Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 17:07 

Hardtraxx Veteran

had dit dus niet verwacht van Zany (Max Enforcer zat er wel een beetje in)
Anthems hoeven sowieso niet helemaal top en mega goed te zijn, iedereen vindt iets anders goed dus voor sommige mensen zal dit anthem wel goed zijn
voor de mensen die dit goed vinden, dat zijn meestal van die mensen die zin hebben om ff lekker een keer een mainstream hardstyle plaatje te luisteren (dagjesmensen) of gewoon in een normale discotheek daar worden oude en nieuwe (mainstream) hardstyle knallers gedraaid
bijvoorbeeld: No Time To Waste, op dat nummer zie ik kei veel mensen "stampuh", die denken dat ze een keer hard gaan dansen op een hard nummer voor hun >.<
maar weer OT
vocals luister ik altijd goed weg dus dat is geen probleem
house stukje, leuk voor een gewone discotheek dus maar voor een hardstyle feest denk ik niet
voor de rest vind ik hem wel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 17:21 

Hardtraxxer

_theon_ schreef:
had dit dus niet verwacht van Zany (Max Enforcer zat er wel een beetje in)
Anthems hoeven sowieso niet helemaal top en mega goed te zijn, iedereen vindt iets anders goed dus voor sommige mensen zal dit anthem wel goed zijn
voor de mensen die dit goed vinden, dat zijn meestal van die mensen die zin hebben om ff lekker een keer een mainstream hardstyle plaatje te luisteren (dagjesmensen) of gewoon in een normale discotheek daar worden oude en nieuwe (mainstream) hardstyle knallers gedraaid
bijvoorbeeld: No Time To Waste, op dat nummer zie ik kei veel mensen "stampuh", die denken dat ze een keer hard gaan dansen op een hard nummer voor hun >.<
maar weer OT
vocals luister ik altijd goed weg dus dat is geen probleem
house stukje, leuk voor een gewone discotheek dus maar voor een hardstyle feest denk ik niet
voor de rest vind ik hem wel goed

Ja, mee eens.
Maar ik vond unite van noisecontrollers eerst ook niet super, totdat ze hem verbeterden gereleased hadden. Daar kwam echt de summer feeling bij, zelfs in de regen bij defqon.
Zoals hij nu is is het gewoon een nummertje wat je af en toe wilt luisteren.
Anthem-waardig beoordeel ik pas als hij af is.
Het house gedeelte is inderdaad wel jammer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 17:23 

Hardtraxxer

Live is die wel supervet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 17:33 

_theon_ schreef:
voor de mensen die dit goed

Daar ben ik het met je eens maar voor mij is een anthem iets wat een impressie weer geeft van hoe een feest wordt.
Dus wanneer Zany en Max Enforcer draaien zul je mij niet op de mainstage vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 17:46 

Hardtraxxer

Ik vind het echt 10 keer niks :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 18:03 

Hardtraxx Newbie

Vind de melo nie zo slecht, maar da house gebeuren...
Zie je het al voor je met 25.000 man op mainstage om 23:00.
Misschien dat de heren al te veel anthems gemaakt hebben ^^
Doe dan maar summer in the city part II. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 18:51 

Donateur

Dunjo schreef:
Zie je het al voor je met 25.000 man op mainstage om 23:00.

Ja dat zie ik zo voor me. Vorig jaar ging dat kutpubliek het hardste los op Smells Like Teen Spirit tijdens Neophyte. Zo werkt dat gewoon helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 18:53 

Hardtraxxer

Zonder het House stukje vond ik hem "ok"
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 18:54 

Hardtraxx Crew

Haha, niet eens in de gaten gehad dat ze vlak achter me stonden te filmen. Maar ik vond hem echt niet slecht klinken hoor, alleen gruwelijk jammer van dat dubstep/house-stukje. Ik denk dat mensen een te hard nummer verwachten van deze twee (misschien moet dat ook wel met deze 2 namen), maar dat kan gewoon niet bij een decibel anthem. Bij een Black anthem kan dat nog wel (al neemt dat de laatste jaren ook steeds meer af), maar voor decibel klinkt ie gewoon heerlijk zomers, goeie melodie, gewoon lekker. Ik vond hem iig niet zo slecht als iedereen hier zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 19:01 

Aan het typen...

wootum schreef:
maar dat kan gewoon niet bij een decibel anthem.

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 19:04 

Hardtraxx Crew

@ Lyst: heb je gelijk in. Maar jij weet ook dat er door de jaren heen een hoop veranderd is. Misschien had ik beter kunnen zeggen: maar dat kan gewoon niet meer bij een decibel anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 19:07 

Aan het typen...

Onzin, je kunt gewoon een hard anthem maken. Er staat nergens dat je een mainstream plaat moet maken. En als de mensen het niet mooi vinden gaan ze toch naar feesten als defqon? Decibel is altijd het hardere festival geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 19:11 

Hardtraxx Crew

Misschien vroeger wel ja, maar nu toch niet meer. Kijk alleen al de line up van de Mainstage en de Euphoria stage (qua hardstyle, rest weet ik niet). Zijn ook niet de hardste namen allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 19:12 

Aan het typen...

Daarmee verliest decibel meer en meer zijn identiteit en wordt het uiteindelijk een defqon.2 met feestnamen ipv kleuren voor de area's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 19:35 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Misschien vroeger wel ja, maar nu toch niet meer. Kijk alleen al de line up van de Mainstage en de Euphoria stage (qua hardstyle, rest weet ik niet). Zijn ook niet de hardste namen allemaal.

Das toch gewoon onzin, net alsof het een geschreven regel is dat een Anthem mainstream moet zijn...
Dan zou er alleen maar een main en een euporic stage kunnen zijn omdat het anthem anders te hard kan worden, wat een lulkoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 19:38 

Donateur

Lyst schreef:
Daarmee verliest decibel meer en meer zijn identiteit en wordt het uiteindelijk een defqon.2 met feestnamen ipv kleuren voor de area's.

Ik weet niet onder welke steen jij hebt gelegen maar dat is het al jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 19:53 

Aan het typen...

Ja natuurlijk weet ik wel dat die trend zich al een paar jaar geleden heeft ingezet, maar dat wil niet zeggen dat die trend voortgezet moet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:12 

Hardtraxxer

knefiejjj schreef:
Live is die wel supervet!

Zeker waar! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:28 

Donateur

Lyst schreef:
Ja natuurlijk weet ik wel dat die trend zich al een paar jaar geleden heeft ingezet, maar dat wil niet zeggen dat die trend voortgezet moet worden.

Mja kijk, Decibel was vroeger een kleinschaliger feest dat werd gehouden op een redelijk duistere locatie (Binnenmaas), bovendien was dat toen ook nog eens 's nachts. Meer Ground Zero-achtig. Vanaf het moment dat men naar Hilvarenbeek was verhuisd was het toch één en al zon, zee, strand en vrolijkheid zoals Defqon dat al die tijd al was.
Die formule gaat B2S sowieso koesteren. Decibel is cashcow en uithangbord van B2S, dagjesmens-magneet. Daar ga je niks aan veranderen. En eerlijk gezegd hoeft dat van mij ook niet. Nu Defqon is verhuisd naar een redelijk sfeerloos terrein, is dit het enige écht grote feest met een giga-aanbod aan diverse stijlen waar de sfeer nog gemaakt wordt door de zomerse locatie.
En dit anthem is dan misschien niet zo goed (iig niet mijn ding), maar ik ben de laatste 2 jaar bij Decibel geweest en ik proef de sfeer van het feest in dit anthem wel heel erg.

Je moet ook met je tijd mee gaan, sommige dingen veranderen. Decibel staat echt al 5 jaar niet meer voor hard en rauw, hooguit het eerste jaar van Hilvarenbeek nog (2006), daarna niet meer. Daar is het feest ook veel te grootschalig voor joh :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:31 

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Wat een topper dit! :D

Op de replay en gaaaaaaaaaaaan!

Echt wat heeft de EHBO jou gegeven voor troep? Een waanzinpil? Je hersens zijn kapot jong :( Dit is gewoon troep!

housemuziek maakt jongeren kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 23:01 

Hardtraxxer

biscuit schreef:
Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Wat een topper dit! :D

Op de replay en gaaaaaaaaaaaan!

Echt wat heeft de EHBO jou gegeven voor troep? Een waanzinpil? Je hersens zijn kapot jong :( Dit is gewoon troep!

housemuziek maakt jongeren kapot.

Jaaaaaa hooooooooooorrrrrrrrr.. bam bam bam bam bam bam
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 23:03 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 23:16 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:

Mja kijk, Decibel was vroeger een kleinschaliger feest dat werd gehouden op een redelijk duistere locatie (Binnenmaas), bovendien was dat toen ook nog eens 's nachts. Meer Ground Zero-achtig. Vanaf het moment dat men naar Hilvarenbeek was verhuisd was het toch één en al zon, zee, strand en vrolijkheid zoals Defqon dat al die tijd al was.
Die formule gaat B2S sowieso koesteren. Decibel is cashcow en uithangbord van B2S, dagjesmens-magneet. Daar ga je niks aan veranderen. En eerlijk gezegd hoeft dat van mij ook niet. Nu Defqon is verhuisd naar een redelijk sfeerloos terrein, is dit het enige écht grote feest met een giga-aanbod aan diverse stijlen waar de sfeer nog gemaakt wordt door de zomerse locatie.
En dit anthem is dan misschien niet zo goed (iig niet mijn ding), maar ik ben de laatste 2 jaar bij Decibel geweest en ik proef de sfeer van het feest in dit anthem wel heel erg.

Je moet ook met je tijd mee gaan, sommige dingen veranderen. Decibel staat echt al 5 jaar niet meer voor hard en rauw, hooguit het eerste jaar van Hilvarenbeek nog (2006), daarna niet meer. Daar is het feest ook veel te grootschalig voor joh :)

Held,

Daar komt bij dat mensen eens wat meer naar de muziek moeten gaan luisteren ipv de hele tijd kritisch te doen. Kritisch zijn is goed, maar je kunt ook overdrijven. Tegenwoordig is er niks meer goed geloof ik... Zany maakt eens iets vrolijks.. woei, de wereld vergaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 00:23 

Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Held,

Daar komt bij dat mensen eens wat meer naar de muziek moeten gaan luisteren ipv de hele tijd kritisch te doen. Kritisch zijn is goed, maar je kunt ook overdrijven. Tegenwoordig is er niks meer goed geloof ik... Zany maakt eens iets vrolijks.. woei, de wereld vergaat..

Je had het niet beter kunnen verwoorden, vooral de laatste zin. ;)
Maar ook dat wat kritiek betreft, kijk die eerste reacties van dit nummer hier
(ik noem geen namen, uhum...*chukkels* ahum... :P ). Ik heb deze ook live
aanschouwd zaterdag @ WiSH, was best goed te doen en is gewoon een zomerse plaat.
Jammer dat het niet is wat vele verwachten/ willen horen, maar we hebben het te respecteren.
Er komen nog zat nummers van deze heren die de meesten wel verwachten/ willen.

En om nou niet te komen kijken omdat ze een vrolijk anthem hebben gemaakt en hierdoor een
set gaan neerzetten die te "vrolijk" is: bullshit lijkt mij. Misschien openen ze met dit nummer en
kunnen ze een leuke opbouw maken naar de wat hardere kant van hardstyle.

Ik heb er in elk geval al helemaal zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 00:31 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
wootum schreef:
maar dat kan gewoon niet bij een decibel anthem.

ik mis dit soort anthems...
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks