Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 22:12 

Hardtraxx Veteran

Discussies die gaan volgen over 'onderverdelingen' mogen ergens anders :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 22:49 

Hardtraxxer

Deze klinkt lekker! Stukke beter als die brennan heart poep rihanna plaat :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:22 

Hardtraxx Veteran

Belachelijk dit. Mainstream is echt nog verder gezakt dan het diepste riool...
Maar nog even en de zeepbel knapt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:22 

Hardtraxxer

Vind het echt crap..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:32 

Hardtraxxer

mhua kan er wel mee door, maar waarom moeten alle "euphorische" platen van die standaart top 40 vocals hebben, maak is gewoon weer een blije plaat met een leuke melodie maar met een simpele vocal die 2 a 3 dingen zegt of gewoon helemaal niks.
Het hoeft niet altijd met zo een zeik zanger(of zangeres :whistle: ), neem astral als voorbeeld, geen vocal, bazen nummer :clap: .
Heb het ondertussen wel gehad met de meezing platen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:33 

Hardtraxx Veteran

mephisto schreef:
mhua kan er wel mee door, maar waarom moeten alle "euphorische" platen van die standaart top 40 vocals hebben, maak is gewoon weer een blije plaat met een leuke melodie maar met een simpele vocal die 2 a 3 dingen zegt of gewoon helemaal niks.
Het hoeft niet altijd met zo een zeik zanger(of zangeres :whistle: ), neem astral als voorbeeld, geen vocal, bazen nummer :clap: .

Nog even lekker cashen noemen ze dat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 00:23 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:

Tja vind het best jammer, want vind de rest toch best wel leuk :$ krijg steeds minder gevoel bij die nieuwe platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 01:00 

Hardtraxx Newbie

urbandesigner schreef:
mephisto schreef:

Nou nou, goudmijn die hardstyle scene! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 01:09 

Hardtraxx Addict

Ruurd, je bent de zoveelste die het forum weer onderkakt met gezeur op mensen die kritiek leveren.
Als je dat niet aan kan, ga je maar mooi op YouTube-filmpjes reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 01:11 

Hardtraxx Newbie

Elexz schreef:
Wout1997 schreef:
musicis schreef:
als rawstyle (voorbeeld thera) wereld beroemd word ga je het dan ook haten omdat het commercieel is?

Waarom moet iedereen altijd theracords erbij halen kap daar gewoon mee :')

Rawstyle bestaat niet. Theracords maakt substream hardstyle, klaar. Daarbij wordt Theracords er vaak bijgehaald omdat het, ook als je het baseert op feiten, vrijwel het beste label van het moment is. Creativiteit, diversiteit, weinig ego enzovoort is hier aanwezig. Dat kun je niet zeggen van een hoop andere labels/artiesten.

ik geef een voorbeeld
maar dat maakt niet uit ik krijg echt een hekel aan mense die zegge van het is mainstream dus ik haat het

mense bepaalde zelf wat mainstream is dit is gwn een fantastisch nummer oke als het niet je stijl is prima maar zeg dan niet dat het een kut nummer is, of doe het zelf beter zou ik zeggen. ik merk hier op hardtraxx dat heel veel mense pas net komen kijken en rawstyle helemaal geweldig vinden omdat hun vriendjes het geweldig vinden.

daarbij mensen die zegge dat deze kick slecht is, kweet niet hoor wildstylez / headhunterz / noisecontrollers maken technisch the beste kicks, ze zijn vol, (hhz tegewoordig hard) het totale plaat je is gwn aanwezig daarbij als je op een feest staat en dit word gedraait , zie ik al die rawstyle (rawstyle is trouwens voor mij de definitie duister, weinig melodie) mensies helemaal los gaan en dan komen ze thuis en dan zeggen ze dat het te zacht is...

als je echt hard wilt en niet commercieel ga dan naar industrial wat ik overigens ook waardeer maar ga niet de track afkraken omdat het je stijl niet is en vooral niet zegge dat het commerciele troep is.

hardstyle is zich tegewoordig aan het verpreiden over de wereld , dit kun je dus het beste bereiken met deze nummers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 01:13 

Hardtraxx Newbie

Geck-o schreef:
emmerick schreef:
Geck-o schreef:
Euforische bom weer :drool: echt heel lekker

Zeg je dit omdat je politiek correct wilt zijn of omdat je het oprecht een goede track vindt?

Omdat ik hem heerlijk vind :) net als die nieuwe noisecontrollers, super euforisch en heerlijke productie

Niels Geusebroek is ook een fantastische zanger

helemaal met je eens Geck-o
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 01:20 

Godverdomme musicis ben je 15 ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 09:28 

Hardtraxx Veteran

Musicis, welkom op de lijst van 'Personen-die-je-niet-serieus-moet-nemen', voorbeelden:

musicis schreef:
ik krijg echt een hekel aan mense die zegge van het is mainstream dus ik haat het

Niemand zegt 'Het is mainstream, dus ik haat het'. Mensen zeggen 'Het is kaas, gay vocals, zwakke kicks, simpele/nietzeggende melodie' etc, maar niemand zegt 'Het is mainstream, dus ik haat het'. Er zijn hier genoeg mensen die mainstream kunnen waarderen EN het hardere werk.

musicis schreef:
mense bepaalde zelf wat mainstream is dit is gwn een fantastisch nummer oke als het niet je stijl is prima maar zeg dan niet dat het een kut nummer is,

JIJ vind dit een leuk nummer, IK vind bijv van niet. Dan kan ik zeggen dat ik het een kut nummer vind, want dat is mijn mening en volgens mij is 1 van de regels hier: 'Respecteer andermans mening', maar kennelijk mag niemand hetgeen afkraken wat jij leuk vind. ;)

musicis schreef:
of doe het zelf beter zou ik zeggen.

:lol: :lol: :lol:
Typisch iets wat een 'dagjesmens' zou zeggen, ik schat, mede door deze opmerking en je MSN taal, dat je niet ouder bent dan 15?

musicis schreef:
ik merk hier op hardtraxx dat heel veel mense pas net komen kijken en rawstyle helemaal geweldig vinden omdat hun vriendjes het geweldig vinden.

Kun je een paar voorbeelden van mensen noemen? Want ik zie dat de 'nieuwe' members meestal degene zijn die beginnen met Wildstylez/Headhunterz/Noisecontrollers en naarmate ze het langer beginnen te luisteren en er meer interesse in krijgen, ze overstappen naar het hardere werk, omdat de mainstream steeds verder naar een dieptepunt zakt.

Trouwens, 'net komen kijken', hoe lang luister jij het al en wat luister je al die tijd?

musicis schreef:
daarbij mensen die zegge dat deze kick slecht is, kweet niet hoor wildstylez / headhunterz / noisecontrollers maken technisch the beste kicks, ze zijn vol, (hhz tegewoordig hard) het totale plaat je is gwn aanwezig

Tja, de kicks zitten productie-technisch altijd goed in elkaar, alleen wordt het zachter en zachter. Pak een kick van een HHZ/WS/NC van vroeger en vergelijk die eens met een kick van hun nu. Als je dat verschil niet eens hoort..

musicis schreef:
daarbij als je op een feest staat en dit word gedraait , zie ik al die rawstyle (rawstyle is trouwens voor mij de definitie duister, weinig melodie) mensies helemaal los gaan en dan komen ze thuis en dan zeggen ze dat het te zacht is...

Ik vraag me toch echt af hoe oud je bent, welke feesten je hebt bezocht en hoe jij weet dat de mensen die hier op los gaan, alleen van 'Rawstyle!' houden. Als die op een feest hier op los gaan en het thuis afkraken, dan 'spreken' ze zichzelf gewoon tegen (Denk eerlijk gezegd ook dat je dit gewoon uit je duim hebt gezogen).

musicis schreef:
als je echt hard wilt en niet commercieel ga dan naar industrial wat ik overigens ook waardeer maar ga niet de track afkraken omdat het je stijl niet is en vooral niet zegge dat het commerciele troep is.

Er zit toch een heel verschil tussen het hardere Hardstyle werk en Industrial... Ook is het hardere werk niet commercieel, dus waarom moeten mensen overstappen naar Industrial? Ben je nu echt zo kortzinnig?

Samengevat: Typisch een paar opmerkingen van een kortzinnig persoon die niet wilt dat de muziek die hij leuk vind wordt afgekraakt

EDIT: BRT, had je bericht niet gezien dat het in een ander topic moest, discussie hier verder dus in het algemeen/discussie-topic-t11071.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 09:41 

Hardtraxxer

Showey schreef:
Eens met Geck-o, goede euforische plaat dit. Euforisch hoeft niet per se commercieel te zijn, het is gewoon super muzikaal met zo'n zanger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 09:52 

musicis schreef:
ik geef een voorbeeld
maar dat maakt niet uit ik krijg echt een hekel aan mense die zegge van het is mainstream dus ik haat het

mense bepaalde zelf wat mainstream is dit is gwn een fantastisch nummer oke als het niet je stijl is prima maar zeg dan niet dat het een kut nummer is, of doe het zelf beter zou ik zeggen. ik merk hier op hardtraxx dat heel veel mense pas net komen kijken en rawstyle helemaal geweldig vinden omdat hun vriendjes het geweldig vinden.

daarbij mensen die zegge dat deze kick slecht is, kweet niet hoor wildstylez / headhunterz / noisecontrollers maken technisch the beste kicks, ze zijn vol, (hhz tegewoordig hard) het totale plaat je is gwn aanwezig daarbij als je op een feest staat en dit word gedraait , zie ik al die rawstyle (rawstyle is trouwens voor mij de definitie duister, weinig melodie) mensies helemaal los gaan en dan komen ze thuis en dan zeggen ze dat het te zacht is...

hardstyle is zich tegewoordig aan het verpreiden over de wereld , dit kun je dus het beste bereiken met deze nummers...

Pannenkoek v/d dag award gaat naarrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 09:56 

Donateur

Blijf nou toch eens ON-TOPIC!, die eindeloze discussies altijd......

Heb 't toch lekker over de track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 09:58 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

musicis schreef:
het is mainstream dus ik haat het

:P

Nee, track is totaal niet iets voor mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 10:43 

de nieuwe patrick jumpen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 10:54 

Hardtraxx Addict

Het is commercieel en mainstream tegelijk dus ik haat het. Daarnaast vinden mijn vrienden alleen raw style leuk en daarom vind ik dus ook deze track gewoon helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 11:22 

Donateur

roberttt schreef:
Blijf nou toch eens ON-TOPIC!, die eindeloze discussies altijd......

Kom op roberttt zo werkt een forum toch niet? Je moet toch gewoon op elkaars mening in kunnen gaan, die gozer typt notabene nog een heel verhaal om het te ondersteunen en vervolgens wordt het afgekapt en moet het maar naar het discussie topic waar vervolgens 3 discussies door elkaar heen lopen.

Niet het idee achter een forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 11:26 

Donateur

Daar heb je ook wel gelijk in. Sorry Tim OTHY b :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 11:28 

Hardtraxx Newbie

Bart0ving schreef:
Ruurd, je bent de zoveelste die het forum weer onderkakt met gezeur op mensen die kritiek leveren.
Als je dat niet aan kan, ga je maar mooi op YouTube-filmpjes reageren.

Nee hoor, kan ik prima handelen. Wat maakt mij dat uit als iemand een track kut vindt, moet je lekker zelf weten. Maar als iemand aan komt zetten met argumenten die als een lul op een drumstel staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 11:45 

Hardtraxx Elite

Het lijkt wel een hype hier op het forum om alles kut en commercieel te vinden.

Over de plaat: Heerlijk, hij heeft een goede sfeer neergezet in de plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 11:51 

Hardtraxx Veteran

Ik stoor me er niet zo aan eerlijk gezegd, als er een andere vocalist had gestaan dan was het wel ok geweest? Best goede zang heeft die gozer. Tja en of dit in de top40 komt, dat zien we dan wel. Mijn collegas vinden dit nr alvast geweldig door de zang van Niels Geusebroek haha... En ik vind het nummer ook gewoon lekker, zang had wel iets minder gemogen, maar gewoon lekkere sfeer in het nr. Lekker zomers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 11:54 

Aan het typen...

Bij een andere vocalist waren de vocals precies hetzelfde. Hardstyle heeft dit totaal niet nodig. Maar ik hoop dat de hype nu echt een keer uit zijn voegen gaat barsten en dat die artiesten die altijd maar groter willen eindelijk een keer iets anders gaan doen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks