Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eerste stukje is echt gruwelijk vet, wat een heerlijke bass zit daar in :) 2e stukje met house is een beetje onnodig, maar past wel goed bij het beeld wat ik de laatste jaren heb gekregen van de Decibel-mainstage.
Maar helaas, climax nu ik m terug luister is echt 3 keer niks. Gold maar dan net niet. Kicks stuiteren alle kanten op maar voegen niks toe. Erg jammer, die van vorig jaar was stukken beter.

En deze vocals zijn bijna nog erger dan Bleeding For The Harderstyles :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mooi voor de drukte naar huis, vuurwerk kan me gestolen worden als ik eerst naar zo'n nummer moet luisteren. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Mooi voor de drukte naar huis, vuurwerk kan me gestolen worden als ik eerst naar zo'n nummer moet luisteren. :sick:

sluit dan af in de Loudness area of ergens anders :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja doe ik ook, maar twijfelde in eerste instantie nog of ik die eindshow mee wilde pakken. Die begint pas vlak voor het eind, maar dat laat ik nu wel zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind het een heerlijk nummer dit :O wel apart dat stukkie in de break maar goed xD leuk gedaan heeft wel wat

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vervelend om te zien dat er nog steeds zoveel mensen zijn die zich niet als volwassenen kunnen gedragen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
Ik vind het een heerlijk nummer dit :O wel apart dat stukkie in de break maar goed xD leuk gedaan heeft wel wat

:D


:o dat stukkie break hoort niet thuis in Hardstyle tracks..

nu een paar keer geluisterd maar wordt er alleen maar slechter op helaas xd 1 ding ik sluit sowieso af bij Loudness, om bij dit mijn laatste energie er uit te stampen .. Nee bedankt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Vervelend om te zien dat er nog steeds zoveel mensen zijn die zich niet als volwassenen kunnen gedragen..

Ja, was misschien en beetje te dol. Excuses daarvoor, ook namens de anderen die hier zitten. :)

Dit nummer is slecht, daar moet het over gaan en randzaken moeten ergens anders. Helemaal gelijk in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Teknizion schreef:
Vervelend om te zien dat er nog steeds zoveel mensen zijn die zich niet als volwassenen kunnen gedragen..

Ja, was misschien en beetje te dol. Excuses daarvoor, ook namens de anderen die hier zitten. :)

Dit nummer is slecht, daar moet het over gaan en randzaken moeten ergens anders. Helemaal gelijk in.


Top dit kan je ook via pm doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chuckels, je punt is duidelijk: je vindt het nummer niet leuk. Het lijkt me beter als je andere mensen ook even wat kan laten zeggen zonder dat je er tegen in brengt dat dit het meest waardeloze nummer ooit is.

Ontopic:
Ik vind dit dus WEL een leuk anthem. Het is Decibel, 1 van de grootste feesten in de scene. Daar past geen hard anthem bij. De melodie is vrolijk, de teksten niet te moeilijk en de zomerse sfeer in de track is aanwezig. Dat zijn voor mij de ingredienten van een zomerfestival-anthem. Het vertraagde stukje vind ik ook geen probleem en zorgde ook wel voor wat sfeer.

Gangsterdwerg schreef:
Tsja maar Khadber is over het algemeen wel meer van de softe hardstyle dan van de beukstyle. En van een Zany vs Max Enforcer anthem verwachten velen toch wat anders lijkt me.

Even tussendoor, niet waar. Ik ben alleen niet enkel van de hardere hardstyle. Ik pak gewoon mee wat ik zelf leuk vind en dat is eigenlijk wat van beiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed gezegd Khadber, als ik heeeel eerlijk ben vind ik dit ook wel een goed anthem. Gewoon een leuke melodie, lekker zomers, en dat zijn de ingrediënten die een festival anthem moet hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zomers nummer, ook door die vocals. en tsja. house :nono: :thumbdown: :/ :oh: :sick: :surrender: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik vind dit dus WEL een leuk anthem. Het is Decibel, 1 van de grootste feesten in de scene. Daar past geen hard anthem bij. De melodie is vrolijk, de teksten niet te moeilijk en de zomerse sfeer in de track is aanwezig. Dat zijn voor mij de ingredienten van een zomerfestival-anthem. Het vertraagde stukje vind ik ook geen probleem en zorgde ook wel voor wat sfeer.

Ik blijf dit echt onzin vinden, zomers.. zomers is een synoniem voor blij en handjes in de lucht..; Decibel was het feest van de harde anthems, totdat die mainstream djs hier ook van die übertoegankelijke nummers voor gingen maken: Noisecontrollers, Brennan Heart. Zelfs Bleeding for the Harder styles was nog enigszins hard, die had alleen afschuwelijke vocals.
Melodie in de intro klinkt raar.
Vocals van DV8 zijn altijd irritant
Lyrics doen me voelen alsof ik een of andere simpele ziel ben.
De downtempo break breekt de hele track in tweeën en is tevens ook niet om aan te horen.
Daarna volgt er nog een break...
Climax melodie is dertien in een dozijn, veel te blij en totaal niet pakkend.
Climax synth is gewoon niet mooi.
Vocals door de climax heen zijn irritant.
Dezelfde climax nog een keer, die na 1x al verveeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Khadber schreef:
Ik vind dit dus WEL een leuk anthem. Het is Decibel, 1 van de grootste feesten in de scene. Daar past geen hard anthem bij. De melodie is vrolijk, de teksten niet te moeilijk en de zomerse sfeer in de track is aanwezig. Dat zijn voor mij de ingredienten van een zomerfestival-anthem. Het vertraagde stukje vind ik ook geen probleem en zorgde ook wel voor wat sfeer.

Ik blijf dit echt onzin vinden, zomers.. zomers is een synoniem voor blij en handjes in de lucht..; Decibel was het feest van de harde anthems, totdat die mainstream djs hier ook van die übertoegankelijke nummers voor gingen maken: Noisecontrollers, Brennan Heart. Zelfs Bleeding for the Harder styles was nog enigszins hard, die had alleen afschuwelijke vocals.
Melodie in de intro klinkt raar.
Vocals van DV8 zijn altijd irritant
Lyrics doen me voelen alsof ik een of andere simpele ziel ben.
De downtempo break breekt de hele track in tweeën en is tevens ook niet om aan te horen.
Daarna volgt er nog een break...
Climax melodie is dertien in een dozijn, veel te blij en totaal niet pakkend.
Climax synth is gewoon niet mooi.
Vocals door de climax heen zijn irritant.
Dezelfde climax nog een keer, die na 1x al verveeld.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Chuckels, je punt is duidelijk: je vindt het nummer niet leuk. Het lijkt me beter als je andere mensen ook even wat kan laten zeggen zonder dat je er tegen in brengt dat dit het meest waardeloze nummer ooit is.

Ontopic:
Ik vind dit dus WEL een leuk anthem. Het is Decibel, 1 van de grootste feesten in de scene. Daar past geen hard anthem bij. De melodie is vrolijk, de teksten niet te moeilijk en de zomerse sfeer in de track is aanwezig. Dat zijn voor mij de ingredienten van een zomerfestival-anthem. Het vertraagde stukje vind ik ook geen probleem en zorgde ook wel voor wat sfeer.

Gangsterdwerg schreef:
Tsja maar Khadber is over het algemeen wel meer van de softe hardstyle dan van de beukstyle. En van een Zany vs Max Enforcer anthem verwachten velen toch wat anders lijkt me.

Even tussendoor, niet waar. Ik ben alleen niet enkel van de hardere hardstyle. Ik pak gewoon mee wat ik zelf leuk vind en dat is eigenlijk wat van beiden.


Je gebruikt voor meerdere tracks die het latje steeds softer leggen het argument wat ik zojuist dikgedrukt maak.
Maar ik verwacht voor een Decibel Anthem ook totaal geen harde rauwe beuktrack, integendeel! Anthems horen iets zomers en euforisch te hebben en ik ben zelf ook een groot liefhebber van euforische hardstyle. MAAR: House/Electro/Dubstep/Whatever hierin verwerkt zit voegt ten eerste niets toe aan een anthem, sterker nog het breekt juist alleen maar af aan het nummer. Je ziet het al op het filmpje want iedereen staat stil. Niet echt een sfeermomentje dus, integendeel. Verder verwacht ik dat een Decibel anthem een goede, pakkende melodie heeft die niet is geript van bestaande nummers. Je hoort gewoon duidelijk dat het op Gold lijkt en dat is jammer. Laat ik DV8 even buiten beschouwing, ikzelf heb een hekel aan zijn stem en vocals vanwege dat schreeuwerige/stoere gedoe wat er in zit. Maar als andere mensen dat wel vet vinden dan kan ik dat snappen. En tot slot: Het is wel Zany vs Max Enforcer, 2 artiesten die over het algemeen harder produceren dan gemiddeld en het blijft een anthem voor een harderstyles feest. Waarom dan geen euforische track met een rauw randje zoals Dilemma/Epic/Rebirth/Angel of the Sun? Dat is vele malen vetter dan een anthem wat wéér een stapje softer is dan we al hadden. Denk dat dit goed de teleurstelling van iedereen samenvat. Ik ben zelf geen groot liefhebber van anthems maar van deze combinatie had ik toch hoge verwachtingen en die zijn totaal niet waargemaakt.

Edit: Oja en vocals door de climax heen is echt vreselijk idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:36 
 
Hardtraxx Addict

eerste indruk is weinig goeds. Wil toch graag eerst een HQ versie horen voordat ik echt ga oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgezien van dat house/electro/dub stukje best een leuke track.
Maar het overtuigt mij nog niet echt, daarvoor zal ik deze plaat in hogere kwaliteit moeten horen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmmm.. Ben benieuwd hoe het HQ klinkt. Ben er nu zeker nog niet weg van.
House... :thumbdown: En al helemaal niet in een Decibel Anthem. Dat is misschien
leuk om op een normaal feestje te draaien, maar niet op Decibel. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Gangsterdwerg: Dus de scene mag alleen maar harder uitbreiden en niet softer? Dat vind ik namelijk net enorme bullshit als wat jij van mijn argument vindt.
Bovendien moet ik zelf zeggen dat ik genoeg softere nummers ken dan deze, incluis het Defqon anthem van dit jaar.
Het vertraagde gedeelte zag je over het algemeen meer mensen op meedeinen en krijgt mensen dus wel mee in de muziek. Rest nog de vraag: is dan het publiek niet minder? Zo zou je het kunnen noemen, maar een anthem is gemaakt voor het feest en voor het publiek wat daar op af komt.
De melodie die op gold lijkt heb ik er gisteren niet uitgehaald, en nu nog steeds niet. Misschien omdat de akkoorden op dezelfde manier worden aangeslagen met eenzelfde synth, maar dat is ook direct de enige rede waarom ik dat zou kunnen zeggen.
Blijkbaar hebben de heren ervoor gekozen een anthem te maken wat gewoon wat euforischer is dan dat ze gemiddeld maken. Dat zijn keuzes die zij zelf maken en ik denk dat het voor Decibel ook wel past.

@Lyst: Melodie in de intro vind ik dus absoluut niet raar klinken, maar is juist heel goed op te pakken.
Niet mooi ben ik het niet mee eens, dat is smaak en blijkbaar niet de jouwe.
Nogmaals, de vocals zijn niet de meest intellligente, maar ik kan me er eigenlijk niet aan storen.

Opmerkelijk dat ik me moet verdedigen omdat ik een track leuk vind. Bovendien blijf ik het vreemd vinden dat mensen zoveel waarde hechten aan een anthem. Het blijft maar een track op een feestje, er zijn vast nog 100en andere tracks op dat feest die wel leuk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kan gewoon niet naar dit nummer luisteren zonder het met Gold te vergelijken. Die climax heeft daar veel te veel van weg.

Jammer want Gold was vet, dit niet zo. Maar vind het ook niet "het slechtste anthem ooit" ofzo, alleen die vocals zijn wel de slechtste ooit denk ik :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn Youtube-account is trouwens gelijk 20 keer populairder geworden binnen nog geen dag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:33 
 
Hardtraxxer

nee, dit valt me tegen van deze 2 heren :/
- Dat house stuk is gewoon jammer, het is tenslotte een hardstyle track,
niet house
- Vocals ben ik niet totaal niet weg van
- Melodie is te simpel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch wel een leuk anthem hoor! Kan me totaal niet storen aan het "house" gedeelte in de track. Leuk dat de oldskool Decibel vocal ook nog even terug komt in de track. Melodie lekker simpel en is zeker goed te doen. Het enige min punt aan de track vind ik de DV8 vocal.. Ben niet zo weg van zijn stem geluid. Maar dat wordt zeker lekker meeschreeuwen met deze track :D!

Ook denk ik dat de verwachtingen te hoog lagen bij sommigen. Ik denk dat veel mensen een harde plaat verwacht hadden en dat hij nu tegenvalt. Volgens mij hadden sommigen dit ook bij het Rebirth anthem. Ach ja het blijft maar een anthempje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind 'm niet superslecht.. Zat iedereen ook niet zo te zeiken over 'bleeding for the harder styles'? Die vind ik stiekem af en toe ook nog wel leuk om te horen en toen Zany & Beholder díe draaiden op xxlerator fusion ging 't volk ook flink los!

't housy erin vind ik ook minder.. maar ach.. hopen op een soort 'houseless dub mix' oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Mijn Youtube-account is trouwens gelijk 20 keer populairder geworden binnen nog geen dag xd

Je begint de nieuwe kansloze stanley te worden xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks