Wat een heerlijk nummer. en hoor em nu pas voor t eerst
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
MHardtraxxer
- 51 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Lijken op eerste gehoor op slechte oortjes valse noten tussen te zitten, kicks kan ik nog niks over zeggen, maar ik vind het zeker niet verkeerd klinken. Een goed nummer maken van een grote hoop stront is natuurlijk ook lastig. 
frequencerz kunnen niet remixen. Ze hebben pep 'n up en save the day ook al verneukt
Neederniels wrote:save the day ook al verneukt
ik snap niet hoe mensen dit beter kunnen vinden dan het origineel
er zit geen drive meer in, geen sfeer meer in, geen melodie meer in
en vocals zijn ook al zo kut gedaan.
er zit geen drive meer in, geen sfeer meer in, geen melodie meer in
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Waarschijnlijk, als ik wat topics doorlees, was het origineel hier ook door iedereen de grond in gestampt. Dus veel slechter kan het niet wordenCase Dj wrote:ik snap niet hoe mensen dit beter kunnen vinden dan het origineel![]()
![]()
er zit geen drive meer in, geen sfeer meer in, geen melodie meer inen vocals zijn ook al zo kut gedaan.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Wow wat een gare remix.
Origineel is stukken beter, ja die vocals niet maar tjonge jonge, na Revolution & Bitch had ik toch wel meer verwacht van deze mannen!
Origineel is stukken beter, ja die vocals niet maar tjonge jonge, na Revolution & Bitch had ik toch wel meer verwacht van deze mannen!
Deze is een jaar geleden gemaaktfrankhardenberg wrote:Wow wat een gare remix.
Moest een beetje lachen bij het intro. Dikke buildup en dan de climax met die screech en dan zit er zo'n slappe kick in. als DV8 DEDEDEDEDECIBEL roept waarbij die screech een lfo shift en meer distortion erover heeft voor het mid-intro, zo klonk ie beter.
Ik weet ook niet of ik de melodie beter vind.. Hij heeft zn leuke punten maar als dit nummer rauwer moest wezen, waarom dan niet de melodie a la Revolution of Bitch maken.
Ik weet ook niet of ik de melodie beter vind.. Hij heeft zn leuke punten maar als dit nummer rauwer moest wezen, waarom dan niet de melodie a la Revolution of Bitch maken.
Dit is toch gemaakt voor Fight for Survival en Bitch??emmerick wrote:na fight for survival en bitch had ik ze hoog zitten. Nu alcatraz anthem en dit
zwakke remix hoor, ik word het ook een beetje zat dat ze elke keer nu de zelfde type intro/screech gebruiken. Elke keer weer die screech inplaats van iets nieuws
Sommige mensen kunnen echt niet lezen of doen er geen moeite voor.
-
FArtiest
- 22 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Precies! lezen is soms ook lastig, maar we hebben deze dj tool gewoon even snel gemaakt vorig jaar voor Decibel.tomac wrote:Sommige mensen kunnen echt niet lezen of doen er geen moeite voor.
Wij wisten ook niet dat deze nog online zou komen namelijk!
Hey kun je mij de titels van die mix sturen die je onder je naam hebt staan klinkt allemaal lekker!CyrilHS wrote:Geen slecht nummer, maar Frequencerz kan veel beter dan dit.