Musicis, welkom op de lijst van 'Personen-die-je-niet-serieus-moet-nemen', voorbeelden:
musicis schreef:
ik krijg echt een hekel aan mense die zegge van het is mainstream dus ik haat het
Niemand zegt 'Het is mainstream, dus ik haat het'. Mensen zeggen 'Het is kaas, gay vocals, zwakke kicks, simpele/nietzeggende melodie' etc, maar niemand zegt 'Het is mainstream, dus ik haat het'. Er zijn hier genoeg mensen die mainstream kunnen waarderen EN het hardere werk.
musicis schreef:
mense bepaalde zelf wat mainstream is dit is gwn een fantastisch nummer oke als het niet je stijl is prima maar zeg dan niet dat het een kut nummer is,
JIJ vind dit een leuk nummer, IK vind bijv van niet. Dan kan ik zeggen dat ik het een kut nummer vind, want dat is mijn mening en volgens mij is 1 van de regels hier: 'Respecteer andermans mening', maar kennelijk mag niemand hetgeen afkraken wat jij leuk vind.

musicis schreef:
of doe het zelf beter zou ik zeggen.
Typisch iets wat een 'dagjesmens' zou zeggen, ik schat, mede door deze opmerking en je MSN taal, dat je niet ouder bent dan 15?
musicis schreef:
ik merk hier op hardtraxx dat heel veel mense pas net komen kijken en rawstyle helemaal geweldig vinden omdat hun vriendjes het geweldig vinden.
Kun je een paar voorbeelden van mensen noemen? Want ik zie dat de 'nieuwe' members meestal degene zijn die beginnen met Wildstylez/Headhunterz/Noisecontrollers en naarmate ze het langer beginnen te luisteren en er meer interesse in krijgen, ze overstappen naar het hardere werk, omdat de mainstream steeds verder naar een dieptepunt zakt.
Trouwens, 'net komen kijken', hoe lang luister jij het al en wat luister je al die tijd?
musicis schreef:
daarbij mensen die zegge dat deze kick slecht is, kweet niet hoor wildstylez / headhunterz / noisecontrollers maken technisch the beste kicks, ze zijn vol, (hhz tegewoordig hard) het totale plaat je is gwn aanwezig
Tja, de kicks zitten productie-technisch altijd goed in elkaar, alleen wordt het zachter en zachter. Pak een kick van een HHZ/WS/NC van vroeger en vergelijk die eens met een kick van hun nu. Als je dat verschil niet eens hoort..
musicis schreef:
daarbij als je op een feest staat en dit word gedraait , zie ik al die rawstyle (rawstyle is trouwens voor mij de definitie duister, weinig melodie) mensies helemaal los gaan en dan komen ze thuis en dan zeggen ze dat het te zacht is...
Ik vraag me toch echt af hoe oud je bent, welke feesten je hebt bezocht en hoe jij weet dat de mensen die hier op los gaan, alleen van 'Rawstyle!' houden. Als die op een feest hier op los gaan en het thuis afkraken, dan 'spreken' ze zichzelf gewoon tegen (Denk eerlijk gezegd ook dat je dit gewoon uit je duim hebt gezogen).
musicis schreef:
als je echt hard wilt en niet commercieel ga dan naar industrial wat ik overigens ook waardeer maar ga niet de track afkraken omdat het je stijl niet is en vooral niet zegge dat het commerciele troep is.
Er zit toch een heel verschil tussen het hardere Hardstyle werk en Industrial... Ook is het hardere werk niet commercieel, dus waarom moeten mensen overstappen naar Industrial? Ben je nu echt zo kortzinnig?
Samengevat: Typisch een paar opmerkingen van een kortzinnig persoon die niet wilt dat de muziek die hij leuk vind wordt afgekraakt
EDIT: BRT, had je bericht niet gezien dat het in een ander topic moest, discussie hier verder dus in het
algemeen/discussie-topic-t11071.html