan slapen... :whistle:



nee ok :p maar als je op een gegeven moment niet meer weet ie er binnen is en er mensen zomer naar binne kunne wandelen :D

Volgens mij liepen er op een gegeven moment een stuk of 20 mensen door mijn huis. Maar m'n broertje en zusje waren ook thuis. Alleen ik was niet toonbaar genoeg om even aan de bel te trekken en de orde te herstellen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
The Anim0l schreef:
Chukkels schreef:
Nou, preparties en afterparties zijn geen feestjes om snel te gaan slapen... :whistle:



nee ok :p maar als je op een gegeven moment niet meer weet ie er binnen is en er mensen zomer naar binne kunne wandelen :D

Volgens mij liepen er op een gegeven moment een stuk of 20 mensen door mijn huis. Maar m'n broertje en zusje waren ook thuis. Alleen ik was niet toonbaar genoeg om even aan de bel te trekken en de orde te herstellen. :P



hahaha lol dan moeten je broertje en zusje wel erg lief zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kwam er ook nog een vrouw/moeder binnen ja? :P Volgens mij lag ik toen al heerlijk te slapen :sleep: Dat heb ik iig niet meegekregen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Kwam er ook nog een vrouw/moeder binnen ja? :P Volgens mij lag ik toen al heerlijk te slapen :sleep: Dat heb ik iig niet meegekregen :D

ja was je ook nog bij :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Squirrie schreef:
Kwam er ook nog een vrouw/moeder binnen ja? :P Volgens mij lag ik toen al heerlijk te slapen :sleep: Dat heb ik iig niet meegekregen :D

ja was je ook nog bij :p

Lichamelijk was hij erbij ja ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Squirrie schreef:
Kwam er ook nog een vrouw/moeder binnen ja? :P Volgens mij lag ik toen al heerlijk te slapen :sleep: Dat heb ik iig niet meegekregen :D

ja was je ook nog bij :p

Lichamelijk was hij erbij ja ^^


Ooowh.. Nja, heb er iig geen last van gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Nando is een dodelijk wapen als ie mdma op heeft!

Idd, dus pas maar op. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hahah xd nou ik wel.. je loopt toch niet zomaar naar binnen? aso's in kampen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
hahah xd nou ik wel.. je loopt toch niet zomaar naar binnen? aso's in kampen


Sowieso alleen maar tuig gezien!! Vrijdag was het al één groot drama :P

Een karig droog broodje met een oude hamburger erop die jullie namen, volk wat elkaar overeind moest houden na flink wat alcohol, zeurende en schreeuwende en provocerende mensen door de straten.. SCHANDALIG! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

Was weer een gekkenhuis zo te lezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:50 
 

roberttt schreef:
hahah xd nou ik wel.. je loopt toch niet zomaar naar binnen? aso's in kampen

Kampers in kampen? maandagavond kutgrap :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
roberttt schreef:
hahah xd nou ik wel.. je loopt toch niet zomaar naar binnen? aso's in kampen


Sowieso alleen maar tuig gezien!! Vrijdag was het al één groot drama :P

Een karig droog broodje met een oude hamburger erop die jullie namen, volk wat elkaar overeind moest houden na flink wat alcohol, zeurende en schreeuwende en provocerende mensen door de straten.. SCHANDALIG! :D


pff ja inderdaad.. aso's..

Die Marokkaan dan :p loopt ie langs kijkt ie ons aan met ze stoere kop.. Doet ie ze zonnebril op hahaha

Echt wou hem wel afmaken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kampen heeft weer een goede naam gekregen hier op Hardtraxx haha :P

Echt kutvolk loopt hier rond. Dat ik daar ooit heb tussengelopen :') (nu komt die emo wel goed van pas :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
oh ja wtf.. er kwam ook nog een vrouw binnen :/ Had er echt het huis uitgeschopt als ik jou was..

En al die vriendjes van je broertje ook.. stelletje stumpers :/ geilen op je zusje van 13.. HOE KON JE HET TOELATEN@

die vrouw was toevallig wel mijn moeder hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha xD

En bedankt nog he chukkels. Ik loop hier ook rond :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
roberttt schreef:
oh ja wtf.. er kwam ook nog een vrouw binnen :/ Had er echt het huis uitgeschopt als ik jou was..

En al die vriendjes van je broertje ook.. stelletje stumpers :/ geilen op je zusje van 13.. HOE KON JE HET TOELATEN@

die vrouw was toevallig wel mijn moeder hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha xD

En bedankt nog he chukkels. Ik loop hier ook rond :oh:


Nou sorry hoor.. maar ik vind dat je moet aanbellen als je ergens naar binnen gaat ;) Niet zomaar naar binnen lopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
roberttt schreef:
oh ja wtf.. er kwam ook nog een vrouw binnen :/ Had er echt het huis uitgeschopt als ik jou was..

En al die vriendjes van je broertje ook.. stelletje stumpers :/ geilen op je zusje van 13.. HOE KON JE HET TOELATEN@

die vrouw was toevallig wel mijn moeder hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha xD

En bedankt nog he chukkels. Ik loop hier ook rond :oh:


Hahahaha! :P

Jaa maar wij hadden het over de vrijdag hé, toen hebben we jou niet rond zien lopen dus jij behoort nog tot de goede mensen uit kampen, samen met Christian.. de rest .. hooooopeloos :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
roberttt schreef:
hahah xd nou ik wel.. je loopt toch niet zomaar naar binnen? aso's in kampen


Sowieso alleen maar tuig gezien!! Vrijdag was het al één groot drama :P

Een karig droog broodje met een oude hamburger erop die jullie namen, volk wat elkaar overeind moest houden na flink wat alcohol, zeurende en schreeuwende en provocerende mensen door de straten.. SCHANDALIG! :D

omg. Erg dit. Ten 1e was het mijn moeder die binnen kwam.lopen. op zoek naar mn broertje die 4u te laat thuis was. En ik was degene die jullie vrijdagnacht tegenkwamen die die ontzettend dronken duitser naar huis aan het sleuren/tillen was :$
Volgens mij laat ik wel weer een beste indruk achter hahaha.
Jullie zagen me vrijdag wel dus haha.

Tsja als de deur open staat en iedereen loopt in en uit en je zoon is al 4 uur kwijt en zegt dat ie daar slaapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Banaanslak schreef:
Nando is een dodelijk wapen als ie mdma op heeft!

Idd, dus pas maar op. :evil:


Heb ik even geluk dat mijn pijngrens ziek hoog ligt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

lol liep jij ook nog in de stad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Squirrie schreef:
roberttt schreef:
hahah xd nou ik wel.. je loopt toch niet zomaar naar binnen? aso's in kampen


Sowieso alleen maar tuig gezien!! Vrijdag was het al één groot drama :P

Een karig droog broodje met een oude hamburger erop die jullie namen, volk wat elkaar overeind moest houden na flink wat alcohol, zeurende en schreeuwende en provocerende mensen door de straten.. SCHANDALIG! :D

omg. Erg dit. Ten 1e was het mijn moeder die binnen kwam.lopen. op zoek naar mn broertje die 4u te laat thuis was. En ik was degene die jullie vrijdagnacht tegenkwamen die die ontzettend dronken duitser naar huis aan het sleuren/tillen was :$
Volgens mij laat ik wel weer een beste indruk achter hahaha.
Jullie zagen me vrijdag wel dus haha.

Tsja als de deur open staat en iedereen loopt in en uit en je zoon is al 4 uur kwijt en zegt dat ie daar slaapt.


Was jij dat? :P

Naja kijk als je nu gewoon dat niet had gezegd had ik het nooit geweten :innocent:

Maar ik heb je moeder niet gezien of gehoord hoor, dus geen last van gehad :D
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic