Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 23:45 

Hardtraxx Addict

Khadber we weten dat je niet geheel objectief bent met betrekking tot het beoordelen van nummers. Je hoeft je eigen mening verder ook niet te onderbouwen, we hebben daar begrip voor.

Dit is gewoon een aanfluiting van een anthem. House in het anthem van Decibel. Hoe ver kan het zinken. Ze hebben lef gehad het het erin te stoppen maar het faalt gewoon.Misschien kunnen ze het nog een beetje redden door nog een part 2 te maken.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 00:13 

Hardtraxx Veteran

Wat een gezeik weer zeg.. :thumbdown: :x
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 03:54 

Hardtraxxer

Beetje onnodig gezeik, de kwaliteit van het filmpje benadeelt zowiezo het nummer. Bij Last World was dit best een lekker nummertje hoor!
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 08:13 

Hardtraxxer

Jammer van het stukje house en DV8 vocals, verder kan ik er best naar luisteren. Het anthem is voor mij niet zo'n belangrijke factor of een festival leuk gaat worden trouwens.... Lijkt of bij de rest de wereld direct in elkaar stort! :corn:
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 09:28 

Donateur

:( Had me verwachtingen te hoog liggen voor het anthem,
Het Anthem van vorig jaar kon gewoon niet overtroffen worden, die heerlijke zomerse sfeer.
Het nummer is niet slecht, maar sowieso niet ANTHEM WAARDIG, krijg er gewoon geen lekkere summerfeeling door, vooral dat rare dubstep/house achtige stukkie verneukt gewoon het nummer.

Wacht de HQ preview maar ff af, en hopelijk komt er nog een keiharde Part 2 :( maar denk het toch niet.

devatu92 schreef:
Beetje onnodig gezeik, de kwaliteit van het filmpje benadeelt zowiezo het nummer. Bij Last World was dit best een lekker nummertje hoor!

hee devin, niet mee bemoeien jij :nono: terug in je hok
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 09:49 

Artiest

Is geen house, houdt daar nu eens over op :lol:
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 09:57 

Aan het typen...

Oxygene schreef:
Ik vind 'm niet superslecht.. Zat iedereen ook niet zo te zeiken over 'bleeding for the harder styles'? Die vind ik stiekem af en toe ook nog wel leuk om te horen en toen Zany & Beholder díe draaiden op xxlerator fusion ging 't volk ook flink los!

't housy erin vind ik ook minder.. maar ach.. hopen op een soort 'houseless dub mix' oid?

De mensen gaan het hardst los op Just As Easy, Music Made Addicts en al die andere hitjes. Op Defqon 2 jaar terug ging men harder los op de popmuziek in de aankondiging van de Dj's dan op de muziek in de setjes zelf. Dus ik denk niet dat je het publiek waarvan het merendeel alleen de hitjes kent als maatstaf kunt gaan nemen of iets goed is of niet. Ik heb in de jaren heel veel mensen gezien die zich gingen verdiepen in hardstyle en die vonden dit soort platen in het begin helemaal het eind, maar nu willen ze er niets meer van weten, nu ze kritisch naar tracks kijken en zoveel vergelijkingsmateriaal hebben. En of iets goed is blijft natuurlijk per persoon verschillend, want ieders smaak is anders. Behalve die van de massa, want die vinden allemaal hetzelfde mooi.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:00 

Artiest

Lyst schreef:
Oxygene schreef:
Ik vind 'm niet superslecht.. Zat iedereen ook niet zo te zeiken over 'bleeding for the harder styles'? Die vind ik stiekem af en toe ook nog wel leuk om te horen en toen Zany & Beholder díe draaiden op xxlerator fusion ging 't volk ook flink los!

't housy erin vind ik ook minder.. maar ach.. hopen op een soort 'houseless dub mix' oid?

De mensen gaan het hardst los op Just As Easy, Music Made Addicts en al die andere hitjes. Op Defqon 2 jaar terug ging men harder los op de popmuziek in de aankondiging van de Dj's dan op de muziek in de setjes zelf. Dus ik denk niet dat je het publiek waarvan het merendeel alleen de hitjes kent als maatstaf kunt gaan nemen of iets goed is of niet. Ik heb in de jaren heel veel mensen gezien die zich gingen verdiepen in hardstyle en die vonden dit soort platen in het begin helemaal het eind, maar nu willen ze er niets meer van weten, nu ze kritisch naar tracks kijken en zoveel vergelijkingsmateriaal hebben. En of iets goed is blijft natuurlijk per persoon verschillend, want ieders smaak is anders. Behalve die van de massa, want die vinden allemaal hetzelfde mooi.

