Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kan best wel begrijpen dat hij zo reageert. Kritiek uiten is één ding, maar om nou met kots smileys en dingen zoals "elke keer als dit anthem gedraaid wordt sterft er een kind", "schijt track" en "kut anthem" te gaan gooien vind ik persoonlijk ook wat te ver gaan :/ .

Je kunt ook gewoon opbouwende kritiek geven en zeggen waarom je het zo vindt. Ik vind het house stuk ook niet echt geweldig, dat is gewoon mijn smaak niet, maar de track zit technisch gezien heel goed in elkaar en het creëert naar mijn mening een heerlijke zomerse sfeer wat goed bij Decibel past. Je kunt nou eenmaal niet met een harde ragplaat aankomen, dat past totaal niet meer bij het Decibel van tegenwoordig.

Als jij de keuze zou moeten maken, ga je dan voor een paar die hard fans een keiharde ragtrack maken of een melodieuze track voor de massa? Heb je liever dat misschien een paar honderd mensen het een goeie track vinden of een paar honderdduizend? Bij een anthem lijkt mij de massa veel belangrijker ;) . Daar kunnen we lang en breed over praten, maar zo werkt het nou eenmaal. Hardstyle is de laatste jaren nu eenmaal groter en commerciëler geworden, dat kan je toch niet veranderen hoe je het ook wendt of keert.

Een anthem moet bij het feest passen en ik ben persoonlijk van mening dat deze track (m.u.v. het house stuk dan) prima bij het feest past :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:00 
 

En de meeste mensen die kritiek uiten op deze track staan stiekem er toch op te springen @ Decibel. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:26 
 

Ik vind hem wel meevallen, vind met name de mid erg lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:33 
 

Almighty schreef:
Ik vind hem wel meevallen, vind met name de mid erg lekker :)


Idd, vind ik ook. :)

Sommige overdrijven hier en doen net alsof ze hun slagboom niet meer omhoog krijgen na het luisteren van 't Decibel anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Ik kan best wel begrijpen dat hij zo reageert. Kritiek uiten is één ding, maar om nou met kots smileys en dingen zoals "elke keer als dit anthem gedraaid wordt sterft er een kind", "schijt track" en "kut anthem" te gaan gooien vind ik persoonlijk ook wat te ver gaan :/ .

Je kunt ook gewoon opbouwende kritiek geven en zeggen waarom je het zo vindt. Ik vind het house stuk ook niet echt geweldig, dat is gewoon mijn smaak niet, maar de track zit technisch gezien heel goed in elkaar en het creëert naar mijn mening een heerlijke zomerse sfeer wat goed bij Decibel past. Je kunt nou eenmaal niet met een harde ragplaat aankomen, dat past totaal niet meer bij het Decibel van tegenwoordig.

Als jij de keuze zou moeten maken, ga je dan voor een paar die hard fans een keiharde ragtrack maken of een melodieuze track voor de massa? Heb je liever dat misschien een paar honderd mensen het een goeie track vinden of een paar honderdduizend? Bij een anthem lijkt mij de massa veel belangrijker ;) . Daar kunnen we lang en breed over praten, maar zo werkt het nou eenmaal. Hardstyle is de laatste jaren nu eenmaal groter en commerciëler geworden, dat kan je toch niet veranderen hoe je het ook wendt of keert.

Een anthem moet bij het feest passen en ik ben persoonlijk van mening dat deze track (m.u.v. het house stuk dan) prima bij het feest past :) .

Ik ben ook van mening dat een zomerse plaat meer bij Decibel past. Maar dan niet dit gedrocht. Ik word (buiten dat house-dub-stukje om) totaal niet vrolijk van dit nummer. Dit nummer is nog erger dan het weer op dit moment. De melodie trekt me totaal niet, ik vind er totaal geen euforie inzitten. Dit is echt zo'n deprimerende melodie. Van Zany had ik niet hoeven te verwachten dat het een op en top zomerse melodie in een track stopt, maar for God's sake, Max Enforcer zit erbij! De man die geniale melodiën maakte bij tracks als Gold, Epic, Dilemma & Upgrade The Noize. En dan heb ik nog geen eens z'n hardcore tracks opgenoemt. Nee, deze man kan veel beter en zou ook veel beter moeten. Zeker voor een feest zoals Decibel.

JEFSKIII schreef:
En de meeste mensen die kritiek uiten op deze track staan stiekem er toch op te springen @ Decibel. :lol:

Nee hoor, want ik ben ergens anders als dit nummer wordt gedraaid. Maar goed, indien ik hem onverwachts toch hoor, dan zal ik waarschijnlijk wel staan te springen inderdaad. Want wat moet je anders doen? 1 kut-track in een set maakt het nog geen kut-set. Ik zal wel minder hard losgaan als bij andere tracks, simpel omdat deze track het niet waard is om veel energie aan te verspillen.

JEFSKIII schreef:
Almighty schreef:
Ik vind hem wel meevallen, vind met name de mid erg lekker :)


Idd, vind ik ook. :)

Sommige overdrijven hier en doen net alsof ze hun slagboom niet meer omhoog krijgen na het luisteren van 't Decibel anthem

Krijg ik ook niet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Ik kan best wel begrijpen dat hij zo reageert. Kritiek uiten is één ding, maar om nou met kots smileys en dingen zoals "elke keer als dit anthem gedraaid wordt sterft er een kind", "schijt track" en "kut anthem" te gaan gooien vind ik persoonlijk ook wat te ver gaan :/ .
Het is niet zo dat we Zany en Max Enforcer persoonlijk aanvallen, we hebben alleen kritiek op de keus om een nummer als dit neer te zetten als Decibel Anthem.

Je kunt ook gewoon opbouwende kritiek geven en zeggen waarom je het zo vindt. Dat doen we ook, topic staat vol met argumentenIk vind het house stuk ook niet echt geweldig, dat is gewoon mijn smaak niet, maar de track zit technisch gezien heel goed in elkaarwat boeit het hoe het technisch in elkaar zit, het type track past gewoon niet bij Decibel en het creëert naar mijn mening een heerlijke zomerse sfeer wat goed bij Decibel past.Zomers, oke. Je kunt nou eenmaal niet met een harde ragplaat aankomen, dat past totaal niet meer bij het Decibel van tegenwoordig.Omdat? Het is en blijft een harderstyles feest. Naast hardstyle heb je ook hardcore, oldschool, terror en speedcore wat op dit feest gedraaid wordt. Als je dit als een spectrum zou zien dan zit het anthem dus zo'n beetje aan het softste uiterste van alle muziek die wordt gedraaid. Bovendien hoeft een Decibel Anthem ook geen ragtrack te zijn. Het anthem van NC van vorig jaar werd goed ontvangen. Die had ook een zomerse melodie. Maar wel een lekkere intro/outro met drive en harde kicks, iets wat dit anthem niet heeft.

Als jij de keuze zou moeten maken, ga je dan voor een paar die hard fans een keiharde ragtrack maken of een melodieuze track voor de massa?Die keus hoef je als producer helemaal niet te maken, je kunt ook een normale mainstream track maken met een zomerse melodie, eventueel aangevuld met een anticlimax als 2e climax. En een normale intro en outro met fatsoenlijke kicks, zonder dat gepingel. Er zijn honderden mainstreamtracks die beter zijn dan deze en die ook door een groot publiek werden gewaardeerd. Heb je liever dat misschien een paar honderd mensen het een goeie track vinden of een paar honderdduizend? Bij een anthem lijkt mij de massa veel belangrijker ;) .De massa komt toch wel, die zijn zo onverschillig als wat. Decibel verkoopt toch wel uit dus waarom een softer anthem maken? Daar kunnen we lang en breed over praten, maar zo werkt het nou eenmaal. Hardstyle is de laatste jaren nu eenmaal groter en commerciëler geworden, dat kan je toch niet veranderen hoe je het ook wendt of keert.

Een anthem moet bij het feest passen en ik ben persoonlijk van mening dat deze track (m.u.v. het house stuk dan) prima bij het feest past :) .Laat nou net het housestuk ons grootste probleem zijn. Het pas niet in het nummer en het past niet op Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:57 
 
Hardtraxxer

FF Ontopic: Nummer heet Sound Intense City.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Maxie Twitter:
Citaat:
Whats up haters? Remember: It's easier to break than to make. #getyouracttogether

It's also easier to deny all the critics with one silly argument than to deal with critics.
Wat is zijn punt, je kunt wel van dit soort non-argumenten erbij gaan halen (zoals hardtraxx newbies dat ook vaak doen >.< ), maar daar wordt de track echt niet beter op, en de kritiek ook niet minder van. Het toont slechts een mate arrogantie, de track is niets mis mee, het ligt aan de hatursssss, zoals altijd. :cry:

Gelukkig voor hem zijn slikken dagjesmensen bijna alles, mooi makkelijk publiek. Ik zou dr trots op zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Chukkels schreef:
Maxie Twitter:
Citaat:
Whats up haters? Remember: It's easier to break than to make. #getyouracttogether

It's also easier to deny all the critics with one silly argument than to deal with critics.
Wat is zijn punt, je kunt wel van dit soort non-argumenten erbij gaan halen (zoals hardtraxx newbies dat ook vaak doen >.< ), maar daar wordt de track echt niet beter op, en de kritiek ook niet minder van. Het toont slechts een mate arrogantie, de track is niets mis mee, het ligt aan de hatursssss, zoals altijd. :cry:

Gelukkig voor hem zijn slikken dagjesmensen bijna alles, mooi makkelijk publiek. Ik zou dr trots op zijn.

Ja... ja... daar valt niets aan toe te voegen eigenlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Of het een goeie track is of niet... sommige mensen gaan altijd wel te ver. Iemand bijna de dood in wensen als het kut is en typen dat je klaarkomt als het goed is. Vind het in beide gevallen soms echt niet kunnen.

Dat je dan als artiest moet gaan verkondigen dat mensen zelf maar eens wat moeten maken vind ik dan ook wel onnodig. Alleen maar voer voor diegene om nog ff harder door te gaan.

Het kan misschien aan mij liggen, maar waar wordt er iets gezegd over Max Enforcer wat te ver gaat? Er worden naar mijn weten hier alleen dingen gezegd die slaan op de track en ja de een vind de track slechter dan de ander. En de een onderbouwt het wel en de ander niet. Maar het komt allemaal op hetzelfde neer, ze vinden de track niet goed.

Maar goed het kan zijn dat ik opmerkingen over het hoofd heb gezien, ken immers niet alle 14 pagina's uit mijn hoofd.

Overigens de sterft er een kind uitspraak herken ik van psycho over hoe hard de track wel niet is, volgens mij was t skedoedele. En dat was volgens mij bedoeld als compliment en niet als kritiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Hij heeft het in zijn berichtje toch gewoon tegen de 'haters'? Sinds wanneer is dat een definitie voor Hardtraxx? :P

Misschien dat ik ook wat gemist heb hoor, ga ook niet 14 pagina's lezen.

Op youtube zitten ze niet iig, altijd wankreacties daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 06:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeeeer zeker geen decibel waardig!
en dat house stuk, niks geleerd van die mma remix? verschrikkelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 20:26 
 

Dit nummer is totaal wat ik niet verwacht had van deze mannen. Maar als we even de namen voor het streepje van de titel weghalen dan krijgen we een lekkere zomerse plaat. Ik had ook meer verwacht van een decibel anthem maar het doet wel waar het voor gemaakt is, en dat is mij de sfeer brengen :loving:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 22:18 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Ergste anthem ooit! Slechter dan de slechtste meuk die ooit is uitgebracht. Dub-step/house in een anthem? Vocals die nog erger zijn dan The B-Side? Een melodie dat helemaal nergens op lijkt? Een anthem voor Decibel dat niet hard is noch zomers? Wat een verkrachting voor de altijd goede reputatie die Decibel anthems altijd hebben gehad (op een uitzondering na). Zeker iets wat ik niet verwacht had van grootmeester Zany en Max Enforcer die al enorm veel ervaring heeft met Decibel anthems. Dit is drama ten top en ik heb me echt de haren uit m'n kop getrokken toen ik dit nummer hoorde. Overigens was de hele set van Zany een groot drama, maar dit nummer slaat echt alles. Eeuwig zonde!

Wil niet al te veel woorden vuil maken aan dit walgelijke 'anthem'. Daarom sluit ik me aan bij deze post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:50 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind de intro ook helemaal niets voor mij, maar vanaf 2:10 komt er toch iets van een melodietje erin...
Ook niet mijn favoriete anthem dit, geef mij maar het anthem van 2002 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 01:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Anthem valt wel tegen zeg!
House stukje gaat nergens over, melodie klinkt wel zomers maar voel er helemaal niets bij.
Hopen dat Raw versie en HC stuk beter zijn!
Jammer Zany & Max! :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 02:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Laat nou net het housestuk ons grootste probleem zijn. Het pas niet in het nummer en het past niet op Decibel.

Hoezo het grootste probleem? Het grootste probleem is dat de hele track inspiratieloze bagger is met een gigantische onnodige break! Dat 'house stuk' (wat overigens absoluut geen house is, ik pleit nog even extra voor de term dirty hardstyle: hardstyle met dirty house invloeden) is juist één van de weinige stukjes creativiteit/eigenzinnigheid die dit anthem nog iets van bestaansrecht geeft. Anders zou het volledig een 13-in-een-dozijn-track zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Laat nou net het housestuk ons grootste probleem zijn. Het pas niet in het nummer en het past niet op Decibel.

Hoezo het grootste probleem? Het grootste probleem is dat de hele track inspiratieloze bagger is met een gigantische onnodige break! Dat 'house stuk' (wat overigens absoluut geen house is, ik pleit nog even extra voor de term dirty hardstyle: hardstyle met dirty house invloeden) is juist één van de weinige stukjes creativiteit/eigenzinnigheid die dit anthem nog iets van bestaansrecht geeft. Anders zou het volledig een 13-in-een-dozijn-track zijn.


Sorry maar house in een hardstyle anthem heeft geen bestaansrecht. Nuff said.
Nu is de track een schande voor het feest. Zat er geen housebreak in dan was het gewoon een slechte plaat maar nu is het weer een stapje dichterbij de afgrond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 11:01 
 
Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Sunboom schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Laat nou net het housestuk ons grootste probleem zijn. Het pas niet in het nummer en het past niet op Decibel.

Hoezo het grootste probleem? Het grootste probleem is dat de hele track inspiratieloze bagger is met een gigantische onnodige break! Dat 'house stuk' (wat overigens absoluut geen house is, ik pleit nog even extra voor de term dirty hardstyle: hardstyle met dirty house invloeden) is juist één van de weinige stukjes creativiteit/eigenzinnigheid die dit anthem nog iets van bestaansrecht geeft. Anders zou het volledig een 13-in-een-dozijn-track zijn.


Sorry maar house in een hardstyle anthem heeft geen bestaansrecht. Nuff said.
Nu is de track een schande voor het feest. Zat er geen housebreak in dan was het gewoon een slechte plaat maar nu is het weer een stapje dichterbij de afgrond.


Ga ik mee akkoord, meerdere genres door elkaar vind ik ook maar niks.
Inspiratie mag er zeker zijn uit andere genres, maar geen samples ofzo eruit kopiëren en dan in Hardstyle steken, dat is gewoonweg een Fail.
Ik heb dit overigens nog nooit gehoord in een anthem... rarara, waarom is dat ?? Het past gewoonweg niet ? Waarschijnlijk niet nee >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 12:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe kom je er bij dat er samples zijn gekopieerd uit houseplaten? Dit is gewoon een zelfgeproduceerd stukje muziek.

De reden waarom je het nog nooit gehoord hebt in een anthem is omdat het verschijnsel uberhaubt nieuw is natuurlijk. Dat zou een mooi argument zijn zeg... "Ik heb dit nog nooit eerder in een track gehoord, dat zal wel zijn omdat het kut is, dus het past niet" ennn weg is alle vernieuwing...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 13:27 
 
Hardtraxx Addict

Wat nou verniewing, dit is gewoon pure r4p* :( En ja ik snap dat ze dat stukje zelf gemaakt hebben, maar zeg nu eerlijk,
ieder muziekgenre klinkt op zijn eigen manier hetzelfde, dus het maakt niet uit want dit klinkt toch duidelijk hetzelfde als al die andere platen...

Ze konden eventueel de melodie erin verwerken en eventueel een reversed bass en dan op dit tempo.
Volgens mij klinkt het dan veel beter, maar ik heb het niet gemaakt dus wat boeit dat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt prima een langzaam stukje in een hardstyle nummer doen zonder drive te verliezen. Kijk naar Gentalica - Kaboom of Toneshifterz - Elektro Shock. Daar is het goed verwerkt in het nummer. Hier is het gewoon slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 17:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zoals zovelen wil ik ook wel even kwijt dat dit het ergste anthem is in tijden. Wat is dit? Ben er wel achter gekomen dat ik die mainstream dj's beu ben. Met uitzondering van Zatox uiteraard. Mister Baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 17:33 
 

Deze kan wel dicht toch?
Gezien releasedatum al bekend is en er al een ander topic staat bij releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Deze kan wel dicht toch?
Gezien releasedatum al bekend is en er al een ander topic staat bij releases.

Goed punt.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks