Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Chukkels schreef:
Dan neem ik terug wat ik heb gezegd. Je hebt blijkbaar totaal geen zelfkennis. Jammer, ben je gisteren toch net iets te ver gegaan :(

Verder doen mensen hier irritant en heb ik nog een keer naar het afschuwelijke nummer moeten luisteren. Mijn mening betreffende het faallied is voor 0,0 veranderd. Troep dit!


Wat een onzinverhaal zeg.. Dit is net zulke troep als het nummer zelf :thumbdown:

Je vind het evenveel troep als het nummer?
En jij vond het nummer toch vet?
Dan vind je het dus geen troep.
En is mijn post dus op waarheid berust.

Om met de woorden van mijn dertien-jarige zusje te spreken:

Citaat:
UITGELULD!!!


:D

Ot: nog steeds een graflelijk nummer. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima nummer, maar niet voor een decibel anthem. House gedeelte moeten ze ook achterwegen laten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:46 
 

Dat wordt dus Zany ontwijken op de main... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net als je dacht dat de Decibel Anthems niet dieper konden zinken -en Hardstyle in het algemeen- bewijst Zany, ooit een enorm sterke producer met een heerlijke eigen maar toch gevarieerde sound, dat het toch nog dieper kon zinken.
Heel jammer. Zal wel onder het mom van 'zomergevoel' zijn.. pff.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Na 4 Paginas vol bitchfights en hier en daar een mening.

Vind het anthem een dikke tegenvaller maar dat vond ik ook eerst van unite. En die spreekt me nu al wat meer aan. Nogsteeds zwaar onder het niveau van deze 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind het niet echt een slechte track
maar dat house achtige iets hadden ze er beter uit kunnen laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
vind het niet echt een slechte track
maar dat house achtige iets hadden ze er beter uit kunnen laten

dit dus. helemaal mee eens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die dv8 moeten ze idd de mond keer dicht van tapen... die dubstep erin vind ik toch wel prettig miss aleen het zomer gevoel

dat maakt het toch wel een matig nummertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aj Traxx schreef:
die dv8 moeten ze idd de mond keer dicht van tapen... die dubstep erin vind ik toch wel prettig miss aleen het zomer gevoel

dat maakt het toch wel een matig nummertje



tis geen dubstep
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

House stuk knippen voor in een house setje, de rest is een leuk plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Aj Traxx schreef:
die dv8 moeten ze idd de mond keer dicht van tapen... die dubstep erin vind ik toch wel prettig miss aleen het zomer gevoel

dat maakt het toch wel een matig nummertje



tis geen dubstep

Het is inderdaad nog irritanterdere bliepjesmuziek dan dat gedrocht wat van de house mainstage vandaan kwam. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen DV8's naam er bij kwam in dat Twitter berricht, was het voor mij al klaar. En dan ook house in een anthem, waar ook nog is de namen ME en Zany bij staan? Hun mogen ook wel nieuwe dingne proberen als ze er behoefte aan hebben uiteraard, maar ga dan niet aan anthem zo erg verneuken! Zonder House en DV8 zou dit misschien nog wat kunnen zijn... nu is het een drama :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'If you make this shit go down you are Decibel!' Hahahahahahahahahahaha zo fucking slecht zeg! xd (eignelijk om te janken, ik mis iets)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zien die Dj's zelfs niet wat een stukje house/dub-step met het publiek doet ? iedereen stopt bijna met bewegen.
Waarom blijft dat er in gestopt worden dan...

Best een redelijk nummer, geen knalplaat maar wie weet ga ik em nog wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ verschillende mensen
1. Er is een offtopic forum, jezus zeg
2. Leer godverdomme eens wat dubstep is

Vind de intro melodie nogal rampzalig. Het house stukje is leuk gemaakt, maar past niet en is te traag. Heb liever dat er gewoon hele nummers op dat tempo in die stijl gemaakt zouden worden, zou ik nog best vet vinden denk ik. Climax is niks aan, gold-achtig maar dan niet pakkend en niet origineel. Oja, en de vocals :woot:
4,5/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

Zelfde verhaal als Wildstylez - No time to waste: In- en midintro zijn dik. Ook wat drive wat een serieus + punt is.
Het vertragen van de beat komt op dat moment vreemd over .. zeker wanneer het ook zo plots stopt. Een stukje break gevolgd door een opbouw met een climax die kracht mist. Hmm :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hmm 1e oordeel = nee, hopelijk zijn er 2 versies van een zany mix en max enforcer mix. De een melodieus en de ander veeel harder.
Tot nu toe vind ik hem niet klinken, had iets anders verwacht van de heren maar dit had ik ook eerst bij het rebirth anthem van rand en bfront, was totaal een andere stijl dan ik van beiden heren had verwacht en vindt dat nu 1 van de beste anthems van dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
@ verschillende mensen
1. Er is een offtopic forum, jezus zeg
2. Leer godverdomme eens wat dubstep is

Vind de intro melodie nogal rampzalig. Het house stukje is leuk gemaakt, maar past niet en is te traag. Heb liever dat er gewoon hele nummers op dat tempo in die stijl gemaakt zouden worden, zou ik nog best vet vinden denk ik. Climax is niks aan, gold-achtig maar dan niet pakkend en niet origineel. Oja, en de vocals :woot:
4,5/10


Kun je me even een link geven naar offtopic? Heb zoekfunctie gebruikt maar die deed het niet goed. Chukkels die hier naast me zit kon mij ook niet verder helpen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:24 
 

wat een bout bagger plaat >.<
dit is geen Zany zoals we hem kennen! heeft een beetje dezelfde synth al Gold.. alleen is deze 10x slechter :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:26 
 
Hardtraxxer

Ik hoop dat het nog ergens op lijkt als ik hq luister, wat valt dit vies tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker bezig Zany eerst dat top40 nummer nu dit kut anthem met electro(?) erin verwerkt. Melo doet me niks en vocals van dv8 ken ik nou onderhand wel. En als ik trouwens ergens een hekel aan heb in HS is het zang door de climax heen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
PNXRMX schreef:
@ verschillende mensen
1. Er is een offtopic forum, jezus zeg
2. Leer godverdomme eens wat dubstep is

Vind de intro melodie nogal rampzalig. Het house stukje is leuk gemaakt, maar past niet en is te traag. Heb liever dat er gewoon hele nummers op dat tempo in die stijl gemaakt zouden worden, zou ik nog best vet vinden denk ik. Climax is niks aan, gold-achtig maar dan niet pakkend en niet origineel. Oja, en de vocals :woot:
4,5/10


Kun je me even een link geven naar offtopic? Heb zoekfunctie gebruikt maar die deed het niet goed. Chukkels die hier naast me zit kon mij ook niet verder helpen. :cry:

Stop met lullen man, zwaar irritant, nog irritanter als dit anthem, wat vreselijk :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Whahaha wat een schijt nummer....

cijfer

2/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou laat ik dan maar 1 van de weinigen zijn, ik vind 't nummer erg lekker! Dat dubstep/dubblabla hoe je 't ook noemt gedoe in de break is wat minder, mar zelfs dat vond ik nog best lekker! Je ziet mij en Khadber op 't laatst ook nog wel in dit filmpje, ik ben diegene met de zonnebril op. Prima nummer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Nou laat ik dan maar 1 van de weinigen zijn, ik vind 't nummer erg lekker! Dat dubstep/dubblabla hoe je 't ook noemt gedoe in de break is wat minder, mar zelfs dat vond ik nog best lekker! Je ziet mij en Khadber op 't laatst ook nog wel in dit filmpje, ik ben diegene met de zonnebril op. Prima nummer :)

Maar er zit toch totaal geen energie in het nummer? Zoals ik dat hoor hier.

Of live wel?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks