wel prima hoor!
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
A
digital punk draaide ook iets met de vocals erin, misschien is dat hem want beiden klonken totaal niet naar wat we gewend zijn van titan, ook veelste vrolijk zegmaar.
Vorige week op The Qontinent was hij nog niet af, dus misschien dat hij er nog steeds aan werkt 
Hij zei dat het een beuk track ging worden op the qontinent...Dj Skitzo wrote:digital punk draaide ook iets met de vocals erin, misschien is dat hem want beiden klonken totaal niet naar wat we gewend zijn van titan, ook veelste vrolijk zegmaar.
Niemand die bij zn set is geweest zaterdag en hem daar heeft gehoord?
Klinkt niet als Titan nee. Ik vind het wel ECHT een vet nummert! Die melodie is niet zo vrolijk als hij lijkt door die valse/dissonante tonen na 16 beats. Heeft wel een apart sfeertje. Mogen ze van mij zo uitbrengen als anthem, beter dan die meuk van Raoul en Kelly.Taxi wrote:Daar dacht ik dus ook al aan, klinkt er echt to-taal niet naar.Dakpan wrote:Je kan mij niet wijsmaken dat dat de Titan Remix is hoor...
Vind het echt een geforceerde melodie die nergens heen gaat en ook nog steeds veel te blij is.
Waar staat trouwens dat Titan die remix maakt?
Werd op verschillende plekken doorgeschemerd. Iedereen neemt het voor waar aan, denk ook wel dat het zo is.Jolle wrote:Waar staat trouwens dat Titan die remix maakt?
Heb uit zelf uit Titan's mond horen komen op the qontinent.Taxi wrote:Werd op verschillende plekken doorgeschemerd. Iedereen neemt het voor waar aan, denk ook wel dat het zo is.Jolle wrote:Waar staat trouwens dat Titan die remix maakt?
Weet je t zekerSainen wrote:Heb uit zelf uit Titan's mond horen komen op the qontinent.Taxi wrote:Werd op verschillende plekken doorgeschemerd. Iedereen neemt het voor waar aan, denk ook wel dat het zo is.Jolle wrote:Waar staat trouwens dat Titan die remix maakt?
Heel zeker! Hij vertelde zelfs dat hij het origineel maar zo zo vond en dat zijn track een beuker ging wordenHenk-Jan wrote: Weet je t zeker
Hij was er erg trots op, dat kon ik aan hem aflezen toen hij het mij vertelde!
Ik geloof je wel hoowrSainen wrote:Heel zeker! Hij vertelde zelfs dat hij het origineel maar zo zo vond en dat zijn track een beuker ging wordenHenk-Jan wrote: Weet je t zeker.
Krijg ook hetzelfde idee met die brede glimlach toen ik 't vroeg.G1LL wrote:Hij was er erg trots op, dat kon ik aan hem aflezen toen hij het mij vertelde!
Ben iig erg benieuwd naar de Titan remix!
Last edited by Nando on 24 Aug 2011 23:45, edited 1 time in total.
Hij zou 'm toch ook draaien op the QontinentSainen wrote:Heb uit zelf uit Titan's mond horen komen op the qontinent.Taxi wrote:Werd op verschillende plekken doorgeschemerd. Iedereen neemt het voor waar aan, denk ook wel dat het zo is.Jolle wrote:Waar staat trouwens dat Titan die remix maakt?