Eens met beide hier. De reden waarom ik probeer om mij niet met corona te bemoeien. Ik weet niet meer wat ik moet geloven. Ik ben geen viroloog of een bioloog. Het kost zoveel tijd en energie om onderzoek te doen naar dit alles en dan nog kun je het goed fout hebben omdat je ook maar een internet onderzoeker bent.Broken Balance wrote:Eens met dit. Wel lastig natuurlijk omdat iedereen "claimt" zijn huiswerk te hebben gedaan. Echter is dit vaak emotioneel gedreven zoals gezegd en natuurlijk pakt iedereen net graag de stukjes informatie die hun standpunt kracht bij zetten. Daarbij word me iets te vaak ook context compleet weggelaten.Mystic wrote:
Iedereen claimt maar zijn eigen feiten te hebben, en er worden heel wat dingen de ether in gedonderd.
Maar ik vind het inderdaad soms ook wel eng als mensen betogen dat enkel virologen recht van spreken hebben
omdat zij er voor hebben geleerd. Al ben ik wel van mening dat als je iets verkondigt, je ook echt dan
je huiswerk moet hebben gedaan. Op journalistiek niveau. Op dit moment is er een soort informatieoorlog,
en je kan er door beide kanten erg door meegesleurd worden.
Lastig allemaal.
Last edited by makrooy on 28 Sep 2020 12:04, edited 1 time in total.