Lyst schreef:
Ik denk het niet, er zijn weinig mensen in de massa die een headhunterz track slecht vinden. Headhunterz is namelijk populair, dus zijn al zijn tracks automatisch goed. Jij en ik zijn nou niet bepaald de voorbeelden van hoe iemand in de massa functioneert.
Ik kijk naar mezelf in m'n vroegere hardstyle periode, dus 2007-2008/2009.
In het begin hecht je geen waarde aan namen, ja idd des te meer je het volgt dan kan de kans bestaan dat je zoals jij zegt HHZ automatisch goed gaat vinden.
Ga ook niet ontkennen dat dat het geval is vaak, dat gebeurt ook hier bij B-Front, maar in het begin zijn de mensen vaak veel objectiever omdat ze gewoon luisteren wat ze mooi vinden.
Als je al langer de scene volgt krijg je meer last om objectiever te blijven omdat je een hele duidelijke smaak hebt vastgesteld, ga niet zeggen dat je niet objectief bent of kan zijn, maar je kunt het wel enigszins uit het oog verliezen als je fav producer gewoon met bagger komt.
Goed voorbeeld is de CO2 remix die hier ook ergens staat, waarbij mensen excuses verzinnen dat het niet van hun zou zijn.
Ja, de mainstream massa zal overall meer schapen kennen dan de hardtraxx massa (om het zo maar even te noemen), maar beide partijen is er denk ik gewoon een meerderheid waarbij de individu de smaak heeft en dat dan de massa vormt, dan andersom. Relatief gezien zijn er meer schapen bij de mainstream/"dagjesmens" denk ik wel, maar in verhouding zal dat denk ik ongeveer hetzelfde zijn als met hardtraxx, wellicht iets meer, maar het zal niet veel schelen.
Nu maar weer on topic?