Die laatste zin slaat weer nergens op :lol:
Dan geldt dat toch ook voor Theracords boner boys en B-Front geilerds? In grote lijnen kunnen mensen dezelfde smaak hebben ja, maar dat is overal zo, maar per individu zijn er altijd wel verschillen, dat weet jij net zo goed als ik.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:04 

Aan het typen...

Ik heb hier anders vaak genoeg argumenten voorbij zien komen van mensen die tracks goed vonden, omdat de hele zaal losging of omdat "iedereen" de track goed vond. Dat noem ik mensen zonder eigen mening. De zogenaamde mening die die mensen hebben is gebaseerd op wat de massa goed vind of niet.

In de popmuziek is dit fenomeen helemaal erg. Daar wordt er in minder goede nummers gewoon zoveel mogelijk geld gestoken, zodat een nummer zovaak mogelijk op de radio herhaald wordt. De Dj's worden betaald om te zeggen dat het de nieuwe zomerhit is en de mensen lopen er weer als schapen achteraan.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:11 

Artiest

Lyst schreef:
Ik heb hier anders vaak genoeg argumenten voorbij zien komen van mensen die tracks goed vonden, omdat de hele zaal losging of omdat "iedereen" de track goed vond. Dat noem ik mensen zonder eigen mening. De zogenaamde mening die die mensen hebben is gebaseerd op wat de massa goed vind of niet.

In de popmuziek is dit fenomeen helemaal erg. Daar wordt er in minder goede nummers gewoon zoveel mogelijk geld gestoken, zodat een nummer zovaak mogelijk op de radio herhaald wordt. De Dj's worden betaald om te zeggen dat het de nieuwe zomerhit is en de mensen lopen er weer als schapen achteraan.

Maar op dit forum is de massa "raw" fan, dus dan krijg je niet de massa die jij bedoelt. De mainstream massa. Oftewel wat ik al zei klopt, meningen overall komen per groep vaak overeen, maar je moet de schapen scheiden van de herders in dit geval.
Dus degene die gewoon iets zeggen om met de massa mee te gaan op dit forum neem ik niet serieus en dat doe jij ook niet, durf ik mijn geld wel op in te zetten.
En popmuziek... tja das helemaal wat anders. >.<
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:17 

Aan het typen...

Die zijn er ook vast en zeker op dit forum. Maar mensen mogen ook prima een mening delen over hetzelfde. Als ze dat allemaal individueel zo vinden is er niets aan de hand. En de meeste actieve leden op dit forum kunnen je prima vertellen waarom ze iets wel of niet goed vinden aan de hand van de track zelf. Het gaat erom hoe je je mening vormt en daarin verschillen de echte massa en de grote groep mensen hier op het forum, die beide van iets hetzelfde vinden, behoorlijk.

En het voorbeeld met de popmuziek is om te laten zien hoe een gemiddeld mens in elkaar steekt en dat het naïef is om er van uit te gaan dat iedereen hun eigen mening vormt. Er is trouwens een mooie documentaire over met experimenten waaruit voortkomt hoe de mens vaak met de massa meeloopt.

Edit: deze dus: http://beta.uitzendinggemist.nl/aflever ... n-de-massa
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:25 

Artiest

Tja onzekerheid kan een basis vormen daarvoor, maar popmuziek valt niet te vergelijken met hardstyle atm.
Omdat popmuziek gewoon alles is en kan zijn wat populair is en populariteit wordt aan de hand van massa bekeken.
Maar ik weet ook van m'n eigen begin periode in hardstyle dat ik toen ook kritisch was. Toen gaf ik ook niets om namen, ik vond iets goed of slecht that's it.
En dat is opzich een goed beeld van de mensen die hier als "dagjesmens" worden aangeduid.
Die mensen geven niets om namen etc. daardoor zijn ze vaak nog objectiever dan wij proberen te zijn op dit forum. Dus alles kent zo z'n ups en downs.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:30 

Aan het typen...

Ik denk het niet, er zijn weinig mensen in de massa die een headhunterz track slecht vinden. Headhunterz is namelijk populair, dus zijn al zijn tracks automatisch goed. Jij en ik zijn nou niet bepaald de voorbeelden van hoe iemand in de massa functioneert.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:37 

Artiest

Lyst schreef:
Ik denk het niet, er zijn weinig mensen in de massa die een headhunterz track slecht vinden. Headhunterz is namelijk populair, dus zijn al zijn tracks automatisch goed. Jij en ik zijn nou niet bepaald de voorbeelden van hoe iemand in de massa functioneert.

Ik kijk naar mezelf in m'n vroegere hardstyle periode, dus 2007-2008/2009.
In het begin hecht je geen waarde aan namen, ja idd des te meer je het volgt dan kan de kans bestaan dat je zoals jij zegt HHZ automatisch goed gaat vinden.
Ga ook niet ontkennen dat dat het geval is vaak, dat gebeurt ook hier bij B-Front, maar in het begin zijn de mensen vaak veel objectiever omdat ze gewoon luisteren wat ze mooi vinden.
Als je al langer de scene volgt krijg je meer last om objectiever te blijven omdat je een hele duidelijke smaak hebt vastgesteld, ga niet zeggen dat je niet objectief bent of kan zijn, maar je kunt het wel enigszins uit het oog verliezen als je fav producer gewoon met bagger komt.
Goed voorbeeld is de CO2 remix die hier ook ergens staat, waarbij mensen excuses verzinnen dat het niet van hun zou zijn.

Ja, de mainstream massa zal overall meer schapen kennen dan de hardtraxx massa (om het zo maar even te noemen), maar beide partijen is er denk ik gewoon een meerderheid waarbij de individu de smaak heeft en dat dan de massa vormt, dan andersom. Relatief gezien zijn er meer schapen bij de mainstream/"dagjesmens" denk ik wel, maar in verhouding zal dat denk ik ongeveer hetzelfde zijn als met hardtraxx, wellicht iets meer, maar het zal niet veel schelen.

Nu maar weer on topic? :lol:
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:58 

Hardtraxx Veteran

Precies, ontopic nu maar weer...
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:22 

Hardtraxx Veteran

Theracords Boner Boys :worship:
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:22 

knotsjebilly schreef:
Jammer van het stukje house en DV8 vocals, verder kan ik er best naar luisteren. Het anthem is voor mij niet zo'n belangrijke factor of een festival leuk gaat worden trouwens.... Lijkt of bij de rest de wereld direct in elkaar stort! :corn:

Yes helemaal mee eens! ;) en ik vind hem nog best zomers klinken hoor, maar dat house achtige gedeelte had er echt uitgemoeten!
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 14:24 

Donateur

Typische mainstreamplaat. Vind er persoonlijk niet zo heel veel aan, maar echt slecht is de track niet.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 14:29 

Artiest

Wanneer komt deze als release dan? Zal dit de volgende Fusion worden ofzo...
Heb wel geinig idee.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 14:35 

Hardtraxxer

Ze proberen een zomers gevoel te creeeren met het anthem, net zoals bij Gold. Opzich geen probleem mee ;) Vind het anthem niet slecht, alleen dat stukje house/electro (?) na 1 minuut vind ik écht niets.. doet me denken aan die remix van music made me addict (vind ik afschuwelijk). Kortom, lekker (zomers/vrolijk) anthem maar had aub dat stukje 'house' weggelaten ^^
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 14:36 

Donateur

Hier nog een filmpje, ook wel goede kwaliteit. gedraaid op last world
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 14:38 

Aan het typen...

Skedoedelefloeps schreef:
Heb wel geinig idee.

B2S Records denk ik he :thumbup:
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 14:47 

Artiest

Lyst schreef:
Heb wel geinig idee.

B2S Records denk ik he :thumbup:

naja je ziet wel vaker anthems op het label van de artiest gereleased worden dus.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 16:04 

Hardtraxx Addict

De intro/mid intro vind ik heel heel heel erg vet! Dat house-stuk vind ik dan een enorme tegenvaller. maar de climax klinkt vervolgens wel weer aardig. Prima plaatje dus op dat house gedoe na .Trouwens is dit wel niet wat ik van deze 2 verwacht had

EDIT: naar de vocals van DV8 luister ik 9/10 keer niet eens meer
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 16:58 

Hardtraxx Addict

Heb wel geinig idee.

House stukje van Housedog erin flikkeren en dan die hele dikke climax van Housedog laten komen? Haha
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks