Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 03:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Zany & Max Enforcer

Track(s): Decibel Anthem 2011

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 05:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ergste anthem ooit! Slechter dan de slechtste meuk die ooit is uitgebracht. Dub-step/house in een anthem? Vocals die nog erger zijn dan The B-Side? Een melodie dat helemaal nergens op lijkt? Een anthem voor Decibel dat niet hard is noch zomers? Wat een verkrachting voor de altijd goede reputatie die Decibel anthems altijd hebben gehad (op een uitzondering na). Zeker iets wat ik niet verwacht had van grootmeester Zany en Max Enforcer die al enorm veel ervaring heeft met Decibel anthems. Dit is drama ten top en ik heb me echt de haren uit m'n kop getrokken toen ik dit nummer hoorde. Overigens was de hele set van Zany een groot drama, maar dit nummer slaat echt alles. Eeuwig zonde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 08:22 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Ergste anthem ooit! Slechter dan de slechtste meuk die ooit is uitgebracht. Dub-step/house in een anthem? Vocals die nog erger zijn dan The B-Side? Een melodie dat helemaal nergens op lijkt? Een anthem voor Decibel dat niet hard is noch zomers? Wat een verkrachting voor de altijd goede reputatie die Decibel anthems altijd hebben gehad (op een uitzondering na). Zeker iets wat ik niet verwacht had van grootmeester Zany en Max Enforcer die al enorm veel ervaring heeft met Decibel anthems. Dit is drama ten top en ik heb me echt de haren uit m'n kop getrokken toen ik dit nummer hoorde. Overigens was de hele set van Zany een groot drama, maar dit nummer slaat echt alles. Eeuwig zonde!


Ojee... Ik zal hem vanavond eens beluisteren, maar hou mijn hart vast als ik dit lees
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had er veel meer van verwacht eig :(
En dan DV8 met zijn schijtgezang :thumbdown:
Na Summer In The City is dit wel een drama te noemen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 09:45 
 
Hardtraxxer

Pff wat een schijt anthem :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het niets speciaals.. maar ik vind de melodie wel leuk.
Een paar keer luisteren en misschien dat ik hem dan wel beter vind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 10:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

O mijn god.. Ik ben het helemaal met jullie eens man.. WHAT THE FUCK!!!!?!??! Dit is toch geen decibel anthem... :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow, dat is echt niet mijn ding. Ik vind house leuk maar NIET in combinatie met hardstyle. Nee vind dit 3x niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 10:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een topper dit! :D

Op de replay en gaaaaaaaaaaaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de melodie eigenlijk best leuk, denk dat ie na een paar keer luisteren toch wel aanslaat bij mij!
Moet wel eerlijk zeggen dat ik een hardere anthem had verwacht/gehoopt..
En dat house gedeelte vind ik helemaal overbodig,past er ook totaal niet bij :huh:

Maar ach, het is maar een anthem. Het feest zelf wordt sowieso top! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Wat een topper dit! :D

Op de replay en gaaaaaaaaaaaan!

Echt wat heeft de EHBO jou gegeven voor troep? Een waanzinpil? Je hersens zijn kapot jong :( Dit is gewoon troep!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ergste anthem ooit! Slechter dan de slechtste meuk die ooit is uitgebracht. Dub-step/house in een anthem? Vocals die nog erger zijn dan The B-Side? Een melodie dat helemaal nergens op lijkt? Een anthem voor Decibel dat niet hard is noch zomers? Wat een verkrachting voor de altijd goede reputatie die Decibel anthems altijd hebben gehad (op een uitzondering na). Zeker iets wat ik niet verwacht had van grootmeester Zany en Max Enforcer die al enorm veel ervaring heeft met Decibel anthems. Dit is drama ten top en ik heb me echt de haren uit m'n kop getrokken toen ik dit nummer hoorde. Overigens was de hele set van Zany een groot drama, maar dit nummer slaat echt alles. Eeuwig zonde!


Maar jij heb geen smaak. Dit nummer is beest (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 10:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Wat een topper dit! :D

Op de replay en gaaaaaaaaaaaan!

Echt wat heeft de EHBO jou gegeven voor troep? Een waanzinpil? Je hersens zijn kapot jong :( Dit is gewoon troep!


Jij hebt mij die troep gegeven? Ik voelde me geweldig toen het nummer werd gedraaid.. Dus ik ging er maar voor het gemak van uit dat het nummer dus gewoon zo geweldig was! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 10:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eens, vind het ook helemaal niet zo slecht. Alleen zonde van dat house stukje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Chukkels schreef:
Ergste anthem ooit! Slechter dan de slechtste meuk die ooit is uitgebracht. Dub-step/house in een anthem? Vocals die nog erger zijn dan The B-Side? Een melodie dat helemaal nergens op lijkt? Een anthem voor Decibel dat niet hard is noch zomers? Wat een verkrachting voor de altijd goede reputatie die Decibel anthems altijd hebben gehad (op een uitzondering na). Zeker iets wat ik niet verwacht had van grootmeester Zany en Max Enforcer die al enorm veel ervaring heeft met Decibel anthems. Dit is drama ten top en ik heb me echt de haren uit m'n kop getrokken toen ik dit nummer hoorde. Overigens was de hele set van Zany een groot drama, maar dit nummer slaat echt alles. Eeuwig zonde!


Maar jij heb geen smaak. Dit nummer is beest (L)

Deze opmerking slaat ook weer werkelijk helemaal nergens op, be het volledig met chukkels eens, dit kin je toch geen anthem noemen :o..khad echt dik anthem verwacht van deze twee heren maar ben diep teleurgesteld, kvind hem ook echt heel slecht, kicks niet sterk melo niet, vocals zal ik maar niks over zeggen en dat house stukje past gewoon niet imo, zeker een van de sle hste anthems sinds tijden imo -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Chukkels schreef:
Ergste anthem ooit! Slechter dan de slechtste meuk die ooit is uitgebracht. Dub-step/house in een anthem? Vocals die nog erger zijn dan The B-Side? Een melodie dat helemaal nergens op lijkt? Een anthem voor Decibel dat niet hard is noch zomers? Wat een verkrachting voor de altijd goede reputatie die Decibel anthems altijd hebben gehad (op een uitzondering na). Zeker iets wat ik niet verwacht had van grootmeester Zany en Max Enforcer die al enorm veel ervaring heeft met Decibel anthems. Dit is drama ten top en ik heb me echt de haren uit m'n kop getrokken toen ik dit nummer hoorde. Overigens was de hele set van Zany een groot drama, maar dit nummer slaat echt alles. Eeuwig zonde!


Maar jij heb geen smaak. Dit nummer is beest (L)

Ik heb inderdaad geen smaak meer :(

Squirrie schreef:
Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Wat een topper dit! :D

Op de replay en gaaaaaaaaaaaan!

Echt wat heeft de EHBO jou gegeven voor troep? Een waanzinpil? Je hersens zijn kapot jong :( Dit is gewoon troep!


Jij hebt mij die troep gegeven? Ik voelde me geweldig toen het nummer werd gedraaid.. Dus ik ging er maar voor het gemak van uit dat het nummer dus gewoon zo geweldig was! :D

Die hele set van zany was nog deprimerender dan die house bedoeling bij de wc's. En dit nummer was het dieptepunt van de hele dag. Jammer dat zo'n geniaal geluidssysteem zo'n nummer ten gehore heeft gebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels, deprimerend? Heb je last van een serotonine-probleem ofzo?

Maf..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Chukkels, deprimerend? Heb je last van een serotonine-probleem ofzo?

Maf..

Zelfs al was ik de gelukkigste persoon op aarde en had ik 10 Fast Forwards in m'n mik zitten, dan nog zou ik doodbedroefd raken van dit nummer. Nee, zou zonde zijn van de pillen. Niks maakt dit nummer leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Chukkels, deprimerend? Heb je last van een serotonine-probleem ofzo?

Maf..

Zelfs al was ik de gelukkigste persoon op aarde en had ik 10 Fast Forwards in m'n mik zitten, dan nog zou ik doodbedroefd raken van dit nummer. Nee, zou zonde zijn van de pillen. Niks maakt dit nummer leuk!


Pillen zijn zo 2010. 4FA is de shit man! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Chukkels, deprimerend? Heb je last van een serotonine-probleem ofzo?

Maf..

Zelfs al was ik de gelukkigste persoon op aarde en had ik 10 Fast Forwards in m'n mik zitten, dan nog zou ik doodbedroefd raken van dit nummer. Nee, zou zonde zijn van de pillen. Niks maakt dit nummer leuk!


Pillen zijn zo 2010. 4FA is de shit man! :D

Tsss, jij hebt echt een groot probleem. Als je dit nummer onder een 2c-b trip had gehoord, ging je gegarandeerd BAD. En dat is bijna onmogelijk met dat spul lol. Na vanavond weet ik dat ik Zany mijd op Decibel mainstage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daarom combineer ik 2c-b altijd met MDMA, kan ik ook niet bad gaan. Preventie, jwz.

En tja, het is een topper dus 2c-b icm MDMA icm Decibel Anthem 2011 is :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speciaal voor dit anthem ga ik naar decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Speciaal voor dit anthem ga ik naar decibel.


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Daarom combineer ik 2c-b altijd met MDMA, kan ik ook niet bad gaan. Preventie, jwz.

En tja, het is een topper dus 2c-b icm MDMA icm Decibel Anthem 2011 is :loving:

Jij gaat echt een hel tegemoet met Decibel weekend. Dat nummer gaat niet aan op onze geluidsinstallatie in de bungalow. Om Skedoelefloeps een beetje te quoten:

Citaat:
Decibel anthem is zo dramatisch slecht; elke keer dat die gedraaid wordt sterft er een kind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Daarom combineer ik 2c-b altijd met MDMA, kan ik ook niet bad gaan. Preventie, jwz.

En tja, het is een topper dus 2c-b icm MDMA icm Decibel Anthem 2011 is :loving:

Jij gaat echt een hel tegemoet met Decibel weekend. Dat nummer gaat niet aan op onze geluidsinstallatie in de bungalow. Om Skedoelefloeps een beetje te quoten:

Citaat:
Decibel anthem is zo dramatisch slecht; elke keer dat die gedraaid wordt sterft er een kind!


Moet jij eens opletten! :woot:
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks