Related topics
- View the latest post: Wildstylez & Niels Geusebroek - King For A Day (AOC106)
- View the latest post: Wildstylez feat. Niels Geusebroek - Year Of Summer (Q060D1)
- View the latest post: Wildstylez & Activator ft. Niels geusebroek - Year Of Wesker (Dark Pact's Loudness Special)
- View the latest post: Wildstylez feat. Niels Geusebroek - Year Of Summer
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Break >2min en jankerige vocals.. 0/10
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Wildstylez, je bent aan het zinken..
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
vocals slaan nergens op, past er helemaal niet bij
Vind je het gek met van die popster vocals
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
M-E-U-K
Ik word echt gestoord van al dat veel te emotionele gezang op een manier die zó ongekend gay klinkt...
Flikker nou eens op en ga HARDstyle maken! Geen popmuziek met een snare + basswall eronder...
Of Wildstylez komt uit de kast!BuzzLightyear wrote:Ik word echt gestoord van al dat veel te emotionele gezang op een manier die zó ongekend gay klinkt...Flikker nou eens op en ga HARDstyle maken! Geen popmuziek met een snare + basswall eronder...
-
A
"Ik wil Hardstyle maken die mijn moeder zelfs leuk vind!"
Mission Accomplished
Mission Accomplished
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Wacht eerst maar eens op HQ.
Ik denk dat zelfs zijn moeder hier twijfels bij heeft.Almighty wrote:"Ik wil Hardstyle maken die mijn moeder zelfs leuk vind!"
Mission Accomplished
Wachten op HQ?????????????????emmerick wrote:Wacht eerst maar eens op HQ.
Jezus wat een grote flikker plaat. Moet wildstylez misschien nog uit de kast komen? Serieus van een in mijn ogen grote held zakt deze gozer steeds verder en verder af.. Wildstylez op Decibel viel me ook al vies tegen en ik ga hem ook maar mijden komende tijd. Hij was ooit nog een pluspuntje in een line up maar is nu gewoon zo gemiddeld als wat geworden.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Inderdaad! Even afwachten hoe hij wordt ontvangen en dan bijschaven die handelCruelty wrote:√(melody³ x (1+ break + gayvocals)²) = hitbRt_ wrote:Break >2min en jankerige vocals.. 0/10
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Jezus wat een gezeik wederom. De beste man is nog steeds verantwoordelijk voor de Alpha twins producties en heeft laatst ook een remix voor Tatanka gedaan zonder zeikstem en melodie. Maar dat valt allemaal natuurlijk in het niet omdat hij nu twee nummers heeft gemaakt met die Niels Geusebroek.. Zielig weer.
OT: Vind de plaat tot noch toe ook totaal niet boeiend klinken..
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Rot eens op met je Niels Geusebroek
Laat hem lekker weer terug gaan naar The Voice of Holland ofzo.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
laat hij nou maar eerst wat releasen inplaats van tracks achter elkaar te blijven produceren,, klinkt voor zover ik het kan beoordelen klinkt het nergens naar 
-
I
hsgroningen wrote:Rot eens op met je Niels GeusebroekLaat hem lekker weer terug gaan naar The Voice of Holland ofzo.
Niks zielig. Kwalitatief gezien gaan zijn eigen werken gewoon achteruit. Als je dat niet inziet heb je gewoon een plaat voor je kop.Q-Dominic wrote:Jezus wat een gezeik wederom. De beste man is nog steeds verantwoordelijk voor de Alpha twins producties en heeft laatst ook een remix voor Tatanka gedaan zonder zeikstem en melodie. Maar dat valt allemaal natuurlijk in het niet omdat hij nu twee nummers heeft gemaakt met die Niels Geusebroek.. Zielig weer.
Laten we er een 'dumpert' reactie van maken:
Gay break -100
Niels Geusebroek -1
Geen pitchkick die sterren neerschieten +1
Melodie +1
-------------------------------------------------
oftewel: -99
Wat een bagger break, voor de rest is de track matig
Gay break -100
Niels Geusebroek -1
Geen pitchkick die sterren neerschieten +1
Melodie +1
-------------------------------------------------
oftewel: -99
Wat een bagger break, voor de rest is de track matig
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
nee.Kettingzaag wrote:Niks zielig. Kwalitatief gezien gaan zijn eigen werken gewoon achteruit. Als je dat niet inziet heb je gewoon een plaat voor je kop.Q-Dominic wrote:Jezus wat een gezeik wederom. De beste man is nog steeds verantwoordelijk voor de Alpha twins producties en heeft laatst ook een remix voor Tatanka gedaan zonder zeikstem en melodie. Maar dat valt allemaal natuurlijk in het niet omdat hij nu twee nummers heeft gemaakt met die Niels Geusebroek.. Zielig weer.
Niet waar.Kettingzaag wrote: Kwalitatief gezien gaan zijn eigen werken gewoon achteruit. Als je dat niet inziet heb je gewoon een plaat voor je kop.
Zijn tracks zitten altijd prima in elkaar hoor. Dat hij niet meer produceert wat jij van hem verwacht is een ander verhaal
-
J
Wat een stress en gehuil om een liedje ook altijd hier.