Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit vind ik dus echt 10x niks, en dit verwacht ik nou ook niet echt van Zany en ME. Vind de melo trouwens meer op Gostosa - Sutra lijken dan op Gold :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi hoe het publiek ook volledig inkakt bij dat Housestukje en ook als de climax erin komt stopt 90% al na 10 seconden met stampen. Wat een graftrack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat mag niet hé, quote wijzigen :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond hem gister echt dik klinken! Op het filmpje lijkt het zo'n zacht kut anthempje maar dat zeker niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Vond hem gister echt dik klinken! Op het filmpje lijkt het zo'n zacht kut anthempje maar dat zeker niet zo.

Ik vond er anders geen drol aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Dat mag niet hé, quote wijzigen :list:

Gisteren mochten er ook wel een aantal andere dingen niet. En daar trok jij je ook niks van aan. Hypocriete *** dat je bent! xd
Oxbow schreef:
Vond hem gister echt dik klinken! Op het filmpje lijkt het zo'n zacht kut anthempje maar dat zeker niet zo.

Ik heb me echt serieus vanaf de eerste seconde geërgerd haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ergste anthem ooit! Slechter dan de slechtste meuk die ooit is uitgebracht. Dub-step/house in een anthem? Vocals die nog erger zijn dan The B-Side? Een melodie dat helemaal nergens op lijkt? Een anthem voor Decibel dat niet hard is noch zomers? Wat een verkrachting voor de altijd goede reputatie die Decibel anthems altijd hebben gehad (op een uitzondering na). Zeker iets wat ik niet verwacht had van grootmeester Zany en Max Enforcer die al enorm veel ervaring heeft met Decibel anthems. Dit is drama ten top en ik heb me echt de haren uit m'n kop getrokken toen ik dit nummer hoorde. Overigens was de hele set van Zany een groot drama, maar dit nummer slaat echt alles. Eeuwig zonde!

Khadber lijkt het anders wel een leuk nummer te vinden. Ik vind de track middelmatig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja maar Khadber is over het algemeen wel meer van de softe hardstyle dan van de beukstyle. En van een Zany vs Max Enforcer anthem verwachten velen toch wat anders lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 12:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had het toch al gezegd dat het niets ging worden.
Erg matig inderdaad ja. Als dit dan dat 'grote ding' en 'nieuwe zomerplaat' en 'een nummer alla Gold' moet worden waar Kelly het over had dan vind ik wel dat het met hem achteruit gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:01 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Tsja maar Khadber is over het algemeen wel meer van de softe hardstyle dan van de beukstyle. En van een Zany vs Max Enforcer anthem verwachten velen toch wat anders lijkt me.


Niet voor een Decibel anthem hoor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had veel meer verwacht -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

junks :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee niet echt je van het.. kan de melodie totaal niet volgen en dat housestukje heb ik maar snel doorgeskipt.

Hoop dat HHZ volgend jaar weer een anthem mag maken, moet er iets van kunnen maken voor decibel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:08 
 

Hymn schreef:
Ik had het toch al gezegd dat het niets ging worden.
Erg matig inderdaad ja. Als dit dan dat 'grote ding' en 'nieuwe zomerplaat' en 'een nummer alla Gold' moet worden waar Kelly het over had dan vind ik wel dat het met hem achteruit gaat.


Daar ben ik het helemaal met je eens.
Zelf denk ik dat het misschien een soort van grap is ofzo deze track? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de melodie nog niet eens zo slecht, maar de rest is gewoon troep.
Vocals: :thumbdown:
Housestukje: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: --> Het is gvd HARDstyle!
Kicks/Bass: :huh: die zijn ze vergeten erin te doen denk

Tsja, toch jammer voor het paradepaardje van B2S op festivalgebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_Padam schreef:
junks :')


Ontopic graag.

Kutanthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
_Padam schreef:
junks :')


Ontopic graag.

Kutanthem

Ben in ieder geval blij dat je over genoeg zelfkennis beschikt en je aangesproken voelt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
_Padam schreef:
junks :')


Ontopic graag.

Kutanthem

Ben in ieder geval blij dat je over genoeg zelfkennis beschikt en je aangesproken voelt :)


Ik voelde me niet aangesproken hoor ;) Wilde alleen even benadrukken dat het belangrijk is om ontopic te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bah, waarom gebruiken ze zo te horen alleen maar de elementen van Max Enforcer. Hoor bijna niets van Zany, al had Zany in zijn huidige vorm dit nummer ook niet heel veel beter kunnen maken. Die vocals zijn gewoon naar, ik mis de oude Decibel Anthems, toch wel het festival met de beste Anthems ooit. :(

En oja, ik vind wel dat ze dubstyle/house-achtige stukjes achterwege moeten laten, sjonge jonge, dat klinkt toch nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan neem ik terug wat ik heb gezegd. Je hebt blijkbaar totaal geen zelfkennis. Jammer, ben je gisteren toch net iets te ver gegaan :(

Verder doen mensen hier irritant en heb ik nog een keer naar het afschuwelijke nummer moeten luisteren. Mijn mening betreffende het faallied is voor 0,0 veranderd. Troep dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Dan neem ik terug wat ik heb gezegd. Je hebt blijkbaar totaal geen zelfkennis. Jammer, ben je gisteren toch net iets te ver gegaan :(

Verder doen mensen hier irritant en heb ik nog een keer naar het afschuwelijke nummer moeten luisteren. Mijn mening betreffende het faallied is voor 0,0 veranderd. Troep dit!


Wat een onzinverhaal zeg.. Dit is net zulke troep als het nummer zelf :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:21 
 
Hardtraxxer

Heb t nummer gister ook voor het eerst gehoord op Wish.. Ik vond het echt een DRAMA! Had toch wel heeeel veel meer verwacht van zany & max aangezien ik hun eigen producties altijd heerlijk vind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Nee niet echt je van het.. kan de melodie totaal niet volgen en dat housestukje heb ik maar snel doorgeskipt.

Hoop dat HHZ volgend jaar weer een anthem mag maken, moet er iets van kunnen maken voor decibel..


Stiekem heeft deze stiekum ook een anthem gemaakt namelijk the mesage is decibel. Topplaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanuit dit filmpje vind ik het helemaal niets, beetje de opzet als de MMA remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit dan? House. :') Vind er verder ook weinig aan, melodie is een soort combinatie tussen Epic en Gold of zo? Snap dat een Decibel Anthem een beetje zomers moet zijn, maar vind hier echt niks aan.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks