M
Hardtraxxer
51 posts member since 2011
last seen Feb 2014
Wat een heerlijk nummer. en hoor em nu pas voor t eerst
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Vond je het origineel ook al zo geweldig?
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Lijken op eerste gehoor op slechte oortjes valse noten tussen te zitten, kicks kan ik nog niks over zeggen, maar ik vind het zeker niet verkeerd klinken. Een goed nummer maken van een grote hoop stront is natuurlijk ook lastig. :)
Hardtraxxer
468 posts member since 2010
last seen Oct 2013
frequencerz kunnen niet remixen. Ze hebben pep 'n up en save the day ook al verneukt
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
derniels wrote:save the day ook al verneukt
Nee ^^ VIND IK!
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
ik snap niet hoe mensen dit beter kunnen vinden dan het origineel :lol: :lol:
er zit geen drive meer in, geen sfeer meer in, geen melodie meer in :lol: en vocals zijn ook al zo kut gedaan.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Case Dj wrote:ik snap niet hoe mensen dit beter kunnen vinden dan het origineel :lol: :lol:
er zit geen drive meer in, geen sfeer meer in, geen melodie meer in :lol: en vocals zijn ook al zo kut gedaan.
Waarschijnlijk, als ik wat topics doorlees, was het origineel hier ook door iedereen de grond in gestampt. Dus veel slechter kan het niet worden :P
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Wow wat een gare remix.
Origineel is stukken beter, ja die vocals niet maar tjonge jonge, na Revolution & Bitch had ik toch wel meer verwacht van deze mannen!
Hardtraxxer
482 posts member since 2011
last seen May 2016
frankhardenberg wrote:Wow wat een gare remix.
Origineel is stukken beter, ja die vocals niet maar tjonge jonge, na Revolution & Bitch had ik toch wel meer verwacht van deze mannen!
Deze is een jaar geleden gemaakt ;)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Moest een beetje lachen bij het intro. Dikke buildup en dan de climax met die screech en dan zit er zo'n slappe kick in. als DV8 DEDEDEDEDECIBEL roept waarbij die screech een lfo shift en meer distortion erover heeft voor het mid-intro, zo klonk ie beter.

Ik weet ook niet of ik de melodie beter vind.. Hij heeft zn leuke punten maar als dit nummer rauwer moest wezen, waarom dan niet de melodie a la Revolution of Bitch maken.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
emmerick wrote:na fight for survival en bitch had ik ze hoog zitten. Nu alcatraz anthem en dit :/
Dit is toch gemaakt voor Fight for Survival en Bitch??
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 5 minutes ago
zwakke remix hoor, ik word het ook een beetje zat dat ze elke keer nu de zelfde type intro/screech gebruiken. Elke keer weer die screech inplaats van iets nieuws
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Sommige mensen kunnen echt niet lezen of doen er geen moeite voor.
F
Artiest
22 posts member since 2012
last seen Apr 2017
tomac wrote:Sommige mensen kunnen echt niet lezen of doen er geen moeite voor.
Precies! lezen is soms ook lastig, maar we hebben deze dj tool gewoon even snel gemaakt vorig jaar voor Decibel.
Wij wisten ook niet dat deze nog online zou komen namelijk!
Hardtraxxer
51 posts member since 2012
last seen Jul 2024
CyrilHS wrote:Geen slecht nummer, maar Frequencerz kan veel beter dan dit.
Hey kun je mij de titels van die mix sturen die je onder je naam hebt staan klinkt allemaal lekker!
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Mr-HardStyle wrote:
CyrilHS wrote:Geen slecht nummer, maar Frequencerz kan veel beter dan dit.
Hey kun je mij de titels van die mix sturen die je onder je naam hebt staan klinkt allemaal lekker!
:lol:
Kijk eens hier ;)